Érdeklődnék,hogy volt-e már valaki hasonló helyzetben ?
Nos, 12 éve TELEKOM hűséges előfizető vagyok. Van egy mobil előfizetésem , és van két otthoni szolgáltatásom. A mobil előfizére januárban vásároltam készüléket részletfizetéssel. ( aktuális volt a szerződés hosszabbítás ) A számláimat mindig határidőre rendezem a szolgaltató felé, elmaradásom még nem volt.
Kb.1,5 hete telefonon rendelni akartam egy új előfizetést részletfizetéssel. Adategyeztetés után közölte az ügyintéző ,hogy előlegként a készülék teljes árát kéri a rendszer. ( 400.000 Ft )
Az lenne a kérdésem ,hogy lehetséges ez ? Az ügyintéző nem tudta... otthoni és mobilelőfizetésem aranyszintű...
Ennyire lesz@r a szolgáltatom ? Ennyire nem érdekük,hogy megtartsák a becsületes fizető ügyfelüket ?
Egyébként a másik két szolgáltatónál nincs tartozásom..
Egyszerűen nem értem.. járt valaki hasonló helyzetben ?
Kérdés
John00
Sziasztok !
Érdeklődnék,hogy volt-e már valaki hasonló helyzetben ?
Nos, 12 éve TELEKOM hűséges előfizető vagyok. Van egy mobil előfizetésem , és van két otthoni szolgáltatásom. A mobil előfizére januárban vásároltam készüléket részletfizetéssel. ( aktuális volt a szerződés hosszabbítás ) A számláimat mindig határidőre rendezem a szolgaltató felé, elmaradásom még nem volt.
Kb.1,5 hete telefonon rendelni akartam egy új előfizetést részletfizetéssel. Adategyeztetés után közölte az ügyintéző ,hogy előlegként a készülék teljes árát kéri a rendszer. ( 400.000 Ft )
Az lenne a kérdésem ,hogy lehetséges ez ? Az ügyintéző nem tudta... otthoni és mobilelőfizetésem aranyszintű...
Ennyire lesz@r a szolgáltatom ? Ennyire nem érdekük,hogy megtartsák a becsületes fizető ügyfelüket ?
Egyébként a másik két szolgáltatónál nincs tartozásom..
Egyszerűen nem értem.. járt valaki hasonló helyzetben ?
Köszönöm a válaszokat!
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: John00Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
17 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.