Kérdés

Domino adategyeztetés

Jogszabályváltozás1 miatt 2017. január 1-jétől az alábbiak szerint módosulnak a Domino vásárlás feltételei:

  • A Domino vásárlását (szerződés megkötését) megelőzően a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolvány (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) érvényessége ellenőrzésre kerül, az érvényesség a szerződéskötés feltétele.
  • A jogszabály korlátozza, hogy egy szolgáltatónál legfeljebb hány darab előre fizetett, aktív, hangszolgáltatásra vonatkozó szerződéssel lehet rendelkezni.
  • Ez a korlát lakossági előfizetőre vonatkozóan legfeljebb 10 db, üzleti előfizetőre vonatkozóan 50 db lehet (a korlátba az előfizetőként és felhasználóként egy néven lévő csomagok is beleszámítanak).2
  • Korlát feletti számú előfizetés esetén, 2017. június 30-ig nyilatkozni kell arról, hogy mely előfizetések maradjanak aktívak; azok a szerződések, amelyekkel kapcsolatban nincs nyilatkozat 2017. július 1-jével a jogszabály erejénél fogva megszűnnek.
  • A Domino SIM-kártya nem értékesíthető tovább.
  • A Domino SIM-kártyát az előfizető harmadik személy (kivéve közeli hozzátartozó) részére csak abban az esetben adhatja át, ha az átadást megelőzően a szolgáltatót tájékoztatta, és a harmadik személy  (azaz akinek a SIM-kártya átadásra kerül) adatait a szolgáltató a személyazonosság igazolására alkalmas hatósági igazolványok nyilvántartásában ellenőrizte, és az ellenőrzés sikeres volt. Ennek elmaradása esetén a szerződést 5 napos határidővel felmondjuk.
  • A jelenleg használt Domino SIM-kártya kapcsán 2017. június 30-ig adategyeztetés lesz szükséges, melynek részleteiről SMS-ben fogjuk értesíteni előfizetőinket. Az első adategyeztetést követően évenkénti adategyeztetés  történik, melynek esedékességét megelőzően szintén értesítést fogunk küldeni két alkalommal. Az adategyeztetésre online is lesz lehetőség, az online regisztrációs felület hamarosan elérhető lesz ezen weboldalunkon.
  • 1Az elektronikus hírközlésről szóló 2003. évi C. törvény, valamint az elektronikus hírközlési-előfizetői szerződések részletes szabályairól szóló 2/2015. (III.30). NMHH rendelet változása.

    2A MOL mobile és Blue mobile esetében is a Magyar Telekom a szolgáltató, így MOL mobile vagy Blue mobile előfizetés esetén, azok is beleszámítanak a jogszabály által előírt korlátba. 

    Forrás

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

91 válasz erre a kérdésre

Sziasztok!

Emlékeztetőül:

Szeretnénk tájékoztatni, hogy rendszereink alapján a megadott hívószámon 2018. február 14-én sikeresen megtörtént az adategyeztetés.

Amennyiben a továbbiakban az esedékes adategyeztetés elvégzésére felszólító SMS értesítés érkezik készülékére, úgy azt figyelmen kívül hagyhatja.

A fenti 2 mondat a Telekom által küldött válasz e-mailből származik, miután én írtam nekik a fenti témával kapcsolatban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Már megcsináltam bő 1 hónapja, nem csinálom meg még1x!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kis infó:

Technikai okok miatt egyes olyan hívószámokon is kérhetik az éves kötelező adategyeztetés elvégzését, amelyeken még nem járt le az érvényességi idő. Az adategyeztetést ezekben az esetekben is kérik elvégezni!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Jó hír: vasárnap küldtem a Telekomnak egy e-mailt az ÉN adategyeztetésem sikerességével kapcsolatban. Ma megjött a válasz: az adategyeztetés sikeres volt. Hát nem szupi?!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na, rájöttem, hogy mi az ábra!? Az én adategyeztetésem sem jó, mert akkor már régen kaptam volna SMS-t, hogy sikeresen volt. Kipróbáltam a család valamennyi tagján is, és náluk is ugyanez volt a helyzet.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @KatEdi79, vagy hátradőlsz, mert a tavalyi, első körben küldtek emlékeztetőt ilyen esetben (szóval ha nem kapsz ilyet, akkor jó vagy)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszi! Majd a honlapon utánanézek a telefonszámnak.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@KatEdi79

Telefonon/Személyesen rákérdezel egy ügyfélszolgálatostól, hogy ellenőrizze. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

1 hónappal ezelőtt, február 14-én végeztettem el a Domino adategyeztetést, de nem tudom, hogy sikeres volt-e az akció. Mit tegyek? Köszi előre is!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ok, köszi9_9!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szólok, hogy ha új tipusú személyigazolványotok van, akkor a születési hely után oda kell írni, hogy Magyarország vagy ami az igazolványon van. Csak a várost nem fogadja el.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @KatEdi79, ahogyan korábban írtam, családban marad, így mindegy. ha ragaszkodsz hozzá, akkor a következő adategyeztetésnél megadod majd a te adataid (az általad írt nem stimmelnek hibaüzenet nem kifogás, aki ilyet kap, az nem azért kapja, mert nem az eredeti vásárló adatait adja, hanem azért, mert nem úgy adja meg a saját adatait, ahogyan állam bácsi adatbázisában szerepel) :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok, újra itt!

Sajnos nem sikerült az átíratás, mert a húgom jelenléte is kellett volna a dologhoz. Mondtam, hogy ő jelenleg Mogyoródon lakik+kisbabája van, nem tudjuk ezt megoldani. Azt elfelejtettem mondani, hogy még dolgozik is, és nem tudni, milyen beosztásban.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lehet, hogy akkor azt írta volna ki, hogy nem egyeznek az adatok. Mindenesetre az adategyeztetési határidő már lejárt, 2018.05.18-ig nem szükséges elvégeznem az adategyeztetést.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@KatEdi79

Na ez volt a probléma, mert a Te adataidat kellet volna megadni azon az oldalon és akkor átkerült volna hozzád. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves@ Roli82, az általad megadott link a Domino adategyeztetési oldalára irányított. Azt pedig már május elején elvégeztem. Én a saját nevemre szeretném íratni a kártyát.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Úgy úgy, ez online is elvégezhető ezen a linken. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @KatEdi79, csak biztos, ami biztos, ha a húgod nevén van a Domino, az a családban marad állapot, ilyenkor nem kötelező a nevedre venned (bár megteheted, ha akarod). ha mégis szeretnéd, akkor elvileg online, a Té oldalán és a Té ügyfélszolgálaton is megoldható, csak emiatt nem kell bemenned üzletbe (bár bemehetsz, ha ott szeretnéd intézni) :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Foglaltam időpontot szerdára a hozzám legközelebbi Telekom üzletbe 14:30-ra. Megyek és intézkedem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Roli82, köszönöm szépen!

A húgom nevén van a kártya, de 5. éve én használom.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@KatEdi79

Annak az adatait kell megadni, aki a kártyát használja, az nem jó, ha a korábbi használó/vásárló/előfizető adatait adod meg.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm!!!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Gondolom a régi felhasználó nevére történt az adategyeztetés és nem a mostanira.  Várjunk egy kicsit és a nálam jobban hozzáértők elmondják neked hogy mit tehetsz. De valószínűleg jelezni kell ki használja a kártyát és jövőre arra a névre egyeztetni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia. A kártya Katona Gabriella nevén van, aki nem én vagyok. Akkor be kéne mennem a Telekomhoz, hogy felhasználóként rögzítsenek?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
16 órája, ntamas írta:

Azt nem értem, hogy ha már "letiltottak" és eddig sem egyeztettem adatot, akkor mi a büdös p... ért nem hajlandóak végre rendesen letiltani a kártyát? Ez a korlátozás így a lónak a hímtagjával egyenértékű.

Vagy tiltassam le a kártyát és kész? :)

Azért nem tiltják le "rendesen" mert lehetőséget adnak hogy igény szerint vissza lehessen állítani a használatát. Ha nem szertnéd akkor egy idő után automatikusan kivonják a rendszerből. Ha gondolod vágd kettén vagy "kerék alá tették,onnan kivették"..

De bármit csinálsz a kártyával az a státuszát nem változtatja meg a Telekomnál. Max a méretét...

UI. Én lereszelném. Az olyan nyugtató folyamat.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zsiga68

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most