zrx8

Létezik még használható ügyfélszolgálat vagy csak káosz az egész ?

Kérdés

Egy nagyon egyszerű dolgot szerettem volna végrehajtani ma: lekérdezni a mobilnet adatforgalmi egyenlegemet. Próbáltam telefonon érdeklődni, de ilyen menüpont nincs, és az élő ügyintézős menüpont is megszűnt. Az üfsz. cseten azt mondták, lépjek be az online ügyfélszolgálatra, vagy tegyem fel az appot (az appot nem fogom feltenni, amíg ilyen sok jogosultságot kér, épp csak DNS mintát nem). Beléptem hát az online ügyfélszolgálatra, ahol a létező mobilnetes előfizetésemnek (netplusz) nyoma sincs. Erre azt írta a csetes, hogy ott kellene lennie, hát menjek be személyesen.

Kedves Telekom, T-online, T-mobil, Westel, Axelero vagy mittudom én, éppen hogy hívják: csodálkoznak, hogy az emberek undorodnak a mobilnettől, amikor a legegyszerűbb dolgokat is képtelenek elintézni, mindezt azért, hogy az információ-megvonás révén a szolgáltató totális kontrollt tudjon gyakorolni az ügyfelek döntései (döntésképtelensége) felett ???

Az ügyintézési lehetőségekről meg annyit, hogy fel kellene ébredni, a XXI. században még ott tartunk, hogy ha valamit tényleg el akarok intézni, be kell caplatnom személyesen az irodába..

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zrx8

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Nekem a GoNet S csak 600 Ft, mert elutasítottam a tavalyi egyoldalú áremelést,és abból is kapok még 20 % kedvezményt. Ritkán használom, programfrissítésre inkább wifit. A Level Up akciós adatbővítő pont az ilyen hozzám hasonlóan kevés mobilinternet használóknak egy jó ajánlat, december 30-ig 990 Ft-os áron 1GB adatforgalom. Feltéve, hogy a termékfejlesztők megoldják azt, hogy a feltételeknek megfelelő tarifával rendelkező előfizetőknek az ügyintézők aktiválni tudják. (benne foglalt adatforgalommal rendelkező díjcsomag, túlforgalmazás nélküli havidíjas mobilinternet) Jelenleg ennek megrendelésénél valami hiba van, de már folyamatban van a javítása.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

értem, hogy amire kell elég, de...

Go!NetS 30 MB = 700 Ft régi lezárt csomag VS. új csomag NetPlusz S 200MB = 690 Ft

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem is régi GoNet díjcsomagom van,amire kell arra elég.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @zrx8!

Ez mondjuk pech. Annak ellenére, hogy tényleg nem szép húzás az ilyen, nem lehet hogy megérné váltani a régi csomagodról? Általában nem túl kifizetődő a régi csomagokhoz ragaszkodni...még akkor sem, ha  van hozzá vmi ajándék is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Telefonszámmal jelentkeztem be az online üfsz-ra. Nem deaktiválódott, mert még most is működik.

Amúgy a megoldást a személyes üfsz-os közölte: az a csomag, amit használok (200MB adat a 100MB-os áráért), már nem létezik, és a fejlesztőknek nincs kedvük/idejük/megbízásuk a már kifutott csomagokat használók számára is megvalósítani a funkciót. Gondolom, a munkaráfordítás emberév-tízezrekre rúgna.. Így ha belépek, azt látom, hogy nincs mobilnetem, pedig van. Hurrá. (mondjuk ezt az online üfsz-os csetes kolléga is elmondhatta volna..)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @zrx8!

mivel léptél be az online ügyfélszolgálatra? hívószámmal vagy telekom fiók azonosítóval? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 órája, zrx8 írta:

Egy nagyon egyszerű dolgot szerettem volna végrehajtani ma: lekérdezni a mobilnet adatforgalmi egyenlegemet. Próbáltam telefonon érdeklődni, de ilyen menüpont nincs, és az élő ügyintézős menüpont is megszűnt. Az üfsz. cseten azt mondták, lépjek be az online ügyfélszolgálatra, vagy tegyem fel az appot (az appot nem fogom feltenni, amíg ilyen sok jogosultságot kér, épp csak DNS mintát nem). Beléptem hát az online ügyfélszolgálatra, ahol a létező mobilnetes előfizetésemnek (netplusz) nyoma sincs. Erre azt írta a csetes, hogy ott kellene lennie, hát menjek be személyesen.

Ezek szerint Domino előfizetésed van. Lehet, hogy valamiért inaktiválódott a mobilinternet csomagod? Hívd fel a 1412-et, és kérj integrált ügyintézőt.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

nincs, és a testreszabás / internet alatt is inaktív mind a 4 csomagtípus, pedig 2 napja még mobilneteztem, és azóta nem kapcsolgattam ki semmit

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az online felületen nincs "Felhasználható adat" menüpontod?

adat.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most