jani44 Posztolva ekkor: 2014. november 6. Megosztás Posztolva ekkor: 2014. november 6. Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oldmumus Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Nekem a nagy mai web oldal átalakítás után nem jön össze a belépés: A felhasználó felfüggesztésre kerültBELÉPÉS ONLINE ÜGYINTÉZÉSHEZA belépéshez e-mail cím, mobiltelefonszám, MT ügyfélazonosítóüzleti felhasználónév és a hozzá tartozó jelszó vagy Facebook fiók szükséges. Másnál is ez a helyzet MT azonosító és jelszó beadásakor? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. IGen, gondolom vagy nincs még kész vagy be kell regisztrálni Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oldmumus Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Tehát semmi értesítés nélkül megint kell regisztrálni? Az eddigi MT azonosító és jelszó nem jó már? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Szerintem jónak kéne lennie mert ezt írják A belépéshez e-mail cím, mobiltelefonszám, MT ügyfélazonosítóüzleti felhasználónév és a hozzá tartozó jelszó vagy Facebook fiók szükséges. csak hát akkor mért nem fogadja el. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Senquist Posztolva: 2015. április 24. Megosztás Posztolva: 2015. április 24. Sziasztok! Engem is felfüggesztett a rendszer mert próbáltam az előfizetésemet beállítani, és mivel az első rányomásnál nem csinált semmit, az oldalt frissítettem és akkor újra le okéztam és jött a kis piros ablak.. Ilyenkor a tagságim törlődött? Ill. ezzel az előfizetésem is vajon? Esetleg valami ötlet hogy ilyenkor mit lehet tenni hogy betudjak lépni? Írtam az ügyintézésbe.. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 agi310 Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Szia!Elég hosszan sikerült csak létrehozni ezt az új Telekom fiókot nekem is, többször vagy felfüggesztett vagy éppen általános hibára hivatkozott az oldal. De hogy az otthoni előfizetést továbbra sem lehet érdemben használni az valami röhej! Először még hozzáadni sem volt hajlandó a fiókhoz, aztán hiába adta hozzá végül, adatközlésre nem hajlandő. Hihetetlen!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Na engem már be enged Mt + jelszóval Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 agi310 Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Az otthoni előfizetés adatait is mutatja??? Mert nekem csak egy hibaüzenetet válaszol vissza! :-( Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Igen Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Sikerült az egyik otthoni előfizetés adataival belépni. Ami pozitív, hogy visszamenőlegesen több évre látszanak a számlák. Egyébként meg nem szükséges Telekom fiókot létrehozni. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 agi310 Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Sajnos továbbra is csak hibaüzenet érkezik vissza miszerint "a művelet során hiba lépett fel" :-(A mobil előfizetéseimet teljesen jól kezeli, az otthoni előfizetést is szerettem volna kártyás fizetéssel letudni ezen az oldalon a mobilokhoz hasonlóan, és akkor a Távszámlát is le tudnám mondani mert már csak ezért kellett fenntartani. Hát azért még reménykedem egy kicsit, hátha magához tér és nekem is működni fog. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Nekem viszont a flottás mobil előfizetésemet nem kezeli a My T-Mobile. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 oldmumus Posztolva: 2015. április 25. Megosztás Posztolva: 2015. április 25. Ebben a pillanatban MT azonosító és jelszó párossal csont nélkül beléptem. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 MirrMurr Posztolva: 2015. április 26. Megosztás Posztolva: 2015. április 26. Én is összehoztam a Telekom fiókot, van benne egy mobil valamint az otthoni IPTV+net+telefon előfizetés. A mobil rendben van, eddig sem volt semmi gond vele. Az otthoni viszont szintén a "a művelet során hiba lépett fel" üzenetet adja. Szerintem az az oka, hogy a Telekom fiók csak egy újabb belépési mód, viszont az otthoni előfizetés ettől még továbbra is a régi rendszerben maradt. Ez így is lesz mindaddig, amig átkerülünk az új rendszerbe. Az hogy ez a folyamat hány százaléknál tart legalább akkora "üzleti titok" a Telekomnál, mint az hogy hol milyen fejlesztések lesznek. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 26. Megosztás Posztolva: 2015. április 26. Természtesen a Telekom fiók egy új belépési mód, dizájnos, modern, arra jó, hogy elfedje a háttérrendszer fejlesztéseinek hibáit, gondolom egyetértetek velem ebben. :) Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2015. április 27. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. április 27. Javaslom töröljék az egész online számla felületet, mert ez csak önbosszantásra jó, és a társaságot akik ezzel foglalkoznak rúgják ki, menjenek nyáron havat hányni!!! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 anonymus Posztolva: 2015. április 27. Megosztás Posztolva: 2015. április 27. Mega troll hsz másra nem volt jó. Többre mész ha t nek írod meg mailban Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 jani44 Posztolva: 2015. április 28. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. április 28. Szomorú vagyok, hogy ezt megatrollnak minősíted... Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Törölt_tag379 Posztolva: 2015. április 29. Telekom Megosztás Posztolva: 2015. április 29. Nem teljesen az a cél, hogy elfedje a hibákat...:)A cél, hogy a sok féle előfizetést egy kalap alatt tudják majd kezelni az ügyfelek. A cél biztos, hogy jó és kell, igény van rá!Sajnos nekem is hibát dob fel a vezetékes előfizetésre.Remélem kis türelem és megoldódik a probléma... Dolgoznak rajta folyamatosan. Üdv: Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. április 29. Megosztás Posztolva: 2015. április 29. Lakossági besorolású dolgozói flotta előfizetésem van. A Telekom fiók bevezetése óta az online felületbe való belépés után a szokásos My T-Mobile helyett átdob a My T-Sytem felületre,amit jogosultság hiányában használni nem tudok. 1430-as lakossági telefonos ügyfélszolgálatra bejelentve a hibát nem is értik, bár felveszik,1435-ös üzleti telekomos ügyfélszolgálaton segítőkészek, elmondják, hogy működik a Telemátrix, de nem illetélesek. Kör bezárul, ilyen a Telekom egy adott szolgáltatása. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 2. Megosztás Posztolva: 2015. május 2. Nos hibabejelentés után ismét be tudok lépni My T-Mobile felületére, de az ezzel kapcsolatos hibajegyem még nincs lezárva. Állítólag, még az előfizetők húsz százaléka nincs migrálva az T-Home új számlázási rendszerbe. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szucsandi Posztolva: 2015. május 6. Megosztás Posztolva: 2015. május 6. Én sem tudok belépni a flottás előfizetéseimmel. Hiába regisztráltam, folyamatos hibaüzenet (hibás azonosító vagy jelszó). A számlákhoz nem férek hozzá, nem tudok a felületen fizetni (e-számla) úgy, mint régen. A problémámra megoldást sem találtak az ügyintézők. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szucsandi Posztolva: 2015. május 6. Megosztás Posztolva: 2015. május 6. Én is csak facebook fiókkal tudok belépni, de hozzárendelni már nem tudom az előfizetéseket, állandóan azt írja ki hibának, hogy nem telekomos előfizetés. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 zoli62 Posztolva: 2015. május 6. Megosztás Posztolva: 2015. május 6. A flotta előfizetésed lakosságihoz tartozik? Amennyiben igen, akkor a 1430-as telefonszámon kell bejelenteni a a My T-Mobile-os hibát. Nekem 48 órán belül javították, és azt mondták,hogy sok embert érintett. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 szucsandi Posztolva: 2015. május 6. Megosztás Posztolva: 2015. május 6. Bejelentettem én már mindenhová. Telefonon, chaten, de nem oldódott meg a probléma.Flottás mobiltelefon előfizetésem van, 5 db. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
jani44
Kb. 2 hónapja nagy kérdés: mikor lesz használható a T-Home ügyféloldala, hogy végre lehessen követni az előfizetői, ill. számla adatokat?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
52
36
32
15
Népszerű napok
2015. Május 11.
19
2015. Április 15.
14
2015. Május 8.
13
2015. Május 6.
12
A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában
anonymus 52 poszt
Roli82 36 poszt
zoli62 32 poszt
jani44 15 poszt
Népszerű napok
2015. Május 11.
19 poszt
2015. Április 15.
14 poszt
2015. Május 8.
13 poszt
2015. Május 6.
12 poszt
374 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.