jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 6. Megosztás Posztolva: 2015. április 6. Ez itt nem hivatalos ügyfélképviseleti csatorna, csak saját erőből van itt pár Telekomos dolgozó, akiknek véleménye nem T a álláspontja. Szóval kérdésedre válaszolva itt ne várjál hivatalos választ a Telekomtol. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
6 jani44 Posztolva: 2015. március 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. március 23. Eltelt a hetedik hónap is, belépés a T-Home oldalra továbbra sincs. Mostmár drukkolok, hogy jubilálni lehessen augusztusban! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2014. november 19. Megosztás Posztolva: 2014. november 19. Kedves Ügyfelünk!• Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerünk bevezetése miatt 2014. november 21. 22:00 és november 26. 08:00 között nem tudja Telekom otthoni és Telekom energia szolgáltatásait regisztrálni, lemondani a Távszámla felületén, illetve ebben az időszakban előregisztrációjának befejezésére sem lesz lehetősége. A már regisztrált számláit ebben az időszakban is a megszokott módon kezelheti, kivéve az éjszakai órákat, amikor Távszámla szolgáltatásunk teljes szünetelése várható. Forrás: Távszámla Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2015. január 11. Megosztás Posztolva: 2015. január 11. Számláidat a Távszámlán rendezheted. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Roli82 Posztolva: 2015. május 10. Megosztás Posztolva: 2015. május 10. A kötekedés már most be is fejezheted,mert nem vagyok rá vevő. Ha nem tetszik valami el lehet ballagni!Másik dolog nézd már meg a régebbi tagokat,mikor regisztráltak... Meg fogsz lepődni!A Telekom alkalmazottaknak van egy T ikon a nevük mellet.Nem, nem védem a Telekomot.Pont Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 Moderátor ahammer Posztolva: 2015. május 11. Moderátor Megosztás Posztolva: 2015. május 11. Sziasztok! Örülök az aktivitásotoknak, de kissé elkanyarodtatok az eredeti témától. A korábbi T-Home Beszélgessünk fórum megszűnése előtt azon tagok esetében, akik jelezték átregisztrálási igényüket, automatikusan átemeltük a profiljukat, emiatt a regisztrációjuk időpontja megegyezik. Azonban ez nem jelenti azt, hogy személyükben megegyeznének (a többszörös regisztráció ugyanis tiltott) vagy Telekom munkatársak lennének.Kérlek titeket, hogy a személyeskedést mellőzzétek, hogy a Telekom Fórumot továbbra is jó hangulatban használhassa minden tagunk. Együttműködéseket köszönöm! Üdv:ahammer Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 ApaFia Posztolva: 2014. november 6. Megosztás Posztolva: 2014. november 6. Van az 3 hónap is. :smileywink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2014. december 20. Megosztás Posztolva: 2014. december 20. Téves,hűség hosszabbítással vagy csomagváltással nem fog át kerülni az új rendszerbe! Tapasztalat. Nincs rá lehetőség,hogy gyorsabban át kerüljön valaki a régiből az újra. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roberta Posztolva: 2015. január 12. Megosztás Posztolva: 2015. január 12. @Roberta Számláidat a Távszámlán rendezheted. Így is e-számlát kapok az email-címemre. Annyi a különbség, hogy én közvetlenül a szolgáltató oldalán fizetem be. Eddig működött... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Boomer Posztolva: 2015. március 1. Megosztás Posztolva: 2015. március 1. Sajnos nem vagy egyedül, jelenleg jó sokan vagyunk akik nem tudnak belépni.De előbb utóbb csak megcsinálják.Ha számlák miatt akarsz belépni, akkor a Távszámla egy megoldás lehet.Egyéb intézkedés miatt meg ügyfélszolgálat és segítenek.A weboldalon (gyakori kérdések részen) már chat! (mobilos webshopban eddig is volt) lehetőséggel is találkoztam. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoloka1984 Posztolva: 2015. március 23. Megosztás Posztolva: 2015. március 23. pedig jo lenne már ha migráció lenne legalább Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. március 27. Megosztás Posztolva: 2015. március 27. Ez nagyon érdekes, mert én ezeken a napokon, sőt mai is vagy az elmúlt 20 napban csont nélkül be tudtam lépni. Adnék tippeket: 1. cookie-k törlése a t-home.hu domain-el kapcsolatban2. nagyon kíváncsi lennék inkognitó módban a web oldalt meghívva mi a státusz?Azért tudsz belépni,mert Te az új rendszerben vagy nyilvántartva,aki meg a régiben azt ez az üzenet fogadja,ha megpróbál belépni,ez az állapot tavaly Augusztus vége óta van és baromi lassan halad a pakolgatás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. április 11. Megosztás Posztolva: 2015. április 11. Kimondta,hogy meg lett szüntetve? Nincs megszüntetve!Majd ha át leszel migrálva akkor be fogsz tudni lépni,addig meg nem, számla befizetésre ott a távszámla az is a Telekom tulajdona, le lehet ott is tölteni a számlát,több évre visszamenőleg visszakeresni stb.Ui: Én se vagyok átmigrálva még,de annyira nem is hiányzik az online felület,számlabefizetésen kívül semmire nem volt jó, egy csomag váltást nem tudtam rajta végig vinni mert rendszeresen elakadt,díj csomagokra fals árakat mutatott stb. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!! Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnakOvodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni??? Hűségidő lejárata mindig rajta van a számlán is, szolgáltatásonként. Ha már nem szerepel,akkor lejárt a hűség idő.Ezen kívül minden számlán rajta van jól látható helyen az alábbi tájékoztató is! Le írtuk már sokszor,hogy nem az oldalt javítják és nem javítás van, hanem migráció... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Törölt_tag2252 Posztolva: 2015. április 15. Megosztás Posztolva: 2015. április 15. Szia! Távszámlás vagyok évek óta. PDF-ben mindig mellékelve a számla. Üdv.: Eduárd Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Szerintem, hagyjátok még.Egyenlőre csak facebook fiókkal tudtam belépni,hozzá adtam a mobil előfizetéseimet + az otthonit is, természetesen az otthoni az nem működik :D, a mobile az oké ott ugyan úgy a régi felületet hozza be a megszokott menüpontokkal. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 NL1973 Posztolva: 2015. május 29. Megosztás Posztolva: 2015. május 29. Lassan már egy éve hogy az online ügyfélszolgálaton keresztül nem lehet belépni az otthoni szolgáltatás felületére.2015 07.01-től jó pár ügyet ami az előfizetésekhez kapcsolódik csak online lehet ingyen intézni üzletben vagy telefonon pénzbe kerül.Nekem például novemberben járnak le hűségnyilatkozataim amiket meghosszabbítanák esetleg módosítanák de nem akarok ezért még fizetni is!Ha az év végéig sem oldják meg ezt a problémát akkor ilyen esetekben mi a megoldás?Ha nem hosszabítok akkor drágább a szolgáltatás tudtommal.Remélem hogy ilyen esetekben amíg nem elérhető a szolgáltatás addig az üzletekben történő ügyintézés az érintett ügyfeleknek továbbra is díjmentes marad!Erre szeretnék választ kapni,köszönöm Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. május 29. Megosztás Posztolva: 2015. május 29. Szia!Otthoni szolgáltatásnál a hűség hosszabbítás és esetleges módosítások továbbra is díjmentesek telefonon és személyes ügyfélszolgálaton is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 ApaFia Posztolva: 2015. június 1. Megosztás Posztolva: 2015. június 1. figyelmeztetést a műsorújság alkalmazásban is be lehet állítani :womanwink:Sajnos most az se működik, mint a online felület. :( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2015. november 10. Megosztás Posztolva: 2015. november 10. (szerkesztve) Ez hol jön elő? Mert a főoldalon tuti nincs. Odáig sikerült, hogy belépek, de aztán semmilyen ilyen szöveg nem fogad, hanem ha valamilyen menüre kattintok, akkor simán kidob vagy nem hozza be az oldalt. Roli, ha Te nem csak önszorgalomból válaszolgatsz, hanem a Telekom munkatársa vagy, akkor már most mondom, hogy a panaszokat sem így szokás kezelni. Ha nem vagy munkatárs, akkor nem neked célzom, de akkor meg az a gáz, hogy 2 napja nincs itt egy értelemes ügyfélszolgálatos hozzászólás, hogy miért nem működik és mikor próbálkozzak. De mondjuk feladtam és inkább a személyes ügyintézést választom. Remélem, az hatékonyabb....www.telekom.huBal felső sarok Nyitóoldal fül és kicsit lejjebb görgetve illetve most már elő ugró ablakként is megjelenik a figyelmeztetés.A fórumom a tapasztaltabb régi több éve fórumozók és persze az ujjak próbálják segíteni a többi fórumozót, nem Telekom dolgozók válaszolnak, mivel nem hivatalos ügyfélszolgálati pontnak minősül. Fórum és közösség - alapokLehetőségeimhez mérten tudok információkat szerezni, így tettem most is:Legfontosabb a Számlafizetésekkel kapcsolatbanA felmerült hibák javításig nem indítanak behajtási folyamatot, így nem számlázzák ki a technikai problémából adódó fizetési késedelem díját sem.Azt, hogy mikor fog ismét gördülékenyen menni minden azt nem tudom, rajta vannak az ügyön.Én jelenleg betudok lépni hagyományosan nem Telekom fiókkal és látom is számlát, viszont a törlesztő részletek nem látszódnak. Befizetést nem mertem megkísérelni... Szerkesztve ekkor: 2015. november 10. Szerkesztő: Roli82 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 OldMike Posztolva: 2015. november 12. Megosztás Posztolva: 2015. november 12. Vasárnap délután óta hol működik az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?Mindenképpen ki kell várni egy élőhangos ügyfélszolgálatost, hogy be lehessen jelenteni hibára. Ők láthatják azt is, hogy a HGW (modem) megfelelően működik-e.Egyébként amikor nincs IPTV vétel, akkor a HGW (modem) LED-jei a használati útmutatóban leírt normális működés szerint világítanak? A LED-ek jelezhetik azt is, hogy pl. nincs internet kapcsolat, vagy a HGW és az STB között nincs kapcsolat. Amikor éppen nincs IPTV vétel, akkor az STB menüje - tévékép nélkül, fekete háttérrel - működik-e? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2016. január 14. Megosztás Posztolva: 2016. január 14. (szerkesztve) Nem kötelező előfizetned. Migráció pedig x havonta van de mind1,,,, Szerkesztve ekkor: 2016. január 14. Szerkesztő: anonymus Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. november 6. Megosztás Posztolva: 2014. november 6. El szúrtak valamit :( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. november 28. Megosztás Posztolva: 2014. november 28. Üdv..illetékes!! Kérdezném: a "nehéz"nek ítélt ügyfeleknek / vö: állandó érdeklődés ...JOGOS reklamáció / az online oldalát MIÉRT TILTJÁK LE??????Nincs megkülönböztetés, apró csoportokban rakják át a régi rendszerből az új rendszerbe az ügyfeleket. Én sem vagyok még benne az újban ,tehát én sem tudok belépni Augusztus vége óta. Egyszer sorra kerülünk. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2014. december 3. Megosztás Posztolva: 2014. december 3. Kb 1-1.5 hét múlva fognak keresni,jellemzően számkijelzés nélkül.Gondoltam leírom,mert 3 napot ír a webshop rendelés leadása után,amit alapesetben tudnak is tartani,de mivel karácsony közeleg ilyenkor a vásárlói kedve megnövekedik és ezáltal a megrendelések száma is megduplázódhat,tehát tovább tart feldogozni is.Fontos még tudni ami nem igazán van kifele publikálva, hogy megnézik a mobil részt is,hogy pl van -e előfizetésed ott , ha van hány előfizetés van,fut -e mellette törlesztő részlet,ha van akkor mekkora és hány darab stb. Persze ha mobil részen nincs részlet fizetés az jó. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.