Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telekom honlap


jani44

Kérdés

  • Válaszok 374
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Ajánlott posztok

  • 0

Nekem a nagy mai web oldal átalakítás után nem jön össze a belépés:

 

A felhasználó felfüggesztésre került

BELÉPÉS ONLINE ÜGYINTÉZÉSHEZ

A belépéshez e-mail cím, mobiltelefonszám, MT ügyfélazonosító
üzleti felhasználónév és a hozzá tartozó jelszó vagy Facebook fiók szükséges.

 

Másnál is ez a helyzet MT azonosító és jelszó beadásakor?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

 

Engem is felfüggesztett a rendszer mert próbáltam az előfizetésemet beállítani, és mivel az első rányomásnál nem csinált semmit, az oldalt frissítettem és akkor újra le okéztam és jött a kis piros ablak..

 

Ilyenkor a tagságim törlődött? Ill. ezzel az előfizetésem is vajon?

 

Esetleg valami ötlet hogy ilyenkor mit lehet tenni hogy betudjak lépni? Írtam az ügyintézésbe..

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

Elég hosszan sikerült csak létrehozni ezt az új Telekom fiókot nekem is, többször vagy felfüggesztett vagy éppen általános hibára hivatkozott az oldal. De hogy az otthoni előfizetést továbbra sem lehet érdemben használni az valami röhej! Először még hozzáadni sem volt hajlandó a fiókhoz, aztán hiába adta hozzá végül, adatközlésre nem hajlandő. Hihetetlen!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sajnos továbbra is csak hibaüzenet érkezik vissza miszerint "a művelet során hiba lépett fel" :-(

A mobil előfizetéseimet teljesen jól kezeli, az otthoni előfizetést is szerettem volna kártyás fizetéssel letudni ezen az oldalon a mobilokhoz hasonlóan, és akkor a Távszámlát is le tudnám mondani mert már csak ezért kellett fenntartani. Hát azért még reménykedem egy kicsit, hátha magához tér és nekem is működni fog.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én is összehoztam a Telekom fiókot, van benne egy mobil valamint az otthoni IPTV+net+telefon előfizetés. A mobil rendben van, eddig sem volt semmi gond vele. Az otthoni viszont szintén a "a művelet során hiba lépett fel" üzenetet adja.

 

Szerintem az az oka, hogy a Telekom fiók csak egy újabb belépési mód, viszont az otthoni előfizetés ettől még továbbra is a régi rendszerben maradt. Ez így is lesz mindaddig, amig átkerülünk az új rendszerbe.

 

Az hogy ez a folyamat hány százaléknál tart legalább akkora "üzleti titok" a Telekomnál, mint az hogy hol milyen fejlesztések lesznek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Nem teljesen az a cél, hogy elfedje a hibákat...:)

A cél, hogy a sok féle előfizetést egy kalap alatt tudják majd kezelni az ügyfelek. A cél biztos, hogy jó és kell, igény van rá!

Sajnos nekem is hibát dob fel a vezetékes előfizetésre.

Remélem kis türelem és megoldódik a probléma... Dolgoznak rajta folyamatosan.

 

Üdv:

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Lakossági besorolású dolgozói flotta előfizetésem van. A Telekom fiók bevezetése óta az online felületbe való belépés után a szokásos My T-Mobile helyett átdob a My T-Sytem felületre,amit jogosultság hiányában használni nem tudok. 1430-as lakossági telefonos ügyfélszolgálatra bejelentve a hibát nem is értik, bár felveszik,1435-ös üzleti telekomos ügyfélszolgálaton segítőkészek, elmondják, hogy működik a Telemátrix, de nem illetélesek. Kör bezárul, ilyen a Telekom egy adott szolgáltatása.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...