jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. június 22. Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Tényleg jobb de 1-2 gb csomagok mi érnek ,? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 foxylady Posztolva: 2015. június 22. Megosztás Posztolva: 2015. június 22. hogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...) a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 22. Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Sőt, továbbmegyek, a számlakiállítás időpontján sem tud módosítani. Pedig két éve az ügyintézőknek volt erre még lehetősége. Leginkább pedig rapszodikus véletlenszerű számlakeltéken se lehet változtatni. A Telekom gázszolgáltatásának megszűnésében isez volt az egyik ok. Sajnálattal hallottam, hogy számlák pontos havi kiállítása az új rendszerben semmegoldott, pedig én az egyik legnagyobb előnyének ezt gondoltam. Így már nem is annyira sürgető a migrálás befejezése a teljes ügyfélkörön, csak a My T-Home-ba való belépést tegyék rendbe az érintetteknek, állítólag ezt augusztusra várható, hiszem, ha látom :)@szixalaghogyan fizettél távszámlán, hogy egy-két hétig tartott a befizetés? csak azért kérdezem, mert ilyet én nem tapasztaltam még (az utóbbi időben bankkártyával fizetek), illetve itt is más van leírva. nem lehet, hogy nem jó adatokkal töltötted ki a közleményt? a befizetési határidőt tudtommal nem módosítják. a késedelmi kamat ellen csak te tudsz védekezni, bár tudom, hogy nem túl könnyű (én is hó elején kapom a fizut és a számlát hó végén kell fizenem, kénytelen vagyok tartalékolni, még akkor is ha fáj...) a hálózatot előbb-utóbb meg fejleszteni fogják a kormánnyal kötött megállapodás szerint.... :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 22. Megosztás Posztolva: 2015. június 22. Nem a befizetés tartott sokáig, hanem a jóváírás. Befizettem a távszámlán, még időben. Volt 4 napom a határidőig. Másnap rendeltem egy LG SMART 3D-s tv-t, rendelés ok. Pontosan 7 nap múlva érdeklődtem, hogy miújság, mert azt mondták, 3-4 napon belül nálam a készülék. Válasz: a rendelést törölték, mert elmaradásom van, tehát még nem írták jóvá a befizetésemet. Ennyi a történet, ha nem személyesen fizetem be az ügyfélszolgálaton, akkor sokat vándorol a pénz. Ez a bürokrácia az online ügyintézésben. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Szerintem meg a trékomnál szarakodnak a jóváírással, mivel többször volt már, hogy személyesen az ügyfélszolgálaton nem tudtak a rendszerbe belépni és ott bárminemű beavatkozást végrehajtani! Amióta belenyúltak, azóta sorra jönnek a rendszerhibák még a közvetlen hozzáférésüknél is! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. A 4 órás intervallum az átutalásnál működik. Összekevered a szezont a fazonnal. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szixalag Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. június 23. Megosztás Posztolva: 2015. június 23. Csakhogy én nem átutalással fizetem, hanem a trémagenta felülete átirányít az otp fizetési oldalára, ez elvileg közvetlen fizetésnek számít, mikoris a rendszer rögtön levonja a számlámról az összeget. Ebben az esetben semmi köze a 4 órának a tranzakcióhoz. Nézz szét a távszámlán a fizetési lehetőségek között, van más is, nem csak átutalás! A 4 órás átmenet csak átutalás esetén aktuális. Létezik az a fizetési mód, amikor regisztrálni kell a bankkártyámat és majd ők leemelik, na azt már nem! Trémobilos korszakomból is van pár rossz élményem, feltöltőkártyásként nem volt kimenő hívásom két hétig, mégis eltünt az egyenlegem nagy része, holott semmi sem volt aktiválva a fizetős szolgáltatások közül. Előfizetős ügyfélként pedig minden előzmény nélkül emelgették a havidíjat és a percdíjat nem is egyszer, minden előzetes értesítés nélkül. Ez márpedig nagyon is etikátlan!!! Úgyhogy felesleges őket védeni, egy szó mint száz, ami sz.r, az nem működik rendesen, pláne ha belebabrálnak. Amióta hozzányúltak a rendszerhez fejlesztés címén, na onnantól kezdődtek a problémáim!Valóban, a távszámlánál időnként előfordulhat, hogy késik a számlafeltöltés. Ez az egyik hibáka a rendszernek. A másik pedig az, hogy ez csak egy megjelenítő felület, az átutalásos számlabefizetés térülését nem tudja megjeleníteni, csak kártyás tranuakcióét. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Gumbo Posztolva: 2015. július 3. Megosztás Posztolva: 2015. július 3. Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van, hogy létrehoztam a Telekom fiókom, de nem tudom hozzáadni a Domino Nap előfizetésemet. Azt írja, hogy hibás a jelszó, hiába jól adtam meg. Az lenne a kérdésem, hogy esetleg ezt a csomagot nem lehet hozzáadni, vagy ide más jelszó kell (Ha igen, azt hol tudom meg?)Előre is köszönöm a segítséget. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Weblapüzenet az egyik előfizetésnél: Forgalmi adatok inaktív felhasználónak nem elérhetőkEzen az ügyfél-azonosítón nem rendelkezel élő szolgáltatásokkal. WTF? :) Amúgy meg mikor fog működni előfizetés típusától, korától, számlázási- és háttérrendszertől függetlenül kivétel nélkül minden ügyfélnek a My T-Home:? Remélem ez a Magyar Telekom hivatalos fórumán nem csak költői kérdés? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Retrograd Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Nekem is ugyanezt irja ki:smileyhappy: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Közben meglett a megoldás. Ne Telekom fiókkal, hanem MT azonosítóddal lépj be, és mindjárt az adatok frissítését dobja fel. Itt meg el kell fogadnod a feltételeket, utána menteni, és utána belépés után már nincs hibaüzenet. Petsze erről is, mint sok másról, a Magyar Telekomel elfelejtette előzetesen értesíteni a felhasználókat, mondjuk a My T-Home-ba belépve egy feltünő üzenettel, de leginkább a számla hátsó oldalán. Máér nem is lepődöm meg ezen, náluk ez a szokásos kommunikáció hiánya. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. július 24. Megosztás Posztolva: 2015. július 24. Éjjel rendszer frissítés volt ez ki is volt írva a weboldalra Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal, még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükség lesz egy rövid technikai szünetre. Honlapjaink, online shopunk emiatt 2015. július 23-án 22 óra és 2015. július 24-én 8 óra között nem lesznek elérhetőek. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük! Jelenleg pedig ez van ki írva: Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal és még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükségünk van egy rövid átállási időszakra, emiatt online shopunkban 2015. július 24-én 8 és 16 óra között átmeneti rendszerleállások előfordulhatnak. A kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 todie59 Posztolva: 2015. július 26. Megosztás Posztolva: 2015. július 26. Frissítés ide vagy oda, nekem még mindig azt írja, hogy nincs előfizetésem. Már leválasztottam, újra beállítottam, mégsem látom a saját előfizetésem. A dominós előfizetést és szüleim előfizetését simán látom, azokkal minden rendben van. Nekem meg azt írja, hogy inaktív felhasználó. Volt adatfrissítés, de ez sem oldotta meg a problémát. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag4812 Posztolva: 2015. augusztus 6. Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 6. Én már hetek óta próbálok belépni, de egyfolytában nem enged! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2421 Posztolva: 2015. augusztus 15. Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 15. Tisztelt Szolgáltató!Az online ügyfélszolgálat aktivitására, meddig kell még várnom az értesítő levelükre?A több mint egy éves fejlesztés miatt, a türelmem kezd fogyni! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2015. augusztus 23. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 23. Elmúlt az egyéves évforduló, hogy nem lehet belépni az önkiszolgáló ügyfélszolgálatra. Sehol egy torta, pezsgő bontás az ünneplőknek. Snasz egy cég ez a Telekom... Nem ezt érdemelnénk! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. augusztus 23. Megosztás Posztolva: 2015. augusztus 23. Arról ki mit érdemelne aki kapcsolatban van a T vel. Sok oldalt tudnék írni.. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Az online felület korlátozott funkciókkal érhető el. Egy év alatt ennyi sikerült? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Kaptál örömködő e-mailt is mellé ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Kaptál örömködő e-mailt is mellé ?Persze hogy kaptam, egyből küldtem is rá választ a hibaüzeneteket tartalmazó képernyőképekkel. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Lejáratja csak magát a T ezekkel a levelekkel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. (szerkesztve) Lejáratja csak magát a T ezekkel a levelekkel Nem ez az első, amiben lejáratja magát, és gyanítom, nem is az utolsó. Komoly, magukra valamit is adó cégeknél ez nem fordullhatna elő. Szerkesztve ekkor: 2015. szeptember 5. Szerkesztő: zoli62 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Nem ez az első, amiben lejáratja magát, és gyanítom, nem is az utolsó. Komoly, magukra valamit is adó cégeknél ez nem fordullhatna elő.Ha már előfordult oké de ne ilyen világmegváltó mailt küldjenek hogy fejlesztetünk egy évig és jeee most talán jó Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Deino Posztolva: 2015. szeptember 5. Megosztás Posztolva: 2015. szeptember 5. Azért még sima Telefonnál sem 100%-os, mivel pl. a "Rendelések" fül még a régi oldalra navigál. Vagy éppen az "ügyintézés" is, amin belül pl. a "kapcsolatfelvétel" opció meg is halt, nem működik. De legyen ez a legkisebb gond, majd megkapják a normális külsőt, működő belsővel. Szóval ez a "korlátozott" opció, illetve a még régi oldalra navigáló linkek majd megújulnak hamarosan. Aztán remélhetőleg meg majd a Weboldal is kap egy kis ráncfelvarrást hisz egyes részei már nem aktuálisak, illetve nagyon, de nagyon rég óta nem kapott arcfelvarrást. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.