Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Köszönöm a hozzászólásokat de jelek szerint nem írtam le elég érthetően a problémámat.A hívószám kijelzést alapvetően jó és praktikus szolgáltatásnak tartom sokak számára.  De esetemben, és még sok hozzám hasonlónak felesleges, sőt általában csak idegesítő.

Ismeretségi  köröm, velem együtt nyugdíjasok. A beérkező hívások nagyobb része teljesen fölösleges, árusok és egyéb üzérek, egészségfelmérésnek álcázott lehuzásokból áll. Ezek általában nem aznosítható számról jönnek.

A hívoszám kijelzés szolgáltatás fizetős, tehát fizessek is ezekért kamu hívásokért?

Mivel nem veszem igénybe a szolgáltatást, a hívószám kijelzés nem küldi számot, csak a tényt küldi, hogy kerestek.

Mivel teljesen felesleges, információt nem tartalmazó a küldött üzenet, szeretném letiltatni.A rendszer számomra ismeretlen műszakilag, annyit sikerült kideríteni, hogy a telefonközpont küld valamilyen jelsorozatot, melyet telefonom értékel ki.

Az idegesítő az ,hogy telefon készlékem a nem fogadott hívásra a kijelző folyamatos villogtatásával figyelmeztett, melyet nem tudok kikapcsolni,  csak minden alkalommal a menüben történő lépkedés után.

Mivel a régebbi telefonközpont esetében nem volt ilyen, feltételezem, hogy központban ez a szolgáltatás is  kikapcsolható,

csak nem tudom hogy lehetne ezt elérni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Vipera!

 

A problémát értem, de fogalombeli zavarról van szó.

A hívószám kijelzés az a szolgáltatás, hogy ha Önnek bejövő hívása van, akkor a készülék nem jeleníti meg a telefonszámot. Önnek nem ez okozza a kellemetlenséget, hanem a Hívásértesító szolgáltatás.

Az üzenetet, már ha konkrét szöveges üzenetre gondol, egy technikai központi telefonszám küldi, amiben az szerepel, hogy Tisztelt Ügyfelünk, Önnek nem fogadott hívása volt ismeretlen számról ekkor és ekkor. Ha jól értem, Önt ez zavarja.

 

Tehát a probléma megoldásához a hívásértesítőt kell kikapcsolni, így nem fog a rendszer üzenetet küldeni, ha nem fogadott hívása volt. Előző hozzászólásomban leírtam ennek módját, ha nem boldogul vele, akkor a 1430-on kikapcsolják Önnek.

Szép napot! Nóri

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

de itt nem mobil szolgáltatásról van szó, hanem vezetékesről... a Siemens Gigaset AL140 készülék vezetékes telefon...

vezetékes telefonnál pedig nincs hívásértesítő szolgáltatás.

 

ami megoldás lehet az a dm hívások letiltása - ekkor nem hívhatják üzletszerzés miatt, ezt a 1412-n tudja kérni (igaz lesz egy kis átfutási idő, mire elkopnak ezek a hívások, mert ezek a cégek ki tudja milyen adatbázist használnak. legalábbis nálunk el kellett telnie egy kis időnek, mire végleg lekoptak).
de a hívószámkijelzés ettől függetlenül vezetékes telefonon is megéri, mert hasznos is tud lenni és sztem nem olyan drága (bár más zsebébe nem látok bele)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kerdves Nori!

Való igaz, hogy nem sikerült beazonosítani a prolémámat, de igyekszem.

A kifogásolt üzenet nem a szöveges Ön által leírt, ennek letíltására - mivel nincs-

nem is tettem kisérletet.

 A készülékem siemens Al140,  ennek  kijelzőjén a Withheld felirat jelenik meg nem fogadott hívás esetén.

Ennek magyar megfelelőjét nem sikerült megtalálni , de valahol  a hívó azonositásával összefüggő valami

 

(Calling Line Identification).

When you get a call, the caller's number will be dis-
played on your handset; the caller's name will be
displayed if it is stored in the directory.
Preconditions:
1 You have asked your network provider for the
caller's number (CLIP) to be displayed on your
handset screen.
2 The caller has asked the network provider for
his number to be identified (CLI).
®
appears in the display if you have not
requested Calling Line Identification, Withheld
appears if the caller has withheld CLI, and Unavail-
able appears if CLI has not been requested.
 
Elnézést de csak angolul találtam meg  némi utalást, én ebböl arra következtetek, hogy ha a szolgáltatótól
kérem a hívószám kijelzést akkor jelenik meg a készülékemen a hívószám.Ennek megfelelően következtetek, hogy ha nem kérem, akkor szolgáltató tudja tiltani is.
Mivel ez már számomra ismeretlen műszaki terület csak találgatni tudnék, ha lehet hozzáértő műszaki válaszát várnám, hogy van-e megoldás problémámra.
 
Köszönettel: vipera
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

ha jól értem azt szeretnéd, hogy a hívószámod megjelenjen a hívott telóján. ha igen, akkor:

  • neked engedélyezned kell a hívószámod elküldését - ezt az ügyfélszolgálaton kérheted, ha még nincs 
  • a hívott félnek meg kell rendelnie a hívószámkijelzés szolgáltatást, majd ha ez megvan a telóján el kell mentenie a számodat a neveddel együtt 

itt van róla további info

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem olyan problémám van, hogy amióta meghosszabbítottam a hűségidőt a vezetékes telefonomra, azóta akit hívok nem jelzi ki a telefonszámomat a hívottnál, pedig azelőtt mindig kijelezte. (Nem kértem, hogy tiltsák le).

Csomagom: Hoppá mobil opcióval.

 

Előre is köszönöm, aki tud segíteni!

 

Üdv.:

Betti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

 

Az a helyzet, hogy akit hívok, nála a vezetékes számom helyett azt írja ki, hogy "nincs szám"...

Én pedig azt szeretném, hogy ugyan úgy, mint régen, lássák, hogy én hívom őket. Tehát én nem le akarom tiltani a számomat, hogy lássák, hanem pont az ellenkezője. Régebben mindíg kijelezte mindenkinek a telefonja a számomat, nem kellett külön kérni. 

 

Hogyan lehetne visszaállítani, hogy mindig kijelezze mindenkinek a telefonja, hogy én hívom őket?

 

Betti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Azt szeretném, hogy a telefonom jelezze ki, hogy ki hív. Ehhez külön be kell kapcsolni valamit, vagy ennek alapból kellene működni?

 

Itt írnak hívószámkijelzésről, de itt a saját szám tiltását is emlegetik:

 

http://www.t-home.hu/lakossagi/telefon/kenyelmi_szolgaltatasok#hivoszamkijelzes

 

 

Engem nem a saját szám tiltása érdekel, hanem hogy a hívó számát kijelezze. Ehhez be kell kapcsolni a fenti funkciót? Vagy a a más számának kijelzésének enélkül is mennie kellene alapból?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

 

vezetékes telefonon a hívószámkijelzés (az, hogy a te készülékeden megjelenjen a hívó fél száma) nem díjmentes és soha nem is volt az + soha nem volt automatikusan bekapcsolva.  a te hívószámod elküldése  vagy elküldésének tiltása díjmentes (alapból tiltva van, ha el akarod küldeni, azt szintén meg kell rendelned).

neked kell megrendelni és ha már be van kapcsolva a szolgáltatás + ha a hívó fél is elküldi számát megjelenik a készülékeden.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ezzel annyi a gond, hogy éveken át tökéletesen működött a hívószámkijelzés a telefonon, aztán az utóbbi 1-2 hónapban hirtelen nem ment. Szerződésváltás nem volt, csak hűséghosszabbítás, ahogy minden évben korábban is, semmi sem módosult a szerződésen.  A hívószámkijelzés mégis megszűnt működni. Ezután kerestem rá, és láttam, hogy online be lehet kapcsolni.

 

Szóval a furcsaság az, hogy miért szűnik meg egyik napról a másikra a szolgáltatás, ami korábban ment. És nem jött semmi figyelmeztetés sms-en meg sehol, hogy ezt kikapcsolták, ami addig be volt kapcsolva, Az ügyfél csak azt veszi észre, hogy valami megszűnt működni, ami korábban sok évig tökéletesen működött.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Most bekapcsoltam online, és látszólag most jó. Szóval a kérdés inkább az, hogy miért kapcsolták ki szó nélkül, amit csak abból vettem észre, hogy megszűnt a szolgáltatás.

 

Az online bekapcsolásnál egyébként kiírta, hogy "a díjcsomag része", ez gondolom azt jelenti, hogy nincs plusz költsége, szóval csak az zavaró, hogy szó nélkül kikapcsolták, minden értesítés nélkül, és kézzel vissza kellett kapcsolnom.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Milyen díjcsomagod van? Amennyiben így történt, ahogy írtad, egy reklamáció keretében kérdezd meg az okát. Tapasztalatból is mondom, hogy érdemes mindennek utána menni, mert a T-Home ügyfélrendszerben szolgáltatásoknál többször előfordulnak hibák. Amennyiben ezt jelzed, még segítesz is, és esetleg a kényelmetlenségek miatt jóváírást is kaphatsz. Egyébként a hívószámkijelzés megszűnésének lehet egyszerű oka is, például központátterhelés, esetleg ügyintézői hiba, stb. Nálam ez utóbbi a közelmúltban mobil előfizetésemen volt,  sikerült valamit törölni a tudtom és hozzájárulásom nélkül, de a jelzésemre hamar visszaállították az eredeti mobilinternet szolgáltatást, és a kényelmetlenségek miatt kárpótoltak is. Bár tudom azt is, hogy a mobil ügyfélkiszolgálás sokkal rugalmasabb, mint az otthoni, tehát nem biztos, hogy ebben az esetben pozitív élményed lesz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...