Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Dominósként hogyan tudom lekérdezni, hogy mennyi van még a havi adatforgalmi keretemből?


tks

Kérdés

Próbáltam a neten keresni, de nemigen találtam. A menükben mászkálva meg sehol sem lelem. Ott csak olyanokat találok, hogy az aktív díjcsomagok listázása meg ilyenek.

Engem az érdeklene, hogy a havi mobilnetemből mennyi adatforgalom van még hátra. Ez hol található?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: tks
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 72
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
3 minutes ago, Roli82 said:

Nem elfelejteni azt, hogy a T 10 KB egységekben méri a forgalmat. :)

Köszi, jó tudni. De mint írtam, nem szoktam centizni, általában úgy használom, hogy 20-30 mega megmarad az adatkeretből a hó végén a 150-ből, szóval nem kell ugrásra készen lesni, hogy elérem-e a limitet, ezért elég az android mérése is, hogy kb. hol tartok.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 minutes ago, anonymus said:

Sms figyelmeztető megy nektek ? 

Én még nem használtam annyit belőle, de itt azt írják, hogy 80%-nál jön:

http://www.gyakorikerdesek.hu/elektronikus-eszkozok__mobiltelefonok__7207854-hogy-mukodik-ez-a-domino-surf-csomag-tobb-lent

Ami hasznos, mert akkor vissza tudja fogni magát az ember. Az igazán korrekt az lenne, ha a Surf is csak lekorlátozná a sebességet a limit elérése után, mint más csomagoknál szokás, és nem pedig automatikusan bekapcsolná a pluszban fizetős napinetet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Jön figyelmeztető sms 80%-nál.

Most viszont padlót fogtam. :D Megjött a T válasza, bemásolom ide a lényegi részt:
"Kérjük, törölje a cookie-kat és használjon másik böngészőt."

Ez valami sablonszöveg lehetett, biztos van ilyen technikai kódexük. Az ügyfél panaszkodik a weboldal működésére. Küldendő válasz: használjon másik böngészőt.
Szerintem meg a fejlesztőnek kell kipróbálnia, hogy amit ír, minden böngészőn ugyan úgy működik, és ugyan úgy jelenik meg. De itt egyébként sem ilyen hibáról van szó, ez back-end, szóval böngésző független.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Díjmentes bekapcsolható szolgáltatás, ne is foglalkozzál ezzel vmit írni kell ez volt kéznél.  Egész shop rendszer i bugzik még mindig, Pl sok helyen nincs ár vagy olyan ár hogy az éves fizudat kérik 2x a szolgáltatásért olyan összeg. 

Amúgy nem is kéne nagyon meg néznie nem tudom annyira nem értek ehhez de sok howtoforge oldalon, ki is van emelve hogy adott kód ezekkel a böngészőkkel tuti megy stb. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Írták a levélbe, hogy ha továbbra is fennáll a hiba, küldjem el a blablabla tök értelmetlen adatokat, és akkor továbbítják az illetékesnek. Úgyhogy most írtam nekik, remélem ezek után tényleg az illetékesekhez kerül.
Ha nem, akkor megpróbálom T-s ismerősön keresztül...

Eddig is ilyen bugos volt, vagy ezek az új honlap gyerekbetegségei?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ez az új oldal hozománya még bugzik, otthoni részen csak el akadtak néha a megrendelések most az új oldalon árak hiányoznak adatokat nem kezel az oldal stb. Mobil rész meg kb hibátlan volt ott minden ment szinte most minden bugos. Szóval egy szóval régen nem volt ilyen bugos az oldal. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Továbbra sem lehet megnézni a weboldalon a Domino Surf adatforgalmat, most már kezd dühítő lenni. Ügyfélszolgálattól azóta semmi választ nem kaptam.

Telekomos appban nézem, de amíg az betölt, addig weben 3x megnézem, annyira lassú. Kb 50%-ig gyorsan elmegy, utána látszólag semmit nem csinál (legalábbis adatforgalom az 0), és jól be is lassul a hihetetlenül agyondizájnolt töltősáv.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Telekom most lehúzott engem a Napinettel. Én az Android beépített mérőjével nézem a forgalmat, és elég pontosan mér, amit onnan tudok, hogy a 80%-nál jövő figyelmeztető SMS-sel össze tudom hasonlítani a mérést. Az sms nemrég meg is jött, a 80% az ugye 120 mega, és az android mérője is akörül mutatott, 1-2 mega eltéréssel. Onnantól jobban figyelek a forgalomra a ciklus végéig, és az android mérője most 135 megát mutat, de a telekom már küldte a másik sms-t, hogy elfogyott a forgalom, és bekapcsolta a napinetet.

Kizárt dolog, hogy elértem volna a 150 megát, mert spóroltam a forgalommal, és ha az android mérőjéhez hozzáadunk néhány megát pluszban, akkor sem lehetséges, úgyhogy a telekom nem adja ki a 150 megát, amit a szolgáltatásban ígért.

Mivel a 80%-os határig pontosan mért az android a figyelmeztető sms alapján, ezért az valószínűtlen, hogy utána hirtelen elkezdett volna ennyire szignifikánsan alulmérni, hogy ekkora eltérés (15 mega) lehessen a valódi forgalomhoz képest.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...