Ugrás a tartalomhoz
  • 8

Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban


xnuke097

Kérdés

Üdv,

Az elmúlt 1 hónapban folyton azt tapasztalom hogy főleg a késő délutáni óráktól kezdve (17:00) az online játékok nagy része mint például a World of Tanks és a PUBG nagy pinget produkál (130+ms) és eszméletlen hatalmas nagy pocket lossok vannak meccsek közben, emiatt lehetetlen játszani.


Kérdésem az lenne hogy ezt hogy lehet-ne megszüntetni, mert kezd nagyon idegesítő lenni.


World of Tanks közben futtattam a ping plotter nevű programot és mint kiderült a hatalmas ping a  Deutsche Telekom AG vonalaktól jön, ergó nem a játékkal van probléma!

Az összes portot megnyitottam mindkét játéknál, ami után 2 napig működött normálisan megint minden, de viszont ma megint elkezdte ezt az egészet csinálni, sőt rosszabb lett mivel most már 300ms felé is felugrott!
A Wot EU2-es szerverén ami Luxemburgban található, ennél még rosszabb, mivel ott majdnem 100% pocket lossom van!

 

Képkivágás.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 326
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

A helyzet változatlan. Tegnap és tegnapelőtt sikerült fixálnom a következő módon: Router lekapcs, majd 10-15 perc múlva bekapcs és a ping normalizálódot és 20-40 közé és csomagvesztés sem volt. Ma azonban már a második 15 perces kényszerszünet után sem szűnt meg. A pingplotter nálam is hasonló képet fest a pingelt eu1 és eu2 szervereken.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
30 perce, Nagy Sándor 88 írta:

Sajnos nem évi egyszeri eset, már kb 1 hónapja vannak gondok, minden nap.

Nem kötözködni akarok, de a hossz meg a gyakoriság két külön dolog. :D

Tavaly kb 2 hét alatt sikerült elhárítaniuk a hibát. Azt tudom javasolni, hogy spammeljétek meg a supportot pingplotteres mérésekkel, hátha sikerül megrugdosniuk a Teilát, hogy javítsák ki a hibát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok

Én is ugyanezt tapasztalom már többit egy hónapja,  hogy "Telekom DE" és "Telia" hop-nál magas a Latency és a csomagvesztés. Nap közben is tapasztalható kis mértékben, de az esti órák viszont már idegesítő/zavaró. Vicces , hogy egy ***** mobil netet kell használnom ahhoz, hogy normálisan lehessen használni az online játékokat.    

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 órája, zoldtomi írta:

Sziasztok

Én is ugyanezt tapasztalom már többit egy hónapja,  hogy "Telekom DE" és "Telia" hop-nál magas a Latency és a csomagvesztés. Nap közben is tapasztalható kis mértékben, de az esti órák viszont már idegesítő/zavaró. Vicces , hogy egy ***** mobil netet kell használnom ahhoz, hogy normálisan lehessen használni az online játékokat.    

Heló heló!

Olvasgatom már két-három napja ezt a topikot mivel nekem is pontosan ezek a problémák jelentkeztek amiket a többiek felsoroltak, annyit szerettem volna hozzáfűzni hogy napközben is észlelhető enyhe packet loss, de zoldtomi megtette helyettem.
Annyi "nyugtató" a dologban, hogy legalább tudom, hogy a hiba nem az én készülékemben van.
Remélem tényleg figyelik a Tés kollégák ezeket a fórumokat és intéznek valami megoldást.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 órája, Telekom szakértő írta:

Sziasztok!

A segítségeteket szeretnénk kérni, hogy kollégáink kivizsgálhassák és javíthassák a többetek által jelzett routing / magas ping problémát. Kérjük az alábbi adatok / információk közül szedjetek össze minél többet és - akár csatolt képek formájában - posztoljátok ide a témához. Az össszegyűjtött információkat pedig továbbítani fogjuk illetékeseink felé. Köszönjük szépen az együttműködéseteket. Amire szükség lenne a vizsgálatokhoz:

- Az érintett játékok megnevezése
- Egy minél pontosabb idősáv megjelölése amikor jellemzően jelentkeznek a problémák
- IP címeket, melyek irányába tapasztaljátok a magasabb ping időt (jó lenne ehhez minél több célcímet, lehetőleg pingelhetőket összegyűjtenünk).
- Ping és Trace route információk, akár képernyőképek csatolásával.

Köszönjük szépen az együttműködéseteket. ^Dániel

 

Szia Dániel!

-Játék, aminél jelentkezik: World of Tanks, PUBG

- Hétköznap este 18:00 uán mindig éjfélig bezárólag, napközben nem tudom, nem vagyok otthon, hétvén napközben is.

- IP:

World of Tanks; login.p1.worldoftanks.eu , login.p2.worldoftanks.eu , login.p1.worldoftanks.eu

PUBG: Itt nem tudom melyik szerverre rak be, de itt egy lista

Ping és Trace route catolva képként

login.p1.worldoftanks.eu, modem restart után.png

login.p1.worldoftanks.eu.png

login.p2.worldoftanks.eu, modem restart után.png

login.p2.worldoftanks.eu.png

login.p3.worldoftanks.eu, modem restart után.png

login.p3.worldoftanks.eu.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia Dániel!

Először is köszi a segítséget. A játék a World of Tanks. Hétköznaponként a probléma nálam is rendszerint 18:00 után jelentkezik, amikor már idegesítő, de napközben is jelen van csak nem annyira zavaróan. Az eseti órákban és hétvégenként így néz ki a ping és a traceroute:

login.p1.worldoftanks.eu 

login.p1.worldoftanks.eu.2040.png

login.p2.worldoftanks.eu

login.p2.worldoftanks.eu.2145.png

login.p3.worldoftanks.eu

login.p3.worldoftanks.eu.2055.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2020. 11. 25. at 12:35, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! Köszönjük üzeneteiteket! Vizsgálataink alapján kiderült, hogy a probléma a játékszolgáltató partnerénél áll fenn. Felvettük a kapcsolatot a szolgáltatóval és karöltve dolgozunk a megoldáson, de arra kérünk Titeket, hogy jelezzétek az Általatok tapasztalt gondot Ti is a mielőbbi megoldás érdekében. ^Szilvi

Van valami fejlemény a probléma megoldásával kapcsolatban?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Ugyan ez a probléma 150/50 net csomag pár hónapja lett bekötve a régi helyett.

Játékok:
- World of Tanks;
- Stay Out.
Idősáv:
- hétköznapokon minden nap délután 4-5-től, egészen hajnali 2-ig fenn áll;
- hétvégén minden napszakban.
IP címek: (World of Tanks)
- login.p1.worldoftanks.eu
- login.p2.worldoftanks.eu
- login.p3.worldoftanks.eu

Stay Out mérhetetlen, mert mint megtudtam proxy-t használ, ami mindent magyaráz csak azt nem, hogy miért is nincs már kitiltva Steam-ről :)

Semmilyen más játékon nem tapasztaltam ping lagokat, de a WoT-on folyamatosan ugrál az ms és ezzel ellehetetleníti a játékot.

^Petrova

1 1.png

2 1.png

3 1.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2020. 11. 25. at 12:35, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! Köszönjük üzeneteiteket! Vizsgálataink alapján kiderült, hogy a probléma a játékszolgáltató partnerénél áll fenn. Felvettük a kapcsolatot a szolgáltatóval és karöltve dolgozunk a megoldáson, de arra kérünk Titeket, hogy jelezzétek az Általatok tapasztalt gondot Ti is a mielőbbi megoldás érdekében. ^Szilvi

Kedves Szilvi!

Hát nem vagyok biztos, hogy a játékszolgáltató partnerénél lenne csak a gond, mert egy másik szolgáltató mobilnetjét használva nem tapasztalok akadásokat és hirtelen megugró ping-ket. Mobilnettel a ping olyan 70 körüli értéket szokott felvenni. Addig Telekom 1000/25 csomagjával átlagban 120  körül szokott lenni , illetve bizonyos időközönként  durva akadások is előfordulnak.

Telekom 1000/25 csomaggal a traceroute:

login.p1.worldoftanks.eu.png

Ebből úgy tűnik a 7-12 hop között van a probléma. Ilyen traceroute-nál játékban található ping mutató 120 körüli pinget mutat és durva akadások is előfordulnak. 

Addig mobilnettel a  traceroute:

login.p1.worldoftanks.eu.mobil.png

Itt is van problémák, de ilyen traceroute-nál játékban található ping mutató 70 körüli pinget mutat és nincsenek akadások.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, uzman írta:

Szia

A két mérést nem szerencsés összehasonlítani. Egyrészt teljesen más útvonalon haladnak a csomagok és az eszközök is nyilván különbözőek.

Milyen routed van, amivel ilyen értékeket mérsz (vezetékes)?

Szia!

Jelenleg egy KAON modem van előtte pedig egy Sagecom modem volt, aminél úgy szintén jelentkezett ez probléma. Összehasonlításnak pedig azért van értelme mert látszik, hogy nem teljesen csak a játékszolgáltató partnerével van a gond, mert a másik szolgáltató mobilnetjét használva a végponton nem jelentkezik csomagvesztés, addig Telekom internetet használva jelen van. Telekomos traceroute-nál ha rákeressünk  80.156.163.254 és a 217.239.41.146 IP címekre Google azt dobja ki, hogy a Deutsche Telekom AG tartozik, ahol probléma kezdődik és ami végül a játékra is kihat. Igaz a mobilnet traceroute-nál is láthatók gondok és más útvonalat használnál, de ott játékban nem tapasztalható játékot zavaró magas ping értékek és akadozások a csomagvesztés miatt. Tehát probléma nem csak a játékszolgáltató partnerénél található, mivel akkor azt a mobilnetnél is kellene tapasztalnom. Valamint más Telekom ügyfelet is érinti ugyanez a probléma, hogy csak azt mondhassuk, hogy ügyfélnél levő eszköz okozza a problémát. 

ui.: A speedtest a letöltésre 941Mbit , feltöltésre  27Mbit adott 11ms ping-el a Magyar Telekom-hoz mérve.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoldtomi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, zoldtomi írta:

Szia!

Jelenleg egy KAON modem van előtte pedig egy Sagecom modem volt, aminél úgy szintén jelentkezett ez probléma. Összehasonlításnak pedig azért van értelme mert látszik, hogy nem teljesen csak a játékszolgáltató partnerével van a gond, mert a másik szolgáltató mobilnetjét használva a végponton nem jelentkezik csomagvesztés, addig Telekom internetet használva jelen van. Telekomos traceroute-nál ha rákeressünk  80.156.163.254 és a 217.239.41.146 IP címekre Google azt dobja ki, hogy a Deutsche Telekom AG tartozik, ahol probléma kezdődik és ami végül a játékra is kihat. Igaz a mobilnet traceroute-nál is láthatók gondok és más útvonalat használnál, de ott játékban nem tapasztalható játékot zavaró magas ping értékek és akadozások a csomagvesztés miatt. Tehát probléma nem csak a játékszolgáltató partnerénél található, mivel akkor azt a mobilnetnél is kellene tapasztalnom. Valamint más Telekom ügyfelet is érinti ugyanez a probléma, hogy csak azt mondhassuk, hogy ügyfélnél levő eszköz okozza a problémát. 

ui.: A speedtest a letöltésre 941Mbit , feltöltésre  27Mbit adott 11ms ping-el a Magyar Telekom-hoz mérve.

Szia

Az adatközpontok sötét bugyraiban sok minden történhet :) Nem lehet tudni, hogy melyik szerver hova, milyen paraméterrel van kapcsolva. Azon felül ott vannak a különböző bérelt vonali és magasabb prioritású kapcsolatok, amik mindenkor elsőbbséget élveznek. A sávszélesség, amivel gazdálkodni kell viszont adott, így sajnos nem száguldhat minden egyes bit maximum sebességgel. Vagy egyszerűen csak ilyen tartalmú szerződése van a játékot hosztingoló cégnek a szolgáltatóval, ami ilyen értékeket (is) lehetővé tesz.

Az a baj, hogy a ping érték relatív és pillanatnyi, ami sok mindentől függ. Talán MPLS vagy bizonyos bérelt vonalak esetén lehet célértékekre szerződni de az is csak meghatározott szolgáltatói és egyéb nagy rendelkezésre állású végpontok között.

Keresgettem tapasztalatokat az interneten az általad említett szerverrel kapcsolatban, egy régebbi bejegyzésben más országból hasonló tapasztalatról számoltak be, így sajnos nem vagy egyedül a problémával. Az egyik hozzászóló írta is, hogy Amszterdamból (ami néhány száz kilométer távolságot jelent) katasztrófa a ping és latency.

https://www.reddit.com/r/WorldofTanks/comments/2ffwza/eu_where_are_the_wot_eu1_and_2_servers_located/

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/481069-server-box-locations-for-eu1-and-eu2/

Esetleg más szerver nem elérhető, ami talán jobb/több kapcsolattal rendelkezik vagy közelebb helyezkedik el az országhoz vagy egy közelebbi adatcserélő központhoz?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
14 perce, uzman írta:

Szia

Az adatközpontok sötét bugyraiban sok minden történhet :) Nem lehet tudni, hogy melyik szerver hova, milyen paraméterrel van kapcsolva. Azon felül ott vannak a különböző bérelt vonali és magasabb prioritású kapcsolatok, amik mindenkor elsőbbséget élveznek. A sávszélesség, amivel gazdálkodni kell viszont adott, így sajnos nem száguldhat minden egyes bit maximum sebességgel. Vagy egyszerűen csak ilyen tartalmú szerződése van a játékot hosztingoló cégnek a szolgáltatóval, ami ilyen értékeket (is) lehetővé tesz.

Az a baj, hogy a ping érték relatív és pillanatnyi, ami sok mindentől függ. Talán MPLS vagy bizonyos bérelt vonalak esetén lehet célértékekre szerződni de az is csak meghatározott szolgáltatói és egyéb nagy rendelkezésre állású végpontok között.

Keresgettem tapasztalatokat az interneten az általad említett szerverrel kapcsolatban, egy régebbi bejegyzésben más országból hasonló tapasztalatról számoltak be, így sajnos nem vagy egyedül a problémával. Az egyik hozzászóló írta is, hogy Amszterdamból (ami néhány száz kilométer távolságot jelent) katasztrófa a ping és latency.

https://www.reddit.com/r/WorldofTanks/comments/2ffwza/eu_where_are_the_wot_eu1_and_2_servers_located/

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/481069-server-box-locations-for-eu1-and-eu2/

Esetleg más szerver nem elérhető, ami talán jobb/több kapcsolattal rendelkezik vagy közelebb helyezkedik el az országhoz vagy egy közelebbi adatcserélő központhoz?

 

15 perce, uzman írta:

Szia

Az adatközpontok sötét bugyraiban sok minden történhet :) Nem lehet tudni, hogy melyik szerver hova, milyen paraméterrel van kapcsolva. Azon felül ott vannak a különböző bérelt vonali és magasabb prioritású kapcsolatok, amik mindenkor elsőbbséget élveznek. A sávszélesség, amivel gazdálkodni kell viszont adott, így sajnos nem száguldhat minden egyes bit maximum sebességgel. Vagy egyszerűen csak ilyen tartalmú szerződése van a játékot hosztingoló cégnek a szolgáltatóval, ami ilyen értékeket (is) lehetővé tesz.

Az a baj, hogy a ping érték relatív és pillanatnyi, ami sok mindentől függ. Talán MPLS vagy bizonyos bérelt vonalak esetén lehet célértékekre szerződni de az is csak meghatározott szolgáltatói és egyéb nagy rendelkezésre állású végpontok között.

Keresgettem tapasztalatokat az interneten az általad említett szerverrel kapcsolatban, egy régebbi bejegyzésben más országból hasonló tapasztalatról számoltak be, így sajnos nem vagy egyedül a problémával. Az egyik hozzászóló írta is, hogy Amszterdamból (ami néhány száz kilométer távolságot jelent) katasztrófa a ping és latency.

https://www.reddit.com/r/WorldofTanks/comments/2ffwza/eu_where_are_the_wot_eu1_and_2_servers_located/

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/481069-server-box-locations-for-eu1-and-eu2/

Esetleg más szerver nem elérhető, ami talán jobb/több kapcsolattal rendelkezik vagy közelebb helyezkedik el az országhoz vagy egy közelebbi adatcserélő központhoz?

Szia!

Igazad van sok minden történhet, és nem is várom el, hogy mindig maximális sebességgel száguldjon és azt is tudom, hogy csak egy mezei lakossági csomag, ahol maximális sebességet reklámozzák és csak kis betűvel jelzik a garantáltat, de azért egy elfogadható szintet elvárhatók. :) Így 2020 végen már tudjon a Telekomos kábelnet is egy olyan ping szintet produkálni, mint egy 4G mobil internet. 

Egyébként teljesen elégedett vagyok Telekom-os kábelnettel ezt leszámítva, ezért is van már több mint 10 éve és általában hozza is maximális sebességet. Csak az utóbbi pár hónap jelentkező ping problémák elég elszomorító.

Van három szerver is csak sajnos mind háromnál ugyan az a probléma. Azért köszi, hogy próbálsz segíteni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Semmi sem változott azóta sem, ugyanolyan gyász az egész.
Folytonos 120ms+ és most már nem 18:00-tól, hanem 16:00-tól ezt csinálja, ráadásul szokott olyat is csinálni az internet hogy 1 vonalon elmegy a net, szóval 50mb helyett 25mb-al jön, és a kis lámpa a "BROADBAND"-nál átvált zöldről borostyánsárgára.
Délelőtt és kora délután "normális" a latency de micro laggok tapasztalhatók.

A Wargaming forumon azt írják hogy rossz a kapcsolat a Telekom és a WG szerverei között. De nem hiszem hogy csak ez a baj mert haverom ***** Netes és ő is tapasztalja ugyanezt a problémát csak kevesebbszer.
Azért vicces hogy mindjárt 2021 és ennyire rossz minőségű Magyarországon a kábeles net.

Ja ezt azért oda írom hogy Kisújszállásról tapasztalom ezt, haverok Debrecenből (***** NET) és Cserépváraljáról (TELEKOM).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Szeretném jelezni, hogy az elmúlt 3 hétben, hasonló problémákkal küzdünk az előttem felsoroltakkal, online játék közben késő délutántól 17:00-tól, játszhatatlan a játék, magas MS miatt. (130).

Tordason az egész falu erre panaszkodik, minden online játékban. A történethez hozzá tartozik kb 1 hónapja építették ki az optikai hálózatot, na azóta ez van sajnos.Régi nettel semmi gondunk nem volt.

JÁTÉK amiben tapasztaltam: World of Tanks

Köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Még mindig ***** nálam is a kapcsolat. Megpróbáltam megint beszélni a játék ügyfélszolgálatával de 3 nap kínszenvedés után elhajtottak azzal, hogy szerintük minden rendben van a szervereikkel, beszéljek az internetszolgáltatómmal, szóval ismét szeretnék érdeklődni, hogy mikorra várható valami javulás.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Bár én személy szerint nem vagyok játékos, de aki igen, attól azt kérném, hogy érdeklődjön az ismerőseinél - különösen azoknál, akik MÁS online játékkal játszanak (vagy akár nem PC-n hanem konzolon is), hogy ők mit tapasztalnak.

Lehet, hogy csak a WoT esetében áll fenn a hiba, és az más megvilágításba helyezi a dolgot és egy lépéssel közelebb lesz mindenki a megoldáshoz :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, uzman írta:

Bár én személy szerint nem vagyok játékos, de aki igen, attól azt kérném, hogy érdeklődjön az ismerőseinél - különösen azoknál, akik MÁS online játékkal játszanak (vagy akár nem PC-n hanem konzolon is), hogy ők mit tapasztalnak.

Lehet, hogy csak a WoT esetében áll fenn a hiba, és az más megvilágításba helyezi a dolgot és egy lépéssel közelebb lesz mindenki a megoldáshoz :)

A win10  "tracert 80.156.163.254" parancs is mutatja, hogy ezzel a szerverrel van gond. Látom, hogy azoknak a játékosoknak nincs problémája akik NEM a TELEKOM szerveren keresztül jutnak el a WOT szerverig. Tehát a hiba nem a WOT-nál van.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Baskó
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 órája, uzman írta:

Bár én személy szerint nem vagyok játékos, de aki igen, attól azt kérném, hogy érdeklődjön az ismerőseinél - különösen azoknál, akik MÁS online játékkal játszanak (vagy akár nem PC-n hanem konzolon is), hogy ők mit tapasztalnak.

Lehet, hogy csak a WoT esetében áll fenn a hiba, és az más megvilágításba helyezi a dolgot és egy lépéssel közelebb lesz mindenki a megoldáshoz :)

Én játszok más játékkal is, azoknál rendben van. Pl Warzone, PUBG esetén elég sok kis szerver van, ahova bedob a játék, ott csak néha van kicsit több packet loss, gonsolom, amikor nem a legoptimálisabb szerverre dob be.

Van akivel szoktam együtt játszani WoT-al, neki nem Telekom nete van, nincs problémaja, amikor nekem van, és máskor sem.  Valamint munkahelyi neten sincs gond. Pingplotter szerint kb 0 a packet loss Ping 20-30ms, míg ugyanabban az időben otthon jól látszik a magas ping 100ms-150ms és a packet loss.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2020. 12. 02. at 10:18, uzman írta:

Szia

Az adatközpontok sötét bugyraiban sok minden történhet :) Nem lehet tudni, hogy melyik szerver hova, milyen paraméterrel van kapcsolva. Azon felül ott vannak a különböző bérelt vonali és magasabb prioritású kapcsolatok, amik mindenkor elsőbbséget élveznek. A sávszélesség, amivel gazdálkodni kell viszont adott, így sajnos nem száguldhat minden egyes bit maximum sebességgel. Vagy egyszerűen csak ilyen tartalmú szerződése van a játékot hosztingoló cégnek a szolgáltatóval, ami ilyen értékeket (is) lehetővé tesz.

Az a baj, hogy a ping érték relatív és pillanatnyi, ami sok mindentől függ. Talán MPLS vagy bizonyos bérelt vonalak esetén lehet célértékekre szerződni de az is csak meghatározott szolgáltatói és egyéb nagy rendelkezésre állású végpontok között.

Keresgettem tapasztalatokat az interneten az általad említett szerverrel kapcsolatban, egy régebbi bejegyzésben más országból hasonló tapasztalatról számoltak be, így sajnos nem vagy egyedül a problémával. Az egyik hozzászóló írta is, hogy Amszterdamból (ami néhány száz kilométer távolságot jelent) katasztrófa a ping és latency.

https://www.reddit.com/r/WorldofTanks/comments/2ffwza/eu_where_are_the_wot_eu1_and_2_servers_located/

http://forum.worldoftanks.eu/index.php?/topic/481069-server-box-locations-for-eu1-and-eu2/

Esetleg más szerver nem elérhető, ami talán jobb/több kapcsolattal rendelkezik vagy közelebb helyezkedik el az országhoz vagy egy közelebbi adatcserélő központhoz?

Szerintem nem szerencsés 6 évvel ezelőtti ping problémát belinkelni.

Egyértelműen a TELEKOM szervere okozza (jelenleg) a problémát, ráadásul hónapok óta.

" Lehet, hogy csak a WoT esetében áll fenn a hiba, és az más megvilágításba helyezi a dolgot "

Lehet, hogy pont fordítva? Ha nem a TELEKOM-on keresztül érjük el a WOT-ot akkor nincs probléma és ez rögtön a megfelelő megvilágításba helyezi a dolgokat. Szerintem :)

Aktuális élő példa, a Magyar játékosok online játéka:

https://www.twitch.tv/directory/game/World of Tanks

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Baskó
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A Magyar Telekomnak módjában áll-e megváltoztatni a routing menetét a WoT-os szerverekhez addig, amíg a kedves külföldi kollégák ki nem javítják a problémás vonalat? Ha cserébe nőne 10-20 ms-el a ping még mindig jobb lenne a helyzet, mint a csomagveszteséggel meg 2-3x-os ping értékekkel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 perce, btz írta:

A Deutsch Telekom. Ez pedig a Magyar Telekom. Igen, van közük egymáshoz, mégis más cég. 

Szia!

Az lehet, hogy Deutsche Telekomnál van a gond, de az azon a tényen nem változtat, hogy a én a Magyar Telkommal vagyok szerződésben, ami pedig érthető okokból a partnerhálózatán keresztül irányítja a forgalmat abba az irányba. Csakhogy ez a partnerhálózat valamilyen oknál fogva nem rendelkezik megfelelő kapacitással, így én szívok. A játék üzemeltetőjénél nincs gond, hiszen más hálózatról akár Magyarországról rendben van a fogalom.

Azért jó lenne, ha nem jönne mindenki megmagyarázni, hogy miért nem a MT sara ez a dolog. Attól, mert pl neked nincs bajod a szolgáltatással, nekem még van, és nem csak nekem. Azt nyilatkozták itt, hogy dolgoznak az ügyön, hiszen nagyon sok embert érint és mégiscsak nem végponti problémáról van szó. Csak azért érdeklődünk itt a fejlemények iránt, mert erre nincs jelenleg más mód, valamint senki nem ír semmit, hogy milyen erőlelépés történt az ügyben. Remélem Szilvi amint tud ad valami visszajelzést.

De amennyiben neked btz vagy bárkinek van olyan elérhtősége a DT-hez, ahonnan nem hajtanak el egyből, hiszen nem vagyok ügyfelük, akkor várom az infót, szívesen felveszem velük a kapcsolatot. 

 

Üdv

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...