Ugrás a tartalomhoz
  • 0

kivitelezhetetlen adategyeztetés


Gregor Man

Kérdés

Egy rokonomnak lejárt a kártyája érvényessége, meghatalmazással én intézem az ügyét. Mivel egy bizonyos időtartam már letelt, nem lehet a szokásos módon interneten keresztül adategyeztetni. Ehhez egy kódot kér a rendszer, amit állítólag elküldtek neki. A probléma az, hogy nem találja azt a kódot. A régi telefonja elromlott (amelyben a sim kártya volt, amikor a kódot küldték), a mostani telefonjával nézve meg sehol nincs az sms, a kóddal. Az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy be kell vinni a telefont+sim kártya, + az én igazolványaim, és akkor küldenek egy kódot rá, amivel aztán az én nevemre(!) lesz átírva a kártya. Ez így több okból is kivitelezhetetlen: 1. nem vihetem el a telefont, 2. nem akarják átíratni a kártyát más nevére. Megjegyzem, két ügyfélszolgálaton is voltam, ők egymásnak ellentmondó, és eltérő információkat adtak erről (az egyik nem mondta, ezt a név átírást, viszont el sem akarta fogadni a meghatalmazást - amit a Telekom saját honlapjáról nyomtattam ki! - azt mondta, hogy náluk ilyen nincs), szóval...

A kérdésem az, hogy mit lehet tenni ebben a 22-es csapdája-szerű ügyben.  A Telekom ügyintézői nem hogy nincsenek a helyzet magaslatán (ezt még megérteném), de még ráadásul nem is mutatnak semmi segítőkészséget, vagy rugalmasságot a problémamegoldásban (ezt már nem). Gondolok pl, egy olyan megoldásra, hogy vagy újra küldjék el az a nyomorult kódot, amit most már a jó telefonnal remélhetőleg meg lehetne nézni, vagy az én (a meghatalmazott) számomra küldjék el a kódot. Most tényleg el kell veszíteni egy bejáratott telefonszámot, csak azért, mert a szolgáltató nem tudja, és akarja megoldani a problémát?

Szerintetek mi a megoldás?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gregor Man
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

15 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
55 perce, Gregor Man írta:

Egy rokonomnak lejárt a kártyája érvényessége, meghatalmazással én intézem az ügyét. Mivel egy bizonyos időtartam már letelt, nem lehet a szokásos módon interneten keresztül adategyeztetni. Ehhez egy kódot kér a rendszer, amit állítólag elküldtek neki. A probléma az, hogy nem találja azt a kódot. A régi telefonja elromlott (amelyben a sim kártya volt, amikor a kódot küldték), a mostani telefonjával nézve meg sehol nincs az sms, a kóddal. Az ügyfélszolgálaton azt mondták, hogy be kell vinni a telefont+sim kártya, + az én igazolványaim, és akkor küldenek egy kódot rá, amivel aztán az én nevemre(!) lesz átírva a kártya. Ez így több okból is kivitelezhetetlen: 1. nem vihetem el a telefont, 2. nem akarják átíratni a kártyát más nevére. Megjegyzem, két ügyfélszolgálaton is voltam, ők egymásnak ellentmondó, és eltérő információkat adtak erről (az egyik nem mondta, ezt a név átírást, viszont el sem akarta fogadni a meghatalmazást - amit a Telekom saját honlapjáról nyomtattam ki! - azt mondta, hogy náluk ilyen nincs), szóval...

A kérdésem az, hogy mit lehet tenni ebben a 22-es csapdája-szerű ügyben.  A Telekom ügyintézői nem hogy nincsenek a helyzet magaslatán (ezt még megérteném), de még ráadásul nem is mutatnak semmi segítőkészséget, vagy rugalmasságot a problémamegoldásban (ezt már nem). Gondolok pl, egy olyan megoldásra, hogy vagy újra küldjék el az a nyomorult kódot, amit most már a jó telefonnal remélhetőleg meg lehetne nézni, vagy az én (a meghatalmazott) számomra küldjék el a kódot. Most tényleg el kell veszíteni egy bejáratott telefonszámot, csak azért, mert a szolgáltató nem tudja, és akarja megoldani a problémát?

Szerintetek mi a megoldás?

A kártya nem lett feltöltve az egyenleg rendelkezésre állási idején belül, és az érvényességi idő is letelt, vagy csak az adategyeztetés nem történt meg időben? A kettő eset teljesen eltér egymástól.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
23 perce, Gregor Man írta:

A kártya fel volt töltve, csak az évenkénti adategyeztetés maradt el. Mert rossz volt a telefon.

Én mindenképpen telefonon bombáznám ezzel az ügyfélszolgálatot, részletesen ismertetve velük a helyzetet. Valószínűleg erre  az esetre nincs megfelelő ügyfélszolgálati folyamatuk, de van rugalmasság. Általában három hívásból  egyben megfelelő ügyintézőt kapsz.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
14 perce, zoli62 írta:

Én mindenképpen telefonon bombáznám ezzel az ügyfélszolgálatot, részletesen ismertetve velük a helyzetet. Valószínűleg erre  az esetre nincs megfelelő ügyfélszolgálati folyamatuk, de van rugalmasság. Általában három hívásból  egyben megfelelő ügyintézőt kapsz.

De hát személyesen mentem el kétszer is. Két különböző ügyintézővel beszéltem. Ha személyes beszélgetéssel nem lehetett ezt elintézni, akkor szerintem telefonon keresztül esélytelen.  Ráadásul ugye, még a saját meghatalmazásukat sem akarták elfogadni (az egyik helyen), de az meg biztosan általános szabály, hogy meghatalmazás nélkül nem lehet más ügyét intézni. Vagyis ez telefonon keresztül esélytelen, más ügyét kellene intéznem.

2020. Magyarország legnagyobb telefonos szolgáltatója. Szégyen.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gregor Man
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hello @Gregor Man, az általad írtak alapján sajna csak az, ha az érintett rokon megy be a Té üzletbe. ha nem tudja megoldani, akkor az a rugalmas megoldás, amit felajánlottak neked (ehhez nyilván a rokonnál is kell némi rugalmasság, arra az időre oda kell adnia neked a telóját, SIM-et, viszont utána a Té oldalán visszaírhatjátok a rokon nevére a Domino kártyát)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Új fejlemények az ügyben.

Tévedés ne essék, ezeket nem azért írom ide, hogy az ügyem megoldódjon úgy ahogy ésszerű lenne (ahogy az már bebizonyosodott, az lehetetlen), hanem okulásul másoknak.

Tehát, újra bementem a szolgáltató ügyfélszolgálatához. (Tetszik figyelni a szavakban lévő "szolgálat" szót? No mind1.) A meghatalmazást, amit a Telekom oldaláról töltöttem le (vagyis a sajátjuk!), azzal az indokkal nem fogadták el, hogy az csak úgy van fent a Telekom oldalán, ki tudja mióta, bárki letöltheti... Tetszik érteni ugye? A saját meghatalmazásukra mondták ezt.  Noooormális? Ezek után persze már nem vártam semmi jót, a legjobb esetben is *****, és vak parancsteljesítő zombiknak néztem az ügyfélszolgákat, akik semmilyen rugalmasságot nem tanúsítanak. Mihez kellett volna itt egy kis rugalmasság? Elmondom.

Ugye, azért mentem be meghatalmazással, hogy valakinek (nagyon közeli rokon, ezt természetesen igazolni is tudom igazolványokkal) aki nem tud elmenni, intézzem az ügyét. Ez az ügy nem valami égbekiáltó ügy, egyszerűen csak adategyeztetni kellene - ez a szokásos, pár éve a migráns-propaganda részeként bevezetett őrület miatt van, mint tudjuk. Sm én, sem a rokonom nem vagyunk sem migránsok, sem terroristák, és még csak 200 sim kártya sincs a nevünkön, hanem csak egy-egy. Nos, a Telekom által bevezetett protokoll nem az, hogy aki bemegy egy meghatalmazásal, annak elintézik az ügyét, no nem, az úgy túl egyszerű lenne. Hanem  azt csinálják, hogy be kell vinni a telefont, a sim kártyát, a tulajdonos igazolványait, majd kisebb nagyobb vita, és rábeszélés után (lásd: a mi meghatalmazásunk nem érvényes hozzánk) nem a tulajdonos (akinek ott van a telefonja, a kártyája, az igazolványai, és a meghatalmazása) nevére hosszabbítják meg, és írják át a kártyát, hanem a meghatalmazott nevére. Tetszik érteni? Ugyanazzal a művelettel, pár adat beírásával, nem a tulajdonosra, hanem más nevére. Aláírni semmit nem kell, úgyhogy még azt sem mondhatják, hogy amiatt nem lehet a tulajdonos a folytatólagos tulajdonos. Ugyanannyi fáradságba kerülne az eredeti tulajdonos jogát meghosszabbítani, mint amennyibe az, hogy más nevére írják át. Ezt a megoldást még Besenyő Pista bácsi is vastapssal jutalmazná.

Ez pedig így menthetetlen, és magyarázhatatlan *****izmus.  Sajnos, Magyarországon nincs igazi verseny a mobilszolgáltatások frontján sem,  ráadásul egy évek óta használt telefonszámot nem lenne jó elveszíteni, különben az ember ilyenkor azonnal átmenne más szolgáltatóhoz. (Ahol persze valószínűleg ugyanez az ***** szabály van.)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
Ekkor: 2020. 09. 12. at 16:16, Gregor Man írta:

Új fejlemények az ügyben.

Tévedés ne essék, ezeket nem azért írom ide, hogy az ügyem megoldódjon úgy ahogy ésszerű lenne (ahogy az már bebizonyosodott, az lehetetlen), hanem okulásul másoknak.

Tehát, újra bementem a szolgáltató ügyfélszolgálatához. (Tetszik figyelni a szavakban lévő "szolgálat" szót? No mind1.) A meghatalmazást, amit a Telekom oldaláról töltöttem le (vagyis a sajátjuk!), azzal az indokkal nem fogadták el, hogy az csak úgy van fent a Telekom oldalán, ki tudja mióta, bárki letöltheti... Tetszik érteni ugye? A saját meghatalmazásukra mondták ezt.  Noooormális? Ezek után persze már nem vártam semmi jót, a legjobb esetben is *****, és vak parancsteljesítő zombiknak néztem az ügyfélszolgákat, akik semmilyen rugalmasságot nem tanúsítanak. Mihez kellett volna itt egy kis rugalmasság? Elmondom.

Ugye, azért mentem be meghatalmazással, hogy valakinek (nagyon közeli rokon, ezt természetesen igazolni is tudom igazolványokkal) aki nem tud elmenni, intézzem az ügyét. Ez az ügy nem valami égbekiáltó ügy, egyszerűen csak adategyeztetni kellene - ez a szokásos, pár éve a migráns-propaganda részeként bevezetett őrület miatt van, mint tudjuk. Sm én, sem a rokonom nem vagyunk sem migránsok, sem terroristák, és még csak 200 sim kártya sincs a nevünkön, hanem csak egy-egy. Nos, a Telekom által bevezetett protokoll nem az, hogy aki bemegy egy meghatalmazásal, annak elintézik az ügyét, no nem, az úgy túl egyszerű lenne. Hanem  azt csinálják, hogy be kell vinni a telefont, a sim kártyát, a tulajdonos igazolványait, majd kisebb nagyobb vita, és rábeszélés után (lásd: a mi meghatalmazásunk nem érvényes hozzánk) nem a tulajdonos (akinek ott van a telefonja, a kártyája, az igazolványai, és a meghatalmazása) nevére hosszabbítják meg, és írják át a kártyát, hanem a meghatalmazott nevére. Tetszik érteni? Ugyanazzal a művelettel, pár adat beírásával, nem a tulajdonosra, hanem más nevére. Aláírni semmit nem kell, úgyhogy még azt sem mondhatják, hogy amiatt nem lehet a tulajdonos a folytatólagos tulajdonos. Ugyanannyi fáradságba kerülne az eredeti tulajdonos jogát meghosszabbítani, mint amennyibe az, hogy más nevére írják át. Ezt a megoldást még Besenyő Pista bácsi is vastapssal jutalmazná.

Ez pedig így menthetetlen, és magyarázhatatlan *****izmus.  Sajnos, Magyarországon nincs igazi verseny a mobilszolgáltatások frontján sem,  ráadásul egy évek óta használt telefonszámot nem lenne jó elveszíteni, különben az ember ilyenkor azonnal átmenne más szolgáltatóhoz. (Ahol persze valószínűleg ugyanez az ***** szabály van.)

Szia!

Domino adategyeztetés telefonon keresztül is lehetséges. Mindenképp arról a számról kell hívni a megadott számot, amit egyeztetni szeretnél. Erről ezen az oldalon olvashatsz bővebben.
Amennyiben a meghatalmazott nevére került a SIM kártya, akkor egy online újbóli egyeztetéssel vissza lehet írni az eredeti tulajdonos nevére. Társaságunk csak ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzett meghatalmazást fogad el. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Telekom szakértő írta:

Szia!

Domino adategyeztetés telefonon keresztül is lehetséges. Mindenképp arról a számról kell hívni a megadott számot, amit egyeztetni szeretnél. Erről ezen az oldalon olvashatsz bővebben.
Amennyiben a meghatalmazott nevére került a SIM kártya, akkor egy online újbóli egyeztetéssel vissza lehet írni az eredeti tulajdonos nevére. Társaságunk csak ügyvéd vagy közjegyző által ellenjegyzett meghatalmazást fogad el. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk! ^Zsani

Ezt nevezem én "nesze semmi, fogd meg jól" válasznak.

Hiszen:

1. Pont az a bajom velük, hogy még a saját, a honlapjukról letöltött meghatalmazásukat sem fogadják el.  (Noooormális?) (Gyengébbek kedvéért: civilizált helyeken, egy meghatalmazás arról szól, hogy a megyhatalmazott a meghatalmazó nevében jár el, aszerint, mintha a meghatalmazó lenne ott - nyilván nem ok nélkül hatalmazta fel.)

2. Odamegyek, mit meghatalmazott, a telefonnal, a sim kártyával, a meghatalmazó igazolványaival, és nem a meghatalmazó (a tulajdonos) nevére írják a kártyát, hanem az enyémre. Holott unyanannyiba kerülne (ugyanannyi adat) az ő nevére írni, és mindenki azt is szeretné - kivéve persze a Telekomot. Normális egy ilyen cég, hogy ilyesmivel bosszantja az ügyfeleit?

3. "Természetesen" azt sem tudták megmondani (4 ügyintéző, két különböző helyen), hogy mennyi ideig tart ennek az új regisztrációnak az elfogadása, és mennyi idő múlva lehet, ha egyáltalán lehet (?), vissza regisztrálni a tulajdonos nevére. Erről 72-órától 1 hétig tartó időtartamot mondtak! A Telekomnál a bitek nyilván csak csigasebességgel vánszorognak. Nooooormális?

4. Miért bosszantják szándékosan a saját ügyfeleiket? Miért nehezítik meg számukra a normális ügyintézést? És miért hoznak ***** rendelkezéseket?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
58 perce, Gregor Man írta:

Ezt nevezem én "nesze semmi, fogd meg jól" válasznak.

Hiszen:

1. Pont az a bajom velük, hogy még a saját, a honlapjukról letöltött meghatalmazásukat sem fogadják el.  (Noooormális?) (Gyengébbek kedvéért: civilizált helyeken, egy meghatalmazás arról szól, hogy a megyhatalmazott a meghatalmazó nevében jár el, aszerint, mintha a meghatalmazó lenne ott - nyilván nem ok nélkül hatalmazta fel.)

2. Odamegyek, mit meghatalmazott, a telefonnal, a sim kártyával, a meghatalmazó igazolványaival, és nem a meghatalmazó (a tulajdonos) nevére írják a kártyát, hanem az enyémre. Holott unyanannyiba kerülne (ugyanannyi adat) az ő nevére írni, és mindenki azt is szeretné - kivéve persze a Telekomot. Normális egy ilyen cég, hogy ilyesmivel bosszantja az ügyfeleit?

3. "Természetesen" azt sem tudták megmondani (4 ügyintéző, két különböző helyen), hogy mennyi ideig tart ennek az új regisztrációnak az elfogadása, és mennyi idő múlva lehet, ha egyáltalán lehet (?), vissza regisztrálni a tulajdonos nevére. Erről 72-órától 1 hétig tartó időtartamot mondtak! A Telekomnál a bitek nyilván csak csigasebességgel vánszorognak. Nooooormális?

4. Miért bosszantják szándékosan a saját ügyfeleiket? Miért nehezítik meg számukra a normális ügyintézést? És miért hoznak ***** rendelkezéseket?

Üdv a való világban. Felmondanak pl szerződést úgy, hogy ellentmond az ÁSZF-nek és  sosem volt tartozás. Bármi előfordulhat.  Kíváncsi vagyok,  hogy ebben a konkrét adategyeztetési  esetben  a saját hibájukat javítandó, mennyi idő alatt tudják visszaállítani az eredeti helyzetet.  Ugyanis kétség nem fér hozzá, hogy az adategyeztetés bevezetésének nem az volt a célja, hogy egy SIM kártyát bárki nevére  átírják, aki bemegy az utcáról, pedig jelenleg ez a helyzet. Ismerve a nehézkes folyamataikat, biztos nem lenne érdemes nagy tétben arra  fogadni, hogy mindenfajta közjegyzői ellenjegyzéssel ellátott meghatalmazás nélkül az eredeti tulajdonos nevére írják át a kártyát. A kőzműszolgáltatók is elfogadják a rendes meghatalmazást.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
14 órája, zoli62 írta:

Üdv a való világban. Felmondanak pl szerződést úgy, hogy ellentmond az ÁSZF-nek és  sosem volt tartozás. Bármi előfordulhat.  Kíváncsi vagyok,  hogy ebben a konkrét adategyeztetési  esetben  a saját hibájukat javítandó, mennyi idő alatt tudják visszaállítani az eredeti helyzetet.  Ugyanis kétség nem fér hozzá, hogy az adategyeztetés bevezetésének nem az volt a célja, hogy egy SIM kártyát bárki nevére  átírják, aki bemegy az utcáról, pedig jelenleg ez a helyzet. Ismerve a nehézkes folyamataikat, biztos nem lenne érdemes nagy tétben arra  fogadni, hogy mindenfajta közjegyzői ellenjegyzéssel ellátott meghatalmazás nélkül az eredeti tulajdonos nevére írják át a kártyát. A kőzműszolgáltatók is elfogadják a rendes meghatalmazást.

Szia Zoli! Köszönjük szépen pontosításodat. A Domino feltöltőkártyás szerződések esetében (nem úgy mint a havidíjasok esetében) teljesen független kinek a nevén szerepel, mivel bárki használhatja családtagon belül a telefonszámot, anyagi kár senkit sem ér. Az esetedben mivel nagy valószínűséggel a volt ügyfelünk nem tud ügyet intézni személyesen, online vagy telefonon, megfelelő, hogy a nevedre került a hívószám, mivel így bármikor eljárhatsz a szerződéssel kapcsolatban. A meghatalmazással kizárólag csomagváltást tudunk elfogadni, az évenkénti adategyeztetést mindenképp előfizetőnktől fogadjuk el, adatvédelmi okok miatt. Amennyiben 30 napon belül a nevedre kerül a domino szerződés és nem szeretnétek ezt, hogy továbbra is így maradjon, az illetővel online vagy telefonon keresztül végezzetek ismét egy adategyeztetést. Együttműködésedet és megértésedet köszönjük. ^Noel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...