Ugrás a tartalomhoz
  • 0

E-pack


LucyFerr

Kérdés

Akkor most van kedvezmény vagy nincs!

A számla megjött az e-mail címemre, viszont az összegből nem került levonásra az e-pack kedvezmény. A befizetés átutalással már évek óta.

Kérdem én, hogy is van ez? 

Nézem a honlapon az előfizetésem Next S dijcsomag 7990 Ft. Nézem a számlát 8590 Ft. Mi van?

Nézem e-pack

"Nem tudtuk jóváírni az e-Pack kedvezményt!Miért nem?

Az előző számlázási hónapra kiállított számla nem elektronikus formában került kiállításra, mert a havi számla kiállításakor hiányzott az eSzámla regisztráció a folyószámlán."

Valamit nem értek!

A számlázási ídőszak 05.01-05.31.

Én 05.20 körül rendeltem meg az a-packo-t amit sms-ben vissza is igazoltak!

Akkor miért nincs meg nekik a hatodik hó elején?

Úgy érzem lehúzás áldozata lettem, itt hülyének nézik az ügyfeleket?

Azt se értem konkrétan, miért kellett nekem az e-pack-ot külön megrendelnem, mert az e-mail címemet már ismerik, szoktak küldeni reklámanyagot is. Most vásároltam online hüségprogramban új telefont, 2 év kamatmentes részletre Next S díjcsomaggal aranytárskártyás kedvezménnyel e-pack-kal havi 5490 ft havidíjjal!

Ebből lett a 8590 Ft-os havidíj! 

A kedves versenyhivatal és a fogyasztóvédelem mit fog ehez szólni?

Mert a randelés során egyszer se kaptam értesítést, hogy nem azt kapom amit kértem! Több éve randelkezem aranytárskártyával, mégse vehettem igénybe a kedvezményt pedig már több mint 15 éve vagyok a t-mobilnál! Megérte a hüség, igérem többet nem fog előfordulni, amint letelik a 2 év örömteli búcsút veszek!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

14 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Hello LucyFerr, azóta sikerült megoldani? év elején én is belefutottam, de kiderült, hogy én néztem be, nem teljesítettem minden feltételt (nálam az elektronikus számla hibádzott, és a hibaüzeneted alapján nálad is ez volt a helyzet):

 

"Az e-Pack kedvezmény igénybevételéhez mindössze
az alábbi három feltételt teljesítése szükséges:

  • elektronikus számla kérése
  • elektronikus számlafizetés
  • a számla fizetési határidőre történő kiegyenlítése

Amennyiben a fentiek közül valamelyik feltétel nem teljesül, akkor a
következő havi számlán nem érvényesül az e-Pack kedvezmény."

 

az e-mail címed ismeretének ehhez semmi köze, itt megtalálod az ezzel kapcsolatos leggyakoribb kérdéseket

 

"Most vásároltam online hüségprogramban új telefont, 2 év kamatmentes részletre Next S díjcsomaggal aranytárskártyás kedvezménnyel e-pack-kal havi 5490 ft havidíjjal!

Ebből lett a 8590 Ft-os havidíj!"

 

ez meg aranykártyás történet, azzal lehetett valami gubanc, tehát az e-packes részt leszámítva az előbbiektől független. a 1430-on meg tudják nézni, mi történt, és ha kiderül, hogy valami hiba, akkor korrigálják...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A hibaüzenet ez:
Nem tudtuk jóváírni az e-Pack kedvezményt!
Miért nem?
Az előző számlázási hónapra kiállított számla nem elektronikus formában került kiállításra, mert a havi számla kiállításakor hiányzott az eSzámla regisztráció a folyószámlán.

 

A számlát e-mailben kaptam meg! 2015.06.04. 1:00-kor.

 

Az e-pack aktiválási ideje a t-mobil honlapján 2015.03.16.A számláimat már évek óta átutalással egyenlítem ki. 

 

Az e-mail címem több éve ismert a t-mobil előtt, mivel nem ez az első rendelésem weben keresztül. (Erre azért van szükség, mert ide küldi az e-számlát!)

Május 20-án személyesen voltam az ügyfélszolgálaton ahol nem tudták aktiválni, hazaérve interneten keresztül én aktiváltam (az e-mail címemet hiányolta, inteligens rendszer mondhatom, évek óta ismert adatot kér...) igazoló sms-t is kaptam róla.

Ezek után miért is hiányzott az e-számla regisztráció? Junius elsején? Biztos keringett még a t-mobil hatalmas rendszerében, nem találta a helyes utat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez t-mobil akció volt február-márciusban, ahol nagy kedvezménnyel lehetett S5-t venni. Valószínüleg hatalmas raktárkészlet volt az S6 mek már kopogtatott az ajtón. Erre hírdettek egy akciót a neten, olyan opciókkal amit nem teljesítettek. Az előfizetée kiválasztásakor megjelölt dijcsomag helyett egy másik havi 2000 Ft-al drágábbat regisztráltak minden figyelmeztetés nélkül! Reklamációmra azt írták 6300 Ft-os díjcsomag alatt nem tudják adni az S5-t. Amit én választottam az 6590Ft. Ebből jönne le az e-pack kedvezmény.

Miért volt választható olyan díjcsomag amit nem teljesít(het)enek?

Miért nem figyelmeztet a program, hogy nem azt kapom amit kértem?

Ők találták ki az e-pack kedvezményta díjcsomagra, mert ezzel a költségeik is csökkennek, szerintem nagyobb mértékben mint a kedvezmény, tehát még mindíg megérné nekik (szerintem).

Vagy csak egy nagy átverés az egész akit sikerül azt bepaliztuk!

Nem én kényszerítettem rájuk az aranytárskártya renszert, Ők adták, akkor számolják el a meghírdetett kedvezményt is.

Símán lehetne őket feljelenteni a versenyhivatalnál, a fogyasztóvédelemnél félrevezetésért. Szerencséjük, nincs a pereskedéshez se kedvem, se ídőm. Legyenek boldogok azzal a havi 2000-rel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Első fórumbejegyzésben szerepel:

 

"Most vásároltam online hüségprogramban új telefont, 2 év kamatmentes részletre Next S díjcsomaggal aranytárskártyás kedvezménnyel e-pack-kal havi 5490 ft havidíjjal!

Ebből lett a 8590 Ft-os havidíj! "

Ha elveszted a kiemeltségi szintet,akkor az 5490 Ft Next S ATK átugrik a normál Next S csomagba ami 8590 Ft !

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tegnapi hozzászólásomban szerepel:

 

Reklamációmra azt írták 6300 Ft-os díjcsomag alatt nem tudják adni az S5-t.

 

Mivel az első számlarészlet tört hónapra szólt nem számoltam utánna fillérre. Mire a követező havi kijőtt letelt a 15 napos reklamációs határídő, igy a telefonos ügyfélszolgálat nem segít(hetett), írásbeli raklamációmra kaptam a fenti választ.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha elvesztettem a jogosultságomat akkor miért ajánlotta fel a program ezt az opciót, amikor személyes azonosítóval belépve rendelek? Nem névtelenül! Minden szükséges adat a renszer rendelkezésére állt, vagy miért nem figyelmeztet a program, hogy a jogosultságom megszünt. Ennyi! Nem figyelmeztetés nélkül átvált egy másik díjcsomagra, mert ez a vásárló megtévesztése.

Ha tisztában lettem volna ezekkel, lehet nem ezt a rendelést adom le, másik készüléket választok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

Ha elvesztettem a jogosultságomat akkor miért ajánlotta fel a program ezt az opciót, amikor személyes azonosítóval belépve rendelek?

 

Mert akkor még megvolt a jogosultságod.

 

Nem figyelmeztetés nélkül átvált egy másik díjcsomagra, mert ez a vásárló megtévesztése.

 

Nem megtévesztés, a szerződésben benne van,hogy amenyiben elveszted a kiemeltségi szintet a rendszer átpakol a sima Next S csomagba.

 

Idézek a Díjcsomag melléklet  Szerződés-kiegészítés Next S Aranytárskártya díjcsomag díjai és kondíciói dokumentumból.

 

Amennyiben Aranytárskártya díjcsomaggal rendelkező előfizető a díjcsomagra való jogosultságát elveszíti, abban azesetben Next S Aranytárskártya a Next S, Next M Aranytárskártya a Next M, Next XL Aranytárskártya pedig a Next XL díjcsomagra kerül automatikusan átváltásra.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...