barcadams

T-online fiók nem küldi el az e-mailt

Kérdés

Tisztelt Telekom/Telekomos ügyfelek!

Az alábbi probléma merült fel:
Édesapám 20 éve Telekom(Westel) ügyfél, amikor minden otthon szolgáltatás be lett kötve, kapott egy t-online-os e-mail fiókot amit a mai napig használ. Azonban az én e-mail címem hotmail.com (most MS outlook, korábban MSN messengerhez tartozó). Amikor én küldök neki e-mailt azt ő megkapja, de az amit a t-online-ról küldd a hotmail felé azt én nem kapom meg. Ellenőriztem az internet beállításokat, sőt kedvencekhez van adva, szűrő nincs bekapcsolva, korábban ilyen gond nem volt.

Mi a teendő? Be tudnák központilag állítani az engedélyezést?

Előre is köszönöm.

Tisztelettel: Szalai Ádám

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

11 válasz erre a kérdésre

7 órája, szaboadam írta:

Most érkezett meg nekem is a T-s postafiókba a @barcadams által is leírt válasz hibaüzenet. A részletes hibadiagnosztika szerint:

" Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. "

Valamiért tiltólistára kerültek a T-s mailrendszerből küldött levelek a Hotmail-ben (Outlook-ban). Lehet, hogy @zoli62 tippelt jól, mert más postafiókba küldött leveleknél nincs semmiféle gond.

Bizony. Minél több embernek jelenteni kell hibára, bár ezt a tiltólistárol nehezen fogják levenni, már többször volt ilyen.  A nagy szolgáltatók közül a Microsoft nem szereti a dinamikus ip-ket. Például korábban az Aol  egy egész alhálózati tartományt letiltott, de T-Online-os IP--k is kerültek már blokkolásra.Én egy T-email.hu fiókkal teszteltem Hotmail.com címre küldtem próbalevelet, és azonnal megkaptam a hibaüzenetet.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ezt írja:

his is the mail system at host mail-outd.mail.t-online.hu.

I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.

For further assistance, please send mail to postmaster.

If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.

                   The mail system

<sgt.adams@hotmail.com>: host
    hotmail-com.olc.protection.outlook.com[104.47.10.33] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [195.228.240.63] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (AS3150). You can also refer your provider to
    http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors.
    [DB5EUR03FT012.eop-EUR03.prod.protection.outlook.com] (in reply to MAIL
    FROM command)

sdsd.JPG

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2017. 11. 05. at 20:41, zoli62 írta:

A Hotmail lehet, hogy letiltotta a telekomos dinamikus IP-t.

A hotmail nem tilthatta le mert a t-online-os webcím megkapja az én hotmailemről, a hotmail nem kapja a t-onlineról, ez a gond.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Most érkezett meg nekem is a T-s postafiókba a @barcadams által is leírt válasz hibaüzenet. A részletes hibadiagnosztika szerint:

" Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list. "

Valamiért tiltólistára kerültek a T-s mailrendszerből küldött levelek a Hotmail-ben (Outlook-ban). Lehet, hogy @zoli62 tippelt jól, mert más postafiókba küldött leveleknél nincs semmiféle gond.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Most próbáltam a t-online webes felületéről, tökéletesen működik. Küldi - fogadja a leveleket.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Üdv!

Én ma teszteltem a leírt hibajelenséget. Nekem egyáltalán hibaüzenet sem érkezik, nemhogy az üzenet maga. Más szolgáltatásnál (pl. Gmail) viszont nem jelentkezik a gond, rendben megjön a levél.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A Hotmail lehet, hogy letiltotta a telekomos dinamikus IP-t.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@root és @zoli62 !Én el tudom küldeni az e-mailt, ő nem tudja az én részemre. Egyébként a hotmail.com-ot használom a böngészőben. Amint ő elküldi az én e-mail címem-re kap egy angol nyelvű értesítőt a t-online postafiókjára hogy mail undelivered to sender

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, barcadams írta:

Tisztelt Telekom/Telekomos ügyfelek!

Az alábbi probléma merült fel:
Édesapám 20 éve Telekom(Westel) ügyfél, amikor minden otthon szolgáltatás be lett kötve, kapott egy t-online-os e-mail fiókot amit a mai napig használ. Azonban az én e-mail címem hotmail.com (most MS outlook, korábban MSN messengerhez tartozó). Amikor én küldök neki e-mailt azt ő megkapja, de az amit a t-online-ról küldd a hotmail felé azt én nem kapom meg. Ellenőriztem az internet beállításokat, sőt kedvencekhez van adva, szűrő nincs bekapcsolva, korábban ilyen gond nem volt.

Mi a teendő? Be tudnák központilag állítani az engedélyezést?

Előre is köszönöm.

Tisztelettel: Szalai Ádám

A Hotmail fiókodban édesapád címét add hozzá a megbízható feladókhoz.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@barcadams

Üdv! 

Outlookot használ? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A hotmailben nézd meg a spam mappát. Elképzelhető, hogy ott vana levél amit keresel.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most