Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Létezik még használható ügyfélszolgálat vagy csak káosz az egész ?


zrx8

Kérdés

Egy nagyon egyszerű dolgot szerettem volna végrehajtani ma: lekérdezni a mobilnet adatforgalmi egyenlegemet. Próbáltam telefonon érdeklődni, de ilyen menüpont nincs, és az élő ügyintézős menüpont is megszűnt. Az üfsz. cseten azt mondták, lépjek be az online ügyfélszolgálatra, vagy tegyem fel az appot (az appot nem fogom feltenni, amíg ilyen sok jogosultságot kér, épp csak DNS mintát nem). Beléptem hát az online ügyfélszolgálatra, ahol a létező mobilnetes előfizetésemnek (netplusz) nyoma sincs. Erre azt írta a csetes, hogy ott kellene lennie, hát menjek be személyesen.

Kedves Telekom, T-online, T-mobil, Westel, Axelero vagy mittudom én, éppen hogy hívják: csodálkoznak, hogy az emberek undorodnak a mobilnettől, amikor a legegyszerűbb dolgokat is képtelenek elintézni, mindezt azért, hogy az információ-megvonás révén a szolgáltató totális kontrollt tudjon gyakorolni az ügyfelek döntései (döntésképtelensége) felett ???

Az ügyintézési lehetőségekről meg annyit, hogy fel kellene ébredni, a XXI. században még ott tartunk, hogy ha valamit tényleg el akarok intézni, be kell caplatnom személyesen az irodába..

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zrx8
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

9 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
1 órája, zrx8 írta:

Egy nagyon egyszerű dolgot szerettem volna végrehajtani ma: lekérdezni a mobilnet adatforgalmi egyenlegemet. Próbáltam telefonon érdeklődni, de ilyen menüpont nincs, és az élő ügyintézős menüpont is megszűnt. Az üfsz. cseten azt mondták, lépjek be az online ügyfélszolgálatra, vagy tegyem fel az appot (az appot nem fogom feltenni, amíg ilyen sok jogosultságot kér, épp csak DNS mintát nem). Beléptem hát az online ügyfélszolgálatra, ahol a létező mobilnetes előfizetésemnek (netplusz) nyoma sincs. Erre azt írta a csetes, hogy ott kellene lennie, hát menjek be személyesen.

Ezek szerint Domino előfizetésed van. Lehet, hogy valamiért inaktiválódott a mobilinternet csomagod? Hívd fel a 1412-et, és kérj integrált ügyintézőt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Telefonszámmal jelentkeztem be az online üfsz-ra. Nem deaktiválódott, mert még most is működik.

Amúgy a megoldást a személyes üfsz-os közölte: az a csomag, amit használok (200MB adat a 100MB-os áráért), már nem létezik, és a fejlesztőknek nincs kedvük/idejük/megbízásuk a már kifutott csomagokat használók számára is megvalósítani a funkciót. Gondolom, a munkaráfordítás emberév-tízezrekre rúgna.. Így ha belépek, azt látom, hogy nincs mobilnetem, pedig van. Hurrá. (mondjuk ezt az online üfsz-os csetes kolléga is elmondhatta volna..)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem a GoNet S csak 600 Ft, mert elutasítottam a tavalyi egyoldalú áremelést,és abból is kapok még 20 % kedvezményt. Ritkán használom, programfrissítésre inkább wifit. A Level Up akciós adatbővítő pont az ilyen hozzám hasonlóan kevés mobilinternet használóknak egy jó ajánlat, december 30-ig 990 Ft-os áron 1GB adatforgalom. Feltéve, hogy a termékfejlesztők megoldják azt, hogy a feltételeknek megfelelő tarifával rendelkező előfizetőknek az ügyintézők aktiválni tudják. (benne foglalt adatforgalommal rendelkező díjcsomag, túlforgalmazás nélküli havidíjas mobilinternet) Jelenleg ennek megrendelésénél valami hiba van, de már folyamatban van a javítása.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...