Törölt_tag6183 Posztolva ekkor: 2016. április 9. Megosztás Posztolva ekkor: 2016. április 9. (szerkesztve) A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül... Problémám a következő: Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó. Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server." Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni. Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható. Szerkesztve ekkor: 2016. április 9. Szerkesztő: YY Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. augusztus 25. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 25. 33 perce, btz írta: "Mikor kavarodhatott össze? " Passzolom, de volt már hasonló zavar, hogy az ftp és a webszerver nem ugyanabból a mappából dolgozott. Akkor ezt szolgáltatói oldalról lehet csak helyrehozni? Bár lehet megöregszek, mire jelentkeznek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. (szerkesztve) @Attys Nem mondom 100%-osan, hogy a szolgáltató oldalán van a gond, csak azr, hogy nézzék át szerver oldalon is a dolgokat. Más FTP szolgáltatásod nincs? Ha van, akkor annak elérésével nincs gond? Szerkesztve ekkor: 2017. augusztus 26. Szerkesztő: btz Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. Nem, más nincs. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. @Attys Regisztrálj valamilyen ingyenes webtárhelyre. Ha az ahhoz való kapcsolódás során nincs hasonló probléma, az tovább erősítené, hogy a szolgáltató oldalán nem stimmel valami. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 zoli62 Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. Nem is kell regisztrálnod, elég, ha az ftp.fsn.hu szerverhez próbálsz kapcsolódni. Ez arra is jó, hogy a vonal letöltési sebességet mérni tudod. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Attys Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. (szerkesztve) 56 perce, zoli62 írta: Nem is kell regisztrálnod, elég, ha az ftp.fsn.hu szerverhez próbálsz kapcsolódni. Ez arra is jó, hogy a vonal letöltési sebességet mérni tudod. Köszöönm! Filezilla alatt sikerült és lát mindent a kliens a szerveren. TC alatt is sikerült és látom a szerver tartalmát. Szerkesztve ekkor: 2017. augusztus 26. Szerkesztő: Attys módosítás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. De a Telekomos tárhelyednél meg semmit ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. Ott swmmi, mint valami varázslat volna. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 anonymus Posztolva: 2017. augusztus 26. Megosztás Posztolva: 2017. augusztus 26. Én azt javaslom hogy Hétfőn hívd fel a 1414-et ott 4-es gomb. Mintha internet hibát szeretnél bejelenteni, el mondod hogy mi a baj és hogy nem müködik sehogy a tárhelyed. Ha szerencséd van akkor már egy műszakis kolléga veszi fel ha nem akkor kapcsolnak. Kb 20 perc alatt rendbe tudják rakni a tárhelyet. Törlik az egészet újat generálnak megnézik mi hogy van. Én kértem már így név cserét mert valami random generált volt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 8. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 8. A tárhelyem azóta is kax! Azt hiszem 13 nappal ezelőtt írtam hibajegyet a T-komnak és még azóta semmi választ nem kaptam. Sajna a munkám miatt nem igen tudom felhívni őket, mert későn érek haza. Még nem tudom mi lesz, de ha nem reagálnak, akkor lehet szerződés bontás lesz a vége elégtelen szolgáltatás címén! Úgyis tele a ... velük, mert 800 méternyire az egyik központjuktól 30-as DSL-t tudtak csak biztosítani, úgy hogy előtte a kollégájuk még 50-est ajánlott. Teszik ezt egy olyan korszakban, amikor már lassan minden más szolgáltatónál 100 a minimum! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. szeptember 9. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 9. @Attys Te írtál hibajegyet? A hibajegyet nem te írod, hanem kapod, miután felvették a panaszod. Az ilyen jellegű panaszokat nem írádban kell megte ni, hanem telefonon. Megjön a mobilodra a hibsjegy egy hibajegy számmal, onnantól kezdve 72 óra alatt javítaniuk kell a hibát, mert ezen túl kötbér fizetési kötelezettségük van. Az ügyfélszolgálat 24/7-ben működik, azaz hajnali kettőkor is nyugodtan hívhatod. Nekem meg 400 méterre tudnak csak 30-at szolgáltatni valamilyen ismeretlen hiba kapcsán, amit már több mint egy éve vagyok kénytelen használni, mert ez a max. Pedig itt a 100-nak menni kéne, legalább bondinggal, de bonding lehetőségem sincs. Az ügyfélszolgálatosok simán ajánlanák nekem is a nagyobb csomagot, mert nincsenek tisztában a valós helyzettel, de erről ők nem tehetnek, az adatbázis szetint a központtól 400 méterre simán kiadható. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 9. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 9. (szerkesztve) btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét! Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon: Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V alkalmazásával másoltam ide változatlan formában. Szerkesztve ekkor: 2017. szeptember 9. Szerkesztő: Attys plusz info. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2017. szeptember 9. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 9. 5 órája, Attys írta: btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét! Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon: Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V alkalmazásával másoltam ide változatlan formában. Írásbeli bármilyen kommunikációra törvényileg maximum 30 napja vna a T-nek hogy válaszoljon. De törekszik ennél rövidebb időn belül válaszoni. Viszont ez függ a panaszok számától és a kollegák terheltségétől. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Attys Posztolva: 2017. szeptember 9. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 9. 1 órája, anonymus írta: Írásbeli bármilyen kommunikációra törvényileg maximum 30 napja vna a T-nek hogy válaszoljon. De törekszik ennél rövidebb időn belül válaszoni. Viszont ez függ a panaszok számától és a kollegák terheltségétől. Más esetben, ha írtam ilyen hibabejelentőt, kaptam egy automatikus visszajelző e-mailt, amit most nem. Ma sikerült telefonon bejelentenem. Mondjuk már az is nehézségbe ütközött, hogy a vonal másik végén megértse a technikus, hogy az FTP és a webtárhely/felület nem e-mail tárhely. Semmilyen ismerete nem volt a gonddal kapcsolatban. De leadta a hibajegyet. Talán lesz belőle valami. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. szeptember 9. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 9. @Attys A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra, kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. szeptember 18. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 18. Ekkor: 2017. 09. 09. at 22:39, btz írta: @Attys A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra, kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. Kilenc nap telt el a telefonos bejelentésem óta és semmi nem történt még! Ráadásul nem tudom milyen referencia számra vagy mire kéne hivatkozni, ha ezt megpanaszolom. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 btz Posztolva: 2017. szeptember 18. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 18. @Attys SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. 9 órája, btz írta: @Attys SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. Utoljára júliusban kaptam SMS-t a T-komtól. Most nem küldtek! Lehet át***** az ügyfélszolgálatos? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Tapasztaéatom szerint a tényleges szolgáltatás problémák bejelentése után van hibajegy. A webalapú kiegészítő szolgáltatások hibajavítására nem vonatkozik a 72 órás határidő. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Mitől kiegészítő szilgáltatás a webfelület és a hozzátartozó tárhely? A kezdetektől része az előfizetésemnek. A Tkom oldalon felsorolt kiegészítő szolgáltatások (pl. hangposta, hívószám kijelzés, mobilparkolás, mobil szerencsejáték, STB.) felsorolásában nincs benne. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Van egy SD kezdetű hibaazonosító. Hívd fel a 1414-et, kérd a müszaki helpdesket, ők meg tudják kérdezni a háttércsoportot, hol tart a javítás. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Most nem vagyok otthon, de sem SMS sem e-mail nincs a szolgáltató felöl erről, így sd kezdetü azonosító sincs. No mindegy. Majd este hívom őket. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Attys Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. Haza érve elővettem az MT azonosítóm és készültem telefonálni, de előtte rálestem az FTP-re és láss csodát minden fájl látszik, aminek kell. Ki is tudtam cserélni az index.htm fájlt. Kár, hogy semmilyen módon nem kommunikáltak vele erről! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. @Attys Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. @zoli62 Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2017. szeptember 19. Megosztás Posztolva: 2017. szeptember 19. 41 perce, btz írta: @Attys Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. @zoli62 Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? 1414-n L2 support többször is mondta, egyébként ÁSZF-ben benne van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag6183
A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül...
Problémám a következő:
Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó.
Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server."
Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni.
Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
20
16
15
7
Népszerű napok
2016. Április 11.
26
2017. Augusztus 25.
13
2017. Szeptember 19.
8
2017. Augusztus 26.
8
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
Attys 20 poszt
Törölt_tag6183 16 poszt
btz 15 poszt
fgabor87 7 poszt
Népszerű napok
2016. Április 11.
26 poszt
2017. Augusztus 25.
13 poszt
2017. Szeptember 19.
8 poszt
2017. Augusztus 26.
8 poszt
Posztolt képek
75 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.