Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Díjcsomag váltás


magerjanos

Kérdés

48 napja kértem dijcsomag váltást azaz sávszélesítést hüség idö hosszabítással.Úgy tűnik mintha a telekomnak nem állna érdekében mert még semmi sem történt.Már több mint tizszer érdeklődtem telefonon,de folyton a türelmem kérik de már elfogyott.Nagyon úgy néz ki szolgáltatót kell váltanom,milyen oka lehet vajon hogy ennyi idő sem intéztek semmit?.....Mély tisztelettel....Máger János......csak eddig elégedett ügyfél.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

12 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

48 napja kértem dijcsomag váltást azaz sávszélesítést hüség idö hosszabítással.Úgy tűnik mintha a telekomnak nem állna érdekében mert még semmi sem történt.Már több mint tizszer érdeklődtem telefonon,de folyton a türelmem kérik de már elfogyott.Nagyon úgy néz ki szolgáltatót kell váltanom,milyen oka lehet vajon hogy ennyi idő sem intéztek semmit?.....Mély tisztelettel....Máger János......csak eddig elégedett ügyfél.

Üdv!

 

Ha jól tudom, egy teljesen új előfizetői végpont bekapcsolására is mindössze 15 nap áll a szolgáltató rendelkezésére a szerződéskötést követően, hogy a szolgáltatáshoz szükséges kábelezést elvégézve, az igénybevételt lehetővé tevő eszközök biztosítása mellett megkezdje a szolgáltatást, ha a kiépítésnek nincs sem műszaki sem pedig egyéb (pl. adminisztratív) akadálya. A Te esetedben egy már meglévő rendszeren kellene a sávszélt megemelni, ezért is furcsa, hogy ilyen hosszú időt vesz igénybe ez a dolog.

Ha nem adminisztrációs baki történt - azaz minden adat stimmel, nem keveredett el az igény stb. - akkor valószínű, hogy - akár valamilyen előre nem látott / látható - technikai akadálya van a dolognak. Érdemes lenne kérned telefonon az ügy megsürgetését, illetve legalább egy konkrét tájékoztatást  arról, hogy mi az, ami meggátolja a sávszél módosítását.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Régi hiba a Telekomnál, hogy egy  (müszaki jellegű) ügyintézésnél  (tipikusan az internetes sávszélességemelés) a folyamat közben annak állásáról  nincs megfelelő tájékoztatás az  ügyfél részére.  Az előfizető érdeklődik a 1412-es számon. Az ügyfélszolgálat sok esetben nem kap információt a folyamat állásáról az illetékes területtől. Az ügyfél közvetlenül nem léphet kapcsolatba a mérnökséggel. Itt a kör általában bezárul. Mondanom sem kell, hogy üzleti előfizetők esetében nem ez a helyzet, ott korrekt tájékoztatást kapnak egy adott folyamat állásáról. Megoldás csak egy ügyféloldali ticketing (hibajegykezelő) rendszer bevezetése lenne, (van ebből ingyenes is) amit láthatólag nem akar bevezetni a Magyar Telekom. Ennek elektronikus felületén  folyamatosan nyomonkövethető lenne, hol tart egy adott müszaki jellegű folyamat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, Zsiga70 írta:

Olvasom a kommenteket ki mennyi időt várt már eddig,akkor nekem igazán ráérős az ügyem.16. napom telik még hogy kértem a gyorsabb netet.Technikai akadálya nem lehet mert most húzták be idén az optikai kábelt és akkor adtak új routert is hozzá.Valószinű a szakemberek "gyorsaságán" múlik minden amitől félek picit.A szolgáltató már tanú bizonyságot tett 1* a rugalmasságukról,remélem most ügyesebbek lesznek.

Ha már az új optikai hálózaton vagy és úgy kértél nagyobb csomagot, én be csörögnék a 1412-re mert nagy esélyel hibára futott a rendelésed és hiába vársz. Volt itt hasonló eset már várakozott az efi 2 hétig és utána derült ki hogy semmi nyoma a rendelésnek, be rögzítették újra és egy újra indítás után ment.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Olvasom a kommenteket ki mennyi időt várt már eddig,akkor nekem igazán ráérős az ügyem.16. napom telik még hogy kértem a gyorsabb netet.Technikai akadálya nem lehet mert most húzták be idén az optikai kábelt és akkor adtak új routert is hozzá.Valószinű a szakemberek "gyorsaságán" múlik minden amitől félek picit.A szolgáltató már tanú bizonyságot tett 1* a rugalmasságukról,remélem most ügyesebbek lesznek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
35 perce, Zsiga70 írta:

Olvasom a kommenteket ki mennyi időt várt már eddig,akkor nekem igazán ráérős az ügyem.16. napom telik még hogy kértem a gyorsabb netet.Technikai akadálya nem lehet mert most húzták be idén az optikai kábelt és akkor adtak új routert is hozzá.Valószinű a szakemberek "gyorsaságán" múlik minden amitől félek picit.A szolgáltató már tanú bizonyságot tett 1* a rugalmasságukról,remélem most ügyesebbek lesznek.

Nálam másnap már átállították a díjcsomagot,csak arról feledkeztek meg,hogy a 10 éve adott modem nem jó a vdsl-hez,így most másik mobilszolgáltató netjéről csigulok,és várom,hogy küldjenek cuccot,mert így van gyors net,csak használni nem tudom. :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Csupán azt kérdezném,ha köti a szolgáltatót  valami végrehajtási idő akkor miért nem tudják betartani?Tudom hogy ők is emberek és sok munkájuk van de ha ők mondanak ki napszámot akkor tessék megcsinálni addig.Ha én nem fizetek időre büntetés stb lesz ellenem.Mintha nem is foglalkoznának az ügyfelekkel csak a bevétellel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...