Zee

igazságosság?

Kérdés

Helló Mindenki! ( de legfőképp a cégvezetés:-) ) 

 

Vajon igazságos az, hogy mi akik fél éve 2 évre hűséget vállaltunk ennek a cégnek, dupla annyit fizetünk ugyanazért a szolgáltatásért ( pont 2 évig) mint akik holnap reggel sétálnak be? 

 

Azt értem, hogy új ügyfeleket kell szerezni... de azért azt kicsit igazságtalannak érzem, hogy a régiek ennyire hátrányba kerülnek.. 

Javaslatom is van ám! Aki újraköti a hűségidős előfizetését az is kapja meg ugyanazt a kedvezményt mint az újak., 

Nos? 

 

Üdvözlezzel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Minden szolgáltatónak megvan az előnye és a hátránya. Az igaz, hogy a lakossági árazás nagyjából egyforma mindenhol.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

sziastok

Nex csomagom van.

Nem vitatom hogy valamikor kaptam-e kedvezményt.

Biztos volt akkoriban is valami.

Tudom hogy sok sok előfizetője van most a Té-nek.

Biztos ezért is nem érdekli egyáltalán hogy egyel több vagy kevesebb.

Emlékeim nem csalnak valamikor még az elején mikor még ugy hivták hogy westel akkor még a piacon egy konkurencia volt.Panonn GSM

Most  mindketten más néven található.

Tudtommal az egyiknek vagy is a konkurenciának sokkal kevesebb az előfizetője.

Lehet ha annak idején többet foglalkozott volna az előfizetőkkel most ők lennének a piacvezetők.

Én erre csak annyitt hogy egyszer fent egyszer lent.

És soha nem tudni merről fujj a szél.

Melyik irány a kedvezőbb.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem anno te is kaptal mint uj ugyfel kedvezmenyt.

Jelenleg is vannak lehetosegeid, pl kedvezobb csomagvaltasra. Rengeteg integralt tarskartyas megoldas van.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Esetleg ha régebbi típusú díjcsomagod van, érdemes lenne megnézni, hogy  jelenlegi kínálatban melyik felelne meg legjobban a felhasználói szokásaidnak, és váltani.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok

Igazatok van én nem néztem ennek utánna hogy milyen csomag és milyen előfizetés után hány pont jár.

Én csak azt mérlegeltem hogy az utólsó havi hüségpontjaim száma enyi volt.

No és csak egy számitás volt hogy akkor 16 év után menyit is kaphattam kedvezményt.

Csak egy össze hasonlitás hogy egy ujj előfizető szerintem több kedvezményt kap.

Szerintem azért 16 év után meg osztva 5 év 10 év után azért szerintem lehetne valami nagyobb kedvezmény is.

Én csak arra hivnám fel a figyelmeteket hogy nem igazán van megbecsülve ki menyi ideje előfizető.

Ha nem ragaszkodnék a megszokott számomhoz jobban járnék ujj előfizetésekkel.

Hátrányom nem származna belőle az biztos.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

24 hónapnál régebben jóváírt és nem felhasznált pontoknál nem az összes évül el, csak egy hónapnyi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lehet, hogy az előfizetései között van nem publikus is, ami nem gyűjt kapcsolat pontot. Nálam is van ilyen, ezek a tarifák csak megtartják a kiemeltségi  szintet. Úgy tudom, hogy két év eltelte után a vizsgált hat hónap közül a legrégebbi pontjai évülnek el.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
11 órája, szilagyi69 írta:

Sziasztok

Té egy ujj előfizetésre több és nagyobb kedvezményt ad mint amit én hüségpontokban kapok egy évlatt.

Té  most ebben a hónapban nekem 64 hüségpontot irt jóvá 5 mobil és egy othoni magenta szolgáltatásra.

Té egy ujj előfizetésre több ezer vagy több 10 ezer ft kedvezményt ad ujj előfizetőnek.

Akkor ki is jár jól?

teherwagon válaszából kiragadva egy mondat    "     Ténél töltött idő a legfontosabb. de az nem igaz, hogy az új előfizetők több, nagyobb kedvezményt kapnak, sőt:   "

Szóval az én havi 64 pontom mikor ér fel az ujj előfizető kedvezményével.

Kicsit számoljunk én 2000-ben vásároltam ezt az előfizetésem,ami ha egész éveket számolok is 16 év és ezt akkor szozom 12-vel a hónapok számával  az 192.hónap és azt szorzom 64-el az 12288 pont ez 16 év kedvezménye.

 

Szia!

Ha 5 előfizetés után + otthoni után csak 64 pontot kaptál összesen, akkor ott valami nem stimmel. Ha csak pl Move XS csomaggal nézem és tegyük fel nem lépjük túl a havi díjat ami 1990 Ft és a nettó értéket kell figyelembe venni, akkor 24 pontot kapok előfizetésenként ami 120 pontot jelent + az otthoni rész. Arról se felejtkezzünk meg hogy a beváltható pontok 24 hónap után elévülnek és törlődnek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ügyfelek szemszögéből nézve sajnos minden szolgáltatónak fontosabbak az új előfizetők, ezért a mindenkori hűségprogramok kevésbé értékesek a régieknek. Ezen csak a valódi verseny változtatna.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok

Té egy ujj előfizetésre több és nagyobb kedvezményt ad mint amit én hüségpontokban kapok egy évlatt.

Té  most ebben a hónapban nekem 64 hüségpontot irt jóvá 5 mobil és egy othoni magenta szolgáltatásra.

Té egy ujj előfizetésre több ezer vagy több 10 ezer ft kedvezményt ad ujj előfizetőnek.

Akkor ki is jár jól?

teherwagon válaszából kiragadva egy mondat    "     Ténél töltött idő a legfontosabb. de az nem igaz, hogy az új előfizetők több, nagyobb kedvezményt kapnak, sőt:   "

Szóval az én havi 64 pontom mikor ér fel az ujj előfizető kedvezményével.

Kicsit számoljunk én 2000-ben vásároltam ezt az előfizetésem,ami ha egész éveket számolok is 16 év és ezt akkor szozom 12-vel a hónapok számával  az 192.hónap és azt szorzom 64-el az 12288 pont ez 16 év kedvezménye.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozzátenném, hogy bizonyos társkártyás díjcsomagoknak már nem feltétele az aranykártya, a gyűjtött pontokat nem lehet beváltani számlafizetésnél, pedig ez a régebbi hűséges előfizetőknek lenne előnyös.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, a Ténél a telók árát elsődlegesen a díjcsomag határozza meg, és ez igaz az első, majd a későbbi vásárlásokra is. kivételek persze vannak, pl. az időszakos online kedvezmények (most pl. ez) és a magenta kedvezmény, amiknél az éppen aktuális kínálatból plusz százalékos vagy konkrét összegű kedvezményt is adnak. tehát abban igazatok van, hogy a telóárnál nem a Ténél töltött idő a legfontosabb. de az nem igaz, hogy az új előfizetők több, nagyobb kedvezményt kapnak, sőt:

  • a Té meglévő ügyfeleiként könnyített hitelképességi vizsgálatot kapunk, a vásárlásnál nem kell mobilelőleget fizetnünk
  • a Té meglévő ügyfeleiként a számlánk alapján pontokat gyűjtünk, amit a Té beszámít a teló vételárába ( tehát ha egy új ügyféllel azonos csomaggal vesszük, a pontokkal akkor is olcsóbb lesz nekünk a teló, mint nekik)
  • a Té meglévő ügyfeleiként vehetünk úgy akciós telót, hogy előfizetést nem veszünk hozzá (készülékcsere a meglévő előfizunkra)
  • a Té meglévő és aranykártyás ügyfeleiként vehetünk társkártyás előfizukat (itt pipáljátok be a kedvezőbb havidíjú csomagot választok részt) és vele akár telókat. a társkártyás csomagok havidíja olcsóbb, mint a normál csomagoké, minden más tekintetben ugyanazt tudják, mint a normál csomagok (és ha telót is veszünk vele, arra érvényes az új előfizetőknek szóló esetleges extra kedvezmény)
  • a Té meglévő ügyfeleiként havonta válthatunk díjcsomagot, így telócsere előtt érdemes megnézni, nem járnánk-e jobban egy magasabb csomaggal, amivel a teló is olcsóbb lenne
  • a Té új és a meglévő ügyfeleiként is vásárolhatunk a honlapon, így az időszakos online kedvezmények mindenki számára elérhetőek

otthoni cuccoknál (tévé, internet, telefon) meg ha kijön egy új, a korábbinál kedvezőbb csomag, a meglévő hűségtől függetlenül válthatunk rá új hűségvállalással, tehát az sem áll, hogy otthoninál hátrányban lennénk az újakkal szemben :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

sziasztok

De mikor kötöttél előfizetést akkor kapsz kedvezményt mivel minden ügyfél egyszer kap kedvezményt igy aki most köti a szerződést ö is mikor újra köti ö se kap kedvezményt igy mindenki 1 szer kapja meg a kedvezményt ez a összes szolgáltató igy csinálja. Ha megint akarod a kedvezményt mond fel a szerződést és utána kösd újra és akkor meg kapod a kedvezményt. A szolgáltatóknak elég csak a facebook oldalát meg nézni ott is mindig ez a téma hogy az új mért  kapott  kedvezményt és a régi mért nem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

sziasztok

Mind ezekhez hozzászólva még azt is,hogy a készülék vásárlási kedvezmények is sokkal kedvezőbbek egy ujj előfizetőnek mint aki már         sok-sok éve  előfizető.

Ezek szerint aki sok éve rendszeresen fizeti a havidijakat nem érnek anyit mint aki ujj előfizető.

Igaz nagy dijcsomagot válal hogy olcsóbban kapja meg a készüléket de bizonytalan meddig fizeti.

Sajátmagamról beszélve kiseb csomagot használok de már 16 éve és ezt nem igazán dijaza a t-mobil igaz még én a westel idejében vásároltam ezt az előfizetést.

Hosszú távon lehet kifizetődőbb még ha kevesebbet is fizetek mint egy rövid ideig de ujj előfizető.

A t-mobilt  nyilván ez nem érdekli mert én még nem éreztem hogy ennyi idő elteltével valami kedvezményben részesülnék.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most