Ugrás a tartalomhoz
  • 14

Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering


alienhun11

Kérdés

Sziasztok!

Ismét "elromlott" a nemzetközi peeringje a telekomnak a CloudFlare felé, érdekes hogy a legnagyobb magyar Telco cég nem képes a BIX-be routolni be az egyik legnagyobb CDN forgalmát. Főleg úgy, hogy rengeteg magyar weblap is cloudflare-en "él". 

A DTAG cső szinte megint fullra van telítve, 50% PL-al. Nem lehetne rendezni végre a peeringet nemzetközi irányba, ha már ténylegesen oda kéne kimenni a forgalomnak? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 445
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
27 perce, thakivagyok írta:

Az ingyenesen csomagot használó oldalak, amik Amerika felé mennek világ körüli vakációra egyre rosszabb minőségben kerülnek kiszolgálásra.obfuscated_last_21600.png.6a30ef8b95bb5aa621ad419afd6cac70.png

Igaz, a "prémium" szolgáltatásokhoz képest a szolgáltatás minősége legalább konstans.

CloudflareDNS1_last_21600.png.ac798a1d2a17943d223be1857591cdad.png

Most már 0-24 pár kilobittel és stabil 20% packet lossal mennek az ingyenes oldalak… Használhatatlan.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

De már megint nem csak a Cloudflare érintett... más is sz@r....
Teljesen használhatatlan lett a nemzetközi irány...
De mivel a legtöbb magyar oldal is bécsen keresztül megy az se megy :D Használjuk azt ami a Dataplexben van :D Ja nem ott is levannak tiltva az irányok...

Ez már több mint szánalmas!


Start: 2024-06-26T20:42:48+0200
HOST: RViktor-NOTE                                         Loss%   Snt   Last   Avg  Best  Wrst StDev
  1.|-- 20014C4E<mask>000000000000000001.dsl.pool.telekom.hu  0.0%    10    3.4   3.4   2.6   5.1   0.7
  2.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
  3.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
  4.|-- 2003:0:f00::7a5                                      80.0%    10    7.2   6.7   6.1   7.2   0.8
  5.|-- 2003:0:f00::7a4                                      30.0%    10    9.9  10.7   9.9  13.9   1.4
  6.|-- 2003:0:fe00::1                                       80.0%    10   14.7  25.2  14.7  35.7  14.8
  7.|-- 2003:0:f00::ff                                       60.0%    10    9.3  10.0   9.3  10.6   0.6
  8.|-- win-bb2-v6.ip.twelve99.net                           80.0%    10  123.7 123.9 123.7 124.0   0.2
  9.|-- ffm-bb2-v6.ip.twelve99.net                            0.0%    10  135.6 135.3 133.5 139.6   1.8
 10.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
 11.|-- digitalocean-ic-378008.ip.twelve99-cust.net          10.0%    10  136.4 138.1 134.1 151.7   5.7
 12.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
 13.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
 14.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
 15.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
 16.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
 17.|-- ???                                                  100.0    10    0.0   0.0   0.0   0.0   0.0
 18.|-- www.ibs-b.hu                                         20.0%    10  137.2 137.3 135.4 139.8   1.5

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egyébként a probléma gyökere egyszerű. Arelion hálózatába van torlódás. Itt kell verni a csalánt az MT-nek / DTAG-nak. :)

traceroute to 172.70.248.5 (172.70.248.5), 30 hops max, 60 byte packets
 1  252.130.71.194.in-addr.arpa (194.71.130.252)  2.769 ms  2.741 ms 253.130.71.194.in-addr.arpa (194.71.130.253)  2.679 ms
 2  81.183.2.201 (81.183.2.201)  3.154 ms 81.183.3.27 (81.183.3.27)  2.962 ms 81.183.2.201 (81.183.2.201)  3.174 ms
 3  81.183.3.98 (81.183.3.98)  2.696 ms 62.159.61.98 (62.159.61.98)  7.529 ms 81.183.3.134 (81.183.3.134)  2.726 ms
 4  87.128.239.253 (87.128.239.253)  7.464 ms  7.431 ms 81.183.3.89 (81.183.3.89)  2.820 ms
 5  * win-bb1-link.ip.twelve99.net (62.115.114.184)  122.136 ms 80.156.161.104 (80.156.161.104)  9.017 ms
 6  ffm-bb1-link.ip.twelve99.net (62.115.137.202)  131.850 ms  119.823 ms *
 7  * 87.128.239.253 (87.128.239.253)  7.790 ms *
 8  ffm-bb1-link.ip.twelve99.net (62.115.137.202)  131.660 ms cloudflare-ic-328337.ip.twelve99-cust.net (62.115.144.199)  132.550 ms ffm-bb2-link.ip.twelve99.net (62.115.138.22)  102.361 ms
 9  ffm-bb1-link.ip.twelve99.net (62.115.137.202)  133.029 ms 172.70.248.5 (172.70.248.5)  128.294 ms ffm-bb2-link.ip.twelve99.net (62.115.138.22)  104.140 ms
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tracing route to discord.com [162.159.128.233]
over a maximum of 30 hops:

  1     1 ms     1 ms     1 ms  192.168.0.1
  2     7 ms     7 ms    14 ms  10.230.96.1
  3     7 ms     7 ms     6 ms  tge0-1-1-3-3055.er0-sashalom.net.telekom.hu [145.236.81.148]
  4     8 ms     6 ms     7 ms  81.183.3.6
  5     9 ms     8 ms     8 ms  81.183.3.131
  6    16 ms    21 ms    16 ms  80.156.161.104
  7    13 ms    13 ms    16 ms  vie-sb6-i.vie.at.net.dtag.de [217.239.40.142]
  8    15 ms    15 ms    14 ms  80.156.160.221
  9     *        *       25 ms  if-bundle-12-2.qcore2.fnm-frankfurt.as6453.net [195.219.25.30]
 10     *       26 ms    25 ms  if-ae-55-2.tcore2.fnm-frankfurt.as6453.net [195.219.87.56]
 11   146 ms   143 ms   140 ms  172.71.248.5
 12   136 ms   138 ms   139 ms  162.159.128.233

Trace complete.

 

Már az előbb a ***** szöveget sem küldte el a Discordon keresztül a csodálatos Telekom.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

rakás ***** az egész szolgáltatás úgy ahogy van. cloudflare a fő probléma, de egyébként már egyre több külföldi oldalra lassú az elérés ami még pár hónapja nem volt gond. teljesen röhejes hogy vpn-t kell használni hogy normális minőséget elérje a szolgáltatás színvonala. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 06. 30. at 21:59, Hegyirabló írta:

Már ilyeneket írogat a Telekom a Twitteren, hogy az ügyfelek jelentsék a dolgot a Cloudflare felé. Ez valami vicc, vagy mi? Nem vagyok jogviszonyban a Cloudflareal. A Telekommal vagyok.

A twitteres csapat nem kapta meg a memo-t, hogy ezekre a kérdésekre nem szabad reagálni? Szóljon már nekik valaki. 

Ekkor: 2024. 06. 30. at 21:27, Bandi01 írta:

A helyzet nem változott, egész nap ilyen @Telekom szakértő

Minden a régi @Telekom szakértő

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egyrészt nagyon örülök, hogy végre rátaláltam egy csoportra, ahol ugyanezzel a problémával küzdenek az emberek, másrészt borzalmas is. Jelenleg 20+ órám ment el arra, hogy debugoljak és az ügyfélszolgálatnak bizonyítsam, hogy igenis probléma áll fenn. Végre ide találtam és legalább nyomonkövethetem, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban.

Este 7 óra után kb használhatatlan 3 hónapja azon szolgáltatások palettája, ami pont munkához, hobbihoz kell. Az ügyfélszolgálat pedig olyan dolgokat próbál végig nálam, hogy működik-e a moden vagy biztosan jó helyre dugtam-e a kábelt. Közben itt van ez a probléma, amiről (ahogy elnézem) hónapok óta meg a diskurzus...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
7 perce, AlenWayne írta:

Egyrészt nagyon örülök, hogy végre rátaláltam egy csoportra, ahol ugyanezzel a problémával küzdenek az emberek, másrészt borzalmas is. Jelenleg 20+ órám ment el arra, hogy debugoljak és az ügyfélszolgálatnak bizonyítsam, hogy igenis probléma áll fenn. Végre ide találtam és legalább nyomonkövethetem, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban.

Este 7 óra után kb használhatatlan 3 hónapja azon szolgáltatások palettája, ami pont munkához, hobbihoz kell. Az ügyfélszolgálat pedig olyan dolgokat próbál végig nálam, hogy működik-e a moden vagy biztosan jó helyre dugtam-e a kábelt. Közben itt van ez a probléma, amiről (ahogy elnézem) hónapok óta meg a diskurzus...

 

Totál hülyének van nézve az ember....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
21 órája, AlenWayne írta:

Egyrészt nagyon örülök, hogy végre rátaláltam egy csoportra, ahol ugyanezzel a problémával küzdenek az emberek, másrészt borzalmas is. Jelenleg 20+ órám ment el arra, hogy debugoljak és az ügyfélszolgálatnak bizonyítsam, hogy igenis probléma áll fenn. Végre ide találtam és legalább nyomonkövethetem, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban.

Este 7 óra után kb használhatatlan 3 hónapja azon szolgáltatások palettája, ami pont munkához, hobbihoz kell. Az ügyfélszolgálat pedig olyan dolgokat próbál végig nálam, hogy működik-e a moden vagy biztosan jó helyre dugtam-e a kábelt. Közben itt van ez a probléma, amiről (ahogy elnézem) hónapok óta meg a diskurzus...

Annyi reményünk van, hogy az NMHH vizsgálódik. Kb a fórumon mindenki adott be egy keresetet, hogy ez nem normális. De ha a Telekomon múlik, ez így fog megrohadni. :( Az otthoni netemet már le is cseréltem, de sajnos az ügyfeleinknek nem sok alternatívájuk van. Én még ezért tartom életben a kérdést, mert a Cloudflare helyett mást használunk, de az egy 10*-es szorzó a cégnek.

Szerintem a DT beírta a magicbookba, hogy mit kell mondani. Gyakorlatilag az MT válaszai tükörfordításban vannak a német fórumon található válaszokkal. :) 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: RViktor
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...