Ugrás a tartalomhoz
  • 5

Roli82

Kérdés

  • Válaszok 962
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Sziasztok, olyan problémám lenne, hogy a set sop box (sagem) -nál kicseréltem ma a scartot HDMI-re és a kép jó is szép is minden, viszont a box menüje akkora lett, hogy beteriti a képernyőt, egyszóval k-vanagy lettt :D:( mit tudok állitani vagy mitöl van ez? mondom csak a menünél a kép az jo és a tv n sem tudom mit állitani mert a stb menüje csatonalista nézete lett nagyon nagy.. hogy állitsam h jo legyen? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Lacikaaa@ Azt gondolom, hogy a beltéri egység nem a tv felbontásának megfelelő kimeneti felbontásra van beállítva. Pld: a beltérid 576 soros felbontást ad ki, a tv-éd meg mondjuk 1080 soros felbontású. Menj be a beltéri beállítások > video menűbe és -ha lehet- állítsd feljebb a felbontást olyanra, mint a tv-éd felbontása!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

figyelj csak ugy tudom nézni ha a scartot dugom vissza, az igy volt, HDMI kimenet aktiválása : OK , 1080i-t ir vagy valami pan and scan , de álitottam már mindent és ez az állandó ki be dugdosás már az agyamra megy :D akkor állitottam a beltérin még az RGB-t ycbr re is aakkor sem volt jo..  csak ugye csak ugy tudom álitgatni ha visszadugom scartba.. amki van huzva belőle nincs zavar.. *****om sem tudjaa mostmár télleg.. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

ha nincs a box bekapcs nem is semmit :D ha bekapcsolom és menüt nyomok a boxra akkor is 576-ot ir ha megy a pl az m4sport akkor is.. egyéb 5let? ne mtudom ha felhivnám a központot mit mondanának..  ott tudnak valami ujrainditást csinálni? mondjuk már kikapcsoltam áramtalanitottam midnent csináltam.. mégsem jo :(

de am mi ezaz 576 ?? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 perce, acel írta:

Teljesen érthető, a visszahívást kérek menüpont hiánya nem nagyon.  Egyébként az ünnepnap nem mentesít a törvényi kötelesség alól egy céget sem.

Attól még darabra sokkal kevesebb ember dolgozik, egyszerre meg nem tudnak 2-3 emberrel beszélni.  + Kisebb cégnél nincs 0-24 ügyfélszolgálat se!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: anonymus
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Épp most, anonymus írta:

Gondolom a fel kell venni a telefont x perc alatt ? Ha igen akkor azt a törvényt újra kéne olvasni mert kb sehol nem foglalkoznak vele.

Ez hozzáállás kérdése, valamint az sosem érv hogy más se tartja be,  tudom a bűnözők szeretnek ezzel félreérvelni. Több szolgáltató  legalább megcsinálta a visszahívást, ahol kevesebb emberrel lehet jobb szolgáltatást nyújtani.  Jelenleg ezzel a T a legelmaradottabb üsz.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

https://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99700155.TV

Valahol olvastam hogy nem igazán bírságoltak, mert nem ellenőrizhető. A szöveg alapján legalább 1 ot perc alatt lévő válasz elég. Szóvál kikerülhet ő, a kérdés hogy az törvények megfelelőseg vagy az ügyfelek megtartása a cél. Attól hogy nyitva egy ajtó, nem szabad bemenni rajta, kikerülni a törvény szellemét pont olyan mint bemenni máshoz engedély nélkül, és olyan érv hogy más se csinálja az felrebeszeles, a tényeken nem változtat és semmitől sem mentesít.  A visszahívási rendszer jobb a szolgáltatónak és az ügyfélnek is,  de látható hogy a t-nek ez magas. Nem is törekszik a nívós szolgáltatásra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...