Jarvis

Match 4

Kérdés

Tisztelt Telekom! 

A Telekom csatornakínálatában szinte az összes      Network 4-es csatorna benne van, sport szempontjából még az Aréna 4 is. A kérdésem az lenne, hogy egy ekkora cég mért nem képes a  MATCH 4 csatorna  megvásárlására is?  A "nagy" kábelszolgáltatók közül ***** és a *****fone is bevette a kínálatába. Szerintem a Telekom "foci szerető" előfizetői is megérdemelnék, hogy ennyi év után az összes Premier League meccset meg tudják nézni egy helyen. 

Köszönettel: 

JARVIS

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ennyi tudós szakértő között elvész az ügyfél.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2022. 08. 11. at 17:02, Imre26 írta:

Ezt a választ tényleg komolyan gondolja a Telekom? A kérdés nem a csatorna által választott közvetítésekre, hanem egy adott csatorna elérhetőségére vonatkozik, miért mutogat a szolgáltató a csatorna tartalmára? 

Arrogáns hozzáállás. Ügyfélkapcsolatok / ügyfélélmény területeken ez az iránymutatás? "Használjuk ki, hogy uralkodunk?"

Szia

"A csatornák saját hatáskörükben vásárolnak sportjogokat, esetenként elosztva. "

Ez kívül esik a szolgáltató hatáskörén.

Egyébként meg az, hogy bekerül-e a kínálatba vagy nem, egy sor megállapodás és tulajdonosi döntés függvénye, ami két oldalú, tehát a Match 4 tulajdonosának is jogában áll azt mondani, hogy nem járul hozzá, hogy adott szolgáltató felvegye a kínálatába. Ezért lenne felelőtlenség bármilyen céldátumot kijelenteni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
15 órája, Imre26 írta:

Ezt a választ tényleg komolyan gondolja a Telekom? A kérdés nem a csatorna által választott közvetítésekre, hanem egy adott csatorna elérhetőségére vonatkozik, miért mutogat a szolgáltató a csatorna tartalmára? 

Arrogáns hozzáállás. Ügyfélkapcsolatok / ügyfélélmény területeken ez az iránymutatás? "Használjuk ki, hogy uralkodunk?"

Szia!

Az üzenet nem a Társaságunktól érkezett, válaszainkat Telekom szakértő néven olvashatod.  ^Szilvi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2022. 08. 10. at 16:47, Dave írta:

Szia!

A Match4 sportcsatorna nincs a Telekom kínálatában, ugyanakkor a Premier League a Spíler TV-n is elérhető. A csatornák saját hatáskörükben vásárolnak sportjogokat, esetenként elosztva. 

Ha ezzel kapcsolatosan nem vagy elégedett, a Spíler TV működése miatt panaszt tennél, akkor azt legegyszerűbben a TV2 csoport közönségszolgálatán tudod megtenni:

A TV2 közönségszolgálatának telefonszáma: +36-1-336-55-45

E-mail cím: kozonsegszolgalat@tv2.hu

Ezt a választ tényleg komolyan gondolja a Telekom? A kérdés nem a csatorna által választott közvetítésekre, hanem egy adott csatorna elérhetőségére vonatkozik, miért mutogat a szolgáltató a csatorna tartalmára? 

Arrogáns hozzáállás. Ügyfélkapcsolatok / ügyfélélmény területeken ez az iránymutatás? "Használjuk ki, hogy uralkodunk?"

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

A Match4 sportcsatorna nincs a Telekom kínálatában, ugyanakkor a Premier League a Spíler TV-n is elérhető. A csatornák saját hatáskörükben vásárolnak sportjogokat, esetenként elosztva. 

Ha ezzel kapcsolatosan nem vagy elégedett, a Spíler TV működése miatt panaszt tennél, akkor azt legegyszerűbben a TV2 csoport közönségszolgálatán tudod megtenni:

A TV2 közönségszolgálatának telefonszáma: +36-1-336-55-45

E-mail cím: kozonsegszolgalat@tv2.hu

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Mar nagyon unom ezt a kamu valaszt, rohadtul nem torodnek az elofizetok igenyeivel! A kerdes, mikor lesz Match4 a Telekom kinalataban? Valaszok: dolgozunk rajta es ekkorra: dd.mm.yyy vagy soha, mert igy is van eleg hulye, aki elofizet es Hegyi doktort nez!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Ferenke

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!
Vállalatunk folyamatosan figyeli a piaci szereplők aktivitásait, illetve az előfizetőink igényeit, és ha a jövőben a Telekom TV csatornakiosztásában bármilyen változás lépne életbe, arról a szokásos módon, információs csatornáinkon keresztül értesítést küldünk minden előfizetőnknek. Addig is köszönjük szépen a türelmedet. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most