SafranyFerenc86

Telekom internet packet loss

Kérdés

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni a következő gondommal kapcsolatban. Egy héttel ezelőtt elkezdett a Telekomos internetem rakoncátlankodni. Először multiplayer játékok közben vettem észre packet lossra utaló jeleket, majd Skypeon is elkezdett szakadozni a videohívás és a böngészőben is volt, hogy lassan töltöttek be a weboldalak, vagy el sem tudtam őket érni. A háztartásban az összes internetre csatlakozó eszközt érintette a gond, ha kábelesen voltak csatlakoztatva az internete, ha Wi-Fi-n keresztül. Volt, hogy az IPTV is szinte használhatatlan lett, csatornaváltáskor kimerevedett a kép, a csatornaváltó menü elkezdett tölteni, majd 1-2 perc múlva váltott csatornát.

Gyorsan előkaptam a pingplottert megnézni, hogy hol lehet a hiba és a mérések eredménye mindig az volt, hogy a 2. hoptól kezdve végigment a packet loss, bármelyik weboldalt ellenőriztem. A sima Windows parancssoros pingeléssel is látható a csomagvesztés. Többször próbáltam áramtalanítani és újraindítani a digitális elosztót, de a probléma folyamatosan visszajött. Másnap felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy bejelentsem a problémát. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy ők nem érzékelik a problémát de újraindította a digitális elosztót. A packet loss sajnos visszatért, majd kaptam egy SMS-t, hogy kiküldik a szerelőt, hogy kicserélje a kb. 2 éves D-Link elosztót egy Sagemcom F@st 3686-ra.

Fél napig jó volt a kapcsolatom, de sajnos azt vettem észre, hogy időközönként gondol egyet az egész, visszatér a csomagvesztés és ismét használhatatlan az internetem, majd 20-40 perc múlva olyan hirtelenséggel el is tűnik. Mivel nem fix időközönként tapasztalom a problémát nem tudom hogyan lehetne jelezni az ügyfélszolgálat felé a gondot. Ha ki is küldenek egy szerelőt, hogy nézze meg a problémát személyesen, nincs rá garancia, hogy pont akkor lesz csomagvesztés a hálózaton.

Mellékeltem egy-egy képet a tegnapi és a mai pingplotter mérésről.

 

20171028.png

20171029.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

90 válasz erre a kérdésre

Azért szánalom, hogy ennyire büdös a munka a szerelőknek, hogy folyamatosan össze-vissza hazudozni kell a kedves ügyfélnek...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mikor van bent valami technikus vagy hozzáértő az ügyfélszolgálaton, akivel talán érdemben lehetne beszélni?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ayy, már egyből lezárják a hibajegyet azzal, hogy hívjam fel a szuperszervizt, mert nincs semmilyen probléma a szolgáltatásban.

Jó, felhívom őket, ott rohad el az a 4,5k Huf, csak csinálják meg a netet. A szuperszervizes kolléga meghallgatott, majd arra jutottunk, hogy csak a szolgáltatás a rossz, hívjam fel az ügyfélszolgálatot. :x

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Alakul ez, lassan ott tart az egész, mint tavaly novemberben.

aaa.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na erről ennyit. Az a 18:10-20:05-ös időintervallum elég gyengének tűnik. Gondoltam rá, hogy rárakom az erősebb csillapítót, de akkor a feltöltés túl erős lesz, meg amúgy is viszonylag normális értékeket ír ki a HGW.

jelszint.png

méréses.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. július 9. at 10:06, SafranyFerenc86 írta:

Na akkor a tisztánlátás kedvéért: ha nem üzleti titok a dolog, akkor megmondanád nekem, hogy a pingelésemben a 2. hop a 10.226-tal kezdődő IP címmel a HGW IP címe után után mi lehet? Nincs semmi extra modem az itthoni hálózatban, minden egyből a HGW-be megy.

Ha érdekel itt van egy példának:

 

85.66.148.226  , berettyo-cmts1.fibernet.hu


 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Az egy router IP-je. :)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, Roli82 írta:

A CMTS-t nem tudod pingelni, annak az IP címét az előfizető nem ismeri,nem látja :)

145-el kezdődik a többit nem írhatóm le, fejemre koppintanak. :D

Nálam egyenlőre, felvették a munkalapot, keresni nem kerestek, vasárnap délelőtt az egyik szerelő távolról újra indította a HGW-t, aztán délután meg egy másik. :D 

 

Na akkor a tisztánlátás kedvéért: ha nem üzleti titok a dolog, akkor megmondanád nekem, hogy a pingelésemben a 2. hop a 10.226-tal kezdődő IP címmel a HGW IP címe után után mi lehet? Nincs semmi extra modem az itthoni hálózatban, minden egyből a HGW-be megy.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2018. 07. 08. at 0:36, SafranyFerenc86 írta:

Na megjöttem közben, csak úgy gondoltam inkább várok pár napot mielőtt bármit is írok.

A helyzet a következő:

Az utóbbi 3 napban a CMTS-nél összesen kb. 60 eldobott csomagot mutatott a mérés, de ezek közül ahogy néztem egy sem ment végig, szóval letudtam mérési hibának. Nappal nagyon szép az egész mérés, esténként néha gyengélkedik a 3. hop (tge0-3-1-0-503.er1-szeged.net.telekom.hu) illetve a szerver is amit pingelek, bár ez lehet csak a terhelés miatt van. Összességében 1-1 ritka alkalmat leszámítva nem érzékelhető semmi probléma online játék közben sem az esti órákban. A letöltési jelszintek esténként 8-9 dBmV alatt vannak, a feltöltés meg 42-45 dBmV között van jelenleg, télire lehet érdemes lesz beszerezni egy erősebb csillapítót a hidegebb időkre való tekintettel. Hogy a továbbiakban is ilyen marad-e, vagy sem, azt nem tudom, egyelőre meg vagyok elégedve a csillapítós megoldással.

A Telekomos ügyfélszolgálatot és szerelőket nem óhajtom minősíteni, amelyikük őszintén megpróbált segíteni, azoknak köszönöm, de mai napig nem orvosolták a problémát és a végén megkaptam tőlük, hogy nálam van a hiba, a jelszintekkel semmi baj sincs és ők nem tapasztalják a csomagveszteséget.

A fórumtársaknak is jár a köszönet, főleg anonymusnak és Roli82-nek, hogy nem küldtek el a búsba, hanem segítettek hónapokon keresztül. Innentől lezártnak tekintem az ügyet, feleslegesnek látom az ügyfélszolgálat "zaklatását" azzal, hogy szintezzék be rendesen az utcában a vonalat, volt már rá idejük épp elég.

Mondjuk amilyen szerencsém szokott lenni, most hogy ilyen szépen leírtam ezeket, tuti megint megeszi a fene az internetet. Lehet jövök még majd ide "balhézni". :D

Ha a vonalon van a problémád oka, és a másik szolgáltató is ugyanazt a vonalat használja, akkor marad minden ahogy van.

A CMTS-t nem tudod pingelni, annak az IP címét az előfizető nem ismeri,nem látja :)

145-el kezdődik a többit nem írhatóm le, fejemre koppintanak. :D

Nálam egyenlőre, felvették a munkalapot, keresni nem kerestek, vasárnap délelőtt az egyik szerelő távolról újra indította a HGW-t, aztán délután meg egy másik. :D 

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

11 órája, SafranyFerenc86 írta:

Nézd a dolgok jobbik oldalát, nálad legalább megcsinálják, ha bejelented nekik. :D

A letöltés még így is nagyon a határéték manimumának a közelében van, a feltöltés még mindig magas inkább 40 közelében kellen lennie max.

A 9 db-es csillapítóval a feltöltés érthező, mert ammenyit csillapit, annak betudható, hogy modemnek hagosabban kell kiabálnia.

Télire meg vegyél még egy 9 db-est, habár ha azt beteszed, akkor a feltöltésnél a modemnek anniyra kiabálnia kell, hogy éjszaka nem tucc majd aludni tőle.

És mi van a log-gal T3 -ra utaló bejegyzések vnnak benne?

:-)


 

UI:
 

Én most készítek egy automatikus koax átkapcsoló cuccot, a neten értekeztem róla, 35 Mhz-től 1000 Mhz-ig müködik, a csatornánkénti csillapitás elnyomása (áthallás) -60 és -75 dB/mV között van. Ennek az lesz a feladata, hogy 2 koax jelét multiplexeli egy koaxra, a miérjére most nem térek ki, mert hosszú. Utánna néztem a neten és találtam olyan hibrid IC-t ami 20 Mhz-től 1000 Mhz-ig megoldja a vonali illesztést minkét irányban és beállítható a az erősítése automatikusra, referencia értékkel szintezve egy szintet kell beállítani és azt a szintet tartja beállíthatóan írányonként. A legnagyobb kihivás az árnyékolás megoldása, mert az egyész nyákot horgyanyzott acéll lemezekkel, egységenkény elválaszva árnyékolni kell már 1000 Mhz-es frekvenciáknál.


 


 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: McBelaba

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

14 órája, Roli82 írta:

B|

Most nálam vacakol, de az egész szegmens :D , szinkron vesztések száma 4, nagyon codworkös is, több frekvencián is akár 20dBmV is képes csökkenni 1-2 másodpercre előre irányba a jelszint, aztán vissza áll. Bejelentettem este alkalmazáson keresztül, rendszeresen előjön ez a hiba ezen a szegmensen meg is csinálják de 1-2 hónap múlva újra problémás, rendszerint kábel törés a probléma, ennyit szoktak mondani... Nem tom milyen kábel az ami ennyire hamar eltörik. >:(

Az lehet kontakt hiba is valahol a vonalon.

A kábel azért törik el mert az olyan Törős kábel.

Azt tudni kell hogy a KFÜ (Kábel Fenntartó Üzem) egy kábelhibánál, ami lehet beázás, szakadás, zárlat, idegen folyam, stb.. nem az egész kábelt cseréli, hanem szakaszolással és mérésekkel behatárolja a hibás kábel szakaszt és csak azt a szakaszt cserélik ki, ha ez egy régiótvaros kábel, akkor a hibás része ugyan kicserélésre kerül te a többi az marad a régi.

 

Azér érdekelne, hogy van-e modem logjában T3-al kapcsolatos bejegyzés és ha igen akkor mi az.

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: McBelaba

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nézd a dolgok jobbik oldalát, nálad legalább megcsinálják, ha bejelented nekik. :D

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

8 órája, SafranyFerenc86 írta:

Na megjöttem közben, csak úgy gondoltam inkább várok pár napot mielőtt bármit is írok.

A helyzet a következő:

Az utóbbi 3 napban a CMTS-nél összesen kb. 60 eldobott csomagot mutatott a mérés, de ezek közül ahogy néztem egy sem ment végig, szóval letudtam mérési hibának. Nappal nagyon szép az egész mérés, esténként néha gyengélkedik a 3. hop (tge0-3-1-0-503.er1-szeged.net.telekom.hu) illetve a szerver is amit pingelek, bár ez lehet csak a terhelés miatt van. Összességében 1-1 ritka alkalmat leszámítva nem érzékelhető semmi probléma online játék közben sem az esti órákban. A letöltési jelszintek esténként 8-9 dBmV alatt vannak, a feltöltés meg 42-45 dBmV között van jelenleg, télire lehet érdemes lesz beszerezni egy erősebb csillapítót a hidegebb időkre való tekintettel. Hogy a továbbiakban is ilyen marad-e, vagy sem, azt nem tudom, egyelőre meg vagyok elégedve a csillapítós megoldással.

A Telekomos ügyfélszolgálatot és szerelőket nem óhajtom minősíteni, amelyikük őszintén megpróbált segíteni, azoknak köszönöm, de mai napig nem orvosolták a problémát és a végén megkaptam tőlük, hogy nálam van a hiba, a jelszintekkel semmi baj sincs és ők nem tapasztalják a csomagveszteséget.

A fórumtársaknak is jár a köszönet, főleg anonymusnak és Roli82-nek, hogy nem küldtek el a búsba, hanem segítettek hónapokon keresztül. Innentől lezártnak tekintem az ügyet, feleslegesnek látom az ügyfélszolgálat "zaklatását" azzal, hogy szintezzék be rendesen az utcában a vonalat, volt már rá idejük épp elég.

Mondjuk amilyen szerencsém szokott lenni, most hogy ilyen szépen leírtam ezeket, tuti megint megeszi a fene az internetet. Lehet jövök még majd ide "balhézni". :D

Ha a vonalon van a problémád oka, és a másik szolgáltató is ugyanazt a vonalat használja, akkor marad minden ahogy van.

B|

Most nálam vacakol, de az egész szegmens :D , szinkron vesztések száma 4, nagyon codworkös is, több frekvencián is akár 20dBmV is képes csökkenni 1-2 másodpercre előre irányba a jelszint, aztán vissza áll. Bejelentettem este alkalmazáson keresztül, rendszeresen előjön ez a hiba ezen a szegmensen meg is csinálják de 1-2 hónap múlva újra problémás, rendszerint kábel törés a probléma, ennyit szoktak mondani... Nem tom milyen kábel az ami ennyire hamar eltörik. >:(

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Na megjöttem közben, csak úgy gondoltam inkább várok pár napot mielőtt bármit is írok.

A helyzet a következő:

Az utóbbi 3 napban a CMTS-nél összesen kb. 60 eldobott csomagot mutatott a mérés, de ezek közül ahogy néztem egy sem ment végig, szóval letudtam mérési hibának. Nappal nagyon szép az egész mérés, esténként néha gyengélkedik a 3. hop (tge0-3-1-0-503.er1-szeged.net.telekom.hu) illetve a szerver is amit pingelek, bár ez lehet csak a terhelés miatt van. Összességében 1-1 ritka alkalmat leszámítva nem érzékelhető semmi probléma online játék közben sem az esti órákban. A letöltési jelszintek esténként 8-9 dBmV alatt vannak, a feltöltés meg 42-45 dBmV között van jelenleg, télire lehet érdemes lesz beszerezni egy erősebb csillapítót a hidegebb időkre való tekintettel. Hogy a továbbiakban is ilyen marad-e, vagy sem, azt nem tudom, egyelőre meg vagyok elégedve a csillapítós megoldással.

A Telekomos ügyfélszolgálatot és szerelőket nem óhajtom minősíteni, amelyikük őszintén megpróbált segíteni, azoknak köszönöm, de mai napig nem orvosolták a problémát és a végén megkaptam tőlük, hogy nálam van a hiba, a jelszintekkel semmi baj sincs és ők nem tapasztalják a csomagveszteséget.

A fórumtársaknak is jár a köszönet, főleg anonymusnak és Roli82-nek, hogy nem küldtek el a búsba, hanem segítettek hónapokon keresztül. Innentől lezártnak tekintem az ügyet, feleslegesnek látom az ügyfélszolgálat "zaklatását" azzal, hogy szintezzék be rendesen az utcában a vonalat, volt már rá idejük épp elég.

Mondjuk amilyen szerencsém szokott lenni, most hogy ilyen szépen leírtam ezeket, tuti megint megeszi a fene az internetet. Lehet jövök még majd ide "balhézni". :D

2 órája, Remekelek írta:

Végig olvastam, nekem is ilyen problémám van. Ha szolgáltatót váltok ( Budapest flip) Ami a thome fapados változata akkor ugyan így marad minden a régiben?

Ha a vonalon van a problémád oka, és a másik szolgáltató is ugyanazt a vonalat használja, akkor marad minden ahogy van.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Végig olvastam, nekem is ilyen problémám van. Ha szolgáltatót váltok ( Budapest flip) Ami a thome fapados változata akkor ugyan így marad minden a régiben? Valaki szaki erre tudna válaszolni nekem.

Ja és kíváncsian várom hogy megoldódott e a problémád ?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia!

Elhűlve olvastam a "kálváriádat", mely az adatvesztéssel kapcsolatos. Kíváncsian várom, hogy mi lesz a várható megoldása ennek a problémának.

Sajnos én nem értek ilyen profin ehhez a témához, de nálam pontosan ezek a problémák vannak, szinte hajszálpontosan.

Sokat gondolkodom, hogy mely irányba induljak el, hiszen én is már többször jeleztem a hibát, amin sajnos nem tudtak segíteni.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Megjött a csillapító, beszereltem a kép alapján, most ilyenek lettek a jelszintek. Ráengedtem megint a mérést, majd figyelem, hogy este lesz-e packet loss, vagy tényleg csak a ratyi jelszintek okozták a problémát.

jelszintcsillapító.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

3 órája, SafranyFerenc86 írta:

Én nem egyszer mondtam a szerelőknek aki kijöttek, hogy a jelszintekre nézzenek már rá, erre elküldtek azzal, hogy "ááá, azokkal minden rendben van, most lett megcsinálva a vonal az utcában" (egyszer láttam, hogy csináltak neki valamit még február környékén, de itt vannak a képek a topikban, hogy most is milyen a jelszint)

@SafranyFerenc86

Nálam a ** játszotta ezt el, a net szakadozott, csomagveszteségek voltak, a VOIP-s telefon is elment időnként vadászni. Kijött egy emberük, ránézett azt mondta ez szerinte, jó, 2 nap múlva kijött egy másik emberük az betett egy 9db-es csillapítótt, pár nap múlva kijött egy harmadik és azt mondta ki volt ez az okos ako ezt betette, kivette, ... ez így ment 6 hónapig, írtam az NMHH-nap és megbírságolták öket 50000 HUF + 50000 HUF, 1500000 HUF-ra, a hibabejelentések nem megfelelő szakszerű kezelése és a rendszeresen visszatérő hibák miatt.

 

At ARWILL kft-nlé találtam én is ilyent: F csillapító tag, 75R, 5-2500MHz, -9dB, 1db F apa, 1db F anya.

https://www.arwill.hu/termekek/csatlakozok/rf-koax/f/f-csillapito-tag-9db-265415/

 


Nem tudom milyen eszköz van nálad, de nálam ilyenkor nég elég sok T3 -al kacsolatos hibák is voltak, amikor az eszköz kérelmet küld a hálózati eszköznek hogy szintezés kérést kér. Ezt rendszeresen végzik az eszköz bizonyos idönként 6-8 óránként, a kérelemre a hálózati eszköznek válaszolnia kell a nálad lévő eszköznek, hogy milyen jelszinteket állítsanak be. Valószínúleg az eszközöd logja tle van "T3 time out error" bejegyzésekkel, mert a hálózati eszköz nem válaszol neki egy megadott időn belül, tehát nem tudnak jelszintezést szinkronizálni.

 

A vonal meg rendben van-ra, megjegyezném hogy valószínúleg valamit a vonalon hegesztetttek, de ez nem egyenértékü az erősítők szintezésével.


 


 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Danka
Más telekommunikációs szolgáltató megnevezése

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Én nem egyszer mondtam a szerelőknek aki kijöttek, hogy a jelszintekre nézzenek már rá, erre elküldtek azzal, hogy "ááá, azokkal minden rendben van, most lett megcsinálva a vonal az utcában" (egyszer láttam, hogy csináltak neki valamit még február környékén, de itt vannak a képek a topikban, hogy most is milyen a jelszint)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
14 órája, SafranyFerenc86 írta:

Még egy kérdésem lenne, mielőtt megrendelem a csillapítót: ha pl. egy -6 dB-s csillapítót veszek, az a letöltési jelszinteket 6 dB-el csökkenti, a feltöltési jelszinteket meg 6 dB-el erősíti, a -10dB-es pedig 10-el csökkenti a le és 10-el növeli a feltöltést, vagy a feltöltési jelszinteket kb. mekkora mértékben erősítik ezek a csillapítók?

Csak azért kérdezem, mert a feltöltési jelszintek általában 33-39,8 dB között vannak, azt sem akarom, hogy az legyen utána a gond, hogy az meg túl erős lesz.

Ismerő a helyzet, ez azért van, mert az erősítő nincs rendesen beszintezve. Időnként ellenőrizni kellenne, főleg amikor valaki sorozatosan ilyen jellegű hibát jelent be. Nemek van 3db, 6db és 9db szűrőkből pár darab, mér a *****is korszkból, mert ott is ugyanez volt a hiba, de ott még a VOIP telefon is kiakadt a magas jelszintek miatt. Szóval 10db értek felett már torzítással kell számolni, ezért kell beállítani a jelszinteket. A gyártó álltalában +10db és -10db között garantálják a hibamentes müködést.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

3 órája, SafranyFerenc86 írta:

Még egy kérdésem lenne, mielőtt megrendelem a csillapítót: ha pl. egy -6 dB-s csillapítót veszek, az a letöltési jelszinteket 6 dB-el csökkenti, a feltöltési jelszinteket meg 6 dB-el erősíti, a -10dB-es pedig 10-el csökkenti a le és 10-el növeli a feltöltést.

A csillapító tagok szimmetrikusak, tehát le és felfele egyforma, ahogy írtad le 6-al csökkenti, felfele 6-al erősíti.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Roli82

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Még egy kérdésem lenne, mielőtt megrendelem a csillapítót: ha pl. egy -6 dB-s csillapítót veszek, az a letöltési jelszinteket 6 dB-el csökkenti, a feltöltési jelszinteket meg 6 dB-el erősíti, a -10dB-es pedig 10-el csökkenti a le és 10-el növeli a feltöltést, vagy a feltöltési jelszinteket kb. mekkora mértékben erősítik ezek a csillapítók?

Csak azért kérdezem, mert a feltöltési jelszintek általában 33-39,8 dB között vannak, azt sem akarom, hogy az legyen utána a gond, hogy az meg túl erős lesz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mivel osztó nincs nálad, így kell ahogy a képen:

20180626_065510.jpg

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ahogy nézem, 22:52 után ráhagyta a csomagveszteséget, de a jelszintek még mindig majdnem olyanok, mint az utolsó képen, amit küldtem. A letöltési csatornáknál van, ahol +/- 0,2 dBmV eltérés van. Lehetséges, hogy rossz úton kezdtem el megoldást keresni a problémára.

Mindenesetre köszönöm a linkeket, majd megpróbálok egy ilyen csillapítót beszerezni és megnézni, hogy úgy van-e valami változás. Ezzel annyi a teendő, hogy a koaxot rácsavarozom, majd ezt a csillapítót csavarozom rá a HGW-re?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ilyen lett, 0% veszteség.

Képernyőfotó 2018-06-25 - 22.09.11.png

Ha már a jelszintet képtelenek normálisan beállítani, akkor magad is tudsz rajta korrigálni egy szimmetrikus  -6dB vagy -10dB csillapítótaggal. Átmeneti megoldásnak jó a magas letöltési és alacsony feltöltési jelszint korrigálására házilag.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most