fgyuri Posztolva ekkor: 2019. március 1. Megosztás Posztolva ekkor: 2019. március 1. (szerkesztve) Kérném a tisztelt fórumozók segítségét, esetleges tapasztalatát ! "Kék cégnél" vásárolt, "Kék céges" előfizetéssel működő céges készülékemet a Telekom letiltotta IMEI szám alapján, számlanemfizetés miatt. Soha nem voltunk ennél a nagyszerű cégnél előfizetők. Negyedik, azaz negyedik napja nem működik a készülék, a nagyra becsült ügyfélszolgálat pedig csak még egy kis türelmet kér ... Szóval valakinek volt esetleg ehhez hasonló tapasztalata ? Hová lehetne menni megoldani a dolgot ? Ügyfélszolgálati irodák a domino kártya feltöltésén kívül sok mindenre nem alkalmasak sajnos a tapasztalat szerint ... Szerkesztve ekkor: 2019. március 1. Szerkesztő: fgyuri Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Roli82 Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Üdv! Ilyenről még nem hallottam. Miből gondolod, hogy a Telekom tiltotta le, jött hivatalos értesítés róla? Nem inkább a kék cég, ha már egyszer tőlük van vásárolva és az ő előfizetésükkel van használva?! Kérdezd meg a kék szolgáltatót! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
4 dptrsk Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Hello! Hogy tiltotta volna le a kékek telefonját a Telekom, ha nem is használod a Telekom hálózatán? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 btz Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Érdekes. Ennyi erőből a D**i is letilthatta volna ? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 abit Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Szia @fgyuri, Nem a Telekom a "hibás", hanem a Kék szolgáltató, 1220-as telefonszámon érdeklődj. (Esetleg nincs elmaradt, befizetetlen számla?) @btz Lehet a ***** volt az. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgyuri Posztolva: 2019. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Még egyszer leírom. Kék cégnél vagyok és a magenta cég tiltotta a telefonom, akikhez semmilyen közöm nincs ! Ráadásul csak vakaróznak, értetlenkednek. Aztán rádöbbennek, hogy valóban igazam van. De megoldás nincs, negyedik napja nem elérhető a cégem emiatt, nincs netbankolás, GPS stb stb. Tehát egy cselekvőképes, döntéshozó kontaktot keresek nagyon sürgősen. A hadba állított biorobotokból már nagyon elegem van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 abit Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. @fgyuri De honnan tudod, miből gondolod, hogy a Telekom letiltotta a mobilod?! Jött hivatalos levél, vagy miből gondolod, hogy a T a bűnös? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgyuri Posztolva: 2019. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Nyilván az első utam a *****hoz vezetett. Van egy adatbázisuk, amiből az IMEI szám alapján ez az infó kiderült. Második utam a Telekomnál volt. Itt hosszas bénázás után megtalálták a saját rendszerükben is ezt a tiltást. Egyik hab a nagy tortán, hogy egy Xiaomi telefonról van szó, amit a Telekom sosem forgalmazott. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 abit Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Eléggé érdekes. Számlák mind be vannak/voltak fizetve? Valamint milyen modellről lenne szó? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgyuri Posztolva: 2019. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Több, mint érdekes... Milyen számlára gondolsz ? Nem vagyunk jogviszonyban a Telekommal, tehát nem készülhetett számla ! A kék számlákban sem volt soha csúszás - de ez jelenleg teljesen lényegtelen. Redmi Note 4 Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. A kék üzleti ügyfélszolgálat nem tud segíteni? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 abit Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. 1 órája, fgyuri írta: A kék számlákban sem volt soha csúszás - de ez jelenleg teljesen lényegtelen. Nem lényegtelen, éppen ez a fontos. Ha ott nem volt csúszás, és a Telekommal nincs semmilyen kapcsolatod, akkor nem kellett volna tiltani a mobilod. Az nem lehet, hogy esetleg összekeverték az IMEI számot? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgyuri Posztolva: 2019. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 1. De, nyilvánvalóan valaki hibázott. Nem is ez lenne a fő probléma, hanem az, hogy nem képesek kijavítani a saját hibájukat napok alatt sem . Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgyuri Posztolva: 2019. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 1. 55 perce, zoli62 írta: A kék üzleti ügyfélszolgálat nem tud segíteni? Nem, mivel nem ők rakták rá a tiltást. Attól függetlenül hihetetlen, hogy a két cég között semmilyen kommunikáció nincs. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Tudomásom szerint már egyeztet a két cég egymás közt az ügyben! Az még kellene, hogy Pontosan, hol vetted a készüléket Online a weboldalukon, hivatalos partnerüzlet, üzletkötő stb?! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 fgyuri Posztolva: 2019. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Igen megnyugtattál ? A Kék cégnél vettem kb 10 hónapja, a Pólusban. Azt nem tudom, hogy az partnerük vagy saját üzlet. És nem is rám tartozik... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Roli82 Posztolva: 2019. március 1. Megosztás Posztolva: 2019. március 1. (szerkesztve) Oké. Ha van valami fejlemény jelzem, illetve adminunk is pingeli a témát ott ahol kell. Úgy tudom, hogy az IMEI számod bekérésre került. Szerk 2019.03.11 " Az Ön készüléke letiltása kapcsán a Magyar Telekom egyeztet a ***** Magyarországgal és a vizsgálat lezárultáig nem tudunk bővebb felvilágosítást adni. A letiltás álláspontunk szerint indokolt és jogszerű volt, hátterében a készülék beszerzési forrása áll, nem Ön, mint tulajdonos. A kellemetlenségért elnézést kérünk. Az ügyben további tájékoztatásért mint ügyfél a ***** Magyarországhoz tud fordulni. " Szerkesztve ekkor: 2019. március 11. Szerkesztő: Roli82 Kiegészítés Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgyuri Posztolva: 2019. március 1. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 1. Köszönöm Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 fgyuri Posztolva: 2019. március 3. Szerző Megosztás Posztolva: 2019. március 3. Köszönöm szépen, várom. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
fgyuri
Kérném a tisztelt fórumozók segítségét, esetleges tapasztalatát !
"Kék cégnél" vásárolt, "Kék céges" előfizetéssel működő céges készülékemet a Telekom letiltotta IMEI szám alapján, számlanemfizetés miatt.
Soha nem voltunk ennél a nagyszerű cégnél előfizetők.
Negyedik, azaz negyedik napja nem működik a készülék, a nagyra becsült ügyfélszolgálat pedig csak még egy kis türelmet kér ...
Szóval valakinek volt esetleg ehhez hasonló tapasztalata ?
Hová lehetne menni megoldani a dolgot ?
Ügyfélszolgálati irodák a domino kártya feltöltésén kívül sok mindenre nem alkalmasak sajnos a tapasztalat szerint ...
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: fgyuriLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
18 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.