Ugrás a tartalomhoz
  • 4

Gyorsító opció


Patrik92

Kérdés

Sziasztok !

 

Hosszas huzavona után a Telekom egy olyan ajánlattal keresett fel hogy egy olyan modemet fognak kihozni amibe be van építve egy Sim kártya és az a mobil internetre csatlakozva fogja kiegészíteni a meglévő  10 megás  vezetékes sávszélességemet 30 megára.

Valakinél van már ilyen eszköz, esetleg valakinek valami infója róla ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 934
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
27 minutes ago, btz said:

Úgytudom régen nem volt hűség erre a szolgáltatásra, most pedig van. Nem lehet esetleg, hogy akiknek nincs rá hűség, annak limites, akinek van annak nem, majd ha hűséget vállal új szerződéssel, akkor limitmentes lesz?

Tudtommal most sincs magára a gyorsítóra, "csupán" a DSL szolgáltatásra kell vállalni 2 évet.
Ez a követelmény régóta megvan.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szabob
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
3 hours ago, zs1991 said:

@b10up

Nálam most valami csoda folytán megy a Bonding, de eddig az idő nagy részében kb Down-on volt a DSL Tunnel. Van egy olyan érzésem, hogy ha bejelenteném, akkor is csak ideig-óráig menne.

Engem miután átraktak VDSL-re ADSL2+-ról, akkor halt le a DSL tunnel. Megoldódott ugyan, de legközelebb biztos nem fogok vele szenvedni, elképesztő a T felkészületlensége ezzel a szolgáltatással.

Az első ügyintéző egyáltalán nem értette a problémát, azt kérdezte van-e net, mondom igen. Erre ő, hogy akkor mi a gond!? Átkapcsolt egy műszakishoz, egyedül vele sikerült értelmesen beszélni a témáról, bár megoldással nem tudott szolgálni, felvette a hibajegyet a lehető legrészletesebben, meg is köszönte a jelzést. Másnap hív a szerelő, hogy jönne megnézni mi a helyzet... Azt a lekezelő pökhendi stílust nem tudom hogy engedheti meg magának valaki, aki fizető ügyfélnél van, és az csak segíteni akar, hogy rendben működjön a szolgáltatás. Első észrevétele az volt, hogy működik a net, akkor mégis mi a probléma tárgya. Elmagyaráztam, úgy tűnik nem szeretik a szerelők, ha valamit esetleg jobban tudhat az előfizető. Hiába okádta a hibaüzeneteket a logba, hiába terhelte fölöslegesen a 4G-t, az volt az ürge kérdése, hogy minek nézegetem én ezt...!? Ja, jajó. Majdnem elküldtem melegebb égtájakra és zárattam le az egész hibát a fenébe, sikerült uralkodni az indulatokon, és türelmesen tovább magyarázva arra jutottunk, hogy betelefonál a központba. Nem hitte el, hogy az ADSL2+ -> VDSL kavart be, de aztán a központtal visszaállítva ADSL2+-ra a vonalat csodák csodájára ismét müködésbe lépett a tunnel. Ekkorra már ő is normális hangnemet vett fel, csak elárulta, hogy őket (mármint a szerelőket) nem készítették fel erre az eszközre, nem ismerik a menüjét, a működést. Szégyen a T részéről, hogy így vág bele egy szolgáltatásba, aminek az eredménye frusztráltság a szerelő részéről, aki meg mindezt az efin vezeti le.

Konklúzió: Rajöttek a központossal, hogy nem kezeli jól a VDSL-t a cucc. Máshova is hívták ezzel a hibával, ott legalább már tudni fogják mit kell tenni...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szabob
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

@szabob

Igen, sajnos tudom, hogy az ügyfélszolgálaton egyáltalán nem értenek hozzá.
Még a szerelő, akit kiküldenek is nagy a esélye, hogy nem ért hozzá. Volt, hogy nálam egy mezei felvevős Set Top Box-ot nem tudott rendesen bekötni. Nem értette, hogy miért nem működik rendesen, aztán miután elment rájöttem hogy azért, mert rossz portba dugta rajta az egyik Koax kábelt...
Amíg mezei DSL-em volt, akkor is havonta hívogatni kellett őket, mert ennyi időn belül kb mindig taccsra vágódott az egész hálózat.
Ezért gondolom, hogyha a DSL Tunnel gondot bejelenteném, az is csak egy ideig működne normálisan  és rengeteg szívás lenne elérni, hogy egyáltalán megértsék, hogy mi a gond.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Végülis bekötés után majd kiderítem, hogy pontosan mi is van most. Nem nagyon szeretem az ilyen korlátos dolgokat, de talán valamennyivel még ez is jobb, mint ami most van bekötve. Viszont említették, hogy van pár napom visszamondani majd a szolgáltatást, ez fog kerülni nekem valami plusz költségbe, ha esetleg úgy döntök, hogy kiköttetem az egész netet vissza, vagy ezt alapból kötelességük felajánlani?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szerintem a havi 700Ft-ot még a korláttal együtt is megéri, pláne ha 10 megás net mellé kötötték be. Drágábban már nem érné meg, csak ha korlátlan lenne. Mondjuk elég gáz, hogy még a 10 megás (ami jó ha fele ennyivel jött átlagban) netet is csillagászati áron kínálják és még fizessek is pluszba, hogy használható tempóban jöjjön és még az is korlátos, amiért pluszban fizetsz...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok,  olyan létezik hogy a gyorsitó opció nem lehetséges? Ugyan ahol én lakom, 4x telefonáltunk , és ma végre kibökték hogy azért nem hozták a gyorsitó opció ***** mert ezen a részen még nem lehet??! holott ez egy mobilinternet alapu modem izé ami össze van kötve a vezetékessel.. ha van térerő és 4g akk  van ha nincs nincs.. hülyék ezek ugy ahogy vannak komolyan.. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát ezek össze vissza csinálnak mindent, multhét pénteken másodszor telefonáltunk, mire közölték hogy benne sem volt a gépbe az előző telefonállás de még csak a rendelés sem semmi-.  egyébként keress csak rá te is.. most néztem a lefedettséget, ( 3963 Karcsa Rákóczi ut ) a térkép szerint van..  meg a szerelő is azt mondta hogy elvileg van mindenhol már.. müködnie kéne.. csak ezek mismásolnak itt jobbra balra.. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
13 órája, szabob írta:

Úgy tűnik, csak elért engem is a korlátozás. Többszöri mérés, más mérőoldalon is ugyanezt dobta, ebből 7 Mbit a DSL teljesítménye:
6331695170.png

Meglátom mit hoz a június, amikor elvileg kikerül mindenféle korlátozás. De ha törlik, akkor most minek alkalmazzák? Érdekes...
Ha így marad, részemről megy vissza a feladónak ez a szolgáltatás.

Azért kíváncsi leszek, hogy ha valaki csak emiatt írt alá 2 évet a vezetékesre, utána szívhat csak azzal, vagy elengedik-e.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Részemről nem csinálok ügyet a hűségidőből, más szolgáltató nincs amire válthatnék, így édesmindegy mennyi a rablánc. Aki rákényszerült erre, annál alighanem ugyanez a szituáció.

Elvileg még idén várható a megváltó optika, addig kell kihúzni ezzel a nyüves DSL-el. Egy biztos, (nekem) 700 forintot nem ér az ilyen szinten korlátozott gyorsítás.

Reggelre visszatért a megszokott sebesség, de ahogy többen is írták, egészen kb. 10 GB forgalomig tartott a mai öröm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Beszéltem az ügyfélszolgálattal, sokra nem jutottunk... Napi 5 GB és havi 100 GB-os korlátra hivatkoznak, kérdeztem elsejétől lesz-e változás, erről nem tudtak tájékoztatást adni. Továbbra is maximális a fejetlenség a T-nél a gyorsítót illetően. 
Elsejét kivárom, de legfeljebb a jövőhét elejéig. Ha marad minden így, akkor az ilyen szinten korlátozott szolgáltatásnak semmi értelme, részemről megy a levesbe.

@btzRestart volt, majd factory reset is. Változatlan minden.

Azzal se sikerült konszenzusra jutni, hogy eddig miért tölthettem agyba-főbe.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szabob
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...