Ugrás a tartalomhoz
  • 14

Cloudflare - Magyar Telekom nemzetközi peering


alienhun11

Kérdés

Sziasztok!

Ismét "elromlott" a nemzetközi peeringje a telekomnak a CloudFlare felé, érdekes hogy a legnagyobb magyar Telco cég nem képes a BIX-be routolni be az egyik legnagyobb CDN forgalmát. Főleg úgy, hogy rengeteg magyar weblap is cloudflare-en "él". 

A DTAG cső szinte megint fullra van telítve, 50% PL-al. Nem lehetne rendezni végre a peeringet nemzetközi irányba, ha már ténylegesen oda kéne kimenni a forgalomnak? 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 450
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
Ekkor: 2024. 06. 27. at 20:50, Bandi01 írta:

Írok, nehogy azt higgye itt valami telekomos, hogy azért van csend, mert minden szuper és a nap hősei. És ők a legjobbak
A twelve99 még mindig iszonyat
image.thumb.png.b990938e245f70f1e1db9aa00f2e5e3d.png

A cloudflare oldalak pedig még mindig lassúak és magas a packetloss 
image.thumb.png.841158adb5e39600774c6ba440130b31.png

Itt azt azért hozzátenném, hogy ez a fenti kettő napszaktól függetlenül kegyetlen

A "tettek" hálózata

Azért ipv6 mindkettő, mert az jobb szokott lenni. Ha ez ilyen, meg se merem nézni milyen az ipv4

(Csak a szokásos ping mert úgyse reagáltok semmit ezekre @Telekom szakértő)

 

A helyzet nem változott, egész nap ilyen @Telekom szakértő

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 06. 30. at 21:59, Hegyirabló írta:

Már ilyeneket írogat a Telekom a Twitteren, hogy az ügyfelek jelentsék a dolgot a Cloudflare felé. Ez valami vicc, vagy mi? Nem vagyok jogviszonyban a Cloudflareal. A Telekommal vagyok.

A twitteres csapat nem kapta meg a memo-t, hogy ezekre a kérdésekre nem szabad reagálni? Szóljon már nekik valaki. 

Ekkor: 2024. 06. 30. at 21:27, Bandi01 írta:

A helyzet nem változott, egész nap ilyen @Telekom szakértő

Minden a régi @Telekom szakértő

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egyrészt nagyon örülök, hogy végre rátaláltam egy csoportra, ahol ugyanezzel a problémával küzdenek az emberek, másrészt borzalmas is. Jelenleg 20+ órám ment el arra, hogy debugoljak és az ügyfélszolgálatnak bizonyítsam, hogy igenis probléma áll fenn. Végre ide találtam és legalább nyomonkövethetem, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban.

Este 7 óra után kb használhatatlan 3 hónapja azon szolgáltatások palettája, ami pont munkához, hobbihoz kell. Az ügyfélszolgálat pedig olyan dolgokat próbál végig nálam, hogy működik-e a moden vagy biztosan jó helyre dugtam-e a kábelt. Közben itt van ez a probléma, amiről (ahogy elnézem) hónapok óta meg a diskurzus...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
7 perce, AlenWayne írta:

Egyrészt nagyon örülök, hogy végre rátaláltam egy csoportra, ahol ugyanezzel a problémával küzdenek az emberek, másrészt borzalmas is. Jelenleg 20+ órám ment el arra, hogy debugoljak és az ügyfélszolgálatnak bizonyítsam, hogy igenis probléma áll fenn. Végre ide találtam és legalább nyomonkövethetem, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban.

Este 7 óra után kb használhatatlan 3 hónapja azon szolgáltatások palettája, ami pont munkához, hobbihoz kell. Az ügyfélszolgálat pedig olyan dolgokat próbál végig nálam, hogy működik-e a moden vagy biztosan jó helyre dugtam-e a kábelt. Közben itt van ez a probléma, amiről (ahogy elnézem) hónapok óta meg a diskurzus...

 

Totál hülyének van nézve az ember....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
21 órája, AlenWayne írta:

Egyrészt nagyon örülök, hogy végre rátaláltam egy csoportra, ahol ugyanezzel a problémával küzdenek az emberek, másrészt borzalmas is. Jelenleg 20+ órám ment el arra, hogy debugoljak és az ügyfélszolgálatnak bizonyítsam, hogy igenis probléma áll fenn. Végre ide találtam és legalább nyomonkövethetem, hogy mi a helyzet ezzel kapcsolatban.

Este 7 óra után kb használhatatlan 3 hónapja azon szolgáltatások palettája, ami pont munkához, hobbihoz kell. Az ügyfélszolgálat pedig olyan dolgokat próbál végig nálam, hogy működik-e a moden vagy biztosan jó helyre dugtam-e a kábelt. Közben itt van ez a probléma, amiről (ahogy elnézem) hónapok óta meg a diskurzus...

Annyi reményünk van, hogy az NMHH vizsgálódik. Kb a fórumon mindenki adott be egy keresetet, hogy ez nem normális. De ha a Telekomon múlik, ez így fog megrohadni. :( Az otthoni netemet már le is cseréltem, de sajnos az ügyfeleinknek nem sok alternatívájuk van. Én még ezért tartom életben a kérdést, mert a Cloudflare helyett mást használunk, de az egy 10*-es szorzó a cégnek.

Szerintem a DT beírta a magicbookba, hogy mit kell mondani. Gyakorlatilag az MT válaszai tükörfordításban vannak a német fórumon található válaszokkal. :) 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: RViktor
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
14 órája, RViktor írta:

Annyi reményünk van, hogy az NMHH vizsgálódik. Kb a fórumon mindenki adott be egy keresetet, hogy ez nem normális. De ha a Telekomon múlik, ez így fog megrohadni. :( Az otthoni netemet már le is cseréltem, de sajnos az ügyfeleinknek nem sok alternatívájuk van. Én még ezért tartom életben a kérdést, mert a Cloudflare helyett mást használunk, de az egy 10*-es szorzó a cégnek.

Szerintem a DT beírta a magicbookba, hogy mit kell mondani. Gyakorlatilag az MT válaszai tükörfordításban vannak a német fórumon található válaszokkal. :) 

A mai nappal beérkezett a panaszom a Telekomhoz, fel is hívtak ennek rögzítése kapcsán. Az eredmény megint ugyanaz a kör. Váltsak vissza modemre és majd kijön egy kolléga, aki a helyszínen fogja felmérni a dolgokat. Mellékeltem minden korábban említett fontosabb cikket, fórum bejegyzést, jelezve, hogy az itt tapasztaltak rám is igazak.

Őszintén nem értem mit várnak itteni eszköz ellenőrzéstől ebben a tekintetben, vagy a kiérkező szakembernek majd mit mondjak még, hogy előrébb lendüljön bármi az ügyben.

Btw a korábban közölt DNS workaround ideiglenesen megoldást adott a problémára, úgyhogy tényleg nálam is a Cloudflare féle nehézségem van. (ráadásul CDN-ek terén tapasztalhat mind)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...