benztown

Peering probléma Budapest - Frankfurt

Kérdés

Már napok óta ez megy +/- 18:00 és 23:00 között.

81.183.3.xxx (5. hop) tartómányig minden rendben kb. 20 ms. De onnan németbe, kimondottan Frankfurtba (DE-CIX) megugrik kb. 120 ms-el így egész nyugatra ~250ms RRT-m van. A 20-40% packet loss-rol nem is beszélve. 

5483 Magyar Telekom Nyrt. AS-MAGYARTELEKOM Selective (de-cix weblapja) szóval telekom is ide csatlakozik.

PL: 

scmfra21-cg-0-0-1-1.qsc.de [87.234.14.160]

pr01.eqfr5.blizzardonline.net [80.81.195.26]

fra020isp005.versatel.de [80.81.193.80]

et-7-0-0.cr-polaris.fra1.core.heg.com [80.81.192.239]

stb. stb. 

mind 6. hop és mind Frankfurt. Keletre, belföldön nincs gond. De mivel szinte egész nyugat FFM-en keresztül megy, már zavaros egy kicsit.

1414-est nem akartam hívni és a szerencsétlen csajszinak peering meg traceroute-rol magyarázni.

Tudom hogy ez nem egy "áramtalanítsa routerét" probléma, azért gondoltam hátha van itt valaki aki oda tudja ezt továbbítani ahova kéne. 

Múltban már voltak ilyenek de mindig csak egy napig tartott majd csend volt. De ez már hétfö óta megy. 

Elöre is köszönöm.

Robi

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

49 válasz erre a kérdésre

Ugyanezt tapasztalom, pontosan leírtad. Kb. hétfőig minden rendben volt, játék közben kb. 25-40 közötti ping volt, most 75-90 között van.

Biztosra veszem, hogy a karbantartási/fejlesztési munkálatok kavarnak be, viszont 18:00 előtt és 23:00 után is tapasztalom a lassabb elérést 1000Mb/s mellett.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Én is ezt látom, a hetzner.de általában ~30ms , most packet loss és dupla latency :|

 

ffh.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: sange

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

 1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.254
  2    16 ms    16 ms    17 ms  145.236.238.252
  3    19 ms    19 ms    20 ms  145.236.133.78
  4    20 ms    20 ms    20 ms  145.236.133.78
  5    20 ms    20 ms    19 ms  81.183.3.129
  6   110 ms    93 ms    91 ms  decix2-gw.hetzner.de [80.81.193.164] <---------- ismét Frankfurt
  7    91 ms    93 ms    95 ms  core11.nbg1.hetzner.com [213.239.245.34]
  8    92 ms    93 ms    95 ms  ex9k2.dc1.nbg1.hetzner.com [213.239.203.214]
  9    90 ms    92 ms    94 ms  www.hetzner.de [213.133.107.227]

és

 1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  192.168.1.254
  2    16 ms    17 ms    18 ms  145.236.238.252
  3    20 ms    19 ms    19 ms  145.236.133.78
  4    20 ms    20 ms    20 ms  145.236.133.78
  5    21 ms    21 ms    21 ms  81.183.3.155
  6   107 ms   104 ms   106 ms  nmm-dd1.kasserver.com [80.81.192.119] <---------- de-cix
  7   107 ms   108 ms   113 ms  dd2126.kasserver.com [85.13.128.218]

Törödik ezzel valaki a Telekomnál?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: benztown
további információ

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Nálam is ugyan ez van.

Kedden még 27-35 ms , szerdától 70-80 , szerda és csütörtök este újra indítottam a modemet akkor megjavult ,de ma már bármit csinálok 70 valamennyi.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

 

Ugyanez van nálam is. Délután 6 órától a német szervereken is 100ms +- 20ms válaszidők vannak.
Ügyfeleim nekem panaszkodnak, hogy ***** a szerver, közbe náluk van a probléma.

 

Kérném, ha van itt valaki, aki illetékes az ügyben. Javítsák ki a hibát, és tájékoztassanak.

 

Vagy ez valami gyerekes fórum?  Annyi tudással, hogy hívd fel a 1414 számot?

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

@Lajos70

Miért lenne gyorsabb egy üresjáratban olvasott fórum az élő személyzetes 1414-nél?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
2 órája, Lajos70 írta:

 

Ugyanez van nálam is. Délután 6 órától a német szervereken is 100ms +- 20ms válaszidők vannak.
Ügyfeleim nekem panaszkodnak, hogy ***** a szerver, közbe náluk van a probléma.

 

Kérném, ha van itt valaki, aki illetékes az ügyben. Javítsák ki a hibát, és tájékoztassanak.

 

Vagy ez valami gyerekes fórum?  Annyi tudással, hogy hívd fel a 1414 számot?

 

Hello @Lajos70, a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te. ettől függetlenül segítünk, amiben tudunk, de a nemzetközi internet útvonalak ellenőrzése, a forgalmak áthelyezése pont annyira könnyen megugorható számunkra, mint számodra. szóval durcizol, mint egy gyerek, vagy jelzed a 1414-en

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
30 perce, zoli62 írta:

Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre.

Azért próbálják csak, már azért is, mert enélkül a Þéhez nem biztos, hogy eljut, meg így látszik majd, hogy nem egyéni a gond (valamelyik külföldi Té partner ismét elbarmolt valamit véletlenül vagy szándékosan)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

8 perce, teherwagon írta:

Hello @Lajos70, a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te. ettől függetlenül segítünk, amiben tudunk, de a nemzetközi internet útvonalak ellenőrzése, a forgalmak áthelyezése pont annyira könnyen megugorható számunkra, mint számodra. szóval durcizol, mint egy gyerek, vagy jelzed a 1414-en

2 topical arrébb pont emiatt írtam 1414 hívása mellé időpontot is. Mert akkor van műszakos kolléga is, aki tud ezzel foglalkozni és nem csak szerelőt küldeni. Mind a mellet a kiérkező szerelőnek jogköre átadni a hibát társterületnek. 

No arról meg ne feledkezzünk meg hogy pingre nem biztosít garanciát az ászf + arról se hogy vastagon  MT hálózata után van gond. 

38 perce, zoli62 írta:

Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre.

Mivel ászf nem biztosít rá kb semmit...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 perce, anonymus írta:

...No arról meg ne feledkezzünk meg hogy pingre nem biztosít garanciát az ászf + arról se hogy vastagon  MT hálózata után van gond. 

Így van, de korábban is volt ilyen, és akkor is segítettek (nem villámsebesen persze, mert ilyenkor izmozni kell a külföldi partnerekkel, szerződéseket lobogtatni, kérni, könyörögni, fenyegetőzni, ahogy a helyzet megköveteli)

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

akkor nem az lenne a legegyszerűbb ha mind írnánk az online formon keresztül? mivel telefonon részleteket nehéz közölni, gyorsan pedig úgy sem fogják elintézni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Lakkossági szerződésetek van törvényileg 30 nap áll a szolgáltató rendelkezésére hogy választ küldjön.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
9 perce, teherwagon írta:

Így van, de korábban is volt ilyen, és akkor is segítettek (nem villámsebesen persze, mert ilyenkor izmozni kell a külföldi partnerekkel, szerződéseket lobogtatni, kérni, könyörögni, fenyegetőzni, ahogy a helyzet megköveteli)

Nagykereskedelmi bérleti szerződések hava van ilyenre orrba szájba bérel és bérbe adnak mindent.  Közelmúltban volt erre példa amúgy, MT jelezte a hibát a xy külföldi cég fele. De ők csak napok alatt jutottak el oda hogy foglalkozzanak vele ennél többet meg a MT nem tud tenni. 

 

Nekem is segítettek már ilyenbe telefonon, kellet egy tracert meg egy pinget futtatni azt kielemeztük. Ip címből kiderítették nekem hogy nem a T csoport hálózatában van gond hanem a kicsi kék hárombetűs kft-nél. Felveszik velük a kapcsolatot de tegyem meg ezt én is. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hiba. Nos... ezt már csak akkor közölte velem az oldal amikor már eltöltöttem fél órát a kitöltéssel.

Remélem ezt az egész online ügyintézős/fiókos f*stalicska sz*r lasssssúúúúúúúúú oldalt kivágjátok minél hamarabb a fenébe.

hiba.png

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Amint az ország digitális érettsége elér egy szintet :D ez volt az utolsó indok az egész weblap lecserélési időpontjára. Amúgy szerintem soha, amilyen bonyolult és összetett a weblap mögött lévő crm rendszerek. Nem a hozzáértés hanem a pénz hiányzik bele. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Ehhez is kéne a régóta ígért ticket rendszer.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Mire gondolsz?

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Olyan hibajegykezelő rendszerre, amiből a ticket egyből a szakmailag illetékes megfelelő háttércsoportnak megy.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

T mobil alkalmazásában találsz ilyesmit, weblapon ezt megint elengedték. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

Még bedobok egy tracert az osztrák jú-pí-szí-hez (ezek szerint nem szabad itt más net szolgáltató nevét használni...) Azért mert ez kicsit érdekes.

1     1 ms     1 ms     1 ms  192.168.178.1
  2     4 ms     3 ms     3 ms  10.200.1.25
  3     4 ms     4 ms     3 ms  10.24.99.1
  4     5 ms     5 ms     5 ms  vl2005.ar0-heviz.net.telekom.hu [188.36.251.209]
  5     9 ms     9 ms     9 ms  Hu0-1-0-0.ic0-ip2.net.telekom.hu [81.183.0.35]
  6    14 ms     8 ms    10 ms  81.183.3.38
  7     9 ms     9 ms     7 ms  81.183.3.157 eddig HU innen pedig közvelten
  8    20 ms    22 ms    25 ms  80.157.204.37 DTAG (Deutsche Telekom AG) az anya vállalat Kassel-i szerver. DE
  9    21 ms    24 ms    22 ms  217.239.47.62  DTAG Kassel DE
 10    17 ms    17 ms    16 ms  80.157.202.62 DTAG Kassel DE

 11    17 ms    18 ms    19 ms  at-vie01b-rc1-ae44-0.aorta.net [213.46.173.118] ***** anya vállat Amszterdam NL (jú-pí-szí)
 12    30 ms    17 ms    18 ms  at-vie-sk11-pe01-ae0-2042.aorta.net [84.116.228.126] Bécs AT
 13    17 ms    16 ms    19 ms  at-vie-sk11-pe03-vlan2027.aorta.net [84.116.228.66] Bécs AT

Szóval van egy direkt vonal Kasselba ís melyen keresztül Ausztriába (Hollandián keresztül ebben az esetben) route-olunk. Itt nincs gáz.

Kitöltöttem egy kapcsolat felvételi akármit a weblapon. De azért hétfön felhívom a de-cix ügyfélszolgálatát. Ha velem nem állnak szóba akkor van egy pár ismerösöm akik a de-cix fizetös kuncsaftjai. Nekik csak mondanak valamit.

Addig is reménykedhetünk.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: benztown
jú pí szí

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, zoli62 írta:

Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre.

El sem merem képzelni, hogy akkor a packet loss hanyadlagosan van kezelve a Telekomnál...

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Könyörgöm csináljanak valamit vele, játszhatatlan egy csomó online játék és már nem csak este, hanem napközben is. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Most per pillanat jónak tűnik, nálam 25-40 között mozog, mint szokott.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

A ping most rendben, de packet loss van most is, csak kevesebb mint esténként.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most