Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Telekom APP


Andibaba

Kérdés

Ajánlott posztok

  • 2

Sajnos nálam az egyenleget sem mutatja. 1 GB netem van, ezt írja is, de az egyenleg 0, akármelyik részében nézem az időszaknak. Most még egyéb gondom is akadt (bár nem közvetlenül az app-pal): a fordulónap előtt hat nappal elfogyott az 1 GB, (ezt a telefonom menüpontja mutatta), ezért a 1414-en rendeltem volna 200 MB extra netet. Az a válasz jött, hogy az előfizetésemhez ezt nem vehetem igénybe. Mobil S van, 1 GB nettel. Az ÁSzF-ben sehol nem találtam olyat, hogy az extra net elérése bárhol korlátozva lenne.

Sajnos a 1414 új digitális asszisztense eléggé kétségbeejtő. Úgy tűnt hogy számára az előfizetésem alapján megoldható lett volna az extra net igénybevétele, de ez most már nem aktuális, mert itt a fordulónapom, csak kérdezni akartam volna, de azt nem lehetett.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

@Roli82 

Csak egy kérdés a képhez: úgy látom hogy mindegyik esetben az egyenlegnél lévő két szám (a kék és a szürke) azonos. Én nem vagyok Magentás, de van mobilnetem, és nálam is azonosak a számok, holott szerintem a másodiknak a még felhasználhatót illene jelölni, ami nálam már lényegesen kevesebb lenne. Persze lehet, hogy rosszul gondolom, de akkor meg semmi értelme. Igaz az App-ban nálam soha nem mutatta a valódi egyenleget (mobilnetnél, a telefonnál igen), csak a PC-n belépve tudtam megnézni, mert ott helyesen mutatja.

Amúgy a korábban létezett automatikus beléptetés már teljesen a múlté lett? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3
3 órája, OldMike írta:

@Roli82 

Csak egy kérdés a képhez: úgy látom hogy mindegyik esetben az egyenlegnél lévő két szám (a kék és a szürke) azonos. Én nem vagyok Magentás, de van mobilnetem, és nálam is azonosak a számok, holott szerintem a másodiknak a még felhasználhatót illene jelölni, ami nálam már lényegesen kevesebb lenne. Persze lehet, hogy rosszul gondolom, de akkor meg semmi értelme. Igaz az App-ban nálam soha nem mutatta a valódi egyenleget (mobilnetnél, a telefonnál igen), csak a PC-n belépve tudtam megnézni, mert ott helyesen mutatja.

Amúgy a korábban létezett automatikus beléptetés már teljesen a múlté lett? 

Nálam azért egyforma mert ma volt a forduló napom és még nem használtam el belőle. A kék színű mutatja azt , hogy mennyi van még hátra. Az i betűre bökve meg azt, hogy meddig lehet felhasználni. Engem jelenleg is automatikusan léptet be.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
3 órája, Roli82 írta:

Nálam azért egyforma mert ma volt a forduló napom és még nem használtam el belőle. A kék színű mutatja azt , hogy mennyi van még hátra. Az i betűre bökve meg azt, hogy meddig lehet felhasználni. Engem jelenleg is automatikusan léptet be.

Akkor engem nem szeretnek :). A PC-n kiírja, hogy azonosítási kísérlet, de úgy látszik hogy azonosíthatatlan vagyok, mert be kell lépnem. Amúgy ezt sem volt egyszerű megoldani, mert az MT azonosítóhoz megadott (korábban működött) jelszavamat nem fogadta el, az email címhez megadott jelszót szintén nem, FB-vel meg nem lépek be sehová. Szerencsére az email címhez tudtam új jelszót megadni, azzal már működik. A Telekom alkalmazásban is ezzel a kombinációval tudok belépni, ami azért végül is logikusnak tűnik, igaz korábban felismerte a telefonszámot, és ment automatikusan. Ez van.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2019. 01. 03. at 0:14, zoli62 írta:

Azóta sincs Magenta sor, hibajegyet is (vettek fel rá?)... Az app Google Play adatlapján meg van adva egy kapcsolati cím, amire a hibákat megírva senki sem válaszol.

Eredmény. Másodszori hibabejelentéssel összesen 9+3 nap után sikerült megoldani. Az első alkalommal, a bejelentés után kilenc nap után kaptam egy SMS-t, hogy nincs központi hiba, a hibajegy újraindítása után meg a harmadik napon egy másik tartalmú üzenetet, mely szerint a hibát kijavították. Ekkor ellenőríztem, és meglepetésemre működött az, aminek alapból is kellett volna.

Kérdéseim.

1. Az első bejelentés után egyáltalán kivizsgálta-e ezt valaki?

2. Miért kell mindig a Telekomnál a leginkább online felülettel, de akár csak egy normál szolgáltatással kapcsolatos hibákat többször is bejelenteni? (Mindegyikkel van saját és tapasztalatom, de a fórumon is sok ilyen esettel találkozunk)

3. Mi tartott 12 napig? (A belső kommunikáció?)

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
3 perce, zoli62 írta:

Mi tartott 12 napig? (A belső kommunikáció?)

Gondolom több üzenet is érkezik nekik, vagy lehet nem figyelik annyira.
Kitudja, de sokszor már az is csoda, hogy ha egy fejlesztő válaszol. :)

Régebbi app egyébként néha jól jöhet, érdemes egy régebbi .apk fájlt elrakni, hisz kitudja mikor kell majd egy régebbi funkció, ami amúgy nincs az új appba. Itt le tudod tölteni a régi verziókat, 2015-ig visszamenőleg.

Btw, ha már Té-s appok. Sajnálom, hogy néhány régi appot megszüntettek, pl. Árfolyamok, MobilTárca, stb.
Számomra az Árfolyamok app volt a legjobb, anno sokat használtam.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
3 órája, Abit írta:

Gondolom több üzenet is érkezik nekik, vagy lehet nem figyelik annyira.
Kitudja, de sokszor már az is csoda, hogy ha egy fejlesztő válaszol. :)

Régebbi app egyébként néha jól jöhet, érdemes egy régebbi .apk fájlt elrakni, hisz kitudja mikor kell majd egy régebbi funkció, ami amúgy nincs az új appba. Itt le tudod tölteni a régi verziókat, 2015-ig visszamenőleg.

Btw, ha már Té-s appok. Sajnálom, hogy néhány régi appot megszüntettek, pl. Árfolyamok, MobilTárca, stb.
Számomra az Árfolyamok app volt a legjobb, anno sokat használtam.

Nézd. Nemcsak az appal van gond, hanem magával a Telekom fiókkal is, az meg a háttérrendszer hibája, és arról tudniuk kell, mert az ügyfélszolgálattól is sok hibajelzést kapnak erről, vagy a fórum kemény magjától. Nekem még nem sikerült Telekom  megbízásából fejlesztővel felvenni a kapcsolatot. Neked igen?

Én is többször használok régi appokat. Ez egy hasznos oldal. ki tartja fenn? 

Én is emlékszem, hogy anno Nokia telefonomon fent volt az Árfolyamok, illetve még a Galaxy S-en is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 órája, zoli62 írta:

Nézd. Nemcsak az appal van gond, hanem magával a Telekom fiókkal is, az meg a háttérrendszer hibája, és arról tudniuk kell, mert az ügyfélszolgálattól is sok hibajelzést kapnak erről, vagy a fórum kemény magjától.

A fiók is problémás, ez igaz. Pl. nálam kétszer mutatja neten a Domino Mostot, meg még van egy-két baki.

8 órája, zoli62 írta:

Nekem még nem sikerült Telekom  megbízásából fejlesztővel felvenni a kapcsolatot. Neked igen?

Nem, nem is próbálkoztam eddig. 

 

8 órája, zoli62 írta:

Én is többször használok régi appokat. Ez egy hasznos oldal. ki tartja fenn? 

Az oldalt nem tudom ki tartja fenn. Van még ilyesmi, pl. APKmirror, de ott nem volt feltöltve a T appja. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
11 perce, zoli62 írta:

Inkább azt mondanám, hogy a bakik, azaz inkább hibák vannak túlnyomó többségben az oldalon. :)

 

Igen, van probléma, de az ember alkotta dolgok nem hibátlanok.  Persze néha idegesítő lehet.
Én ma egy ilyesmibe botlottam bele. Utánanéztem a T-percek szolgáltatásnak, az oldal, ami a részleteket tartalmazná, a rendszer szerint "Nem létezik." 
Ha azt nézzük, hogy más szolgáltatók oldalai milyenek, akkor a Telekomnál nem is rossz a helyzet.  Szvsz ez szolgáltatások terén is így van.

T App témához: Ma gondoltam, visszarakom a régebbi verziójú appot. 7.8-as verzióval próbálkoztam, telepítés után kidobott. 6-os még ment. Lehetséges, a régebbi verziók használhatatlanok lesznek, aminek meg nem örülnék, mert sok-sok funkciót régebbi appokban találok meg. :(

Nem pont idevaló, de kihagytam: a kék konkurensnél (?) most volt appfrissítés. Még ne is panaszkodjunk, szerintem sokkal rosszabb, mint a Telekom alkalmazás.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: abit
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
18 perce, abit írta:

 

Igen, van probléma, de az ember alkotta dolgok nem hibátlanok.  Persze néha idegesítő lehet.
Én ma egy ilyesmibe botlottam bele. Utánanéztem a T-percek szolgáltatásnak, az oldal, ami a részleteket tartalmazná, a rendszer szerint "Nem létezik." 
Ha azt nézzük, hogy más szolgáltatók oldalai milyenek, akkor a Telekomnál nem is rossz a helyzet.  Szvsz ez szolgáltatások terén is így van.

T App témához: Ma gondoltam, visszarakom a régebbi verziójú appot. 7.8-as verzióval próbálkoztam, telepítés után kidobott. 6-os még ment. Lehetséges, a régebbi verziók használhatatlanok lesznek, aminek meg nem örülnék, mert sok-sok funkciót régebbi appokban találok meg. :(

Nem pont idevaló, de kihagytam: a kék konkurensnél (?) most volt appfrissítés. Még ne is panaszkodjunk, szerintem sokkal rosszabb, mint a Telekom alkalmazás.

A propellereseknél van egy "jóság", a hóközi elektronikus hívásrészletezó, ami idestova 19 éve létezik, és eddig a Telekomnak, vagy többi szolgáltatónak még mindig nem sikerült "lemásolni". :) Ez akkor hasznos, ha ellenőrizni szeretnéd egypár gyanús hívásodat, hogy ne a számlánál derüljön ki. A múltkor egy ügyintéző elismerte, hogy sajnos a számítógépes ügyintézés világában még több a hr hiba mint régen a számítógépek tömeges elterjedése előtt (70-30% az arány), pedig inkább fele-fele lenne a reális.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
4 perce, zoli62 írta:

A propellereseknél van egy "jóság", a hóközi elektronikus hívásrészletezó, ami idestova 19 éve létezik, és eddig a Telekomnak, vagy többi szolgéltatónak még mindig nem sikerült "lemásolni". :) Ez akkor hasznos, ha ellenőrizni szeretnéd egypár gyanús hívásodat, hogy ne a számlánál derüljön ki.

A T-nél is van ilyen ezek szerint, nem? [link]

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 3

VOIP esetében ott a HGW ami részletezi, hogy ki hívott, mennyi ideig tartott a hívás, de egy normálisabb fajta deck is lementi ezeket az információkat. Persze, ha egy családtag nem akarja, hogy kiderüljön, akkor tudja törölni, de azt úgy is észre veszed és akkor már rögtön gyanús, hogy kilenvlcvenes számokat hívogat ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
3 órája, abit írta:

Ja, akkor a Kékek által nyújtott hívásrészletező jobb. Mondjuk nekem eddig még erre nem volt szükségem, szóval nincs tapasztalatom ezzel kapcsolatban... :) 

Nekem se sok szükségem volt rá, de jó, ha van. Tény, hogy a Telekom ilyet nem tud/akar felmutatni. Még a hóvégi elektronikus hívásrészletező is el van tüntetve a honlapjukról és az általad idézett GYIK-ban sem szerepel. https://eft.t-mobile.hu/ehr/login

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zoli62
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
19 órája, zoli62 írta:

Nekem se sok szükségem volt rá, de jó, ha van. Tény, hogy a Telekom ilyet nem tud/akar felmutatni. Még a hóvégi elektronikus hívásrészletező is el van tüntetve a honlapjukról és az általad idézett GYIK-ban sem szerepel. https://eft.t-mobile.hu/ehr/login

Végülis kitudja mikor kell. ?

Nem tudtam, hogy ilyen formában eltüntették, köszi a linket. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...