Ugrás a tartalomhoz
  • 3

jabyga

Kérdés

A következő történettel kapcsolatban szeretném kikérni a Telekom állásfoglalását. IPTV és DSL internet szolgáltatást veszek igénybe tavaly február óta. Úgy alakult, hogy a jelenlegi címemről, elköltöztem egy új lakásba.(mindkét lakás Szekszárd belterülete) Ennek megfelelően a 1412-n megrendeltem a szolgáltatás átköltöztetését, melyre a szerződésem szerint lehetőségem van külön díj ellenében. Két hét után felhívtam újból az ügyfélszolgálatot, ahol a következő érdekességgel szembesített az ügyintéző:
Az új címemen optikai hálózat érhető el, amit a jelenlegi 7590ft-os havidíjam helyett 7990ft-ért kaphatok meg. Nemtetszésemet fejeztem ki, mivel én nem erre kötöttem szerződést. Elmondtam a hölgynek, hogy februárban lejár a hűségidőm, addig adják a régi szolgáltatást a régi feltételekkel, mivel utána úgysem szeretném már igénybe venni, ugyanis kihasználatlanság miatt felmondom a tv előfizetést. Erre a hölgy közölte, hogy akkor ennek tükrében most már csak havi 6.850ft-ért adná ugyan ezt a csomagot az optikai hálón(milyen érdekes, egyből van kedvezmény). Én továbbra is mondtam, hogy nekem erre nincs szükségem, nekem jó a hagyományos hálózat, azokkal a feltételekkel, mint amik eddig voltak. Ekkor jött a fekete leves: gyakorlatilag két lehetőségem van. Vagy szerződést bontok és kötbért fizetek, vagy igénybe veszem az új ajánlatot, amihez újabb egy év hűségszerződést kötelező jelleggel alá kell írjak. Nem értettem a dolgot. Az ügyintéző egyre csak azt hajtogatta, hogy az optikai hálózat sokkal korszerűbb és jobb, és csak ezen keresztül tudnak szolgáltatni, de ehhez nekem alá kell írnom egy újabb szerződést(most, novemberben). Enélkül nem megy. Tehát vagy aláírok még egy évet, és akkor átköltöztetik a szolgáltatást, vagy szerződést bontok kötbér ellenében.
Megkérdeztem az ügyintézőt, hogy hol szerepel olyan kitétel a szerződésemben, hogy én ha egy olyan helyre költözök ahol magasabb minőségű szolgáltatás érhető el, akkor én azért köteles vagyok magasabb árat, és főleg új hűségszerződést aláírni?! Erre ő elismerte, hogy ilyen kitétel nincs a szerződésemben. Ezek fényében úgy gondolom, hogy ez egy egyoldalú szerződésmódosítás a Telekom részéről. Ugyanis bele akar kényszeríteni egy helyzetbe, amire én a szerződéskötéskor nem vállalkoztam.
A következő az álláspontom:
A Telekom hűségszerződést írt alá velem ez év elején, melyben vállalja, hogy számomra a szerződésben foglaltak szerinti szolgáltatást szolgáltatja minden olyan helyen, ahol erre technikailag képes. Az adott helyen technikailag lehetőség van TV és Internet szolgáltatás nyújtására is, az, hogy ez miként valósul meg(sat-dsl vagy optiaki hálózaton), NEM az én dolgom! Ha nem szolgáltat, akkor szerződést szeg. Ha szerződést szeg, akkor jogomban áll nekem is elállni az adott szerződéstől mindenféle következmény nélkül, mivel a másik fél (Telekom) nem teljesíti a szerződésben foglaltakat! Ezzel szemben a Telekom szerződésbontás esetén kötbért követelne tőlem(az ügyintéző hölgy elmondása szerint).
Kérem ezen felületen(is) fejtse ki a Telekom képviselője/megbízottja, a cég álláspontját!

Köszönettel:
Zs.M.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 844
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Üdv mindenkinek.

Új felhasználó vagyok, remélem jól és jó helyen teszem fel a kérdésem, ami a következő:

Kb egy hónapja lett kiépítve a településünkön a teljesen új optikai hálózat. Egy hete kötötték be hozzám külsős szerelők a 30/20 Mbit/s csomagot telefonnal együtt. (Korábban mikrohullámú netem volt.) Adtak vele egy Huawei HG-8245H digitális elosztót is. Az indításnál már gond volt,mert a lost lámpa folyamatosan villogott amit ők sem értettek, majd lecserélték az eszközt, de a villogás csak nem szűnt meg. Egymás között mondták,hogy "hagyd figyelmen kívül, majd megszűnik !" És valóban egy- két perc után meg is szűnt a villogás. Mindenki megnyugodott.:S

Kész lett a bekötés, majd sebességmérés következett és érdekes módon a teszt utp kábelen keresztül 28,56/20,5 Mbit/s le-feltöltést mutatott. Meg is kérdeztem, hogy ez így jó, hiszen  minden tekintetben egy teljesen új rendszerről beszélünk, így legalább induláskor kéne talán a névleges értéket mutatni ! Megnyugtattak, hogy majd beáll a hálózat és nem lesz semmi gond ! De azóta semmi nem változott.

Tudom hogy van garantált le-feltöltési  limit, de azért talán egyszer-egyszer el kéne érni a névleges teljesítményt ezért felhívtam a 1412- őt ahol a hölgy megértette a gondomat és felvette hibára. Pár óra után már hívtak is a szerelők és közölték. hogy 20 és 30 közötti érték az tökéletes, talán nálam van a hiba , - talán tűzfal, vagy valami más okozhatja a csökkenést- mert részükről minden jó. Talán hívjam a "szuperszervízt"  (?)

Nem is lenne semmi gondom ezzel, de azért csak ott van a kisördög, hogy a környékünkön már több helyen néztem és mindenütt tökéletes  30/20 érték, csak nálam nem ! Vajon mi lehet a gond ?

Gondolom vannak itt a fórumon hozzáértő emberek, akik talán válaszolni tudnak a kérdésemre , amit előre is megköszönök .

(Mellékelek két képet, talán segít valamit ! )

  http://www.speedtest.net/my-result/5624121530

http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=957HG_8245H.jpg

 

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: István István
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelettel érdeklödöm a 21.század elején lakóhelyemen  9776 Püspökmolnáriban közel 1000 fős településen nincs üvegszálas kábel kiépitve ennélfogva nincs normális internet sem , szóal azután érdeklödnék hogy egyáltalán ebben a században várható-e a szélessávu internethez szükséges üvegszálas kábel kiépitése, lakóhelyemen, amire azért szerintem sok családnak szüksége lenne.

        Előre is köszönöm válaszukat várom  ...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszi a váaszt ,de érdekesség végett elmondom a hozzászoloknak hogy van település közvetlen közelben ahol 8km távolságba vitték az üvegszállas kábelt és a lakossá száma 150 fő, szóval erröl ennyit ettöl a településtöl az 1000 fős település távolsága 6 km szóval vannak még érdekességek de köszi  .

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 09. 01. at 0:33, btz írta:

Kérdezd meg, mond meg nekik, hogy te saját eszközt szeretnél használni, de ehhez HG8245H típusra lenne szükséged, a sima 8245 már elég régi stb hátha meghatja őket és ha szerencséd van és raktárkészlet is, akkor talán kapsz egy újat.

Na. Két email után felhívott egy biorobot. Hát sajnos ők azt nem cserélik ki. Csak ha elromlik. Akkor is olyat kapok ami épp van. Kb. Erre a válaszra számítottam. ************************************************************************************************** Még ki is fizetném nekik, de nem. Ők megaszondták hogy mápedig tetszik nem tetszik akkor se cserélik. Na a lajtán túl ilyen se történhet meg. Vagy váltok szolgáltatót. 16 év után ha ez jó ennek a ******** magyar bandának. Ezeknek közük nincs a t hez.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
szabálysértés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem moderálgatni kell, hanem felnőni a t nek ahhoz hogy t legyen, ne egy magyar cég magyar mentalitással. Arra nem képesek, hogy ezt a 8245-ös  huawei vacakot lecseréljék akár úgy is hogy kifizetem, meg még moderálgat is a ***** *******. Na lehet jelentkezni annak a ********* amelyiknek nem tetszett hogy a nem hatékony, magyar, reménytelenül megmerevedett, többi szolgáltatóhoz képest lemaradt (ipv6) t- vel kapcsolatban nem jót írtam. Ahelyett inkább válaszolt volna. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
1 hour ago, teherwagon said:

Hello @mukkelek, tuti nem fogsz szeretni, de vállalom. szerintem máshol sem kívánságműsor, milyen eszközt kapsz . az ipv6-os lemaradás meg nem jó példa, ugyanis abban jelenleg pont a Té első itthon. aztán az már szinte off, hogy mivel már ki van moderálva, így nem tudom, mit írtál, de ha kimoderálták, akkor bizony szabályt sértettél. tehát jogosan jelezte, bárki is volt (az oké, hogy nem tetszik valami, de a regisztrációddal elfogadtad a fórumszabályokat, amiket mindannyiunk érdekében illik betartani, mint ahogyan mi többiek tesszük)

Nem mondom, hogy nem szeretlek, csak az nem válasz, hogy nem cserélek valamit, mert csak. Akkor mondják meg, hogy miért nem.  Pont az ipv6 a jó példa hogy ke van maradva a t. Vagy elindult már a szolgáltatás? Nem tudok róla. Ha elindult akkor cserélhetik is a HG8245-öt itt nálam. Csak mert van itt szolgáltató Magyarországon akinél akiknél már megy az ipv6. Azt is tudom, hogy máshol nem adnak olyan modemet stb, ahol ilyen röhejesen fapados firmware van egy eszközön mint a HG8245-ön. Ember, ezen még jelszót se lehetett változtani. 3play 3play azt nesze. Most valamikor frissítettek rajt firmware-t mondjuk, ez már ok. Menj el a lajtán túlra aztán nézd meg ott hogy megy. Ott akkora kívánságműsor van komám, hogy Izlandon egy nap bejelented hogy net kell, és ha nincs műszaki akadály akkor két nap mulva ott a net. Így járt egy rokonom.  Nem mint itt hogy mikor üvegszálat akartam, előtte meg ADSL-T akkor a létesítési CSOPORTVEZETŐnek kellett Győrből elintézni nekem az ADSL-t. A t-n belül levelezve. Mert tudta hogy lehet. Nem ismertem őt, csak látta a kelet európai mentalitást. Üvegszálnál meg az itteni szerelőnek kell má kiabálni velük hogy LEHET IDE üvegszálat telepíteni. Hát ők szerelik, itt a szomszéd ház tetején. Milyen érdekes, rögtön befogadta a t az igényt. Úgy három hétbe tellett mindkettő alkalommal. Van ám olyan aki súg, hogy mekkora komolytalan káosz van ott..... Szánalmas. Úgyhogy szerintem legyen kívánságműsor.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: mukkelek
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdvözlet a fórumot olvasóknak! 

A nyár folyamán cseréltük le az ADSL szolgáltatást optikára. 

Az ADSL szolgáltatással, a hozzá kapott routerrel maximálisan meg voltam elégedve, hozta a 25-30 Mbit/sec sebességet, a wifi a ház minden pontján, még az udvaron is működött. 

Bekötötték az optikát, így lecserélték a routert... és az egy dolog, hogy az első napokban mért 100-120Mbit/sec-nek ma már híre hamva sincs (50-70 Mbit/sec között mozog az elérésünk, akár délután, akár este, akár késő este mérem), de a wifi minősége katasztrófálisan gyenge lett. 

Írtam hibabejelentést, kérdés nélkül lezárták mindkét jegyemet, hogy szerintük minden rendben. (a garantált 15 Mbit/sec-et persze eléri a sebesség, így arra valójában szavam se lehet...), de a Wifi akkor is rossz, és frusztráló, hogy amiért fizetek, pl. az íróasztalomnál pont gyenge a wifi... 

Mit gondoltok, lehet elvárásom ugyanolyan szintű wifi szolgáltatás, mint amit korábban kaptam a Telekomtól ADSL-nél, ha igen, tud valaki segíteni ,mire hogyan hivatkozzak? 

Vagy vegyek egy extendert, és fogjam be? :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

 

Érdeklődni szeretné, hogy szerintetek miért lehet az, hogy az internetem sebessége nem az előfizetésemnek megfelelő, hanem annál jelentősen gyorsabb. Egy teljes IP-szolgáltatáscsomag van bekötve, vagyis IPTV, IP-telefon és az ezekhez tartozó internet, ami papíron 10 Mbps-os. De hetek, sőt hónapok óta gyorsabb, de nem a le-, hanem a feltöltés! A 10-es csomag ugye úgy nézne ki, hogy 10 le, és 0,5 Mbps fel; de nálam ezzel szemben 10 le mellé 5-5,5 Mbps feltöltés párosul, vagyis a feltöltés gyakorlatilag olyan, mintha egy 30-as vonalon lógnék.

Létezik valami extra, amiről én nem tudok, vagy mégis mi idézheti elő ezt a helyzetet?

Válaszotok köszi!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...