Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Azt nem tudom hogy pl. ott van ugye a Telekom fiók, személyes adatok beírása, nyilatkozat egyedi ajánlatokról elfogadása/tiltása stb. De ha elnavigálok mondjuk a Telefonos ügyintézéssel a Telefonom oldalára, akkor ott a személyes adatoknál ugyanazon adatok megadási lehetősége van, teljesen más kinézet alatt és más beállítások mellett.

Csak hogy értsük: Telekom fiókban példának okáért elfogadtam ezt a nyilatkozatot, míg a mobil személyes adatainál nem, tiltva van. Az email cím ugyanaz. Ilyenkor most tiltva van az ajánlat vagy nincs? :D

Az ott fog maradni a mobilnál, vagy az most csak ideiglenesen van így megoldva?

Kártyás rendszer esetén is teljesen újra kellene gondolni majd a főfelületet (persze ez most nem fontos, de csak végeznek már hamarosan az otthoni szolgáltatással :) ), mivel tegnap töltöttem egyenleget és telefonomon a *102# illetve a Telekom alkalmazásban is friss normális egyenleget mutatott, míg ott a weben a régit.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Az a nagyon nagy helyzet, hogy akármit gondolunk halad a Webes felület.

Ha a kártyás szolgáltatásnál rákattintasz az "ügyintézésre" majd a "személyes adatokra", nem az a felület van már ott, mint ami pár napja. Igaz hogy itt is majd ráférne egy teljes redesign az imputokra a selektekre mert látszik hogy most csak "bele" van építve az új sablonba, ami már haladás (pl. hogy nem ugrál össze-vissza a kép, hisz már a menü stabilan olyan mint az új designben) még akkor is ha több menüpontnál ez hiányzik. Jó látni hogy szépen halad a felület.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Úgy látom Otthoni szolgáltatások fülre kattintva alul ezt írja ki:

Tisztelt Ügyfelünk! Hamarosan újdonságokkal, még kényelmesebb funkciókkal bővül honlapunk! A fejlesztések bevezetéséhez azonban szükség lesz egy rövid technikai szünetre, emiatt előre láthatóan 2015. szeptember 18-án 22 óra és 2015. szeptember 21-én 7 óra között online otthoni önkiszolgáló felületünk nem lesz elérhető. Az átmeneti kényelmetlenség miatt türelmüket és megértésüket ezúton is köszönjük!”

Vagyis várhatóan valami történik a Telekom fiók terén, otthoni szolgáltatások esetében ami 21-én 7 óra körül fog látszódni hogy mi is. Mobilos fülön nincs ott és a főoldalon sem, szóval szerintem csak az otthoni részt érinti. / Azaz nem a havidíjas vagy dominos esetleg mobilinternetes ügyintézést, hanem a Telefon / TV / Internet szekciót /

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Valami lesz otthoni téren de nem előfizető nem is tapasztalja illetve nem érint minden előfizetőt se.

Igazából minden szekcióban lehet még mit csinálni, egyedül az otthoni van most úgy, hogy ott korlátozás van funkcionalitásban is. De pl. a Dominós /feltöltőkártyás/ Ügyintézés is tele van hibával, régi elemekkel, gondolom a havidíjas is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát igen de dominónál is vannak gondok:

  1. Ha rákattintasz az ügyintézésre Telekom fiókban, eleve kisebb szélességű oldalt hoz be (maga a Telekom fiók elég széles oldal, a Dominós nem), így a menü is összeugrik.
  2. Az egyenleginfó nagyon lassan frissül, Telekom alkalmazásban és *102# hamarabb megmutatja a valódi egyenleget.
  3. Az egész rész kiesik az új designből, de ez a legkesevesebb. Telekom fiókban szürkés a háttér, maga a Dominós rész meg csupa fehér-rózsaszín kombó.
  4. Ha a Telekom fiókban rámész a Rendelések fülre, majd a Személyes adatokra egész más oldalt kapsz, mintha mondjuk a Dominós "Ügyintézésre" kattintasz és ott a Személyes adatokra.

De mint írtam ezek nem funkciókorlátozások, szimplán hiányosságok. A betett Rendelések fül a Telekom fiókban sem egy új, hanem egy régi beillesztett másolat. Ilyen "összegányolt" kinézete van most, persze ez nem negatív megfogalmazás, mert még mindig jobb, mintha inaktív lenne az egész, csak szimpla megjegyzés, hogy mennyi minden rossz még.

A Dominós ügyintézésen belül az egyenleg melletti "instant levélküldés a számlával kapcsolatosan" is bugos.

De a belső szervezés sem a legjobb, mert pl. műszaki illetékes kollégákat vagy éppen bizonyos osztályokat még maguk a Telekomosok sem tudnak sűrűn elérni.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Úgy látom Otthoni szolgáltatások fülre kattintva alul ezt írja ki:

Vagyis várhatóan valami történik a Telekom fiók terén, otthoni szolgáltatások esetében ami 21-én 7 óra körül fog látszódni hogy mi is. Mobilos fülön nincs ott és a főoldalon sem, szóval szerintem csak az otthoni részt érinti. / Azaz nem a havidíjas vagy dominos esetleg mobilinternetes ügyintézést, hanem a Telefon / TV / Internet szekciót /

Szeptember 18-a és 21-e között több százezer otthoni előfizetéssel rendelkező ügyfél migrációjára kerül sor az új rendszerbe.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Levelezésben voltam (tovább már nem érdemes, lentebb kiderül miért) a Telekommal a "korlátozott funkcionalitás" miatt. A legutóbbi válaszuk ez volt:

"Köszönjük ügyfélszolgálatunkhoz küldött levelét.

Elnézését kérjük, hogy csak most adunk választ megkeresésére.

Köszönjük visszajelzését.

A számlázási rendszer, fejlesztési korszerűsítése még nem zárult le teljes mértékben.

A lezárulás időpontjáról és a teljes körű működés elindulásáról, sajnos jelenleg még pontos időponttal nem tudunk szolgálni Önnek.

Örülünk annak, hogy ügyfeleink egyre magasabb elvárásokat támasztanak Társaságunkkal szemben, amelyeket mindenkor igyekszünk teljesíteni viszont a teljeskörű fejlesztések, sajnos hosszadalmasabb időt vehetnek igénybe, mely az előfizetőink kényelmét és rugalmasabb kiszolgálását, megoldásokat és módosítási lehetőségeket nyújt előfizetőinknek az online ügyintézésre rendszereinkben.

 

Megértését és türelmét nagyon köszönjük, az okozott kellemetlenségekért pedig elnézését kérjük."

Azért kíváncsi vagyok a holnapi nap eseményeire, de nem túl nagy reménnyel.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Mondjuk ez logikus volt, de ha pl. annyira kezdetleges rendszerről beszéltünk volna, amibe nem lehet adatokat felvinni csak importálni, akkor érthető lett volna ha az új előfizetők is a régi rendszerbe kerülnek, viszont így mégsem olyan kezeletlen probléma ez, mint aminek hangzik.

Tudom rengeteg a régi előfizető, de így könnyebb ezt kezelni. Tudom hogy ez is hülyén hangzik, mert hogy "annyira azért senki sem hülye" de láttam már ilyet élesben.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Deino
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hónapok óta lassú, használhatatlan, folyamatosan lefagyó Telekom weboldal tegnap óta (nov. 8.) még rosszabb lett. Ha nagy nehezen be is tudok lépni és végre eljutok a zűrzavaros menürendszeren keresztül a számláimhoz, meglepődve tapasztalom, hogy állítólag 2008-ban!!!!!!!! lejárt kifizetetlen számlám van. Most már nem látszik egyértelműen, hogy melyik számhoz tartozó számlát fizetném, és ugye a ***** szolgáltatás miatt a részletezésnél kifagy és ki is dob a rendszer.

Ahogy az egyik előző bejegyzésnél olvastam, én is érdeklődnék, hogy az IT szakembereket mikor cserélik le végre hozzáértőkre vagy írják ki, hogy sajnos a weboldalas szolgáltatást be kell szűntetniük, mert képtelenek hónapok óta össszehozni egy normális, működőképes szolgáltató felületet. Akkor legalább tudnám, hogy maradjak a postai csekknél, az legalább biztosan és átláthatóan használható.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...