jani44

Telekom honlap

Kérdés

Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

374 válasz erre a kérdésre

Ez itt nem hivatalos ügyfélképviseleti csatorna, csak saját erőből van itt pár Telekomos dolgozó, akiknek véleménye nem T a  álláspontja. Szóval kérdésedre válaszolva itt ne várjál hivatalos választ a Telekomtol.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Eltelt  a  hetedik  hónap  is,  belépés  a  T-Home  oldalra  továbbra  sincs.  Mostmár  drukkolok,  hogy  jubilálni  lehessen  augusztusban!

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kedves Ügyfelünk!

•  Új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerünk bevezetése miatt 2014. november 21. 22:00 és november 26. 08:00 között nem tudja Telekom otthoni és Telekom energia szolgáltatásait regisztrálni, lemondani a Távszámla felületén, illetve ebben az időszakban előregisztrációjának befejezésére sem lesz lehetősége. A már regisztrált számláit ebben az időszakban is a megszokott módon kezelheti, kivéve az éjszakai órákat, amikor Távszámla szolgáltatásunk teljes szünetelése várható.

 

Forrás: Távszámla

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

 

Számláidat a Távszámlán rendezheted.

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

A kötekedés már most be is fejezheted,mert nem vagyok rá vevő. Ha nem tetszik valami el lehet ballagni!

Másik dolog nézd már meg a régebbi tagokat,mikor regisztráltak... Meg fogsz lepődni!

A Telekom alkalmazottaknak van egy T ikon a nevük mellet.

Nem, nem védem a Telekomot.

Pont

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sziasztok!

 

Örülök az aktivitásotoknak, de kissé elkanyarodtatok az eredeti témától.
A korábbi T-Home Beszélgessünk fórum megszűnése előtt azon tagok esetében, akik jelezték átregisztrálási igényüket, automatikusan átemeltük a profiljukat, emiatt a regisztrációjuk időpontja megegyezik.
Azonban ez nem jelenti azt, hogy személyükben megegyeznének (a többszörös regisztráció ugyanis tiltott) vagy Telekom munkatársak lennének.

Kérlek titeket, hogy a személyeskedést mellőzzétek, hogy a Telekom Fórumot továbbra is jó hangulatban használhassa minden tagunk.

 

Együttműködéseket köszönöm!

 

Üdv:
ahammer

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Van az 3 hónap is. :smileywink:

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

 

Téves,hűség hosszabbítással vagy csomagváltással nem fog át kerülni az új rendszerbe! Tapasztalat. Nincs rá lehetőség,hogy gyorsabban át kerüljön valaki a régiből az újra.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Roberta 

 

Számláidat a Távszámlán rendezheted.

 

 

Így is e-számlát kapok az email-címemre. Annyi a különbség, hogy én közvetlenül a szolgáltató oldalán fizetem be. Eddig működött...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Sajnos nem vagy egyedül, jelenleg jó sokan vagyunk akik nem tudnak belépni.
De előbb utóbb csak megcsinálják.
Ha számlák miatt akarsz belépni, akkor a Távszámla egy megoldás lehet.
Egyéb intézkedés miatt meg ügyfélszolgálat és segítenek.
A weboldalon (gyakori kérdések részen) már chat! (mobilos webshopban eddig is volt) lehetőséggel is találkoztam.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

pedig jo lenne már ha migráció lenne legalább

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez nagyon érdekes, mert én ezeken a napokon, sőt mai is vagy az elmúlt 20 napban csont nélkül be tudtam lépni.

 

Adnék tippeket:

 

1. cookie-k törlése a t-home.hu domain-el kapcsolatban

2. nagyon kíváncsi lennék inkognitó módban a web oldalt meghívva mi a státusz?

Azért tudsz belépni,mert Te az új rendszerben vagy nyilvántartva,aki meg a régiben azt ez az üzenet fogadja,ha megpróbál belépni,ez az állapot tavaly Augusztus vége óta van és baromi lassan halad a pakolgatás.

 

Sie.PNG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Kimondta,hogy meg lett szüntetve? Nincs megszüntetve!

Majd ha át leszel migrálva akkor be fogsz tudni lépni,addig meg nem, számla befizetésre ott a távszámla az is a Telekom tulajdona, le lehet ott is tölteni a számlát,több évre visszamenőleg visszakeresni stb.

Ui: Én se vagyok átmigrálva még,de annyira nem is hiányzik az online felület,számlabefizetésen kívül semmire nem volt jó, egy csomag váltást nem tudtam rajta végig vinni mert rendszeresen elakadt,díj csomagokra fals árakat mutatott stb. :)

 

 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez érdekes .Miért nincs Online ügyintézés!!!

 

Valoszinű hogy ne tudjuk ellenörizni a hüség időt!!Amit valoszinü jelen esetben én tul is léptem mert erösebb számlát kaptam mint szoktam!!!Mindent online intézek nálukvissza kell állni,igy ugyí csalnak ahogy akarnak

Ovodások Javitják az oldalt vagy kik ennyi idő alatt. Win11-meg lehet irni???

 
Hűségidő lejárata mindig rajta van a számlán is, szolgáltatásonként. Ha már nem szerepel,akkor lejárt a hűség idő.
Ezen kívül minden számlán rajta van jól látható helyen az alábbi tájékoztató is!
 
hűség.PNG
 
Le írtuk már sokszor,hogy nem az oldalt javítják és nem javítás van, hanem migráció...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

 

Távszámlás vagyok évek óta. PDF-ben mindig mellékelve  a számla.

 

Üdv.: Eduárd 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szerintem, hagyjátok még.

Egyenlőre csak facebook fiókkal tudtam belépni,hozzá adtam a mobil előfizetéseimet + az otthonit is, természetesen az otthoni az nem működik :D, a mobile az oké ott ugyan úgy a régi felületet hozza be a megszokott menüpontokkal.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lassan már egy éve hogy az online ügyfélszolgálaton keresztül nem lehet belépni az otthoni szolgáltatás felületére.

2015 07.01-től jó pár ügyet ami az előfizetésekhez kapcsolódik csak online lehet ingyen intézni üzletben vagy telefonon pénzbe kerül.Nekem például novemberben járnak le hűségnyilatkozataim amiket meghosszabbítanák esetleg módosítanák de nem akarok ezért még fizetni is!Ha az év végéig sem oldják meg ezt a problémát akkor ilyen esetekben mi a megoldás?Ha nem hosszabítok akkor drágább a szolgáltatás tudtommal.Remélem hogy ilyen esetekben amíg nem elérhető a szolgáltatás addig az üzletekben történő ügyintézés az érintett ügyfeleknek továbbra is díjmentes marad!Erre szeretnék választ kapni,köszönöm

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Otthoni szolgáltatásnál a hűség hosszabbítás és esetleges módosítások továbbra is díjmentesek telefonon és személyes ügyfélszolgálaton is!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

figyelmeztetést a műsorújság alkalmazásban is be lehet állítani :womanwink:

Sajnos most az se működik, mint a online felület. :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ez hol jön elő? Mert a főoldalon tuti nincs. Odáig sikerült, hogy belépek, de aztán semmilyen ilyen szöveg nem fogad, hanem ha valamilyen menüre kattintok, akkor simán kidob vagy nem hozza be az oldalt. Roli, ha Te nem csak önszorgalomból válaszolgatsz, hanem a Telekom munkatársa vagy, akkor már most mondom, hogy a panaszokat sem így szokás kezelni. Ha nem vagy munkatárs, akkor nem neked célzom, de akkor meg az a gáz, hogy 2 napja nincs itt egy értelemes ügyfélszolgálatos hozzászólás, hogy miért nem működik és mikor próbálkozzak. De mondjuk feladtam és inkább a személyes ügyintézést választom. Remélem, az hatékonyabb....

www.telekom.hu

Bal felső sarok Nyitóoldal fül és kicsit lejjebb görgetve illetve most már elő ugró ablakként is megjelenik a figyelmeztetés.

A fórumom a tapasztaltabb régi több éve fórumozók és persze az ujjak próbálják segíteni a többi fórumozót, nem Telekom dolgozók válaszolnak, mivel nem hivatalos ügyfélszolgálati pontnak minősül. Fórum és közösség - alapok

Lehetőségeimhez mérten tudok információkat szerezni, így tettem most is:

Legfontosabb a Számlafizetésekkel kapcsolatban

A felmerült hibák javításig nem indítanak behajtási folyamatot, így nem számlázzák ki a technikai problémából adódó fizetési késedelem díját sem.

Azt, hogy mikor fog ismét gördülékenyen menni minden azt nem tudom, rajta vannak az ügyön.

Én jelenleg betudok lépni hagyományosan nem Telekom fiókkal és látom is számlát, viszont a törlesztő részletek nem látszódnak. Befizetést nem mertem megkísérelni...

 

 

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Vasárnap délután óta hol működik  az IPTV hol nem.Ahhoz hogy 1-2 órát nézhessük a TV-ét állandóan ki kell kapcsolni a modemet,így egy ideig tudunk Tv-ét nézni.Hívtam a 1412-t a hiba bejelentőt de ott mindent mondanak amit már végig csináltunk 100-szor ezt a gépi hang mondja,de hogy valakit kapcsoljanak ilyen még nem történt meg.Ezek után mit tegyek?

Mindenképpen ki kell várni egy élőhangos ügyfélszolgálatost, hogy be lehessen jelenteni hibára. Ők láthatják azt is, hogy a HGW (modem) megfelelően működik-e.

Egyébként amikor nincs IPTV vétel, akkor a HGW (modem) LED-jei a használati útmutatóban leírt normális működés szerint világítanak? A LED-ek jelezhetik azt is, hogy pl. nincs internet kapcsolat, vagy a HGW és az STB között nincs kapcsolat. Amikor éppen nincs IPTV vétel, akkor az STB menüje - tévékép nélkül, fekete háttérrel - működik-e?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nem kötelező előfizetned. Migráció pedig x havonta van de mind1,,,,

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

El szúrtak valamit :(

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv..illetékes!!

 

Kérdezném:  a  "nehéz"nek  ítélt  ügyfeleknek  /  vö:   állandó  érdeklődés ...JOGOS  reklamáció / az   online  oldalát  MIÉRT  TILTJÁK  LE??????

Nincs megkülönböztetés, apró csoportokban rakják át a régi rendszerből az új rendszerbe az ügyfeleket. Én sem vagyok még benne az újban ,tehát én sem tudok belépni Augusztus vége óta. Egyszer sorra kerülünk. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

 

Kb 1-1.5 hét múlva fognak keresni,jellemzően számkijelzés nélkül.

Gondoltam leírom,mert 3 napot ír a webshop rendelés leadása után,amit alapesetben tudnak is tartani,de mivel karácsony közeleg ilyenkor a vásárlói kedve megnövekedik és ezáltal a megrendelések száma is megduplázódhat,tehát tovább tart feldogozni is.

Fontos még tudni ami nem igazán van kifele publikálva, hogy megnézik a mobil részt is,hogy pl van -e előfizetésed ott , ha van hány előfizetés van,fut -e mellette törlesztő részlet,ha van akkor mekkora és hány darab stb. Persze ha mobil részen nincs részlet fizetés az jó.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most