benztown Posztolva ekkor: 2018. február 1. Megosztás Posztolva ekkor: 2018. február 1. Már napok óta ez megy +/- 18:00 és 23:00 között. 81.183.3.xxx (5. hop) tartómányig minden rendben kb. 20 ms. De onnan németbe, kimondottan Frankfurtba (DE-CIX) megugrik kb. 120 ms-el így egész nyugatra ~250ms RRT-m van. A 20-40% packet loss-rol nem is beszélve. 5483 Magyar Telekom Nyrt. AS-MAGYARTELEKOM Selective (de-cix weblapja) szóval telekom is ide csatlakozik. PL: scmfra21-cg-0-0-1-1.qsc.de [87.234.14.160] pr01.eqfr5.blizzardonline.net [80.81.195.26] fra020isp005.versatel.de [80.81.193.80] et-7-0-0.cr-polaris.fra1.core.heg.com [80.81.192.239] stb. stb. mind 6. hop és mind Frankfurt. Keletre, belföldön nincs gond. De mivel szinte egész nyugat FFM-en keresztül megy, már zavaros egy kicsit. 1414-est nem akartam hívni és a szerencsétlen csajszinak peering meg traceroute-rol magyarázni. Tudom hogy ez nem egy "áramtalanítsa routerét" probléma, azért gondoltam hátha van itt valaki aki oda tudja ezt továbbítani ahova kéne. Múltban már voltak ilyenek de mindig csak egy napig tartott majd csend volt. De ez már hétfö óta megy. Elöre is köszönöm. Robi Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
3 dptrsk Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. @Lajos70 Miért lenne gyorsabb egy üresjáratban olvasott fórum az élő személyzetes 1414-nél? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Redgamer Posztolva: 2018. február 2. Megosztás Posztolva: 2018. február 2. Ugyanezt tapasztalom, pontosan leírtad. Kb. hétfőig minden rendben volt, játék közben kb. 25-40 közötti ping volt, most 75-90 között van. Biztosra veszem, hogy a karbantartási/fejlesztési munkálatok kavarnak be, viszont 18:00 előtt és 23:00 után is tapasztalom a lassabb elérést 1000Mb/s mellett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 benztown Posztolva: 2018. február 2. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. február 2. (szerkesztve) 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.254 2 16 ms 16 ms 17 ms 145.236.238.252 3 19 ms 19 ms 20 ms 145.236.133.78 4 20 ms 20 ms 20 ms 145.236.133.78 5 20 ms 20 ms 19 ms 81.183.3.129 6 110 ms 93 ms 91 ms decix2-gw.hetzner.de [80.81.193.164] <---------- ismét Frankfurt 7 91 ms 93 ms 95 ms core11.nbg1.hetzner.com [213.239.245.34] 8 92 ms 93 ms 95 ms ex9k2.dc1.nbg1.hetzner.com [213.239.203.214] 9 90 ms 92 ms 94 ms www.hetzner.de [213.133.107.227] és 1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.254 2 16 ms 17 ms 18 ms 145.236.238.252 3 20 ms 19 ms 19 ms 145.236.133.78 4 20 ms 20 ms 20 ms 145.236.133.78 5 21 ms 21 ms 21 ms 81.183.3.155 6 107 ms 104 ms 106 ms nmm-dd1.kasserver.com [80.81.192.119] <---------- de-cix 7 107 ms 108 ms 113 ms dd2126.kasserver.com [85.13.128.218] Törödik ezzel valaki a Telekomnál? Szerkesztve ekkor: 2018. február 2. Szerkesztő: benztown további információ Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Spain105 Posztolva: 2018. február 2. Megosztás Posztolva: 2018. február 2. Nálam is ugyan ez van. Kedden még 27-35 ms , szerdától 70-80 , szerda és csütörtök este újra indítottam a modemet akkor megjavult ,de ma már bármit csinálok 70 valamennyi. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Lajos70 Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. Ugyanez van nálam is. Délután 6 órától a német szervereken is 100ms +- 20ms válaszidők vannak. Ügyfeleim nekem panaszkodnak, hogy ***** a szerver, közbe náluk van a probléma. Kérném, ha van itt valaki, aki illetékes az ügyben. Javítsák ki a hibát, és tájékoztassanak. Vagy ez valami gyerekes fórum? Annyi tudással, hogy hívd fel a 1414 számot? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. 2 órája, Lajos70 írta: Ugyanez van nálam is. Délután 6 órától a német szervereken is 100ms +- 20ms válaszidők vannak. Ügyfeleim nekem panaszkodnak, hogy ***** a szerver, közbe náluk van a probléma. Kérném, ha van itt valaki, aki illetékes az ügyben. Javítsák ki a hibát, és tájékoztassanak. Vagy ez valami gyerekes fórum? Annyi tudással, hogy hívd fel a 1414 számot? Hello @Lajos70, a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te. ettől függetlenül segítünk, amiben tudunk, de a nemzetközi internet útvonalak ellenőrzése, a forgalmak áthelyezése pont annyira könnyen megugorható számunkra, mint számodra. szóval durcizol, mint egy gyerek, vagy jelzed a 1414-en Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. (szerkesztve) 8 perce, teherwagon írta: Hello @Lajos70, a fórum nem ügyfélszolgálat, ügyfelek vagyunk, mint te. ettől függetlenül segítünk, amiben tudunk, de a nemzetközi internet útvonalak ellenőrzése, a forgalmak áthelyezése pont annyira könnyen megugorható számunkra, mint számodra. szóval durcizol, mint egy gyerek, vagy jelzed a 1414-en 2 topical arrébb pont emiatt írtam 1414 hívása mellé időpontot is. Mert akkor van műszakos kolléga is, aki tud ezzel foglalkozni és nem csak szerelőt küldeni. Mind a mellet a kiérkező szerelőnek jogköre átadni a hibát társterületnek. No arról meg ne feledkezzünk meg hogy pingre nem biztosít garanciát az ászf + arról se hogy vastagon MT hálózata után van gond. 38 perce, zoli62 írta: Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre. Mivel ászf nem biztosít rá kb semmit... Szerkesztve ekkor: 2018. február 3. Szerkesztő: anonymus Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 teherwagon Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. 4 perce, anonymus írta: ...No arról meg ne feledkezzünk meg hogy pingre nem biztosít garanciát az ászf + arról se hogy vastagon MT hálózata után van gond. Így van, de korábban is volt ilyen, és akkor is segítettek (nem villámsebesen persze, mert ilyenkor izmozni kell a külföldi partnerekkel, szerződéseket lobogtatni, kérni, könyörögni, fenyegetőzni, ahogy a helyzet megköveteli) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. Lakkossági szerződésetek van törvényileg 30 nap áll a szolgáltató rendelkezésére hogy választ küldjön. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. 9 perce, teherwagon írta: Így van, de korábban is volt ilyen, és akkor is segítettek (nem villámsebesen persze, mert ilyenkor izmozni kell a külföldi partnerekkel, szerződéseket lobogtatni, kérni, könyörögni, fenyegetőzni, ahogy a helyzet megköveteli) Nagykereskedelmi bérleti szerződések hava van ilyenre orrba szájba bérel és bérbe adnak mindent. Közelmúltban volt erre példa amúgy, MT jelezte a hibát a xy külföldi cég fele. De ők csak napok alatt jutottak el oda hogy foglalkozzanak vele ennél többet meg a MT nem tud tenni. Nekem is segítettek már ilyenbe telefonon, kellet egy tracert meg egy pinget futtatni azt kielemeztük. Ip címből kiderítették nekem hogy nem a T csoport hálózatában van gond hanem a kicsi kék hárombetűs kft-nél. Felveszik velük a kapcsolatot de tegyem meg ezt én is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 anonymus Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. Amint az ország digitális érettsége elér egy szintet ez volt az utolsó indok az egész weblap lecserélési időpontjára. Amúgy szerintem soha, amilyen bonyolult és összetett a weblap mögött lévő crm rendszerek. Nem a hozzáértés hanem a pénz hiányzik bele. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 benztown Posztolva: 2018. február 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2018. február 3. (szerkesztve) Még bedobok egy tracert az osztrák jú-pí-szí-hez (ezek szerint nem szabad itt más net szolgáltató nevét használni...) Azért mert ez kicsit érdekes. 1 1 ms 1 ms 1 ms 192.168.178.1 2 4 ms 3 ms 3 ms 10.200.1.25 3 4 ms 4 ms 3 ms 10.24.99.1 4 5 ms 5 ms 5 ms vl2005.ar0-heviz.net.telekom.hu [188.36.251.209] 5 9 ms 9 ms 9 ms Hu0-1-0-0.ic0-ip2.net.telekom.hu [81.183.0.35] 6 14 ms 8 ms 10 ms 81.183.3.38 7 9 ms 9 ms 7 ms 81.183.3.157 eddig HU innen pedig közvelten 8 20 ms 22 ms 25 ms 80.157.204.37 DTAG (Deutsche Telekom AG) az anya vállalat Kassel-i szerver. DE 9 21 ms 24 ms 22 ms 217.239.47.62 DTAG Kassel DE 10 17 ms 17 ms 16 ms 80.157.202.62 DTAG Kassel DE 11 17 ms 18 ms 19 ms at-vie01b-rc1-ae44-0.aorta.net [213.46.173.118] ***** anya vállat Amszterdam NL (jú-pí-szí) 12 30 ms 17 ms 18 ms at-vie-sk11-pe01-ae0-2042.aorta.net [84.116.228.126] Bécs AT 13 17 ms 16 ms 19 ms at-vie-sk11-pe03-vlan2027.aorta.net [84.116.228.66] Bécs AT Szóval van egy direkt vonal Kasselba ís melyen keresztül Ausztriába (Hollandián keresztül ebben az esetben) route-olunk. Itt nincs gáz. Kitöltöttem egy kapcsolat felvételi akármit a weblapon. De azért hétfön felhívom a de-cix ügyfélszolgálatát. Ha velem nem állnak szóba akkor van egy pár ismerösöm akik a de-cix fizetös kuncsaftjai. Nekik csak mondanak valamit. Addig is reménykedhetünk. Szerkesztve ekkor: 2018. február 3. Szerkesztő: benztown jú pí szí Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 pecka Posztolva: 2018. február 4. Megosztás Posztolva: 2018. február 4. Könyörgöm csináljanak valamit vele, játszhatatlan egy csomó online játék és már nem csak este, hanem napközben is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 sange Posztolva: 2018. február 2. Megosztás Posztolva: 2018. február 2. (szerkesztve) Én is ezt látom, a hetzner.de általában ~30ms , most packet loss és dupla latency Szerkesztve ekkor: 2018. február 2. Szerkesztő: sange Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 teherwagon Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. 30 perce, zoli62 írta: Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre. Azért próbálják csak, már azért is, mert enélkül a Þéhez nem biztos, hogy eljut, meg így látszik majd, hogy nem egyéni a gond (valamelyik külföldi Té partner ismét elbarmolt valamit véletlenül vagy szándékosan) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 sange Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. akkor nem az lenne a legegyszerűbb ha mind írnánk az online formon keresztül? mivel telefonon részleteket nehéz közölni, gyorsan pedig úgy sem fogják elintézni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 sange Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. Hiba. Nos... ezt már csak akkor közölte velem az oldal amikor már eltöltöttem fél órát a kitöltéssel. Remélem ezt az egész online ügyintézős/fiókos f*stalicska sz*r lasssssúúúúúúúúú oldalt kivágjátok minél hamarabb a fenébe. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. Ehhez is kéne a régóta ígért ticket rendszer. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. Mire gondolsz? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 zoli62 Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. (szerkesztve) Olyan hibajegykezelő rendszerre, amiből a ticket egyből a szakmailag illetékes megfelelő háttércsoportnak megy. Szerkesztve ekkor: 2018. február 3. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 anonymus Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. T mobil alkalmazásában találsz ilyesmit, weblapon ezt megint elengedték. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 SafranyFerenc86 Posztolva: 2018. február 3. Megosztás Posztolva: 2018. február 3. 4 órája, zoli62 írta: Saknos a pinggel kapcsolatos pronlémák mindig is másodlagosan voltak kezelve a Telekomnál, tehát ha a telefonos ügyfélszolgálatatot valaki felhívja, azzal nincs előbbre. El sem merem képzelni, hogy akkor a packet loss hanyadlagosan van kezelve a Telekomnál... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Redgamer Posztolva: 2018. február 4. Megosztás Posztolva: 2018. február 4. Most per pillanat jónak tűnik, nálam 25-40 között mozog, mint szokott. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 sange Posztolva: 2018. február 4. Megosztás Posztolva: 2018. február 4. A ping most rendben, de packet loss van most is, csak kevesebb mint esténként. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
benztown
Már napok óta ez megy +/- 18:00 és 23:00 között.
81.183.3.xxx (5. hop) tartómányig minden rendben kb. 20 ms. De onnan németbe, kimondottan Frankfurtba (DE-CIX) megugrik kb. 120 ms-el így egész nyugatra ~250ms RRT-m van. A 20-40% packet loss-rol nem is beszélve.
5483 Magyar Telekom Nyrt. AS-MAGYARTELEKOM Selective (de-cix weblapja) szóval telekom is ide csatlakozik.
PL:
scmfra21-cg-0-0-1-1.qsc.de [87.234.14.160]
pr01.eqfr5.blizzardonline.net [80.81.195.26]
fra020isp005.versatel.de [80.81.193.80]
et-7-0-0.cr-polaris.fra1.core.heg.com [80.81.192.239]
stb. stb.
mind 6. hop és mind Frankfurt. Keletre, belföldön nincs gond. De mivel szinte egész nyugat FFM-en keresztül megy, már zavaros egy kicsit.
1414-est nem akartam hívni és a szerencsétlen csajszinak peering meg traceroute-rol magyarázni.
Tudom hogy ez nem egy "áramtalanítsa routerét" probléma, azért gondoltam hátha van itt valaki aki oda tudja ezt továbbítani ahova kéne.
Múltban már voltak ilyenek de mindig csak egy napig tartott majd csend volt. De ez már hétfö óta megy.
Elöre is köszönöm.
Robi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
12
7
7
6
Népszerű napok
2018. Február 3.
18
2018. Február 16.
5
2018. Február 14.
5
2018. Február 4.
4
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
sange 12 poszt
anonymus 7 poszt
benztown 7 poszt
pecka 6 poszt
Népszerű napok
2018. Február 3.
18 poszt
2018. Február 16.
5 poszt
2018. Február 14.
5 poszt
2018. Február 4.
4 poszt
Posztolt képek
53 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.