Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Nagyon szívesen! :smileyhappy:

Ebben az esetben azt tudom tanácsolni, hogy addig kell újra és újra bejelenteni a hibát, amíg az fennáll. A Szuperszervíz ilyen hiba esetén nem hiszem, hogy sokat tudna segíteni. Lehet, hogy egy egyszerű eszközcsere megoldaná a gondot, nem is értem ezzel miért nem próbálkoztak.

Egyébként, amikor előfordul ez a hiba akkor a hgw-n a telefon állapotát visszajelző ledek normálisan világítanak, sötétek, esetleg villognak? Érdemes lehet ilyenkor még a hgw adminisztrátori felületén is ellenőrizni ekkor a telefon állapotát.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hát eddig ezt még nem figyeltem, majd legközelebb megnézem mit csinálnak a ledek. Egyébként a hgw adminisztrátori felületéhez gondolom én nem tudok hozzáférni, és a bejelentés után sajnos életre keltettem mindig a telefont - lehet legközelebb ezt nem teszem. Üdv!

A felületet a böngészőből a címsorba beírt 192.168.0.1 címen éred el kábeles szolgáltatás esetén (ez benne van a hgw használati utasításában is). Itt a felhasználónév és a jelszó rendszerint üresen hagyandó, hacsak ez nincs másképp feltűntetve a hgw hátulján. Majd a loginre kattintasz és belépés után a felső sorban elérhető lehetőségek közül a "Status" kiválasztásával ellenőrizheted az eszköz állapotát - a Voice fül vonatkozik a telefonra.

Ha azonban ez a felület teljesen ismeretlen számodra, akkor szerintem inkább hagyd szerelőre a dolgot.

Előző válaszomban nem fogalmaztam pontosan, ezért elnézést kérek. A címsorba beírandó cím is eszközfüggő, kimaradt az általában szó a címre vonatkozó mondatomból. Természetesen az eszközök menüjében is lehet eltérés, de a Status menüpont szerintem mindenhol megvan. De a hgw használati útmutatójában úgyis megtalálod. A pontatlanságért még egyszer elnézést!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Telekom Vezetősége és szerelői !

A kábeltelefonunkat 1 hete nem lehet felhívni !549792562 a HIBAJEGY AZONOSÍTÓ !

Most szerelte át a szerelő kábeltelefon rendszerre és azóta nem lehet a telefont felhívni !

Amikor a szerelő elment a hiba azonnal kiderült !Azóta sem lehet felhívni a telefont !

Gratulálok a jól( vagy rosszúl ) kiképzett szerelőiknek akik ki sem próbálják hogy működik-e az általuk szerelt telefon !

Amennyiben még egy hétig nem csinálják meg a telefont fel lesz mondva a szerződés !Olyan telefontársasággal kötünk szerződést amelyiknél hívni és hívást fogadni is lehet !!!!2015. 06. 20 . Budapest 

Mivel 1 hete rögzítették a hibát és semmit sem csináltak készüljenek fel egy perre amennyiben a 81 éves Anyámnak baja esne és későn fedezzük fel a felhívhatatlan telefon miatt !!!Ez a telefon csak miatta van előfizetve ....!!!

Intézkedjenek !!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia KorcsokDániel!

Sajnáljuk hogy ez történt de miivel ez itt még mindig nem hivatalos ügyfél képviseleti csatorna ezért semmire nem mész most ezzel. Kérlek keresd fel a Telekomot személyesen vagy 1412. Itt csak lelkes előfizetőket találsz akik segítnek ha tudnak de ez te esetedben nem lehetséges mivel itt csak a T tud intézkedni és rendet rakni. Sajnálatos az eseted de van ilyen elő fordulnak hibák, fel mondással kár fenyegetőzni egyel több vagy kevesebb egy ekkora cégnél szerintem mindegy. Pereskedés esetén meg előre borítékolom hogy veszett ügy.  Egy feltöltő kártyás mobil telefon nem lenne praktikusabb és olcsóbb megoldás ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ha fontos az állandó elérhetőség én is inkább a feltöltökártyás mobilt javasolnám - valóban kedvezőbb ár szempontjából is egy Domino csomag. Vannak kifejezetten az idősebb korosztály számára készülő mobilkészülékek, melyek extra nagy számgombokkal rendelkeznek, és a kijelzőjükön megjelenő betűk/számok is hatalmasak. Kezelésük pedig végtelenül leegyszerűsített - a hívásfogadáshoz pl. elég egyetlen gomb is. A legtöbb ilyen készülék hátulján van egy úgynevezett vészhívó gomb is, melynek megnyomásával az előre beprogramozott számokat kezdi el sorban felhívni a telefon. Vezetékes telefon tekintetében szerintem pedig az adott  helyzetben a hagyományos PSTN vonal meghagyása előnyösebb lett volna (írom ezt annak nem ismeretében, hogy miért került sor az átváltásra), hiszen a kábeltelefon működéséhez áramra is szükség van, míg a hagyományos analóg vonal nem függ ettől.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen egy kábel telefon sajnos rosszabb redundancia téren mint egy optikás/ vagy rezes digitális telefon mert ott legalább egy szünet mentes táppal meg lehet oldani hogy menjen minden nap, míg a kábel telefonnál ez nem járható.

Mobil telefon javaslatodra ki térve pedig nem is kell mobil láttam élőben olyan vezetékes telefonnak ki néző jószágot amin volt egy antenna és sim kártya ment bele, de kezelésre teljesen olyan volt mint egy ősrégi analóg telefon.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen egy kábel telefon sajnos rosszabb redundancia téren mint egy optikás/ vagy rezes digitális telefon mert ott legalább egy szünet mentes táppal meg lehet oldani hogy menjen minden nap, míg a kábel telefonnál ez nem járható.

Mobil telefon javaslatodra ki térve pedig nem is kell mobil láttam élőben olyan vezetékes telefonnak ki néző jószágot amin volt egy antenna és sim kártya ment bele, de kezelésre teljesen olyan volt mint egy ősrégi analóg telefon.

Ott a pont, igazad van, tényleg ez a legjobb megoldás, mert így még a használatát sem kell újra megtanulni! :smileyhappy:

Találtam is egyet   gyorsan...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Köszönöm hogy válaszoltál !Már eltelt 1 hónap és még mindig nem jött ki szerelő !81 éves anyukám és én az 59 éves fia sem értünk a szoftverfrissítéshez...!Sajnos !Érthetetlen hogy még eddig nem értek ide a szerelők !Én is és anyukám is bement már 3 -szor bejelenteni a hibát !Lehet hogy kilépünk ettől a szolgáltatótól akik csak egy irányú telefonálást tesznek lehetővé és 1 hónapja ki sem jönnek megszüntetni a hibát......!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves voros3!

Általában, ha egy topic-ra nem érkezik válasz, annak az az oka, hogy vélhetően senki nem tudja a választ. Én is így vagyok ezzel. Ebben az esetben érdemesebb a szuperszervízre támaszkodni, ők biztos meg tudják oldani a problémát, noha tényleg nem olcsó szolgáltatás.

Üdv:
Laci

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na a dolog úgy áll, hogy a régi rendszer szerint a vezetékes telefonhoz járt a Hívószámkijelzés szolgáltatás és a Hívásvárakoztatás is (Alap, Hoppá díjcsomagokhoz dijmentesen) a szolgáltatás része volt. Április 1-től megszünt ingyenesnek lenni ez a két szolgáltatás, azért lett mindenkinek kikapcsolva. Egyébként a havi díja a Hívószámkijelzésnek 203,20-ft, a Hívásvárakoztatásnak 81,28-ft.

 

Telefon kényelmi szolgáltatások

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...