Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Dominósként hogyan tudom lekérdezni, hogy mennyi van még a havi adatforgalmi keretemből?


tks

Kérdés

Próbáltam a neten keresni, de nemigen találtam. A menükben mászkálva meg sehol sem lelem. Ott csak olyanokat találok, hogy az aktív díjcsomagok listázása meg ilyenek.

Engem az érdeklene, hogy a havi mobilnetemből mennyi adatforgalom van még hátra. Ez hol található?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tks
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 72
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
On 3/3/2016, 11:08:42, tks said:

Annyit hozzátennék azoknak, akik a keresőből idetévednek, hogy az online felületen is látható az egyenleg, de csak késleltetéssel. Pl. ha elfogy az adatkeret,és rendelsz kiegészítőt, az nem fog aznap megjelenni az online felületen, másnap viszont igen. Szóval van egy nap késleltetés az adatokban.

Nem is csak egy nap a késleltetés. A 100 MB-os kiegészítő adatkeretem két napig 94 MB-ot mutatott, amikor már jött róla figyelmeztető SMS, hogy mindjárt elfogy. Szóval igen nagy késleltetés van a netes felületen mutatott adatokban. 2 nap is lehet, amíg frissül, vagyis így nemigen használható arra, hogy valaki mindennap ránézzen, hogy hol tart pontosan.

Igaz, a telefon is méri és mutatja, ha jól van beállítva a fordulónap dátum, de jobb lenne, ha a hivatalos felület lenne naprakész.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Korábban a weboldalon ha beléptem, meg tudtam nézni mennyi adatforgalmat használtam még fel. Most, hogy új lett a weboldal, sehol nem találom. Eddig ha jól emlékszem az egyenlegek menüben lehetett megnézni, de ott most már csak a kártyán lévő összeget írja, adatforgalmat nem.

Hol tudom megnézni, ha nem akarok telekom appot telepíteni, és fizetni sem akarok ilyen alap infó megszerzéséért?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 minutes ago, fgabor87 said:

Sziasztok!

Korábban a weboldalon ha beléptem, meg tudtam nézni mennyi adatforgalmat használtam még fel. Most, hogy új lett a weboldal, sehol nem találom. Eddig ha jól emlékszem az egyenlegek menüben lehetett megnézni, de ott most már csak a kártyán lévő összeget írja, adatforgalmat nem.

Hol tudom megnézni, ha nem akarok telekom appot telepíteni, és fizetni sem akarok ilyen alap infó megszerzéséért?

Tényleg átvariáltak valamit, mert eddig az Egyenleg alatt egyből mutatta a mobilos adatforgalmat is, ami még hátravan, most nem látom. Valahova elpakolhatták. Aki megtalálja, az szóljon, mert egyelőre csak a pénzegyenleget sikerült megtalálnom, de az adategyenleget nem.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
10 minutes ago, anonymus said:

Belépés után alul a felhasználható adat lenyíló fül ?

Nekem az alapadatok az utolsó fül, alatta nincs Felhasználható adat fül. Domino Surf csomagom van. Az átvariálás előtt mutatta az egyenlegnél, hogy  mennyi van hátra még a Surf-ből.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 hours ago, fgabor87 said:

Köszi. Majd este írok is nekik, aztán remélem hamar megfoltozzák. :)

Megnéztem a *111#-en, ott sikerült lekérdezni a forgalmat az egyenlegek között. Kicsit körülményesebb, mint a neten, többet kell navigálni a menüben, úgyhogy remélhetőleg hamar megjavítják a netest.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
2 minutes ago, anonymus said:

Mobil alkalmazás ?

Biztos az is jó, de általában nem szoktam azért appot installálni, hogy csak hébe-hóba használjam. Az android beépített forgalommérője elég pontosan méri, lekérdezésre csak akkor van szükség, ha már nagyon közel vagyok a limithez, de ilyen ritkán fordul elő, mert odafigyelek a forgalomra, hogy biztosan beleférjek, és ne kelljen centizni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Bejelentettem panaszként, én is remélem, hogy hamar javítják.

Csak ezért nem fogom feltelepíteni. Amúgy sem szeretem azokat az appokat, amik olyan dolgokhoz kérnek hozzáférést, amihez látszólag semmi közük nincs/nem kell a működésükhöz. Plusz úgy hallottam, hogy az app által lebonyolított adatforgalmat is számolják, és a 150 mega így is elég necces, nagyon ki van számolva. :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 minutes ago, anonymus said:

Sms figyelmeztető megy nektek ? 

Én még nem használtam annyit belőle, de itt azt írják, hogy 80%-nál jön:

http://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobiltelefonok__7207854-hogy-mukodik-ez-a-domino-surf-csomag-tobb-lent

Ami hasznos, mert akkor vissza tudja fogni magát az ember. Az igazán korrekt az lenne, ha a Surf is csak lekorlátozná a sebességet a limit elérése után, mint más csomagoknál szokás, és nem pedig automatikusan bekapcsolná a pluszban fizetős napinetet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jön figyelmeztető sms 80%-nál.

Most viszont padlót fogtam. :D Megjött a T válasza, bemásolom ide a lényegi részt:
"Kérjük, törölje a cookie-kat és használjon másik böngészőt."

Ez valami sablonszöveg lehetett, biztos van ilyen technikai kódexük. Az ügyfél panaszkodik a weboldal működésére. Küldendő válasz: használjon másik böngészőt.
Szerintem meg a fejlesztőnek kell kipróbálnia, hogy amit ír, minden böngészőn ugyan úgy működik, és ugyan úgy jelenik meg. De itt egyébként sem ilyen hibáról van szó, ez back-end, szóval böngésző független.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Díjmentes bekapcsolható szolgáltatás, ne is foglalkozzál ezzel vmit írni kell ez volt kéznél.  Egész shop rendszer i bugzik még mindig, Pl sok helyen nincs ár vagy olyan ár hogy az éves fizudat kérik 2x a szolgáltatásért olyan összeg. 

Amúgy nem is kéne nagyon meg néznie nem tudom annyira nem értek ehhez de sok howtoforge oldalon, ki is van emelve hogy adott kód ezekkel a böngészőkkel tuti megy stb. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Írták a levélbe, hogy ha továbbra is fennáll a hiba, küldjem el a blablabla tök értelmetlen adatokat, és akkor továbbítják az illetékesnek. Úgyhogy most írtam nekik, remélem ezek után tényleg az illetékesekhez kerül.
Ha nem, akkor megpróbálom T-s ismerősön keresztül...

Eddig is ilyen bugos volt, vagy ezek az új honlap gyerekbetegségei?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez az új oldal hozománya még bugzik, otthoni részen csak el akadtak néha a megrendelések most az új oldalon árak hiányoznak adatokat nem kezel az oldal stb. Mobil rész meg kb hibátlan volt ott minden ment szinte most minden bugos. Szóval egy szóval régen nem volt ilyen bugos az oldal. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Továbbra sem lehet megnézni a weboldalon a Domino Surf adatforgalmat, most már kezd dühítő lenni. Ügyfélszolgálattól azóta semmi választ nem kaptam.

Telekomos appban nézem, de amíg az betölt, addig weben 3x megnézem, annyira lassú. Kb 50%-ig gyorsan elmegy, utána látszólag semmit nem csinál (legalábbis adatforgalom az 0), és jól be is lassul a hihetetlenül agyondizájnolt töltősáv.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...