Ugrás a tartalomhoz
  • 1

Webmail


fidelia

Kérdés

Két témában kérdezek.

Az egyik: hogy lehet, hogy minden reggel a t-online webmail oldallal kell kezdenem, mert amit én NEM-spam-nek minősítek már tizenezredszer, holnap ismét a spam folderben találom (és fordítva: ami általam spam, az mégis az inboxba jön) ez más, nem-fizetős szervereken simán működik.

 

A másik:  hogy fordulhat elő (már harmadízben), hogy kéretlen reklámot kapok direkt a t-onlie címemre? Reméltem, hogy a fizetett szolgáltatással ezek mellőzését is várhatom...

(más email címeimről átirányított levelek esetében egy szavam sincs :) az más...)

Köszönöm előre is - szép vasárnapot és további jó munkát kívánok

 

régi ügyfelük

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 273
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
Webmail szolgáltatás 2015.01.16. 10.45 -óra óta nem lehet be lépni:catsad: illtve nem is müködik

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Webmail szolgáltatásunk hamarosan megújul, ennek első lépéseként ezzel az új belépő oldallal találkozik.
Kérjük, a szokásos módon jelentkezzen be, ezt követően továbbirányítjuk a már ismert webes felületre.
A szolgáltatás megújulásának további lépéseiről a későbbiekben nyújtunk tájékoztatást!
Telekom

 

Az otthoni előfizetés meg igen csak fél éve nem megy.....

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt online önkiszolgáló felületünkön az ügyintézés és a megrendelés funkciók átmeneti ideig sajnos nem érhetőek el érintett ügyfeleinknek a következő időszakban.

 
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hibaelhárítás folyamatban van...Web mail

És a másik része azt is csinálják már vagy fél éve, oda meg aztán tényleg nem lehet belépni : ügyfélkapcsolati és számlázási rendszer. Azért ez már a XXI.század míg a konkurencia sávszélességet emel, addig itt a saját rendszerüket nem tudják rendessen üzemeltetni, sajnos el járt a T felett az idő nem csak az előfizetést kell beszedni, haladni kell az új technológiával is. Fejlesztés...ugyan már

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Alapvetően nem a webmaillel van gond, hanem magával a levelező szerverrel. (Gondolom).

Ma - vasárnap - reggel valamilyen szerencsés véletlen folytán lejött 35 e-mail (fontosak, két napja várjuk), aztán fél óra múlva megint nem lehetett csatlakozni a pop3 szerverhez. (Sem webamilen, sem a levelező programmal.)

 

Ajjaj...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Telekomos mail (T-Online) Felhasználók!
Mint ahogyan azt tapasztaljátok, a postafiókok sajnos minden erőfeszítésünk ellenére még most sem érhetőek el. Tudjuk, hogy a szombati sajtóban megjelent közleményben azt jeleztük, hogy a hibát estig, legkésőbb éjszakáig igyekszünk elhárítani, higgyétek el, amikor ezt mondtuk, akkor mi is kollégáinkkal ebben bíztunk, illetve reálisnak tűnt. Nem sikerült, pedig sok szakember töltötte a teljes napját és tölti most is az éjszakát azzal, hogy mindenkinek visszaálljon a megszokott szolgáltatási színvonal. Értjük, hogy Magyarország vezető infokommunikációs szolgáltatójától azt várjátok, hogy ha hiba is csúszik a gépezetbe, akkor azonnal el is hárítsa. Általában ez sikerül is, most viszont az eddigi türelmeteket köszönjük és még nagyobb erőfeszítéssel dolgozunk azon, hogy a nektek okozott kellemetlenséget elhárítsuk. Kollégáink a legaktívabb fiókokat, ahol a legnagyobb forgalom látszik, átmeneti megoldással már működőképessé tették. Nem újabb időponttal nyugtatunk titeket, hogy mikor áll helyre a levelezés, azt úgyis tapasztalni fogjátok, hanem azzal, hogy mindent, de mindent megteszünk, hogy helyreálljon a régi rend.
Köszönet a türelmetekért és elnézést az okozott kellemetlenségekért! Természetesen a fejleményekről tájékoztatunk titeket.

Telekom HU

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves e-mail Felhasználóink! Az éjszakai erőfeszítésnek több eredménye lett: látjuk, hogy mi a hiba pontos oka (ezt azért már korábban is tudtuk) és azt is látjuk, hogyan lehet elhárítani.
15.000 felhasználó postafiókját már sikerült helyreállítani, nekik már működik a levelezésük. A többi e-mail fiók helyreállítása is folyamatban van, de ezt nagyon körültekintően kell végeznünk, levelek nem veszhetnek el, és ugyanolyan flottul kell menjen minden, mint korábban. Ez időigényes és természetesen tudjuk, hogy a levelezés leállásánál az eltelt idő örökkévalóságnak tűnik. Magánemberként mi is ezt a levelezőrendszert használjuk, mi is csak bízni tudunk kollégáink szakértelmében. Aki az elmúlt időszakban kapott levelet, annak szeretnénk jelezni, hogy minden e-mailje meg fog érkezni! Az elhárításban a legjobb szakemberek vesznek részt, azonnal jelezzük, ha több információnk áll rendelkezésre. Köszönjük a türelmeteket és elnézést az okozott kellemetlenségért!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elméletileg helyre ált a szolgáltatás.

 

Kedves email Felhasználóink!
Végre jó hírrel érkezünk, a levelezési rendszerünk teljes mértékben helyreállt! Kollégáink az elmúlt napokban teljes erőbedobással a hiba elhárításán dolgoztak, s ez sajnos hosszadalmas folyamatnak bizonyult, a szolgáltatás csak fokozatosan állt helyre. A leállás – amihez hasonló emlékezetünk óta nem történt - a postafiókkal rendelkező ügyfeleink negyedét érintette, reggelre már 15.000 fiók működése állt helyre, most pedig már mindenki zavartalanul használhatja levelezőrendszerét.
Az emailek betöltése kis időt vehet igénybe, de a beérkező levelek nem vesztek el!
Köszönjük szépen az elmúlt napokban tanúsított türelmeteket és megértéseteket, mindent el fogunk követni annak érdekében, hogy rendszerünk a jövőben zavartalanul működjön!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
vas. délre megjavították a levelezést, a webes (my-t) téma meg egy kicsit más...
ott ki tudja mikorra rakják össze...
de ami jó hír hogy nem mindenkit érintenek vagy érintettek ezek (a mail sem mindenkit szomoritott), ettől sajnálatos hogy néha van ilyen, bár a múltkor a feemail is off on volt vagy 1-2 hétig...
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

webmail felületen (régi) van arra lehetőség hogy a Spam mappába érkező levelek (6os erőséggű spam szűrés van beállítva) egy bizonyos idő után automatikusan törlődjenek? Thunderbird klienst használok és úgy veszem észre hogy ezek a Spam mappában landolt levelek nem töltődnek le a gépemre (ami jó) viszont így manuálisan webmail felületre beléve kell ezeket törölnöm. Esetleg a kliens beállításainál kell keresnem megoldást? Segítő válaszokat előre is köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Nekem azt válaszólták, hogy erre nincs lehetőség. azt is kérdeztem, hogy tervezik-e a felhasználéói szpem-szűrők létrehozását, vagyis a feléhasználó készíthessen egyí szabályt, ami alapján ő maga eldöntheti, hogy az adott szabály alapján mit tegyen a webmail a beérkező levélle, eere is nemleges volt a válaszuk.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

webmail felületen (régi) van arra lehetőség hogy a Spam mappába érkező levelek (6os erőséggű spam szűrés van beállítva) egy bizonyos idő után automatikusan törlődjenek? Thunderbird klienst használok és úgy veszem észre hogy ezek a Spam mappában landolt levelek nem töltődnek le a gépemre (ami jó) viszont így manuálisan webmail felületre beléve kell ezeket törölnöm. Esetleg a kliens beállításainál kell keresnem megoldást? Segítő válaszokat előre is köszönöm.

Webmail beálításainál lesz valami.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Az Origo Zrt tulajdonosa a Magyar Telekom Nyrt, mivel kb olyan 3-4 éve felvásárolták. Ha akarod kirakhatok egy rögzített hangfelvételt, amin a telekom egyik alkalmazottja, természetesen a beszélgetés rögzítésének a tudatában (mert elötte ez közölve volt vele) elismerte ezt a tényt 2 évvel ezelött!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...