kugli Posztolva ekkor: 2014. november 28. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 28. szia! ajánlására még időben reagáltam a black friday akcióra, és sikerült elcsípnem egy S4-et.a rendelésfeladáskor vmi olyasmit írtak, hogy nem kapok papírszámlát....és az online fiókomban lesznek a doksik sztem nézd meg ott Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kugli Posztolva: 2014. november 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 28. figyu, gugliban ezt találtamGyakori kérdések Hogyan pótolhatom az elveszett szerződéskötési dokumentumokat és a jótállási jegyet? http://www.t-mobile.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori_kerdesek/1076/hogyan_potolhatom_az_elveszett_szerzodeskotesi_dokumentumokat_es_a_jotallasi_jegyet_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=2&tudasbazis-rlCode=149f75291f8 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. szia!@Roli26 ajánlására még időben reagáltam a black friday akcióra, és sikerült elcsípnem egy S4-et.a rendelésfeladáskor vmi olyasmit írtak, hogy nem kapok papírszámlát....és az online fiókomban lesznek a doksik sztem nézd meg ottIgen amikor átveszed a csomagot , utána általában pár perc után,de legkésöbb 24 órán belül elérhetőek a szükséges dokumentumok az online mobile felületen,erről email értesítést is kapni fogsz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 SipiAti Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Ott néztem elsőnek, érdekes módon ott az van hogy "Ehhez az előfizetéshez még nem kapcsolódik elektronikus dokumentum!" pedig áálítólag 2013 jan.1-től kizárólag elektronikus formában tárolják és én idén áprilisban vettem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Az e-mailre beérkezési sorrendben 30 napon belül válaszolnak.Szerintem menj be az üzletbe és kérd,hogy nyomtassák ki Neked. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 SipiAti Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. A T-Ponban nem adtak mondván ők csak valami leényvállalat és azt mondta szerinte nem fognak adni a központi (Allee center) ügyfélszolgálaton sem, még az is furcsa hogy a rendeléseim menüben az van írva hogy még nem volt webes rendelésem, meg egyáltalán semmi rendelésem nem volt, pedig valahogy hozzámkerült ez a tablet és fizettem nekik a részleteket sőt most a T-Pontban kifizettem az egészet egyben hogy ha javíthatatlan ne kelljen még másfél évig emlékeznem minden hónapban. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kugli Posztolva: 2014. november 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 28. mobil vagy vezetékes szerz.el vetted?az annak megfelelő menüben sincs? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 SipiAti Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Itt ültem az asztali gépem előtt és ott beléptem a T-homos oldalamra kiválasztottam a tabletet és a megrendelés gombot nyomtam másnap hívott egy mókus hogy 8 napon belül hozzák erre már másnap meghozták ennyi volt a történet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kugli Posztolva: 2014. november 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. november 28. és buta kérdés, de a https://webshop.t-home.hu/wukap2/spring/login?execution=e1s1 oldalon lépsz be? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 SipiAti Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. :smileyvery-happy: persze Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Itt ültem az asztali gépem előtt és ott beléptem a T-homos oldalamra kiválasztottam a tabletet és a megrendelés gombot nyomtam másnap hívott egy mókus hogy 8 napon belül hozzák erre már másnap meghozták ennyi volt a történet. Na most várjunk, a T-Home-tól rendeltél vagy a T-Mobile-tól? Elöbbinél az online felületen nincs ilyen menüpont,hogy Dokumentumok. :D Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Kisjatekos Posztolva: 2014. november 29. Megosztás Posztolva: 2014. november 29. Sziasztok!Megszeretném kérdezni hogy, ha csak a vásárlást bizonyitó számla van csak meg a telefonhoz, jótállás elveszett, akkor ilyenkor elveszítem a mobil garanciáját, vagy pedig valamilyen módon kilehet kérni a jótállási jegyet !? Előre is köszönöm!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 kugli Posztolva: 2014. december 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2014. december 1. Számla elegendő Gyakori kérdésekben a válasz:Hogyan pótolhatom az elveszett szerződéskötési dokumentumokat és a jótállási jegyet? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsi13 Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Ezért is érdemes a neten rendelni. És mert kényelmes + nem kell foglalkozni semmilyen papírral, nem kallódhat el semmilyen fontos doksi. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 chilliman Posztolva: 2014. december 6. Megosztás Posztolva: 2014. december 6. Tisztelt Telekom!2013-06-24.-én vásároltam egy Huawei Ascend Y300-as telefont, édesanyám használta, idén augusztusban került vissza hozzám, és meglepődve tapasztaltam rajta egy hibát.A telefonszámokhoz rendelt csengőhangokat elfelejti, ha tv-hez számítógéphez csatlakoztatom!A problémával meg kerestem a Huawei Device Hungaryt, ahól ismerték hogy tudnak a hibáról, ésvárjak türelemmel a javítócsomagra! Mára elfogyott a türelmem, néhány üzenet váltás után felhítak és azt tanácsolták, menjek a Telekomhoz panaszkodni mert ővék a szoftver...Debrecenben felkerestem márka boltot, és ott a szervízben azt mondták, hogy mivel a legfrissebb szoftver van a telefonon, és azt a Huawei írja, nem igazán tudnak segíteni. Ha akarom felküldik Pestre ( 2 hét, csere telefon nélkül) de nincs sok remény a javításra! Kérdésemre, hogy ilyenkor mi van, azt felelték, hogy addig küldözgetik, míg nem kérnek egy csere igazolást! Ez számomra nagyon furcsa hozzá álás mind a Huawei, mind a Telekom részéről! Mindenki tud a hibáról, de senki nem javítja, a felhasználót hozzák lehetetlen helyzetbe! Remélem itt a fórumon kapok olyan választ amin eltudok indúlni valamerre, mert ennyiben nem hagyom a dolgot!Tisztelettel: Erdei György0630******* Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsi13 Posztolva: 2014. december 8. Megosztás Posztolva: 2014. december 8. Kedves ne is hagyd annyiban a dolgot. Egy-két gondolatot hozzáfűznék az irományodhoz, ha megendeged:Biztos valami félreértés történhetett a szoftver kérdésben. A telefonok, eszközök szoftverét nem a szolgáltató, hanem a gyártó készíti, frissíti. A szolgáltató maximum tesztelni tudja őket, és a tesztelt verziót küldi vissza a gyártónak, a további észrevételeivel (ha van). Ha nincs, akkor meg a gyártó kipublikálja. Úgy tudom, teljesen megszűntek a T-nél a szervizek, a boltok dolgozói csak átvenni tudják a telefonokat, és elküldik a márkaszervizbe. Ismerősöm is pont így járt, neki is továbbküldték a gyártóhoz, sajnos ő sem kapott cseretelefont, mert nem volt raktáron. Érdemes szerintem megkérdezni, ahol leadod, hogy ott van-e raktáron csereteló, mert gondolom, fontos számodra az állandó kontakt. De megsprólolhatsz egy kört, ha egyből a gyártóhoz fordulsz újra. Egyébként van még garancia a telódon? Ha jól számolom, másfél éves. Ha van, akkor a Huawei-nek meg kell csinálnia, csak türelemmel kell lenned. A garanciapapírt ne hagyd otthon, de ha az már nincs meg, vásárlási számla legyen nálad. Sok sikert! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 chilliman Posztolva: 2014. december 8. Megosztás Posztolva: 2014. december 8. Kedves Ricsi 13!Köszönöm válaszod, végre egy ember aki nem nevet ki azért, mert felmerem vetni a problémát!Van garancia. Tanácsodat követve, vissza térek gyártóhoz...Ha érdekel, a fejleményeket nyomon követheted a következő linken!Üdv: Chillimanhttps://www.facebook.com/chillimanklubja Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2014. december 8. Megosztás Posztolva: 2014. december 8. Tipikus egymásramutogatás Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsi13 Posztolva: 2014. december 9. Megosztás Posztolva: 2014. december 9. Kíváncsi leszek, hogy fog rendeződni! Nem szabad feladni, addig kell menni, amíg megjavítja a gyártó! Persze a telefonok sem örök életűek, de jogos elvárás, hogy ne másfél év múlva kelljen újat venni... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 chilliman Posztolva: 2014. december 9. Megosztás Posztolva: 2014. december 9. Köszönöm hogy legalább Ti biztattok! A fenti levelet elküldtem a Huawei-nek és a Telekomnak is, pénteken.Azóta nincs válasz! Ha tudtok címet, vagy fórumot, ahol tudok még lépni, meg köszönném! A megosztással is tudtok segíteni!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Ricsi13 Posztolva: 2014. december 10. Megosztás Posztolva: 2014. december 10. Hová küldted a leveleket, milyen címre?a panaszokra 30 napon belül kell válaszolniuk. Még annyit tudok neked segíteni, hogy a Telekomnak ide kell írni, és itt egyből meg is tudod adni az adataidat. De a Huawei-nek csak telszámot találtam: 0640386638. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 chilliman Posztolva: 2014. december 11. Megosztás Posztolva: 2014. december 11. Köszönöm, segítségedet! A huaweinek ide írtam! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
kugli
szia!
a rendelésfeladáskor vmi olyasmit írtak, hogy nem kapok papírszámlát....és az online fiókomban lesznek a doksik
sztem nézd meg ott
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
21 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.