Roland77 Posztolva ekkor: 2014. december 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. december 6. Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. vagy éppen kutatják a polcokat egy még biztos van valahol Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. január 10. Megosztás Posztolva: 2015. január 10. Igazam lett de jó... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Heinkel Posztolva: 2015. január 12. Megosztás Posztolva: 2015. január 12. Mi is hasonló cipőben járunk,röpke kér hónapja rendeltünk egy Samsung 48H6400-as készüléket.Mi " szerencsések" voltunk, mert már karácsony előtt szólt egy illető, hogy elfogyott és nem tudja lesz e még egyáltalán, rendeltünk másikat ha szeretnénk gyorsan megkapni.Hát oké, Samsung átirva Lg LB670-re,majd elvileg továbbítva. Azóta is várjuk a csodát! Természetesen a sztori nem ilyen egyszerű.Több órás várakozások, befizetések, +2 év hűség, az ember idegállapotát meg hagyjuk is.Közel 2 hónap várakozás után csak annyit látnak most a rendszerben,hogy elutasítva a Samsung tv...Ami már elvileg egy hónapja a Gls futárnál is volt.Ez meg mi? Webshop?Szánalomra méltó ez az egész.Az ügyintézők 95%-a semmire sem használható,mondhatni felesleges.Szavahihetetlen,lassú,értékelhetetlen! De itt még nincs vége. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 juhaszti Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Megadnád a Samsunk elérhetőségét? Köszi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Heinkel Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Igen ez a legalattomosabb az egészben,hogy mire föl hitegetik az embert? Miért nem mondták meg kerek-perec, hogy bocs de vegyél máshol ha szeretnéd mondjuk a fa "alá" tenni,mert nálunk valami nem okés. Inkább hazudjuk azt, hogy elfogadva,a futárnál van,1-2 nap,már csak ezt kell befizetned,a héten hozzuk ésatöbbiésatöbbi..... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Peabody Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Kezd kicsit összeesküvés elméletszerű lenni a dolog, amit írtok...."Azért hitegetnek, hogy írd alá a hűséget pedig tudják, hogy ki sem viszik a készüléket és a kötbérre pályáznak…"Abszurd! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Na igen, ez eléggé kezd annak tűnni (mármint összeesküvés szerűnek). Az, hogy engednek tévét rendelni első körben, nem garantálja azt, hogy meg is kapod, nem biztos, hogy minden követelménynek 100%-ra megfelelsz (alapfeltételek ott vannak a weboldalon is, aki esetleg nem fizeti rendesen a számláit, ne háborogjon, ha parkolópályára teszik, ismerősöm járt így, nem is értettem a kiakadás okát, de ez más kérdés). Az eléggé nonszensznek, abszurnak tűnik, hogy hívod a gyártót! (korábbi példában Samu) és "elintézi" a dolgot. Neki mi köze van ahhoz, hogyha neked a T-nél van parád? Majd pont ők fogják megoldani a T-s problémádat és az Ő közbenjárásukra kapsz tévét? Azért ez hihetlen, eléggé álomszerű a dolog (ha meg mégis igaz, akkor ultragáz). Egyébként meg, ha nem kapod meg a tévét valami miatt, vagy Te magad elállsz a témától, jelzed, hogy így a hűség / csomagmódosítás (nem csak fizikai váltást értek ez alatt) nem aktuális a részedről és ennyi. Tuti kezelniük kell (ha nem is automatikusan de a Te kérésedre mondani kell valamit) , attól függetlenül, hogy az eszköz és a megrendelt szolgáltatás nem feltétlen kapcsolódik össze. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Boomer Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. Felhivtam őket az elöbb megint jött az altató duma aztán felvilágositottam a srácot és rögtön másképpen beszélt.Megkérdeztem hogy betanult szöveg papíról olvasa nem nem de elörébb nem jutottam mondtam neki majd holnap is érdeklödök legyenek felkészültebek sürgese meg gyorsan mert fogy a türelem azért 5000Ft levont az elöfizetési díjamból ennyi jó volt benneszerzödést ha lemondod a megrendelést törlik elméletileg és a hüség idöt is vissza állítják de nekem itt van a szerzödés mosositás azon már 2016 szerepel de neten még nem Komolyan kaptál 5 pénz levonást? Csak a kiszállítással van bajod? Mert elég soknak tűnik ez az összeg (még akkor is ha a nyakukra jársz nap, mint nap) :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. igen a számlámon jová irják majd elöször a törlesztö részletböl akart levonnii de abban maradtunk hogy az elöfizetési dijbol vonja le mert ha nem érkezik meg a tv akkor az nekem nem lesz bolt mert akkor nem lesz törlesztö Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 kerim01 Posztolva: 2015. január 15. Megosztás Posztolva: 2015. január 15. ja csak a szállitásal van gond semmi mással azon kivül tv internet telefon mobil elöfizetés is van náluk azokkal nincs gond csak a tv megrendelési opciot nem találják ennyi csak a gond sajnos Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 kerim01 Posztolva: 2015. január 22. Megosztás Posztolva: 2015. január 22. Hát majd jön a kifogás böven nem jött érte még a gls meg stb majd tapasztalod de nálam még az is kiderült hogy nem is a gls fogja kiszállítani hanem a samsung mert a tv 48"os de valamiért megakadt a rendelés a thome-nál és ezt vizsgálják én mondtam nekik küldjék át mégegyszer de erre az volt a válsz még a vizsgálat tart addig nem tudnak semmit csinálni de elméletileg meg kapom csak várnom kell hivd te is minden nap öket hátha megunják és sosben kiküldik én is hivogatom öket minden nap Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Cunnir Posztolva: 2015. január 23. Megosztás Posztolva: 2015. január 23. Szia ez egy hosszú történet . Dec 05-én rendeltem 1 Samsungot Dec 10-én hívtak hogy 8-10 nap és jön a TVami nem jött :mansad: Jan 5-én telefon és közölték hgy még Dec 13-án törölték a rendelést ekkor rendeltünk másik Tv-t.... és sok-sok telefonálás(napi szinten) és ma végre hívtak hogy holnap hozzák:smileysurprised: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. január 28. Megosztás Posztolva: 2015. január 28. jó olvasni, hogy hosszas huza-vona után végre megkaptátok a tv-ket! :womanwink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. január 28. Megosztás Posztolva: 2015. január 28. Biztos megérkezett az új készlet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 kerim01 Posztolva: 2015. január 29. Megosztás Posztolva: 2015. január 29. Tegnap reggel még nem tudtak róla semmit készlet hianyra hivatkoztak megint de olyan 11 óra magaságában csöngetet a futár hozta a tv-t meglepő volt de így is jó legallábbb nem kell idegeskedni de mikor össze raktam akkor nagyott néztem álló kép csatornát váltok semmi ugyan az az álló kép maradt a végén kiderült hogy mentet közben kértem dijcsomag váltást és azt állítoták éppen át igaz azt mondták mikor kértem smsben fognak értesiteni ez elmaradt de miután ujra inditottak mindent tökéletesen müködik csak hdmi kábelt kell vennem mert azt annak idelyén mikor bekötöték akkor azt mondta a szerelő hogy mivel nincs olyan tv-m ami erre képes ő nem hagyhatja itt de ez a legkevesebb Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 crom79 Posztolva: 2015. január 29. Megosztás Posztolva: 2015. január 29. Láttom azért érkeznek szépen sorra a tévék most már az én 48"Samsungom is megérkezet a GLS hozta nekem is.De a tablet kérdés még azért kérdésekre ad okot a kirendeltségen.Most azonban teszt üzem minél előbb nem ám valami gyári hiba lép fel.Na meg eligazodni a téven sem olyan könnyű így hirtelen.Hát HDMI hiányában Scart-al let összekötve úgyhogy holnap még az is beszerzés alatt lesz és egy fali konzol mert kicsit közel van így lent.Amúgy baromi nagy és tetszetős darabb és még a bolti eladó szerint ebbe a helyiségbe a 32"épp elég.Hát nem úgy van az ezen aztán van film élmény mintha benne lenne az ember. :D Mindenkinek jó tesztelgetést!Ha van amiben elakadok írok! További szép estét mindenkinek! ;) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. február 6. Megosztás Posztolva: 2015. február 6. 6 nap alatt megkaptam Decemberben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. február 6. Megosztás Posztolva: 2015. február 6. sztem már nem lehet eszközhiány, mert a honlapon már nem az a kevés készülék van kint, mint mint januárban...ha azok közül választottál, nem lehet eszközhiány. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 jani44 Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. Mire föl kapsz ingyen szolgáltatást?, hátha tanulok valamit. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. február 9. Megosztás Posztolva: 2015. február 9. Gondolom késedelmes szálíás miatt kötbért kapott és ezért egy ideig ingyen van neki a szolgáltatás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. @crom79reklamálni nem csak boltban tudsz, hanem mailben vagy telefonon is.én biztos nem mennék be sorban állni + várakozni...:womanwink: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. Telefonon reklamálmék inkább az még talán hamarabb is sorra kerülne, mail 30 nap van hogy olvassák utána 30 nap hogy ki vizsgálják stb szóval szerintem inkáb telefon vagy bolt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 foxylady Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. az nem lehet hogy 30 nap van az olvasásra + 30 nap a válaszra. most végignéztem az ászf-et és összesen harminc napjuk van mindenre (iktatás, olvasás, kivizsgálás, megoldás, válaszadás stb.), ha vmi miatt kicsúsznak arról tájékoztatniuk kell az ügyfelet. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 ZORRO1973 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. Gratulálok:)akkor talán énis megkapom lassan, szintén január 27-én rendeltem, szintén azt a a készüléket...... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2015. február 10. Megosztás Posztolva: 2015. február 10. El vagyok képedve! Ennyi negatív hozzászólás után, most hívtak: holnap szállítják a készüléket. /48H6400/Nagyon kíváncsi vagyok. Rendelés jan 27.-e, /on-line/, egyeztetés febr. 2.-a.Ezek szerint felgyorsultak az események, kívánom, hogy Ti is így járjatok. Alapjáraton kb ennyi az átfutási idő,ha minden rendben és készlet is van és a rendszer sem térdel le,tehát 1-2 hét. :manhappy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Roland77
Miért nem tudja a Telekom 60 nap után sem teljesíteni a megrendelésemet?!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
23
21
12
11
Népszerű napok
2015. Február 10.
20
2015. Január 15.
18
2015. Február 12.
12
2015. Január 10.
11
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
ZORRO1973 23 poszt
Joe80 21 poszt
kerim01 12 poszt
crom79 11 poszt
Népszerű napok
2015. Február 10.
20 poszt
2015. Január 15.
18 poszt
2015. Február 12.
12 poszt
2015. Január 10.
11 poszt
160 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.