Posztolva ekkor: April 9, 2016 (szerkesztve) A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül... Problémám a következő: Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó. Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server." Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni. Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható. Szerkesztve ekkor: April 9, 2016 Szerkesztő: YY Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 19, 2017 41 perce, btz írta: @Attys Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. @zoli62 Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? 1414-n L2 support többször is mondta, egyébként ÁSZF-ben benne van. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 19, 2017 @Attys Hibabejelentésnél kérnek mobilszámot, emailcímet, erre küldik a hibajegy számát és ha megoldották, akkor küldik az üzenetet, hogy elhárították,furcsálom, hogy nem kaptál ilyet, de a lényeg, hogy most műköfik. @zoli62 Forrás? Hol olvasható, hogy nem vonatkozik rá a 72 óra? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 19, 2017 Haza érve elővettem az MT azonosítóm és készültem telefonálni, de előtte rálestem az FTP-re és láss csodát minden fájl látszik, aminek kell. Ki is tudtam cserélni az index.htm fájlt. Kár, hogy semmilyen módon nem kommunikáltak vele erről! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 19, 2017 Most nem vagyok otthon, de sem SMS sem e-mail nincs a szolgáltató felöl erről, így sd kezdetü azonosító sincs. No mindegy. Majd este hívom őket. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 19, 2017 Van egy SD kezdetű hibaazonosító. Hívd fel a 1414-et, kérd a müszaki helpdesket, ők meg tudják kérdezni a háttércsoportot, hol tart a javítás. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 19, 2017 Mitől kiegészítő szilgáltatás a webfelület és a hozzátartozó tárhely? A kezdetektől része az előfizetésemnek. A Tkom oldalon felsorolt kiegészítő szolgáltatások (pl. hangposta, hívószám kijelzés, mobilparkolás, mobil szerencsejáték, STB.) felsorolásában nincs benne. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 19, 2017 Tapasztaéatom szerint a tényleges szolgáltatás problémák bejelentése után van hibajegy. A webalapú kiegészítő szolgáltatások hibajavítására nem vonatkozik a 72 órás határidő. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 19, 2017 9 órája, btz írta: @Attys SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. Utoljára júliusban kaptam SMS-t a T-komtól. Most nem küldtek! Lehet át***** az ügyfélszolgálatos? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 18, 2017 @Attys SMS-ben kaptál egy számot, arra kéne hivatkozni. Nem tudom miért vártál két napot, már a második napon hívni kellett volna az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet. Jelezd a kötbér igényedet a kiesett szolgáltatás miatt. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 18, 2017 Ekkor: 2017. 09. 09. at 22:39, btz írta: @Attys A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra, kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. Kilenc nap telt el a telefonos bejelentésem óta és semmi nem történt még! Ráadásul nem tudom milyen referencia számra vagy mire kéne hivatkozni, ha ezt megpanaszolom. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 9, 2017 @Attys A visszajelző email sem hibajegy. Az Írjon nekünk oldal, pedig általános panaszokra, kérdésekre használatos form. A többit pedig Anonymus leíra. Remélhetőleg most, hogy telefonáltál, már aktív hibajegyed van, amit 3 nap alatt megoldottan zárni kell. Ha ez nem sikerül, akkor újranyittatni és kötbérigényt jelezni kell. Igen sajnos a hibafelvevők nem mindig vannak képben, de az elhárítók biztos lehetsz benne, hogy nem pékszakmunkásként dolgoznak ott. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: September 9, 2017 1 órája, anonymus írta: Írásbeli bármilyen kommunikációra törvényileg maximum 30 napja vna a T-nek hogy válaszoljon. De törekszik ennél rövidebb időn belül válaszoni. Viszont ez függ a panaszok számától és a kollegák terheltségétől. Más esetben, ha írtam ilyen hibabejelentőt, kaptam egy automatikus visszajelző e-mailt, amit most nem. Ma sikerült telefonon bejelentenem. Mondjuk már az is nehézségbe ütközött, hogy a vonal másik végén megértse a technikus, hogy az FTP és a webtárhely/felület nem e-mail tárhely. Semmilyen ismerete nem volt a gonddal kapcsolatban. De leadta a hibajegyet. Talán lesz belőle valami. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: September 9, 2017 5 órája, Attys írta: btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét! Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon: Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V alkalmazásával másoltam ide változatlan formában. Írásbeli bármilyen kommunikációra törvényileg maximum 30 napja vna a T-nek hogy válaszoljon. De törekszik ennél rövidebb időn belül válaszoni. Viszont ez függ a panaszok számától és a kollegák terheltségétől. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 9, 2017 (szerkesztve) btz: Első mondatoddal megfogtad az írásom lényegét! Nem mindegy, hogy minek nevezem? Írtam egy a kapcsolatfelvételnél kitölthető hibabejelentős izébizbaszt! Most jobb? Nem mellesleg így ér véget a szöveg az Internet hibabejelentés című oldalukon: Természetesen e-mailben is bejelentheted a meghibásodást. Ebben az esetben 1-3 napon belül felvesszük veled a kapcsolatot. Azért más a formátum, mert a kedvedért CTRL+C CTRL+V alkalmazásával másoltam ide változatlan formában. Szerkesztve ekkor: September 9, 2017 Szerkesztő: Attys plusz info. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: September 9, 2017 @Attys Te írtál hibajegyet? A hibajegyet nem te írod, hanem kapod, miután felvették a panaszod. Az ilyen jellegű panaszokat nem írádban kell megte ni, hanem telefonon. Megjön a mobilodra a hibsjegy egy hibajegy számmal, onnantól kezdve 72 óra alatt javítaniuk kell a hibát, mert ezen túl kötbér fizetési kötelezettségük van. Az ügyfélszolgálat 24/7-ben működik, azaz hajnali kettőkor is nyugodtan hívhatod. Nekem meg 400 méterre tudnak csak 30-at szolgáltatni valamilyen ismeretlen hiba kapcsán, amit már több mint egy éve vagyok kénytelen használni, mert ez a max. Pedig itt a 100-nak menni kéne, legalább bondinggal, de bonding lehetőségem sincs. Az ügyfélszolgálatosok simán ajánlanák nekem is a nagyobb csomagot, mert nincsenek tisztában a valós helyzettel, de erről ők nem tehetnek, az adatbázis szetint a központtól 400 méterre simán kiadható. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: September 8, 2017 A tárhelyem azóta is kax! Azt hiszem 13 nappal ezelőtt írtam hibajegyet a T-komnak és még azóta semmi választ nem kaptam. Sajna a munkám miatt nem igen tudom felhívni őket, mert későn érek haza. Még nem tudom mi lesz, de ha nem reagálnak, akkor lehet szerződés bontás lesz a vége elégtelen szolgáltatás címén! Úgyis tele a ... velük, mert 800 méternyire az egyik központjuktól 30-as DSL-t tudtak csak biztosítani, úgy hogy előtte a kollégájuk még 50-est ajánlott. Teszik ezt egy olyan korszakban, amikor már lassan minden más szolgáltatónál 100 a minimum! Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
3 Posztolva: August 26, 2017 Én azt javaslom hogy Hétfőn hívd fel a 1414-et ott 4-es gomb. Mintha internet hibát szeretnél bejelenteni, el mondod hogy mi a baj és hogy nem müködik sehogy a tárhelyed. Ha szerencséd van akkor már egy műszakis kolléga veszi fel ha nem akkor kapcsolnak. Kb 20 perc alatt rendbe tudják rakni a tárhelyet. Törlik az egészet újat generálnak megnézik mi hogy van. Én kértem már így név cserét mert valami random generált volt. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
0 Posztolva: August 26, 2017 Ott swmmi, mint valami varázslat volna. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: August 26, 2017 De a Telekomos tárhelyednél meg semmit ? Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: August 26, 2017 (szerkesztve) 56 perce, zoli62 írta: Nem is kell regisztrálnod, elég, ha az ftp.fsn.hu szerverhez próbálsz kapcsolódni. Ez arra is jó, hogy a vonal letöltési sebességet mérni tudod. Köszöönm! Filezilla alatt sikerült és lát mindent a kliens a szerveren. TC alatt is sikerült és látom a szerver tartalmát. Szerkesztve ekkor: August 26, 2017 Szerkesztő: Attys módosítás. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: August 26, 2017 Nem is kell regisztrálnod, elég, ha az ftp.fsn.hu szerverhez próbálsz kapcsolódni. Ez arra is jó, hogy a vonal letöltési sebességet mérni tudod. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: August 26, 2017 @Attys Regisztrálj valamilyen ingyenes webtárhelyre. Ha az ahhoz való kapcsolódás során nincs hasonló probléma, az tovább erősítené, hogy a szolgáltató oldalán nem stimmel valami. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: August 26, 2017 Nem, más nincs. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
2 Posztolva: August 26, 2017 (szerkesztve) @Attys Nem mondom 100%-osan, hogy a szolgáltató oldalán van a gond, csak azr, hogy nézzék át szerver oldalon is a dolgokat. Más FTP szolgáltatásod nincs? Ha van, akkor annak elérésével nincs gond? Szerkesztve ekkor: August 26, 2017 Szerkesztő: btz Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: August 25, 2017 33 perce, btz írta: "Mikor kavarodhatott össze? " Passzolom, de volt már hasonló zavar, hogy az ftp és a webszerver nem ugyanabból a mappából dolgozott. Akkor ezt szolgáltatói oldalról lehet csak helyrehozni? Bár lehet megöregszek, mire jelentkeznek. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor: (szerkesztve)
A személyes, telefonos, email-es ügyfélkezelésen már túl vagyok, érdemleges válasz nélkül...
Problémám a következő:
Feltettem file-okat az ftp.t-online.hu ... helyre, a public_html-be. Eddig jó.
Ha kívülről akarom látni - tehát bejelentkezés nélkül - ezt írja: "You don't have permission to access ... on this server."
Egy "public" terület tudtommal mindenki számára elérhető. Erre szeretnék megoldást kapni.
Pontosabban azt az elérési címet szeretném tudni, ahonnan olvasható.
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon