Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Garancia


kugli

Kérdés

21 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

szia!

@Roli26 ajánlására még időben reagáltam a black friday akcióra, és sikerült elcsípnem egy S4-et.

a rendelésfeladáskor vmi olyasmit írtak, hogy nem kapok papírszámlát....és az online fiókomban lesznek a doksik

 

sztem nézd meg ott

Igen amikor átveszed a csomagot , utána általában pár perc után,de legkésöbb 24 órán belül elérhetőek a szükséges dokumentumok az online mobile felületen,erről email értesítést is kapni fogsz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A T-Ponban nem adtak mondván ők csak valami leényvállalat és azt mondta szerinte nem fognak adni a központi (Allee center) ügyfélszolgálaton sem, még az is furcsa hogy a rendeléseim menüben az van írva hogy még nem volt webes rendelésem, meg egyáltalán semmi rendelésem nem volt, pedig valahogy hozzámkerült ez a tablet és fizettem nekik a részleteket sőt most a T-Pontban kifizettem az egészet egyben hogy ha javíthatatlan ne kelljen még másfél évig emlékeznem minden hónapban.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Itt ültem az asztali gépem előtt és ott beléptem a T-homos oldalamra kiválasztottam a tabletet és a megrendelés gombot nyomtam másnap hívott egy mókus hogy 8 napon belül hozzák erre már másnap meghozták ennyi volt a történet. 

Na most várjunk, a T-Home-tól rendeltél vagy a T-Mobile-tól? Elöbbinél az online felületen nincs ilyen menüpont,hogy Dokumentumok. :D

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Telekom!

2013-06-24.-én vásároltam egy Huawei Ascend Y300-as telefont, édesanyám használta, idén augusztusban került vissza hozzám, és meglepődve tapasztaltam rajta egy hibát.

A telefonszámokhoz rendelt csengőhangokat elfelejti, ha tv-hez számítógéphez csatlakoztatom!

A problémával meg kerestem a Huawei Device Hungaryt, ahól ismerték hogy tudnak a hibáról, és

várjak türelemmel a javítócsomagra! Mára elfogyott a türelmem, néhány üzenet váltás után felhítak és azt tanácsolták, menjek a Telekomhoz panaszkodni mert ővék a szoftver...

Debrecenben felkerestem  márka boltot, és ott a szervízben azt mondták, hogy mivel a legfrissebb szoftver van a telefonon, és azt a Huawei írja, nem igazán tudnak segíteni. Ha akarom felküldik Pestre ( 2 hét, csere telefon nélkül) de nincs sok remény a javításra! Kérdésemre, hogy ilyenkor mi van, azt felelték, hogy addig küldözgetik, míg nem kérnek egy csere igazolást! Ez számomra nagyon furcsa hozzá álás mind a Huawei, mind a Telekom részéről! Mindenki tud a hibáról, de senki nem javítja, a felhasználót hozzák lehetetlen helyzetbe! Remélem itt a fórumon kapok olyan választ amin eltudok indúlni valamerre, mert ennyiben nem hagyom a dolgot!

Tisztelettel: Erdei György

0630*******

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves ne is hagyd annyiban a dolgot. Egy-két gondolatot hozzáfűznék az irományodhoz, ha megendeged:

Biztos valami félreértés történhetett a szoftver kérdésben. A telefonok, eszközök szoftverét nem a szolgáltató, hanem a gyártó készíti, frissíti. A szolgáltató maximum tesztelni tudja őket, és a tesztelt verziót küldi vissza  a gyártónak, a további észrevételeivel (ha van). Ha nincs, akkor meg a gyártó kipublikálja. Úgy tudom, teljesen megszűntek a T-nél a szervizek, a boltok dolgozói csak átvenni tudják a telefonokat, és elküldik a márkaszervizbe. Ismerősöm is pont így járt, neki is továbbküldték a gyártóhoz, sajnos ő sem kapott cseretelefont, mert nem volt raktáron. Érdemes szerintem megkérdezni, ahol leadod, hogy ott van-e raktáron csereteló, mert gondolom, fontos számodra az állandó kontakt. 

 

De megsprólolhatsz egy kört, ha egyből a gyártóhoz fordulsz újra. Egyébként van még garancia a telódon? Ha jól számolom, másfél éves. Ha van, akkor a Huawei-nek meg kell csinálnia, csak türelemmel kell lenned. A garanciapapírt ne hagyd otthon, de ha az már nincs meg, vásárlási számla legyen nálad. Sok sikert!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...