Ugrás a tartalomhoz
  • 0

nem kaptam számlát


csapoleon

Kérdés

Olyan gondom lenne, hogy a szokásos tv-internet-kábeltelefon számlám és mellette egy 2 évre vett részletfizetéses tv csekkje októberben nem érkezett meg. Október közepén jött egy felszólítás, amely a részletre vonatkozott, egy mellékelt csekkel. Ugyanis szept 30 volt a bef. határideje.

Csekk hiányában nem tudtam hát befizetni, de akkor már bementem a legközelebbi T pontba, a Pólus Centerbe. Ott közölték, hogy a számlák befizetését kiszervezték(!) a csili-vili ügyfélszolgálatról a Pólus Center túlsó végén található Inmedio újságoshoz(!!!!). Átmentem hát oda, ahol a kis hölgy közölte, őnála csak befizetni lehet, a rendszerbe nem lát bele.....Nem tudja miért nem jött számla. Így hát befizettem nála, de lassan jön a következő részlet határideje, és csekk most sem érkezett. Se a részletről, sem a normál szolgáltatásaimról. Miért köteleznek T pontba járáshoz, az én időm is pénz, az utazás-benzin sem fillérek.......Miért nem küldenek számlát??

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

24 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Szia Roli!

Hosszú ideig volt csoportos beszedési megbízással fizetve a számlám.

Akkor előfordult olyan, hogy a megadott időben nem emelték le a számlámról az összeget.

A webes felületen olvastam, hogy a rendezetlen számlám van. Átutaltam az összeget, majd a T

néhány nap múlva leemelte mégegyszer a tizen x ezer Ft-ot. A jóváírás már nem volt ilyen gördülékeny........

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

UPDATE: Továbbra sem kaptam augusztus 28-a óta számlát, így hát bementem a Westend T Pontba, de a üfsz-os úr belenézve a gépbe most is csak azt tudta mondani, hogy nem készült számla.... :o...Az okát nem tudja...Tehát befizetni sem tudom! Az eddigi, ki nem fizetett (TV-NET-Tel) okt.-nov. kábé 22 ezer lenne az előző számlák alapján. Nem tudja valaki mit tegyek? Nem szeretnék karácsonykor egyben 33 ezret kifizetni....:(

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

@csapoleon
sztem két lehetőség lehet ami, ha nem is jó (mert az minden és mindenki szempontjából kellemetlen ha nem készül számlád), de megoldás lehet:

  • félreteszed azt összeget, amit havonta fizetni szoktál, 
  • vagy minden hónapban utalsz annyit a folyószámládra ami kb. fedezi a számláid értékét  (ugye így túlfizetésed lesz és ha elkészülnek a számláid, akkor a túlfizetésedből levonják.

A lényeg, hogy ne költsd el. Bár ilyenkor kiszokták tolni beérkezési határidőt (legalábbis sz ismerősömnél ez történt).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2015. 11. 27., zoli62 írta:

Esetleg azt tudom javasolni, hogy elmaradt számla ügyben próbálkozzál a behajtási osztálynál.

Szia, nem tudom mennyire olvastad vissza, de nem "nemfizetés" miatt nincs befizetve a számla-ergo nem a behajtási osztályra tartozik.....

Számla immár 3 hónapja nincs, mert nem készült el, de a szolgáltatás üzemel, van tv-net-telefon is. Ha nemfizetés lett volna, egy hónap múlva kikapcsoltak volna szerintem mindent. De itt a T a hunyó.....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ugyan ebben a helyzetben vagyok, nekem már több mint egy évig nem küldenek számlát, megigérték, higy 2015 augusztusra visszamenőleg, nem követelik rajtunk a díjakat, de lassan megint ott tartunk, hogy nőni fog a befizetendő összeg és napról napra kesebb van az igért 2016. Dec 31.-ei befizetési határidőig. Az lenne a fer ha ezt a dátumot is minden egyes nap késéssel kitolnák.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hihetetlen, hogy a 21 században egy telekommunikációs cégnél ilyen előfordulhat, ilyenek miatt hatalmas presztizs veszteség éri őket, de mivel

sok helyen monopolhelyzetük van, letojják, ha elveszítenek pár 100 ügyfelet. A számla hiányán túl sok egyéb technikai problémám van velük, hiszen az IP tv szinte mindennap pixelesedik olyan adásoknál, amit sokan néznek, a HGW napjában többször lefagy, a tv csomagokat kényük-kedvük szerint módosítják.... Egyszónak is száz a vége, alig várom a hűségidőm lejártát, nálunk már nem egyeduralkodók. Csak a számláimat azért még jó lenne rendezni.....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az, hogy tömeges a "jelenség", engem nem vígasztal, de felháborít, hogy ha egy ekkora cégnél technikai probléma adódik, akkor nem tájékoztatnak. Lassan 1 év alatt 1 emailt és 1 levelet kaptam tőlük, amelyben ígérték, hamarosan küldik a számláimat. Azóta is jön....

Ha ma jönne csekk, már az is azt jelentené, hogy csaknem egy évig havi 22-23 ezer forintot kellene befizetnem nekik, az aktuális és a T hibájából elmaradt számlákat, s ezt  így nem tartom így korrektnek.

Ugyanis nem erre szerződtem velük.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Mi is csatlakozunk a Telekom által hitegetett és megszívatott ügyfelek táborához. Ugyanezekkel a problémákkal szembesültünk mint az előttünk bejegyzést írók. Nálunk december óta folyik ez a "móka" .

Csak azt nem értem ,hogy az ügyfélszolgálatnál minek ülnek emberek akik az ügyfél félrevezetésén kívül ezek szerint semmire nem alkalmasak. És ezt az én (a  mi) kárunkra mindenféle következmény nélkül szabadon lehet csinálni? Nincs semmiféle megoldásra lehetőség ezzel a céggel szemben ,kérdezem én aki a kezdetektől az ügyfelük vagyok,és soha semmilyen elmaradásom nem volt velük szemben.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Hello, megértelek benneteket, ez valami hiba, amit a Tének helyre kellene tennie. ugyanakkor lehet, hogy nem leszek népszerű, így leszögezem, nem akarok trollkodni, de én ennek egy másik oldalát is látom. már ha jól értem, és az a gond, hogy a Tétől kamatmentes kölcsönt kaptatok. mert ez jogilag nyilván nem, de hatását tekintve az, hiszen használjátok a szolgáltatást, de csak jóval utólag kell majd fizetni érte, ráadásul kamat nélkül, és akkor is részletre. a Tével még nem, de árammal, gázzal én is jártam már hasonlóan. jóval kevesebb fogyasztásra lőtték be a szolgáltatók a számlát, így egy évig bagót fizettem (az elején hívtam őket, hogy biztos? ők mondták, hogy igen, majd a következő 12 hónapos időszakban igazítják). igaz, utána pszichésen nem esett jól egyszerre több mint fél milliót becsengetni, de tudtam, hogy addig én használtam azt a pénzt, így eszembe sem jutott reklamálni. én fogyasztottam, nekem kellett fizetni is. tovább megyek, ha kérhetném, én kifejezetten kérném, hogy velem is így szúrjon ki minden szolgáltató, és ne havonta, hanem jóval utólag, fél-egy évente kelljen fizetnem :D. nyilván ha gondom lenne a pénz kezelésével, akkor meg azt csinálnám, amit foxylady javasolt, minden hónapban félretenném a pénzt (konkrétan betolnám egy akciós megtakarítási számlára a havi számlával kb. megegyező összegeket, aztán a kamatból elvinném a családort moziba vagy strandra :))

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: teherwagon
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Természetesen itt nem maga az összeg kifizetése a fő probléma, hiszen anno megrendeltem egy komplett szolgáltatást szerződéssel hitelesítve, kötelezve önmagamat a szolgáltatás ellenértékének rendben és időben történő rendezésére, tételesen (tv-internet-telefon) meghatározott összegben. 

Tehát nem úgy  szerződtem 2 évre, hogy utólag fogok 2-300 ezer Ft kifizetni, akár egyben,  vagy részletben, ez itt a fő probléma.

A másik a T felőli kommunikáció teljes hiánya, telefonos ügyfélszolgálat tájékozatlansága, a T pontos számlaügyintézés ellehetetlenítése.

Az egyetlen postai tájékoztatást, amiben ígérték az elmaradt számláim pótlását- mint kiderült-  csak azért kaptam, mert egy ismerős, aki a Budafoki úti központban dolgozik, szólt valakinek. De csodát ő sem tudott tenni. Számla azóta sincs.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nekem az is gond, hogy így már teljesen követhetetlen lesz már hogy mennyit kell fizetni, mert nekem közben történt már box lemondás, díjcsomagváltás, plusz kiegészítő szolgáltatás megrendelés, újabb csomagváltás stb stb. Most ha jön majd a számla (kitudja, mikor), akkor járhatok utána hogy mi mikor történt, nem e momdjuk rajta lesz a boxdíj az egészen, vagy nem e az egészet a jelenlegi internet díjcsomagomhoz számlázzák stb stb.. Nem elképzelhetrtlen, mert januárban kaptam egy számlának látszó valamit ugyan, de teljesen fals árak voltakmrajta (pl 81 ft-os TV szolgáltatás díj stb). Fel is hívtam őket, hogy akkor ez mi? Azt mondták tépjem össze, csak véletlen adták postára.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Mi a héten megkaptunk a számláinkat 4 darabot. Mindegyiken szerepel ez a tájékoztató is .........Tájékoztatjuk, hogy az elmúlt hónapokban technikai okok miatt a Telekom otthoni szolgáltatásokra vonatkozó havi számlái nem kerültek kiküldésre. A számlák kiküldésével kapcsolatos mûszaki probléma javítása megtörtént, így alábbiakról szeretnénk tájékoztatni. Az érintett, elmaradt havi számlákat hamarosan, hasonló beérkezési határidõvel (pl. 2016. május 20., május 22. és 2016. május 25. stb.) megküldjük Önnek. A szám*****lódás következtében az egyszerre befizetendõ összeg jóval magasabb lesz a megszokottnál, ezért a befizetés megkönnyítése és ütemezése érdekében ezeknek a számláknak a rendezésére automatikusan, díjmentes részletfizetést biztosítunk. A részletfizetés ütemezését, valamint a szükséges csekkeket postai úton, külön levélben megküldjük Önnek, így erre vonatkozóan további teendõje nincs. Ez azt jelenti, hogy a késedelmesen kiküldött havi számlákat – esetleges elmaradt eszközrészleteket -, az azokon feltüntetett fizetési határidõtõl eltérõen, díjmentes részletfizetéssel rendezheti anélkül, hogy késedelmi kamat vagy bármilyen egyéb – a késedelmes befizetéshez kapcsolódó – díj kerülne felszámításra. A díjmentes részletfizetésnél - a teljes elmaradt összeget arányosan elosztva -, ahány havi elmaradással küldtük ki a havi számlát, annyi havi részletfizetést fogunk biztosítani (pl. ha 3 havi elmaradt számával (esetleg eszközrészlettel) rendelkezik, akkor azok együttes összegére 3 havi részletfizetést rendezünk be, így havonta egy általunk megküldött részlet összegét kell befizetnie, valamint az aktuális havi számla díját, ha van, az aktuális eszközrészlettel). Amennyiben az eszközrészleteket a számlakiküldés elmaradásától függetlenül eddig rendezte, levelünk ezen részét kérjük, tekintse tárgytalannak. Köszönjük! Tájékoztatjuk, hogy az elmaradt eszközrészlet-fizetési értesítõket (csekkeket) a késedelmesen kiküldött havi számlák mellett szintén kipostázzuk, így több, elmaradt értesítõt is kaphat egy számlában. Felhívjuk a figyelmét, hogy az eszközrészleteket csak 2016. márciusi idõszaktól kell rendeznie, az azt megelõzõ idõszakra - a nem rendezett eszközrészletekre a havi számlákkal együtt - automatikusan részletfizetést biztosítunk, amelynek ütemezését a fent jelezetteknek megfelelõen késõbb levélben megküldjük. Továbbá tájékoztatjuk, hogy amennyiben Ön csoportos beszedési megbízással rendelkezik, abban az esetben a késedelmesen kiküldött havi számláinak ellenértékét nem küldjük meg bankja felé terhelésre, tekintettel arra, hogy az azon feltüntetett, egymáshoz közeli beérkezési határidõknek megfelelõen a bank által rövid idõn belül átutalásra kerülnének. Kérjük, hogy a vonatkozó díjakat eseti utalással, önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkon, a Telekom alkalmazás segítségével vagy a már fent jelzett esetekben, a következõ hetekben megküldött díjmentes, részletfizetési ütemezést tartalmazó levelünkkel megküldött postai befizetési megbízással (csekk) szíveskedjen rendezni az ütemezésben jelzett határidõkig. A 2016. márciusi idõszakot követõen kiállított számlák esetében az Ön által megjelölt bank felé (csoportos megbízással) küldjük a terhelést!

Nekem a fent kiemelt rész egy kissé érthetetlen mindazon oknál fogva ,hoy a számlákon a számlázott időszak mind a régi (december-március ) vagyis elmaradt időszak. Hol van az " aktuális számla" kérdem én?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen, egy ehhez hasonló tájékozatót már én is kaptam 2 hónapja, igaz, csekkek nélkül. Azóta semmi változás. De ebben a levélben ez különösen "barátságos", és átgondolt:" A díjmentes részletfizetésnél - a teljes elmaradt összeget arányosan elosztva -, ahány havi elmaradással küldtük ki a havi számlát, annyi havi részletfizetést fogunk biztosítani (pl. ha 3 havi elmaradt számával (esetleg eszközrészlettel) rendelkezik, akkor azok együttes összegére 3 havi részletfizetést rendezünk be, így havonta egy általunk megküldött részlet összegét kell befizetnie, valamint az aktuális havi számla díját, ha van, az aktuális eszközrészlettel)

Azaz, az aktuális számláddal együtt fizetheted az elmaradtakat is, ebben semmilyen kedvezmény nincs......

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 03. 17. at 19:47, csapoleon írta:

Igen ezt értem csak most május 5 van és még nincs sehol az úgynevezett aktuális számla. ( az április hónapi számlázott időszak) Természetesen én sem érzem a nagy jóindulatot a cégnél mármint a kedvezményt, vagy talán azt kellene megköszönni nagyhatalmú telekomnak hogy kéedelmikamatot és egyéb büntetéseket nem szabtak ki ránk a saját hibájuk miatt?

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...