Ugrás a tartalomhoz
  • 5

Roli82

Kérdés

Domino adategyeztetés

Jogszabályváltozás1 miatt 2017. január 1-jétől az alábbiak szerint módosulnak a Domino vásárlás feltételei:

  • A Domino vásárlását (szerződés megkötését) megelőzően a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) érvényessége ellenőrzésre kerül, az érvényesség a szerződéskötés feltétele.
  • A jogszabály korlátozza, hogy egy szolgáltatónál legfeljebb hány darab előre fizetett, aktív, hangszolgáltatásra vonatkozó szerződéssel lehet rendelkezni.
  • Ez a korlát lakossági előfizetőre vonatkozóan legfeljebb 10 db, üzleti előfizetőre vonatkozóan 50 db lehet (a korlátba az előfizetőként és felhasználóként egy néven lévő csomagok is beleszámítanak).2
  • Korlát feletti számú előfizetés esetén, 2017. június 30-ig nyilatkozni kell arról, hogy mely előfizetések maradjanak aktívak; azok a szerződések, amelyekkel kapcsolatban nincs nyilatkozat 2017. július 1-jével a jogszabály erejénél fogva megszűnnek.
  • A Domino SIM-kártya nem értékesíthető tovább.
  • A Domino SIM-kártyát az előfizető harmadik személy (kivéve közeli hozzátartozó) részére csak abban az esetben adhatja át, ha az átadást megelőzően a szolgáltatót tájékoztatta, és a harmadik személy  (azaz akinek a SIM-kártya átadásra kerül) adatait a szolgáltató a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolványok nyilvántartásában ellenőrizte, és az ellenőrzés sikeres volt. Ennek elmaradása esetén a szerződést 5 napos határidővel felmondjuk.
  • A jelenleg használt Domino SIM-kártya kapcsán 2017. június 30-ig adategyeztetés lesz szükséges, melynek részleteiről SMS-ben fogjuk értesíteni előfizetőinket. Az első adategyeztetést követően évenkénti adategyeztetés  történik, melynek esedékességét megelőzően szintén értesítést fogunk küldeni két alkalommal. Az adategyeztetésre online is lesz lehetőség, az online regisztrációs felület hamarosan elérhető lesz ezen weboldalunkon.
  • 1Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, valamint az elektronikus hírközlési-előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015. (III.30). NMHH rendelet változása.

    2A MOL mobile és Blue mobile esetében is a Magyar Telekom a szolgáltató, így MOL mobile vagy Blue mobile előfizetés esetén, azok is beleszámítanak a jogszabály által előírt korlátba. 

    Forrás

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 93
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 4
Ekkor: 2017. 05. 09. at 20:56, zsiga68 írta:

Illetve ezt úgy kell értelmezni hogy az adategyeztetést végző/ ténylegesen a kártyát használó személy lesz ezentúl a szerződő fél?

" Ha az előfizetői adataid megegyeznek a hatósági nyilvántartással, az adategyeztetés sikeres lesz, új szerződést kötünk veled, és a SIM-kártya a nevedre kerül (amennyiben eddig nem te voltál az előfizetője). "

Ha igen akkor ez automatikusan történik vagy lesz még valami procedúra az ügyben?

Hello @zsiga68, az lesz a szerződő, akinek az adatait megadtad. ha sikeres volt az egyeztetés (a visszajelzés alapján az, mert ha valami nem félresiklott volna, akkor még ott, a felületen, vagy azóta sms-ben megkaptad volna), akkor ennyi, nincs más teendőd (idénre persze, mert a jelenlegi szabályok alapján ezt évente ismételnünk kell majd, szóval jövőre folyt. köv. :().

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Üdv.

Annak az adatait kell egyeztetni aki jelenleg a kártya használója, minden adatot ugyan úgy kell majd megadni ahogyan az az okmányon szerepel betűre pontosan, ha az okmányon pl a születési hely így van feltüntetve BUDAPEST 09 (MAGYARORSZÁG) akkor ugyan így kell megadni!

Az "Általános hiba"  üzenet, ismert hiba ha minden igaz hamarosan javításra kerül.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Hello @Taz, annyi kiegészítés, hogy ha megáll a családban marad helyzet (a kártya eredeti vásárlójának jogi értelemben vett közeli hozzátartozója, gyereke, szülője, házastársa használja), akkor mindegy, hogy az eredeti vásárló vagy a jelenlegi használó adatait egyeztetitek. viszont ügyeljetek rá, hogy az új szabályok szerint egy magánszemélynek legfeljebb 10 ilyen kártyája lehet. így ha nagyobb a család, mindenkinek Domino kártyája van (esetleg több is), és mindenkiét mindig te veszed, a meglévőeket meg a te nevedre regisztrálod, akkor könnyen előfordulhat, hogy előbb-utóbb te már nem tudsz majd új kártyát venni (a többiek saját névre persze igen, hiszen hivatalosan az ő nevükön végig 0 kártya lesz)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Sziasztok.

Köszönöm a válaszokat.

OAlexandra

Annak idején nálam is ez volt a helyzet. Nem a nevemen volt a szerződés de egy Ügyfélszolgálatnál egyszerűen kértem a kártyafelhasználó regisztrálást /lehet hogy rosszul írom a pontos nevét/ és egyszerűen megoldották. Még egy hivatalos igazolást is kaptam minderről. Tehát más a szerződő fél /amit nem lehet megváltoztatni, legalábbis eddig nem lehetett/  és más a kártya felhasználó.  Ha már regisztrálva van a felhasználó személye akkor arra már lehet adatot egyeztetni. Nálam így ment de majd a jobban hozzáértők majd pontosan válaszolnak neked,mert én csak egy felhasználó vagyok.

A lényeg hogy nincs nagy gond.

Üdv.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zsiga68
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4
16 órája, OAlexandra írta:

Azt hittem, ez az egyeztetés arra van, hogy a jelenlegi tulajt megtudják. Akkor viszont nem lenne célszerű, ha engedélyezve lenne, hogy be tudjam írni az adataimat a rendszerbe, hiába más neve volt ott eddig? Biztos vagyok benne, hogy már öt éve (vagy még több is) használom a számot...

Hello @OAlexandra, arra van, és pont úgy működik, ahogyan célszerűnek tartod :D a kártya tényleges használójának adatait kell a Tének online, telefonon vagy üzletben megadnod, így lényegében mindegy, hogy ki vásárolta annak idején. ha nem megy, akkor első körben nézd meg, hogy valóban a személyid, jogsid, útleveled adatait adtad-e meg, ha így sem oké, akkor válassz másik doksit (a másik topikban írtad, hogy nálad ez jött be, így nálad megoldva :D) vagy másik megadási helyet (pl. online helyett telón keresztülit)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4
13 órája, zsiga68 írta:

Ha már regisztrálva van a felhasználó személye akkor arra már lehet adatot egyeztetni. Nálam így ment de majd a jobban hozzáértők majd pontosan válaszolnak neked,mert én csak egy felhasználó vagyok.

Hello @zsiga68, igen, eddig így ment, de most már nem kell Té üzletben előzetesen regisztrálni, anélkül is megy az adategyeztetés. így nem számít, hogy a Ténél milyen adatok vannak megadva, csak az, hogy mit adunk meg az adategyeztetésnél (mehet az X megvette, Y a nevére vette, de most Z adategyeztet is :D)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4

Általános hiba / A felhasználói azonosító hibás vagy nem létezik.

Hiba oka:
Az ügyfél olyan számmal rendelkezik, ami korábban vagy előfizetéses volt, vagy feltöltős, de deaktív is volt korábban. Ezeket a számokat egyelőre nem tudják azonosítani (az ügyfél online felületen magának sem).

Átmeneti hiba áll fenn, melynek javítása folyamatban van.

Ennyi van róla.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Szép napot.

Az adategyeztetés szükséges procedúra mivel törvény írja elő. Ez érthető. De mi történik abban az esetben ha a SIM használója /Telekomnál már be van jelenteve/ nem azonos azzal aki a szerződést kötötte?  Annó úgy árusították a kártyát hogy szabadon átadható második személynek. Sőt hogy milyen jó ajándék tud lenni. Annak már utánajártam hogy a szerződés nem módosítható a tényleges használó részére.

Köszönöm a választ.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Köszönöm az infót. Kissé zavar ugyan hogy más néven van a kártya és más néven a felhasználó /pláne mikor belépek  Telekomhoz és két nevet látok/ de majd túllépek rajta.  Bár lehet hogy sokan vannak ilyen helyzetben és lehetne egy egyszeri lehetőséget adni a szolgáltató részéről ennek a módosítására.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Tehát ez azt jelenti hogy most bármit elfogad a rendszer?

Az "adategyeztetés" szó nem is megfelelő ebben az esetben. Inkább az "adatnyilatkozat" lenne kívánatos. Na mindegy..

Mondjuk én pár éve regisztráltam,szóval most is azokat az adatokat adtam meg.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zsiga68
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...