kugli

Garancia

Kérdés

szia!

ajánlására még időben reagáltam a black friday akcióra, és sikerült elcsípnem egy S4-et.

a rendelésfeladáskor vmi olyasmit írtak, hogy nem kapok papírszámlát....és az online fiókomban lesznek a doksik

 

sztem nézd meg ott

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

21 válasz erre a kérdésre

Hová küldted a leveleket, milyen címre?a panaszokra 30 napon belül kell válaszolniuk.

 

Még annyit tudok neked segíteni, hogy a Telekomnak ide kell írni, és itt egyből meg is tudod adni az adataidat. De a Huawei-nek csak telszámot találtam: 0640386638.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm hogy legalább Ti biztattok! A fenti levelet elküldtem a Huawei-nek és a Telekomnak is, pénteken.

Azóta nincs válasz! Ha tudtok címet, vagy fórumot, ahol tudok még lépni, meg köszönném! A megosztással is tudtok segíteni!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kíváncsi leszek, hogy fog rendeződni! Nem szabad feladni, addig kell menni, amíg megjavítja a gyártó! Persze a telefonok sem örök életűek, de jogos elvárás, hogy ne másfél év múlva kelljen újat venni...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Tipikus egymásramutogatás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Ricsi 13!

Köszönöm válaszod, végre egy ember aki nem nevet ki azért, mert felmerem vetni a problémát!

Van garancia. Tanácsodat követve, vissza térek gyártóhoz...

Ha érdekel, a fejleményeket nyomon követheted a következő linken!

Üdv: Chilliman

https://www.facebook.com/chillimanklubja

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves ne is hagyd annyiban a dolgot. Egy-két gondolatot hozzáfűznék az irományodhoz, ha megendeged:

Biztos valami félreértés történhetett a szoftver kérdésben. A telefonok, eszközök szoftverét nem a szolgáltató, hanem a gyártó készíti, frissíti. A szolgáltató maximum tesztelni tudja őket, és a tesztelt verziót küldi vissza  a gyártónak, a további észrevételeivel (ha van). Ha nincs, akkor meg a gyártó kipublikálja. Úgy tudom, teljesen megszűntek a T-nél a szervizek, a boltok dolgozói csak átvenni tudják a telefonokat, és elküldik a márkaszervizbe. Ismerősöm is pont így járt, neki is továbbküldték a gyártóhoz, sajnos ő sem kapott cseretelefont, mert nem volt raktáron. Érdemes szerintem megkérdezni, ahol leadod, hogy ott van-e raktáron csereteló, mert gondolom, fontos számodra az állandó kontakt. 

 

De megsprólolhatsz egy kört, ha egyből a gyártóhoz fordulsz újra. Egyébként van még garancia a telódon? Ha jól számolom, másfél éves. Ha van, akkor a Huawei-nek meg kell csinálnia, csak türelemmel kell lenned. A garanciapapírt ne hagyd otthon, de ha az már nincs meg, vásárlási számla legyen nálad. Sok sikert!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Tisztelt Telekom!

2013-06-24.-én vásároltam egy Huawei Ascend Y300-as telefont, édesanyám használta, idén augusztusban került vissza hozzám, és meglepődve tapasztaltam rajta egy hibát.

A telefonszámokhoz rendelt csengőhangokat elfelejti, ha tv-hez számítógéphez csatlakoztatom!

A problémával meg kerestem a Huawei Device Hungaryt, ahól ismerték hogy tudnak a hibáról, és

várjak türelemmel a javítócsomagra! Mára elfogyott a türelmem, néhány üzenet váltás után felhítak és azt tanácsolták, menjek a Telekomhoz panaszkodni mert ővék a szoftver...

Debrecenben felkerestem  márka boltot, és ott a szervízben azt mondták, hogy mivel a legfrissebb szoftver van a telefonon, és azt a Huawei írja, nem igazán tudnak segíteni. Ha akarom felküldik Pestre ( 2 hét, csere telefon nélkül) de nincs sok remény a javításra! Kérdésemre, hogy ilyenkor mi van, azt felelték, hogy addig küldözgetik, míg nem kérnek egy csere igazolást! Ez számomra nagyon furcsa hozzá álás mind a Huawei, mind a Telekom részéről! Mindenki tud a hibáról, de senki nem javítja, a felhasználót hozzák lehetetlen helyzetbe! Remélem itt a fórumon kapok olyan választ amin eltudok indúlni valamerre, mert ennyiben nem hagyom a dolgot!

Tisztelettel: Erdei György

0630*******

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezért is érdemes a neten rendelni. És mert kényelmes + nem kell foglalkozni semmilyen papírral, nem kallódhat el semmilyen fontos doksi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Sziasztok!
Megszeretném kérdezni hogy, ha csak a vásárlást bizonyitó számla van csak meg a telefonhoz, jótállás elveszett, akkor ilyenkor elveszítem a mobil garanciáját, vagy pedig valamilyen módon kilehet kérni a jótállási jegyet !? Előre is köszönöm!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Itt ültem az asztali gépem előtt és ott beléptem a T-homos oldalamra kiválasztottam a tabletet és a megrendelés gombot nyomtam másnap hívott egy mókus hogy 8 napon belül hozzák erre már másnap meghozták ennyi volt a történet. 

Na most várjunk, a T-Home-tól rendeltél vagy a T-Mobile-tól? Elöbbinél az online felületen nincs ilyen menüpont,hogy Dokumentumok. :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
és buta kérdés, de a https://webshop.t-home.hu/wukap2/spring/login?execution=e1s1 oldalon lépsz be?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Itt ültem az asztali gépem előtt és ott beléptem a T-homos oldalamra kiválasztottam a tabletet és a megrendelés gombot nyomtam másnap hívott egy mókus hogy 8 napon belül hozzák erre már másnap meghozták ennyi volt a történet. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
mobil vagy vezetékes szerz.el vetted?
az annak megfelelő menüben sincs?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A T-Ponban nem adtak mondván ők csak valami leényvállalat és azt mondta szerinte nem fognak adni a központi (Allee center) ügyfélszolgálaton sem, még az is furcsa hogy a rendeléseim menüben az van írva hogy még nem volt webes rendelésem, meg egyáltalán semmi rendelésem nem volt, pedig valahogy hozzámkerült ez a tablet és fizettem nekik a részleteket sőt most a T-Pontban kifizettem az egészet egyben hogy ha javíthatatlan ne kelljen még másfél évig emlékeznem minden hónapban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Az e-mailre beérkezési sorrendben 30 napon belül válaszolnak.

Szerintem menj be az üzletbe és kérd,hogy nyomtassák ki Neked.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ott néztem elsőnek, érdekes módon ott az van hogy "Ehhez az előfizetéshez még nem kapcsolódik elektronikus dokumentum!" pedig áálítólag 2013 jan.1-től kizárólag elektronikus formában tárolják és én idén áprilisban vettem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

szia!

@Roli26 ajánlására még időben reagáltam a black friday akcióra, és sikerült elcsípnem egy S4-et.

a rendelésfeladáskor vmi olyasmit írtak, hogy nem kapok papírszámlát....és az online fiókomban lesznek a doksik

 

sztem nézd meg ott

Igen amikor átveszed a csomagot , utána általában pár perc után,de legkésöbb 24 órán belül elérhetőek a szükséges dokumentumok az online mobile felületen,erről email értesítést is kapni fogsz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

figyu, gugliban ezt találtam

Gyakori kérdések Hogyan pótolhatom az elveszett szerződéskötési dokumentumokat és a jótállási jegyet?

 

http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori_kerdesek/1076/hogyan_potolhatom_az_elveszett_szerzodeskotesi_dokumentumokat_es_a_jotallasi_jegyet_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=2&tudasbazis-rlCode=149f75291f8

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most