Sracz

Tag
  • Tartalmak

    9
  • Csatlakozás időpontja

  • Utolsó látogatás

Sracz a fórumon

  • Rang
    Tudományos tag
  1. Az érdekes lenne, ha havidíj +forgalom lenne a számlák tartalma, egyrészt, mert korlátlan, másrészt mert mennyi esély van arra, hogy forgalom alapon a számla két egymást követő hónapban fillérre ugyanannyira jön ki? Mint látható a szeptemberi számlán, a forgalmazáson (telefon+sms+internet) kívül a telefont használom parkolójegy és autópálya matrica vásárlásra is, de ez külön van feltüntetve, egyértelműen nem alapja a kedvezménynek. Természetesen nem gondoltam, hogy egyszerre járna a két kedvezmény, azt viszont igen, hogy a 30 százalék az 30 százalék és nem 28,2, vagy 29,4, vagy akármennyi. Nem olyan nehéz kiszámolni. Mint látható a két mellékelt számlán, a két azonos tartalmú számla kedvezményei között ~570 Ft különbség van pusztán azért, mert az egyiken van hűségkedvezmény, a másikon nincs. A Magenta kedvezmény mellékesen jár mindkét esetben, mivel gyakorlatilag 5 éve folyamatosan Magentába vonva fizetem a számláimat. Tehát alap, hogy hűség, vagy sem, 30 százalék kedvezmény jár. Nem is értem, hogy miért kell mindkét kedvezményt feltüntetni, ha nem jár együtt a kettő, de ha már feltüntetik, összeadva miért lesz kevesebb, mintha egyben 30 százalék lenne? Egyébként sem értem, hogy miért is kevesebb? A mobil és mobilnet szolgáltatás együtt 13539,99 Ft. Ennek a 30 százaléka 4061,997 Ft. Ezzel szemben a kedvezmény az egyik hónapban (a kombinált) 3310,48, a másikban (csak Magenta) 3882 Ft. Egyik sem 30 százalék.
  2. Hello! Végigpróbáltam a procedúrát, amit javasoltál. Nem működik. Új díjcsomagra váltással nem változik a hűségidő, tehát ha lejárt a hűség, az új díjcsomaggal nem hosszabbodik meg, így kérdéses, hogy jár-e a 25 % havidíj kedvezmény. pontosabban nem kérdés, hiszen nem jár. A 30% Magenta kedvezmény jár annak, akinek a mobil előfizetés is be van vonva a Magenta 1-be, de a hűségkedvezmény nem jár. Az is igaz, számomra nem egyértelmű a kedvezmények elszámolása. Azokon a számlákon, amelyeken szerepel a 25 %-os Telekom kedvezmény, a 30 százalékos Magenta kedvezmény mindössze párszáz, maximum ezeregynéhány forint, míg azokon a számlákon, amelyeken csak a Magenta kedvezmény szerepel (a hűségidő lejárta után), valóban 30 százalék a Magenta kedvezmény mértéke. Ebből én arra következtetek, hogy nem jár mindkét kedvezmény, akár van hűség, akár nincs, hanem a hűségidő során a 30 százalékos Magenta kedvezmény mindössze 5 százaléknyi kiegészítése a hűségkedvezménynek a hűségidőn belül... a mellékelt első kép a tavaly szeptemberi számlámról készült, akkor még volt hűségidőm. Október óta nincs. Az októberi számláról készült a második kép. Az is igaz, hogy összegszerűen sehogy sem áll össze a "kombinált" kedvezmény sem 25, sem 30 százaléknak. A csal Magenta kedvezmény legalább megközelítőleg 30 százalék, noha a pontosság ott is hagy némi kívánni valót.
  3. Nálam egyszerűen csak annyi, hogy az összerendelés nem sikerült. Egy régebbi Sony telefont sikerült összerendelnem vele, de annál is előfordul, hogy azt írja ki, hogy a készülék nem található, ellenőrizzem, hogy azonos wifin van-e... aztán pár perc múlva, az app újraindítása után minden változtatás nélkül működik. De a Huawei Mate 20 Pro-n semmilyen módon nem sikerült párosítanom, csak a távoli felvételvezérlést, noha a műsorok felvétele sehol nem szerepel az előfizetéseim között. Ugyanez a helyzet akár kézi, akár automatikus összerendelést választok.
  4. Jelenleg én is ezzel a problémával küzdök. A minap cserélték a Speedport 724W -t egy ilyen Sagecom-ra az optikai átállás miatt. Korábban minden gond nélkül használtam a Műsorújságot is és a távirányítót is bármilyen mobilról, amin telepítve volt, ám azóta csak a felvételvezérlést rendeli össze, a műsorújság használhatatlan. Próbáltam kézi összerendelést is, próbáltam a vonalkódos autömatikust is, de semmi. A STB természetesen fix IP-re van állítva, ahogy korábban is volt. Kíváncsian várom a fejleményeket.
  5. Nem a garantált, de a fejlesztéshez kapcsolódó a kérdésem. Egy négylakásos társasházban lakunk és jelenleg a nem könnyen kiharcolt Otthoni Internet 50 díjcsomagom van, gondolom VDSL vonalon (egyetlen érpáron totyog be a telefon-IPTV-internet a routerig). A településen már elkészült a fejlesztés, így elvileg elérhető lenne nagyobb sebesség is, ám megrendelni nem tudom, mert hozzájárulást kellene kérnem a többi lakótól a közös helyiségek használatához... csakhogy a kocsibejárón kívül gyakorlatilag nincsenek közös helyiségek, de az is csak az egy másik lakóval közös. Nincsen közös képviselő sem, mert a társasház mibenléte abban merül ki, hogy ugyanazon a házszámon, ugyanazon a helyrajzi számon nem egy, hanem négy külön bejáratú lakóingatlan található. Biztos, hogy az utca többi lakójától, vagy közös képviselő hiányában a polgármestertől, vagy a jegyzőtől nem kell hozzájárulást kérnem?
  6. Nekem van egy gondom ezzel a leírással. IPTV-s vagyok és van egy Speedport 724W-m, ami alapból csatlakozik a Telekom hálózatához és biztosítja az IPTV-t a két set-top box és a telefon vonalat a vezetékes telefon számára. E mögött van egy TP-Link TL-WDR3600 routerem, ami a saját otthoni hálózatot és kétsávos wifit biztosítja. Áttehetném a PPPOE-t erre a routerre, ám akkor sem az IPTV, sem a telefon nem működik. Megoldás lehetne, hogy egy switch-el átviszem a TP-linkre a set-top boxokat, ám a telefon vonal akkor is csak a Speedporton kellene maradjon, tehát muszáj beléptetni a hálózatra. Így viszont nem érem el a TP-Linkre csatlakoztatott NSA310S NAS-omat kívülről semmilyen protokollal, hiába van fix ip címe és saját NoIP címe, mert a Speedport bejelentkezési oldalán fennakad a hozzáférés. A csatlakoztatott gépek és eszközök elérése nem probléma, erre a Google távoli asztalát használom. Mi erre a megoldás azon kívül, hogy lemondom a telefon szolgáltatást (vagy fizetem úgy, hogy nem tudom használni).
  7. Ez így, ilyen formában nem igaz. Megnéztem a kalásznet május 15-től érvényes díjszabását. A jelenlegi (Magenta1) előfizetésem (TV+Internet+vezetékes telefon) náluk 6 800+ 8 135+ 5500 Ft, vagyis 20435 Ft lenne. Jelenleg ugyanezért 4830+3975+2770, azaz 11575 Forintot fizetek. Ha hozzáadom a két bevont mobil előfizetésem is, akkor sem érem el a 20000 Ft-ot. A megmaradó 20 százalékos havidíj kedvezmény tehát egy porhintés csupán, mert ha a kalász díjaiból leveszem a 20 százalékot még akkor is 4000 forinttal (35 százalékkal) több lesz a havidíj, mint most. Így teljes a történet.
  8. Köszönöm a segítő szándékot! DSL-kapcsolatunk van egy Speedport w724V routerrel. Hétfőn elgurult a gyógyszerem ugyanis kora este olyan módon szállt el minden, hogy visszakapcsolódni is csakl teljes RESET után tudtunk. Ekkor a router befrissített az elérhető legfrissebb firmware-re, így már voilt tv és telefon kapcsolatunk, ám az internetre nem tudtunk bejelentkezni egyszerűen azért, mert a rendszer nem fogadta el a csaknem egy éve használt jelszót. 9 óra után felhívtam a szuperszervízt és elregéltem a problémámat... Röpke félórányi birkózás -jelszóvisszaállítás, távoli bejelentkeztetés- után volt internet ismét és felvették a problémámat egy hibajelkentésbe. Másnap reggel fél nyolckor kaptam egy sms-t, hogy a hibát kijavították: végberendezés hibát találtak. Tízórakkor azonban megint megállt minden, mint a szeg. Újabb hibajelentés: fél tizengykor jött az sms, hogy a hibát javították -hálózati hibát találtak. Azóta nem tudok róla, hogy akár csak egyszer is megállt volna. Ha megáll és a tv be van kapcsolva, azonnal látszik, hiszen IPTV van, így azonnal kimerevdik a kép, amint nincs kapcsolat. A router tehát jó, nincs szükség cserére - egyébként is csak hozzáférési pontként használom, a hálózat saját routeren van leosztva, mert az tud hálózati nyomtatót is kezelni.
  9. Sziasztok!  Azt hiszem, nem ez a legjobb megoldás. Mi nagyjából karácsony óta küzdünk egy problémával elkég rapszodikus időintervallumban: Nálunk nem lassul be a net, hanem gyakorlatilag megáll. Nem óránként, mert van, amikor hetekig nem csinálja, azután egyszer csak megbolondul és gyakorlatilag egy órán belül többször is. Általában megoldja a problémát a router (Speedport w 724V typ C) újraindítása, ám eddig kétszer fordult elő, hogy csak a szuperszervíz távolról történő újraindítása teljes RESET után oldotta meg a problémát, meret újraindítás után nem volt hajlandó bejelentkezni a Telekom rendszerébe az egyébként soha meg nem változtatott felhasználói névvel és jelszóval. Megnéztem a router eseménynaplóját a tegnapi anomália után (amikor ismét csak a szuperszervíz tudott segíteni éjfél körül, tehát még csak nem is csúcsidőben) és a naplóban azt láttam, hogy az első újraindítás előtt, amikor megállt a net egy "DHCP Stopped" bejegyzés áll, majd később, a sorozatos megállás időpontjában is ugyanez többször, de a nélkül, hogy az újraindítására közben utralás történt volna. Rákérdeztem a szuperszervíznél, indítottak egy hibavizsgálatot ez ügyben és most várom a választ. Nem hardver hiba, hanem valószínűleg a firmware valamilyen dilije okozza, de jelenleg nincs frissebb (ha csak magam meg nem hekkelem a német telekom legújabb verziójával). Tehát az nem megoldás, hogy adott esetben 20-25 percenként újraindítom a routert, hiszen egy-egy bejelentkezése kikapcsolástól a hálózat felállásáig 2-3 perc.