Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Public tárhely hozzáférése


Törölt_tag6183

Kérdés

A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül...

Problémám a következő:

Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó.

Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server."

Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni.

Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: YY
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 75
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 2
56 perce, zoli62 írta:

Nem is kell regisztrálnod, elég, ha az ftp.fsn.hu szerverhez próbálsz kapcsolódni. Ez arra is jó, hogy a vonal  letöltési sebességet mérni tudod.

Köszöönm!

Filezilla alatt sikerült és lát mindent a kliens a szerveren.  
TC alatt is sikerült és látom a szerver tartalmát. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Attys
módosítás.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

 Én azt javaslom hogy Hétfőn hívd fel a 1414-et  ott 4-es gomb.  Mintha internet hibát szeretnél bejelenteni, el mondod hogy mi a baj és hogy nem müködik sehogy a tárhelyed.  Ha szerencséd van akkor már egy műszakis  kolléga veszi fel ha nem akkor kapcsolnak. Kb 20 perc alatt rendbe tudják rakni a tárhelyet. Törlik az egészet újat generálnak megnézik mi hogy van. Én kértem már így név cserét mert valami random generált volt. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A tárhelyem azóta is kax!
Azt hiszem 13 nappal ezelőtt írtam hibajegyet a T-komnak és még azóta semmi választ nem kaptam. Sajna a munkám miatt nem igen tudom felhívni őket, mert későn érek haza.

Még nem tudom mi lesz, de ha nem reagálnak, akkor lehet szerződés bontás lesz a vége elégtelen szolgáltatás címén! Úgyis tele a ... velük, mert 800 méternyire az egyik központjuktól 30-as DSL-t tudtak csak biztosítani, úgy hogy előtte a kollégájuk még 50-est ajánlott. Teszik ezt egy olyan korszakban, amikor már lassan minden más szolgáltatónál 100 a minimum! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@Attys

Te írtál hibajegyet? A hibajegyet nem te írod, hanem kapod, miután felvették a panaszod. Az ilyen jellegű panaszokat nem írádban kell megte ni, hanem telefonon. Megjön a mobilodra a hibsjegy egy hibajegy számmal, onnantól kezdve 72 óra alatt javítaniuk kell a hibát, mert ezen túl kötbér fizetési kötelezettségük van. Az ügyfélszolgálat 24/7-ben működik, azaz hajnali kettőkor is nyugodtan hívhatod. 

 Nekem meg 400 méterre tudnak csak 30-at szolgáltatni valamilyen ismeretlen hiba kapcsán, amit már több mint egy éve vagyok kénytelen használni, mert ez a max. Pedig itt a 100-nak menni kéne, legalább bondinggal, de bonding lehetőségem sincs. Az ügyfélszolgálatosok simán ajánlanák nekem is a nagyobb csomagot, mert nincsenek tisztában a valós helyzettel, de erről ők nem tehetnek, az adatbázis szetint a központtól 400 méterre simán kiadható. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét!  Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? 

Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon:  Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V  alkalmazásával másoltam ide változatlan formában.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Attys
plusz info.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
5 órája, Attys írta:

btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét!  Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? 

Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon:  Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot.

Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V  alkalmazásával másoltam ide változatlan formában.

Írásbeli bármilyen kommunikációra törvényileg maximum 30 napja vna a T-nek hogy válaszoljon. De törekszik ennél rövidebb időn belül válaszoni. Viszont ez függ a panaszok számától és a kollegák terheltségétől. 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
1 órája, anonymus írta:

Írásbeli bármilyen kommunikációra törvényileg maximum 30 napja vna a T-nek hogy válaszoljon. De törekszik ennél rövidebb időn belül válaszoni. Viszont ez függ a panaszok számától és a kollegák terheltségétől. 

 

Más esetben, ha írtam ilyen hibabejelentőt, kaptam egy automatikus visszajelző e-mailt, amit most nem. 
Ma sikerült telefonon bejelentenem. Mondjuk már az is nehézségbe ütközött, hogy a vonal másik végén megértse a technikus, hogy az FTP és a webtárhely/felület nem e-mail tárhely.  :o
Semmilyen ismerete nem volt a gonddal kapcsolatban. De leadta a hibajegyet.  Talán lesz belőle valami. :o

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@Attys

A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra,  kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. 

Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. 

Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2017. 09. 09. at 22:39, btz írta:

@Attys

A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra,  kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. 

Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. 

Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. 

Kilenc nap telt el a telefonos bejelentésem óta és semmi nem történt még!
Ráadásul nem tudom milyen referencia számra vagy mire kéne hivatkozni, ha ezt megpanaszolom. :(

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 órája, btz írta:

@Attys

SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. 

Utoljára júliusban kaptam SMS-t a T-komtól. Most nem küldtek! Lehet át***** az ügyfélszolgálatos?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@Attys

Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. 

@zoli62

Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
41 perce, btz írta:

@Attys

Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. 

@zoli62

Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? 

1414-n L2 support többször is mondta, egyébként ÁSZF-ben benne van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...