Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Internet hűséges előfizetőknek


jbohacs

Kérdés

Helló!

Szeretném megköszönni a szuper akciót, mellyel sikerült a 2 éve meglévő 10/5 Mbit -es internetemet 5/0,5 Mb-es sebességre növelni. Gondolom ez az újabb karácsonyi hűség akció keretében jutott eszébe valamely agyoniskolázott marketinges munkásnak. Csak apróságként jelzem, hogy a jövőben legyen elképzelése a leendő pr-es betanított munkásnak - operátornak, marketingmenedzsernek - hogy a hűség idő fogalma tudatosodjon. Közel 30 éve vagyok előfizetője a postának-matávnak-tcomnak-telekomnak. Soha nem váltottam szolgáltatót, társszolgáltatót. Azt hiszem a panasz bejelentéseim is 0-hoz közelednek. Nem kaptam fizetési felszólítást, késedelmes befizetési felszólítást sem az elmúlt 30 évben. Amennyiben ilyen és ehhez hasonló minőség és teljesítménnyel kívánják megtartani hűséges előfizetőiket, elgondolkodom, hogy komolyan foglakozzam-e ilyen szolgáltatóval, ajánljam-e valakinek eme remek hozzáállást!

Kívánok önöknek is fele árbevételt, fele teljesítményt, fele elfőzetőt az elkövetkezendő évre!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
13 perce, anonymus írta:

Nagyon jó hogy ezt leírtad, vádaskodsz szépeket kívánsz stb stb. De nem derült ki hogy aláírtál valami csomagot váltottál mit csináltál. No meg az se hogy nem e egy műszaki hiba áll a hátérben. 

Hogy-hogy nem derült ki? Írtam, hogy váltottam? Vagy nem világos? Ami 2 évig megy, az miért nem megy 2 és fél után? Mi ebbe a nem érthető? anonymus?!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@jbohacs

Szerintem anonymus azt szerette volna kérdezni, hogy melyik csomagról melyikre váltottál? De ha nem váltottál akkor milyen akció keretében mi történt? 

És még arra is kiváncsi, hogy a digitális elosztód milyen műszaki paramétereket mutat? Erről van e képernyőmentésed, amit ide feltehetnél elősegítve ezzel a probléma esetleges megoldását  

Én pedig még arra lennék kíváncsi, hogy milyen hálózati körülmények között történt a mérés? (Gondolok itt ilyenre, hogy a mérőeszköz wifis vagy fizikai vezetékes kapcsolatot használt e, milyen más egyéb eszközök voltak a hálózaton, vagy milyen programok futottak még mérés közben a gépeden stb stb) 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

A szöveg alapján úgy értem, hogy nem váltott, főleg nem kisebb csomagra.
(Hűséges előfizető.)
Valamilyen probléma miatt lecsökkentették (automatikusan) a sebességét.
Talán egyszerűen csak kikapcsolta többször a modemet.
Pár napon belül a 3. után jár az SNR Lock, ha jól tudom.
Tényleg, mik itt a fő szabályok?

(Ha ez a helyzet, 1414 vagy szép lassan visszaáll a rendes sebesség.)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kalimera
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

A régi szép időkben gyakran megfelezték a szédítően gyors 1 Mbit-es internetem sebességét.

- Viharos időben több hosszabb áramszünet egymás után, amit a szünetmentes már nem tudott áthidalni.
- Elektromos hálózat karbantartás után.
- Gyanútlanul áttelepítettem a rendszert, nem tudva, hogy csak egyszer szabad áramtalanítani.
   ...

 

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...