Ugrás a tartalomhoz
  • 2

Előleg fizetés


John00

Kérdés

Sziasztok ! 

Érdeklődnék,hogy volt-e már valaki hasonló helyzetben ?

Nos, 12 éve TELEKOM hűséges előfizető vagyok. Van egy mobil előfizetésem , és van két otthoni szolgáltatásom.  A mobil előfizére januárban vásároltam készüléket részletfizetéssel. ( aktuális volt a szerződés hosszabbítás ) A számláimat mindig határidőre rendezem a szolgaltató felé, elmaradásom még nem volt. 

Kb.1,5 hete telefonon rendelni akartam egy új előfizetést részletfizetéssel. Adategyeztetés után közölte az ügyintéző ,hogy előlegként a készülék teljes árát kéri a rendszer.  ( 400.000 Ft )

Az lenne a kérdésem ,hogy lehetséges ez ? Az ügyintéző nem tudta... otthoni és mobilelőfizetésem aranyszintű...

Ennyire lesz@r a szolgáltatom ? Ennyire nem érdekük,hogy megtartsák a becsületes fizető ügyfelüket ? 

Egyébként a másik két szolgáltatónál nincs tartozásom..

 Egyszerűen nem értem.. járt valaki hasonló helyzetben ? 

Köszönöm a válaszokat!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: John00
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

17 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 4
16 perce, John00 írta:

Sziasztok ! 

Érdeklődnék,hogy volt-e már valaki hasonló helyzetben ?

Nos, 12 éve TELEKOM hűséges előfizető vagyok. Van egy mobil előfizetésem , és van két otthoni szolgáltatásom.  A mobil előfizére januárban vásároltam készüléket részletfizetéssel. ( aktuális volt a szerződés hosszabbítás ) A számláimat mindig határidőre rendezem a szolgaltató felé, elmaradásom még nem volt. 

Kb.1,5 hete telefonon rendelni akartam egy új előfizetést részletfizetéssel. Adategyeztetés után közölte az ügyintéző ,hogy előlegként a készülék teljes árát kéri a rendszer.  ( 400.000 Ft )

Az lenne a kérdésem ,hogy lehetséges ez ? Az ügyintéző nem tudta... otthoni és mobilelőfizetésem aranyszintű...

Ennyire lesz@r a szolgáltatom ? Ennyire nem érdekük,hogy megtartsák a becsületes fizető ügyfelüket ? 

Egyébként a másik két szolgáltatónál nincs tartozásom..

 Egyszerűen nem értem.. járt valaki hasonló helyzetben ? 

Köszönöm a válaszokat!

Térj be egy T-pontba inkább!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Szerintem hiába megyek be T-Pontba ott is kérni fogják. Most beszéltem egy ügyintézővel... szerinte ez azert van,mert még a készüléktörlesztésből nem telt egy egy év csak tíz hónap...

Vicc az egész... régen volt úgy,hogy három törlesztésem is volt...

Az ügyintéző szerint már csak egy lehet . 3 havonta csak előfizus simet lehet vásárolni...

Undorító egy szolgáltató lett!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 4
8 perce, John00 írta:

Szerintem hiába megyek be T-Pontba ott is kérni fogják. Most beszéltem egy ügyintézővel... szerinte ez azert van,mert még a készüléktörlesztésből nem telt egy egy év csak tíz hónap...

Vicc az egész... régen volt úgy,hogy három törlesztésem is volt...

Az ügyintéző szerint már csak egy lehet . 3 havonta csak előfizus simet lehet vásárolni...

Undorító egy szolgáltató lett!

Üzletben megtudják úgy csinálni, hogy ne legyen előleg, vagy ne ekkora. Nyugodtan menj be.

Nekem régebben volt hogy 9 törlesztő futott egyszerre... és a webshop többször elutasított mert h nagy értékű eszközeim vannak és csak egy összegben engedi a webshop vezető a vásárlást, de az üzletben meg más szabályok vannak simán tudtam vásárolni előleg nélkül.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
43 perce, John00 írta:

Akkor vszínű csak engem szívatnak :(( ha online indítom el a megrendelést , mar akkor is jelzi a magas előleget. 

Múltkor néztem egy iPad Pro 9.7 Mobil S + Net 400 csomaggal 25% Telekom kedvezménnyel meglévő ügyfélként de új előfizetés vásárlásával, nem kért előleget a rendszer, eltelt pár nap és már borsos összeget kér.  O.o

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
3 órája, John00 írta:

Sziasztok ! 

Érdeklődnék,hogy volt-e már valaki hasonló helyzetben ?

Nos, 12 éve TELEKOM hűséges előfizető vagyok. Van egy mobil előfizetésem , és van két otthoni szolgáltatásom.  A mobil előfizére januárban vásároltam készüléket részletfizetéssel. ( aktuális volt a szerződés hosszabbítás ) A számláimat mindig határidőre rendezem a szolgaltató felé, elmaradásom még nem volt. 

Kb.1,5 hete telefonon rendelni akartam egy új előfizetést részletfizetéssel. Adategyeztetés után közölte az ügyintéző ,hogy előlegként a készülék teljes árát kéri a rendszer.  ( 400.000 Ft )

Az lenne a kérdésem ,hogy lehetséges ez ? Az ügyintéző nem tudta... otthoni és mobilelőfizetésem aranyszintű...

Ennyire lesz@r a szolgáltatom ? Ennyire nem érdekük,hogy megtartsák a becsületes fizető ügyfelüket ? 

Egyébként a másik két szolgáltatónál nincs tartozásom..

 Egyszerűen nem értem.. járt valaki hasonló helyzetben ? 

Köszönöm a válaszokat!

Forgalmi előlegként a vételár 10 %-ka  reális régi hűséges előfizetőként. A személyes ügyintézéssel gond még ott lehet, hogy Telekom üzlet, azaz T-Pont helyett sok helyen csak partnerbolt van.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Köszönöm! :) Majd év vége fele lehet aktuális lesz! De telefont semmiképp nem vennék szolgáltatótól, egyrészt mert lehúznának előleggel, másrészt meg nem éri meg havonta azért többet fizetni + még a telefon részletét ha van. Most egy másik szolgáltatónál vagyok, és ott is ugyanazt mondták amikor bementem hozzájuk! :D Inkább akkor megveszem üzletben vagy üzletben részletre.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: vpeti22
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...