Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Adategyeztetés megvolt mégis tiltották a kátryám


T2T

Kérdés

Január végén személyesen egyeztettem a feltöltőkártyám adatait, ennek ellenére ma letiltották a kártyám. Ügyfélszolgálatot nagy nehezen elértem, azt mondták hogy valóban sikeres volt az adategyeztetés, de technikai hiba miatt letiltották a kártyát. Az ügyfélszolgálatosnak nincs jogosultsága engedélyezni, azóta már ez ügyfélszolgálatot sem tudom hívni (másfél órája már hallgatom az automatát). Nagyon kéne a szám, a működő SIM, de tehetetlen vagyok. Nem én vagyok a hunyó, hanem a telekom, mégis én szívok vele.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Ajánlott posztok

  • 3

DOMINO ADATEGYEZTETÉS

Amennyiben nem végezted el az adategyeztetést, de szeretnéd a korábbi telefonszámoddal újra használni a Domino kártyád, az SMS-ben kapott kóddal szeptember 30-ig új Domino előfizetői szerződést köthetsz 

Amennyiben elakadsz, kérjük, nézz be az ezzel kapcsolatos témakörünkbe, és ha nem találod a választ, kérdezz, a fórumközösség segít!

Figyelem, a Domino adategyeztetéshez nem kell SMS-t küldened!  Az erre épülő csalásról további részletek itt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
49 perce, Ali Ibrahim írta:

Én otthagynám az ilyen szolgáltatót és vennék regisztrációmentes külföldi simeket a családnak. Ma már szabad verseny van, nem packázhatnak következmény nélkül az ügyfelekkel.

Ismételten jelezni szeretném hogy ez a Telekom fóruma, és nem mindenféle más szolgáltatót ajánló oldal. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Nem fogtok kapni ennyi pénzt érte az biztos, nektek kell vissza kapcsoltatni az alábbi szöveg érvényes erre az esetre. 

 

DOMINO ADATEGYEZTETÉS

Amennyiben nem végezted el az adategyeztetést, de szeretnéd a korábbi telefonszámoddal újra használni a Domino kártyád, az SMS-ben kapott kóddal szeptember 30-ig új Domino előfizetői szerződést köthetsz 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

@szabofe

"négy számot is próbáltam (lásd feljebb) "

Olvastam, hogy 4 számot is próbáltál. Fura, hogy nem vették fel, nekem mindig sikerül 10-20 percen belül minimum, bár elhiszem, hogy vannak terheltebb időszakok.

"hibát a szolgáltató követte el és a szolgáltató kell hogy kijavítsa"

Nem mentegetni akarom a szolgáltatót, de mint kiderült, másik szolgáltatót is érint a probléma, így nem feltétlenül lehet azt mondani, hogy a szolgáltató b....a el. De a szolgáltató kijavítja, amennyiben jelzed nekik a problémát, nem hiszem, hogy volna lehetőségük több százezer lekapcsolt sim-ből automatikusan ellenőtizni, hogy épp a tiéd "a hiba" folytán kapcsolódott le.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
15 perce, anonymus írta:

@Tnde Neked is csak ezt tudjuk tanácsolni.

 

Koszonom, mar probaltam, de ez most nem mukodik. Sajnos nincs nalam a keszulek, es most -mivel le lett tiltva- el sem lehet erni azt az idos embert, akinel van. Igy hiaba kuldenek ra barmi kodot, azzal o nem tud mit kezdeni, alig lat. 150 km- re el, igy szemelyesen sem tudok neki segiteni. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Azzal senki sem vitatkozik, hogy nem hibázhat a szolgáltató, de itt alapvetően nem egyszerű tévedésről van szó. Sokszoros emberi hanyagság történt, ráadásul a mobilszolgáltatás 2017-ben nem egy kegy, hanem egy nagyon komoly közüzem, gondoljunk csak bele, hogy bizonyos helyzetekben akár nagyon komoly pénzek, emberéletek is függhetnek tőle, joggal várják el az emberek, az előfizetők hogy működjön. Ráadásul itt most nem az reklamál, aki trehány volt és nem regisztrált, hanem olyanok, akik komolyan vették a rájuk kényszerített kötelezettséget, elmentek (akár többször is) elvégezni a regisztrációt, ezért joggal gondolhatták, gondolhatják, hogy a szolgáltató is hasonló körültekintéssel jár el, de nem így történt.

Csak halkan kérdezném:

- Ki és hogyan tesztelte le a folyamat működését, ez esetleges hibakezelést szolgáltatói oldalról. Készült terv a problémák kezelésére, volt kommunikálva ügyfélszolgálat, műszaki és adminisztrációs csapat felé? Az érzésem az hogy nem. Ki ezért a felelős?

- Miért nem készült fel a szolgáltató a megemelkedett számú probléma, reklamáció kezelésére? Miért van az, hogy 20-30 perceket kellett várni arra, hogy egyáltalán ügyfélszolgálatos kollégával lehessen beszélni, aki aztán nem tudta megoldani a problémát, mert arra nem volt jogosultsága, ellenben egy olyan folyamat felé irányított, ahol az IVR rendszer végül hurokba került. Ki ezért a felelős? Az ügyfél, aki kétségbeesve megpróbál segítséget kérni, mert kellene a telefon, hiszen csak azon tudja elérni kiskorú gyerekét, idős hozzátartozóját. 

- Miért van az, hogy nagyképűen az a válasz érkezik az ügyfélszolgálatról, hogy lehet panaszt tenni az NMHH-nál, miért van az, hogy a műszaki segélynyújtó csapat nem 7x24-ben, hanem csak este 10-ig dolgozott szombat este, de 10 óra után még simán odakapcsolták a vonalakat az ügyfélszolgálatról? Miért van az, hogy az ügyfélszolgálatosnak is elmondása szerint a "nyilvános" hibabejelentő számokon volt (van?) csak lehetősége belső kollégákat elérni (vagyis nem elérni, hiszen nem tudták, nekik sem sikerült), miért nincs erre belső kapcsolat?

Tudom hogy ez egy Telekomos fórum, és itt a végén úgyis az ügyfél lesz a hibás, de vegye már észre a Telekom, hogy most még az átlagosnál is flegmábban. felkészületlenül állt hozzá a változás kezeléséhez, ismét bebizonyította, hogy az ügyfél számára csak egy szükséges rossz, egy fejőstehén. 

Igen, el lehet menni más szolgáltatóhoz. Amikor hasonlót játszottak el az internet / kábeltévé kapcsán akkor elmentem és azóta is jó döntésnek tartom. Most a mobil kapcsán is elkezdtem. Tudom, mi csak egy család vagyunk, csak 6 telekomos előfizetésünk van (dominó és előfizetés vegyesen), de ma már elvittem az egyiket más szolgáltatóhoz és szép sorban ez lesz a többivel is. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdvözletem!

Annyit szeretnék hozzá fűzni az előttem szólókhoz, hogy maximálisan igazuk van, és amit a Telekom

megengedett most magának, az a mai szolgáltatási díj fényében nagyon szomorú. Több mint 20 éve vagyok

hűséges hozzájuk, nem kevés a havi díj amit fizetek nekik minden hónapban, és az egész családom is így van

ezzel. Édesanyám még feltöltős, és március 16-án bementem személyesen az ügyfélszolgálatra hogy megoldják

a regisztrációt a nevem alá, nehogy valamit rosszul csináljak. Ott meg is oldották a gondomat, legalábbis azt hittem.  Majd továbbra is kapott sms-t édesanyám, így felhívtam az ügyfélszolgálatot májusban, hogy nézzenek már legyenek kedvesek utána, hogy minden rendben van-e, ahol azt mondták hogy igen, minden oké már az én nevem alá be van regisztrálva. Majd júniusban ismét az sms jött, és megint telefonáltam, ahol megnyugtattak, 

hogy minden rendben van. Erre szombaton a szívbeteg, és balesetben megsérült édesanyám számát

megszüntették! Több órás, és ez most nagyon komolyan, több órás telefonálás, és kapcsolgatás után, felvették a jegyzőkönyvet, a panaszommal majd közölték, hogy az ügyfélszolgálat látja azt hogy a nevem alatt be van

regisztrálva, de ahol ezt kikapcsolták ott a 80-as számon nem! Na ez az érdekes! Sajnálják, tévedtek, hibáztak, majd 72 órán belül új regisztrációt követően visszakapja édesanyám a vonalat és ezzel el van minden rendezve!

Ja! És amilyen eddig beállított szolgáltatásai voltak, azokat újra kell kérnie, mert hogy az nem kerül vissza

automatikusan! Én meg kapjak idegrohamot, hogy édesanyámmal ha történik valami nem tud értesíteni senkit! Akkor is gondolom, hogy nagyon sajnálnák! Ma már lejárt a 48 óra, de még mindig semmi. Gondolom, hogy annyira tévedtek, és annyira sajnálják, hogy simán a 72 óra utolsó percét is ki fogják várni. Ha én tévedtem volna, meg is érdemelném teszem hozzá!

Ja! Még azt is mondták, ha véletlenül mégsem kapná vissza 72 órán belül, akkor telefonáljak újra!

Hányszor fogják a 72 órát indítani?

Nagyon kíváncsi leszek rá, hogy ezután mi lesz, kikértem a hanganyagokat és mivel márciusban foglalt

időpontom volt, így azt is tudom igazolni, de hogy ezt nem hagyom annyiban az tuti! Ezt csak azért szerettem

volna megosztani, mert látom hogy nem vagyok egyedül ezzel a problémával, nem lehet ennyiben hagyni, és

mindig mindent lenyelni, és valahogy nem vígasztal, hogy más szolgáltatónál is tévednek, ami valóban így van, de ekkorát, és ilyen eljárással?!? Köszönöm, hogy mindezt leírhattam! Zs

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Ismét Üdvözletem mindenkinek!

A korábbi üzenetemhez annyit szeretnék hozzá tenni, hogy ma lejárt a 72 óra, és az ismételt telefonálásnak az lett az eredménye, hogy a 80-as számon azt mondták, hogy nagyon sajnálják de ismét valami történt, mert továbbra sem érvényes a regisztráció amit szombaton ők csináltak. Újra kell adatot egyeztetni,  jelzem hogy most már  harmadszorra,  és ismét 72 óra amíg lesz édesanyámnak vonala.  Hívjam a 1414-et. Hívtam ahol azt mondták, hogy ez nagyon érdekes, mert hogy nem igazán találkoztak ilyennel, hogy már a második regisztráció után még mindig nem érvényes az adategyeztetés, úgyhogy ismételten meg kell csinálni.. Szóval ez már azért mindennek a teteje. Ja és jövőre remélik, hogy ilyen már nem lesz. Azt gondolom, hogy nagyon sok ügyfél máshol lesz jövőre.  Kérdezem én, hogy meddig lehet szórakozni ezzel, és meddig lehet a hibát, hibával tetézni, és próbálok nagyon türelmes lenni, de már nem nagyon megy ennyi probléma után. Ismét felvették a jegyzőkönyvet, és ismét kivizsgálják, de minek amikor semmi sem változik, és senki sem tudja, hogy mi is a probléma, és hogyan lehet rajta segíteni. Hányszor lesz 72 óra, úgy hogy semmi gond nincs velem, és az adataimmal azt mondták az ügyfélszolgálaton? Ha így haladunk, addig húzzák a 72 órákat amíg végleg megszűnik a szám?! Kérik az elnézést, de attól még nem lesz megoldva a probléma, és senki sem tud semmit tenni, csak újra és újra felvenni az adatokat, és újra és újra indítani a 72 órát. Köszönöm, hogy mindezt megoszthattam. Zs

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@arlika

T. arlika!

Hogy áll a problémád?

Nekem ma délelőtt 9:00-ra a harmadik szám is működik egy a " +36-80-630-045  " számon harmadikra elért nagyon kedves ügyintéző hölgy segítségével. Mindezt újabb adategyeztetés, opció-vesztés nélkül - a korábbi nappokban küldött három email után - ma reggel sikerült a fent látható számot a néma készülékről történő felhívással .

Kiegészítésként két készülékre még 30 napos érvényességű 100 perc lebeszélési lehetőséggel

Ha még nincs siker, próbáld Te is...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kedves szabofe! Bocsánat, de még nem tudok egyenesen válaszolni neked, kicsit új még nekem ez az egész. Nagyon szépen köszönöm az érdeklődésedet, és a segítségedet. Valami csoda folytán ma reggelre van vonala ismét édesanyámnak, és vissza kapta a beállított opciókat, de ezen kívül semmi mást, gondolom amit kértem kivizsgálást még mindig folyik, de nagyon kíváncsi leszek rá, hogy mit fognak mondani, azon kívül, hogy sajnálják. De a legfontosabb, hogy végre biztonságban tudom édesanyámat, mert ismét elérhető! Nagyon köszönöm Neked a segítségedet, és a támogatásodat. Szép napot kívánok Neked is és mindenkinek! Zs

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...