Epü

Kapcsolat pontjaimat mire tudom beváltani?

Kérdés

Üdv! Néhány napja, készülék vásárlás lehetőségét ajánlotta a Telekom, hűségpontokért. A szemem kiugrott, (de nem), még sem találtam meg az adataim között. Hol keressem?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

16 válasz erre a kérdésre

Üdv Zsuzsanna! 

Ugyanebben a hajóban vagyok mint ön sajnos még nekem sem váltott fel arany szintre! A kérdésem az lenne , hogy mióta él az előfizetése és ha felváltott már arany szintre ez mikor történt??? Kérem segítsen.. 

Üdv: Mariann

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt szeretném megtudni,hogy lehet-e partnereknél kedvezményt igénybe venni, ha nincs kártyám.

(Jól tudom,hogy 1728 pont az platina szint és a kártyát automatikusan küldik. Ennek ellenére még nem kaptam meg.)

Partnerüzletekben vásárláskor általában nem számítják be a meglevő kapcsolat pontokat.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Platinás ügyfeleknek 60 napon belül automatikusan kiküldik postán a kártyát.

Ha van okos telefonod akkor a Telekom alkalmazásban is elérheted a virtuális kapcsolatkártyádat amit felmutatsz, szóval nagy szükség nincs a fizikai kártyára,elfogadják így is. :)

Mobil részen

Platina kedvezmény jogosultsági szint eléréséhez szükséges pontmennyiség, a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt: 760 pont. Platina kedvezményjogosultsági szintre a 6 hónapnál régebben arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfeleink léphetnek.

Otthoni részen.

Platina kedvezmény jogosultsági szint eléréséhez szükséges pontmennyiség, a jogosultság elnyerését megelőző 7 hónapos időszak első 6 hónapja alatt: 1210 pont. Platina kedvezményjogosultsági szintre a 7 hónapnál régebben arany kedvezményjogosultsági szinttel rendelkező ügyfeleink léphetnek.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azt szeretném megtudni,hogy lehet-e partnereknél kedvezményt igénybe venni, ha nincs kártyám.

(Jól tudom,hogy 1728 pont az platina szint és a kártyát automatikusan küldik. Ennek ellenére még nem kaptam meg.)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Jó reggelt kívánok. Érdeklődni szeretnék,hogy a kapcsolat pontjaimat mire tudom beváltani?

 

Üdvözlettel:

Beáta

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ami gyakorlatilag két hónap átfutási időt jelent.  Nincs benne a szabályzatban, ezértz jó tudni, hogy mobil előfizetésnél az előző havi számla kiállítása után a követketző hónap 10-e körül van a pontleválogatás, míg otthoni szolgáltatásnál két hónappal koráébbi számla alapján történik meg ugyanez.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Hát a személyes ügyfélszolgálaton nem úgy vettem észre...De köszi az infókat! :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Következő szint elérésének vizsgálata minden hónap első napja!

Az előző havi forgalmad után járó beváltható pontokat minden hónap 10-15 között számolja és adja hozzá a jelenlegi beváltható pontokhoz!

Ha neked Következő szinthez szükséges pontok száma 0 és el is telt az előfizetésből a szükséges idő (és nem volt az említett 6 hónap alatt számlatartozás,korlátozás,szüneteltetés) és ennek ellenére sem váltott még át aranyra, akkor jelezni kell az ügyfélszolgálaton,hogy nézzenek rá az előfizetésre,hogy miért nem vált át.

Egyébként attól,hogy valakinek arany/platina kiemeltsége van az nem feltétlenül jelenti azt,hogy gyorsabb lesz az ügyintézés!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Köszi,ezt tudom....De már egy hónaoha meg van a kellő pontszám,azt írja,hogy 0 pont kell az arany szintig...tehát már elértem a,csak nem könyvelik el....Arra lennék kíváncsi,hogy ahogy írtad a 7. hónap elején,közepén,végén számolják el...vagy ez attól függ,hogy milyen bugyi van rajtuk.....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Összegyűjteni 6 hónap alatt kell, és a hetedik hónapban vált át aranyra!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Köszi...Nem beváltani szeretném,csak egyszerűen arra lennék kíváncsi,ha valaki összegyűjti a szükséges pontokat,amivel eléri az Arany szintet,mikor lesz a "mezei " előfizetőből Arany szintű ügyfél...hogy foglalkozzanak vele....Gyorsabb ügyintézesre gondolok....

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

szia,

 

"A Magyar Telekom az 6. fejezetben meghatározott feltételekkel össz egyűjtött beváltható Kapcsolat pontokat legkésőbb
a tárgyhónapot követő hónap utolsó munkanapjáig a Kártyabirtokos kártyáján jóváírja." (szabályzat  6.4.)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Üdv!
Mikor írják jóvá a Kapcsolat pontokat?
Már 1 hónapja Arany szintű lennék,ha elszámolták volna....Jó lenne,ha valaki válaszolna...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!  :) Köszi a választ! A teljes hűségprogramot végig néztem, a kezdő oldalt is és a fiókom oldalát is,  de most sem találtam. Mióta a T adja a szolgáltatásainkat, (Origóval kezdtünk), soha nem volt ennyira áttekinthetetlen az oldal, különös tekintettel a személyes adataimra. Megpróbálom az telefonos ügyfélszolgálatot. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Aktuális hűség pontjaidat belépés után oldal alján találod.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most