teherwagon

TELEKOM ÉS COOP KUPON ABC

Kérdés

A Coop Klubnak kifejezetten ütős együttműködést  sikerült tető alá hoznia a Telekommal, Coop Klub tagként ugyanis törzsvásárlói kártyához kért kuponos megoldással igencsak jutányos áron tehetünk szert extra mobilinternetre, Domino mobiltelefonra, tartozékokra, többféle tévére.

kuponok leírása a Coop oldalán

kuponok leírása a Telekom oldalán

a történet egyszerű, az alábbi lépésekből áll:

  1. vásárolgatsz a Coop-ban ezerrel (szerintem nincs összeghatár, de javítsatok ki, ha tévedek)
  2. ennek örömére a Coop üzletben kérsz tőlük törzsvásárlói kártyát
  3. a törzsvásárlói kártyáddal a Telekom oldalán kérsz a Telekomtól kuponokat
  4. ha megkapod az e-mailben tőlük a pakkot, akkor kiválasztod, hogy melyiket akarod használni (egyiket-másikat, akár mindegyiket):
  • 10 000 Ft kedvezmény tartozékokra,
  • 5000 Ft készülékkedvezmény Domino (a Telekom feltöltőkártyás megoldásának fedőneve) mobiltelefonokra,
  • ingyenes 2 GB adatot biztosító Diák opcióhoz plusz 2 GB adatforgalom 2 hónapig (csak diákoknak és csak Telekom üzletekben)
  • 20 000 Ft készülékkedvezmény meghatározott tévé típusokra (szolgáltatással együtt rendelve, tehát hosszabbításra nem). erre még plusz 25 000 Ft extra készülékkedvezményt is kaphatsz, ha az új vásárlással kijön a tévéd-interneted-telefonod-mobilod is van Telekomnál (Telekom kedvezmény)
  1. a választásod szerinti kuponnal akcióba lendülsz a Telekom honlapján

tippek, korlátozások:

  • a kuponokkal 2018 január végéig vásárolhatsz
  • a kuponokat csak a Telekom honlapján válthatod be, kivéve a mobilinternet kupont, amit csak Telekom üzletben
  • a kedvezmények egyszeriek, nincs olyan, hogy neked pl. csak a Domino kedvezmény kell, a többi nem, így a másik 3 helyett is Domino telefont veszel
  • a kedvezmények nem halmozhatóak, így pl. a Coop tartozék kuponnal nem vehetsz egyébként is akciós tartozékot (nyári akciós cuccok kilőve)
  • Domino készülékeknél él az adategyeztetéssel behozott törvényi limit, magánszemélyként legfeljebb 10 Domino kártyád lehet. így ha már van ennyid, akkor nem veheted meg a tizenegyediket
  • mindenki vásárol rendesen, így előfordul, hogy nincs, vagy pont nálad fogy el a kinézett telefon vagy tartozék. ilyenkor iratkozz fel a telefon vagy tartozék oldalán a készletértesítőre, így a Telekom értesít, ha újabb készlet érkezik belőle

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
kiegészítés

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

58 válasz erre a kérdésre

+ Nyári akcióval nem összevonható illetve elég üres most a shop szóval tartozék beváltással várakoznom kell :( 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
15 perce, anonymus írta:

elég üres most a shop szóval tartozék beváltással várakoznom kell :( 

Hello @anonymus, köszi, igen, ez kimaradt, így kiegészítettem :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem egyértelmű egyébként az sem, hogy a TCom honlapon melyik készülék akciós és melyik nem. Én három alkalommal hívtam az ügyfélszolgálatot, és mind a háromszor máshogy tájékoztattak. A nyári akciós termékek között is van olyan, amelyikre felhasználható a COOP kupon. Az ügyfélszolgálatosok például két olyan termékre is azt mondták, hogy nem akciós, és az mégis szerepel a nyári akciós termékek között. 

A webshop meg totál üres... Állítólag folyamatos a feltöltés. Nekem a folyamatos azt jelenti, hogy "szünet nélküli". ehelyett van olyan termék, ami már két hete nem elérhető. Nekem lassan ez kezd arra hasonlítani, hogy meg lett hirdetve egy nagy akció, ami először a beetetés miatt ment is, aztán majd abból fog állni, hogy lehet rendelgetni USB kábeleket, meg hasonló 2 filléres termékeket...

De ne így legyen...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2018 január végéig vásárolhatsz  szóval addig csak feltöltik a shopot, gondolom / remélem a nyári uborka szezon zavarja az erőket és Szeptember elejére újra lesz mindenféle terméke. 

Nálam egy ilyen lista van elmentve ami érdekelhet címen.

 2.PNG.972f5971d2b4de84194025bacca5af0a.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello, tartozékoknál azt kell figyelni, hogy a cucc oldalán, a neve alatt van-e olyan, hogy "Most kedvezményes áron". ha igen, akkor az nyári akciós, így nem megy rá a Coop kupon.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Jól ki van fosztva a webshop kb semmire nem tudom ellőni a kuponom. :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 8/16/2017 at 16:08, dravec írta:

 

A webshop meg totál üres..

Nekem azt mondták hogy a gyártó (sony) nem képes többet szállítani ,
A sárga háttérel megjelenő értelmezhetetlen hibaüzenet ( valami probléma merült fel a vásárlásnál)  mit jelent , az üsz szerint ez is raktárhiány.
De érdekes hogy a keresés szerint más van raktáron, és előrendelhető mint a termék oldalán, és néhány terméknél meg konstans technikai hiba van. Remélem a kosár nem írható át böngészőből. :-) kipróbálni nem merem.  De ilyen hibahalmaznál bármi elképzelhető.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megvan a nyári akciós terméknék a kupon még megadása után a következő értelmes mondat jelenik meg:

" A kosárba tett termékeket a választott feltételekkel nem tudjuk biztosítani. "

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
20 órája, acel írta:

Megvan a nyári akciós terméknék a kupon még megadása után a következő értelmes mondat jelenik meg:

" A kosárba tett termékeket a választott feltételekkel nem tudjuk biztosítani. "

Én is így jártam párszor. Elvileg nincs raktáron és azért van. Csak akkor vajon miért engedi kosárba tenni? :D 
Én már egész jól bevásároltam a család kártyáival :D .. még egy fülesre lenne szükségem de az sehogy se akar összejönni. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 perce, WHOAMI írta:

Én is így jártam párszor. Elvileg nincs raktáron és azért van. Csak akkor vajon miért engedi kosárba tenni? :D 
Én már egész jól bevásároltam a család kártyáival :D .. még egy fülesre lenne szükségem de az sehogy se akar összejönni. :(

A Sony MDR440ról kaptam értesítést hogy érkezett, de kb 10 percet tartott a készlet. Közben össze is dőlt a bolt.

A sárga üzenet szerintem akkor jön ha akciós temékre váltod be a kupont szerintem.

Nekem lett egy fantom rendelésem is, Űgy emlékszem leadtam, de megerősítő emailt sem kaptam róla.


 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nekem simán érvénytelennek dobja a kupont ha csak akciós cuccokat rakok a kosárba.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
3 perce, anonymus írta:

Nekem simán érvénytelennek dobja a kupont ha csak akciós cuccokat rakok a kosárba.

Ide se irnám be szívesen a hitelkártya számomat, a mostani kért adatokat sem érzem biztonságban. Ahol van pár törött ablak ott mtöbb is lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
1 perce, acel írta:

Ide se irnám be szívesen a hitelkártya számomat, a mostani kért adatokat sem érzem biztonságban. Ahol van pár törött ablak ott mtöbb is lesz.

Nem unalmas még ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
10 perce, anonymus írta:

Nem unalmas még ?

Szakmai ártalom és kényszeresség , olyan mint a kézmosás miután  valami koszosba nyúlsz. Kell.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: acel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én szememben inkább fölösleges feszko keltés :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

",megoldódott" a  problémám.

Kiegészítőre kapcsolat pont használata csak mobil előfizetéssel lehetséges.

i106^cimgpsh_orig.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @acel!

Szerintem hiányos infot kaptál. Ha van mobil előfizetésed, akkor a Kapcsolat program  szinten össze kell regisztrálni az otthonival - ezt a 1414-en vagy üzletben tudod kérni -, majd mobil előfizuddal belépve online is be tudod váltani a pontokat mobil cuccokra, azaz tartozékokra is. Persze üzletben is beválthatod.
Nekem is volt ilyen problémám, innen tudom a megoldást. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
40 perce, foxylady írta:

Szia @acel!

Szerintem hiányos infot kaptál. Ha van mobil előfizetésed, akkor a Kapcsolat program  szinten össze kell regisztrálni az otthonival - ezt a 1414-en vagy üzletben tudod kérni -, majd mobil előfizuddal belépve online is be tudod váltani a pontokat mobil cuccokra, azaz tartozékokra is. Persze üzletben is beválthatod.
Nekem is volt ilyen problémám, innen tudom a megoldást. 

Domino számít? Max azt tudnék bevonni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@acel, úgy tudom, hogy Dominoval is működik a dolog.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Elég k@ a shop azonnal hozzá csapja a 950 Ft Gls költséget, 0 lehetőség van választani több termékkel is megnéztem. Mindegyiknél azt írta hogy 35+ helyen átvehető személyesen. De T-pontban mégse vehetem át személyesen sehol. Keressem meg melyik T-pontban van polcon :D 

Tavaly rendeltem utoljára akkor ki lehetett egy térképen választani hogy melyik T-ponban átvehető és én melyikben akarom átvenni. 

++ Az külön vicc amit fönt is írtak a többiek hogy olyan terméket is be lehet rakni a kosárba ami konkrétan nullás raktárkészlettel van.

+++ 10.000 Ft felett ingyenes a GLS háztól házig futárszolgálat, okay felette vásároltam de Coop kupon ebből le von 10.000 Ft-ot a végösszeg nem haladja meg a határt így ezért nem ingyenes a futár. Ennél fillér b@@@@b megoldást amikor a T által kiáltott fizetőeszközt használja a user ....

@István

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, anonymus írta:

Elég k@ a shop azonnal hozzá csapja a 950 Ft Gls költséget, 0 lehetőség van választani több termékkel is megnéztem. Mindegyiknél azt írta hogy 35+ helyen átvehető személyesen. De T-pontban mégse vehetem át személyesen sehol. Keressem meg melyik T-pontban van polcon :D 

Tavaly rendeltem utoljára akkor ki lehetett egy térképen választani hogy melyik T-ponban átvehető és én melyikben akarom átvenni. 

++ Az külön vicc amit fönt is írtak a többiek hogy olyan terméket is be lehet rakni a kosárba ami konkrétan nullás raktárkészlettel van.

+++ 10.000 Ft felett ingyenes a GLS háztól házig futárszolgálat, okay felette vásároltam de Coop kupon ebből le von 10.000 Ft-ot a végösszeg nem haladja meg a határt így ezért nem ingyenes a futár. Ennél fillér b@@@@b megoldást amikor a T által kiáltott fizetőeszközt használja a user ....

@István

Az üsz-eken van olyan áru, ami a webshopban elfogyott. A két készletet leválasztották úgy látszik.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Igen de rendelhetek olyan terméket ami adott T-pontban van csak raktáron ottani átvétellel de se megy ezen @@@

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

Miért nem tudok tovább lépni a vásárlásban a csatolt képen?
Értem én, hogy személyes átvétel kellene, de el sem jutok addig, hogy kiválasszam.

A kupon miatt nem lehet? Vagy miért?

"Válasszak másik konstrukciót" mégis hol? Másik terméket nem akarok választani, ezt választottam.

Köszi a segítséget előre is!

 

telekom.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Azért mert nincs raktáron. 

 

Képkivágás.JPG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hello @ZsuZsu, a fülhallgató oldalán íratkozz fel készletértesítőre, és akkor a Té küld e-mailt, ha jön belöle (akkor viszont ess neki, amint lehet, mert a tapasztalatok alapján az újabb pakkok is gyorsan elfogynak)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most