Sracz

Tag
  • Tartalmak

    7
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Sracz a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Nálam egyszerűen csak annyi, hogy az összerendelés nem sikerült. Egy régebbi Sony telefont sikerült összerendelnem vele, de annál is előfordul, hogy azt írja ki, hogy a készülék nem található, ellenőrizzem, hogy azonos wifin van-e... aztán pár perc múlva, az app újraindítása után minden változtatás nélkül működik. De a Huawei Mate 20 Pro-n semmilyen módon nem sikerült párosítanom, csak a távoli felvételvezérlést, noha a műsorok felvétele sehol nem szerepel az előfizetéseim között. Ugyanez a helyzet akár kézi, akár automatikus összerendelést választok.
  2. Jelenleg én is ezzel a problémával küzdök. A minap cserélték a Speedport 724W -t egy ilyen Sagecom-ra az optikai átállás miatt. Korábban minden gond nélkül használtam a Műsorújságot is és a távirányítót is bármilyen mobilról, amin telepítve volt, ám azóta csak a felvételvezérlést rendeli össze, a műsorújság használhatatlan. Próbáltam kézi összerendelést is, próbáltam a vonalkódos autömatikust is, de semmi. A STB természetesen fix IP-re van állítva, ahogy korábban is volt. Kíváncsian várom a fejleményeket.
  3. Nem a garantált, de a fejlesztéshez kapcsolódó a kérdésem. Egy négylakásos társasházban lakunk és jelenleg a nem könnyen kiharcolt Otthoni Internet 50 díjcsomagom van, gondolom VDSL vonalon (egyetlen érpáron totyog be a telefon-IPTV-internet a routerig). A településen már elkészült a fejlesztés, így elvileg elérhető lenne nagyobb sebesség is, ám megrendelni nem tudom, mert hozzájárulást kellene kérnem a többi lakótól a közös helyiségek használatához... csakhogy a kocsibejárón kívül gyakorlatilag nincsenek közös helyiségek, de az is csak az egy másik lakóval közös. Nincsen közös képviselő sem, mert a társasház mibenléte abban merül ki, hogy ugyanazon a házszámon, ugyanazon a helyrajzi számon nem egy, hanem négy külön bejáratú lakóingatlan található. Biztos, hogy az utca többi lakójától, vagy közös képviselő hiányában a polgármestertől, vagy a jegyzőtől nem kell hozzájárulást kérnem?
  4. Nekem van egy gondom ezzel a leírással. IPTV-s vagyok és van egy Speedport 724W-m, ami alapból csatlakozik a Telekom hálózatához és biztosítja az IPTV-t a két set-top box és a telefon vonalat a vezetékes telefon számára. E mögött van egy TP-Link TL-WDR3600 routerem, ami a saját otthoni hálózatot és kétsávos wifit biztosítja. Áttehetném a PPPOE-t erre a routerre, ám akkor sem az IPTV, sem a telefon nem működik. Megoldás lehetne, hogy egy switch-el átviszem a TP-linkre a set-top boxokat, ám a telefon vonal akkor is csak a Speedporton kellene maradjon, tehát muszáj beléptetni a hálózatra. Így viszont nem érem el a TP-Linkre csatlakoztatott NSA310S NAS-omat kívülről semmilyen protokollal, hiába van fix ip címe és saját NoIP címe, mert a Speedport bejelentkezési oldalán fennakad a hozzáférés. A csatlakoztatott gépek és eszközök elérése nem probléma, erre a Google távoli asztalát használom. Mi erre a megoldás azon kívül, hogy lemondom a telefon szolgáltatást (vagy fizetem úgy, hogy nem tudom használni).
  5. Ez így, ilyen formában nem igaz. Megnéztem a kalásznet május 15-től érvényes díjszabását. A jelenlegi (Magenta1) előfizetésem (TV+Internet+vezetékes telefon) náluk 6 800+ 8 135+ 5500 Ft, vagyis 20435 Ft lenne. Jelenleg ugyanezért 4830+3975+2770, azaz 11575 Forintot fizetek. Ha hozzáadom a két bevont mobil előfizetésem is, akkor sem érem el a 20000 Ft-ot. A megmaradó 20 százalékos havidíj kedvezmény tehát egy porhintés csupán, mert ha a kalász díjaiból leveszem a 20 százalékot még akkor is 4000 forinttal (35 százalékkal) több lesz a havidíj, mint most. Így teljes a történet.
  6. Köszönöm a segítő szándékot! DSL-kapcsolatunk van egy Speedport w724V routerrel. Hétfőn elgurult a gyógyszerem ugyanis kora este olyan módon szállt el minden, hogy visszakapcsolódni is csakl teljes RESET után tudtunk. Ekkor a router befrissített az elérhető legfrissebb firmware-re, így már voilt tv és telefon kapcsolatunk, ám az internetre nem tudtunk bejelentkezni egyszerűen azért, mert a rendszer nem fogadta el a csaknem egy éve használt jelszót. 9 óra után felhívtam a szuperszervízt és elregéltem a problémámat... Röpke félórányi birkózás -jelszóvisszaállítás, távoli bejelentkeztetés- után volt internet ismét és felvették a problémámat egy hibajelkentésbe. Másnap reggel fél nyolckor kaptam egy sms-t, hogy a hibát kijavították: végberendezés hibát találtak. Tízórakkor azonban megint megállt minden, mint a szeg. Újabb hibajelentés: fél tizengykor jött az sms, hogy a hibát javították -hálózati hibát találtak. Azóta nem tudok róla, hogy akár csak egyszer is megállt volna. Ha megáll és a tv be van kapcsolva, azonnal látszik, hiszen IPTV van, így azonnal kimerevdik a kép, amint nincs kapcsolat. A router tehát jó, nincs szükség cserére - egyébként is csak hozzáférési pontként használom, a hálózat saját routeren van leosztva, mert az tud hálózati nyomtatót is kezelni.
  7. Sziasztok!  Azt hiszem, nem ez a legjobb megoldás. Mi nagyjából karácsony óta küzdünk egy problémával elkég rapszodikus időintervallumban: Nálunk nem lassul be a net, hanem gyakorlatilag megáll. Nem óránként, mert van, amikor hetekig nem csinálja, azután egyszer csak megbolondul és gyakorlatilag egy órán belül többször is. Általában megoldja a problémát a router (Speedport w 724V typ C) újraindítása, ám eddig kétszer fordult elő, hogy csak a szuperszervíz távolról történő újraindítása teljes RESET után oldotta meg a problémát, meret újraindítás után nem volt hajlandó bejelentkezni a Telekom rendszerébe az egyébként soha meg nem változtatott felhasználói névvel és jelszóval. Megnéztem a router eseménynaplóját a tegnapi anomália után (amikor ismét csak a szuperszervíz tudott segíteni éjfél körül, tehát még csak nem is csúcsidőben) és a naplóban azt láttam, hogy az első újraindítás előtt, amikor megállt a net egy "DHCP Stopped" bejegyzés áll, majd később, a sorozatos megállás időpontjában is ugyanez többször, de a nélkül, hogy az újraindítására közben utralás történt volna. Rákérdeztem a szuperszervíznél, indítottak egy hibavizsgálatot ez ügyben és most várom a választ. Nem hardver hiba, hanem valószínűleg a firmware valamilyen dilije okozza, de jelenleg nincs frissebb (ha csak magam meg nem hekkelem a német telekom legújabb verziójával). Tehát az nem megoldás, hogy adott esetben 20-25 percenként újraindítom a routert, hiszen egy-egy bejelentkezése kikapcsolástól a hálózat felállásáig 2-3 perc.