Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vezetékes telefon


btz

Kérdés

Ma volt itt a telekom modemet cserélni mert elromlott és mondta a szerelő, hogy kössük rá a vezetékes telefont az adsl modemre, mert meg fogják szüntetni az analóg telefonálást. Ehhez adott 2 db 2 méter hosszúságú telefonkábelt és egy sima adsl-phone szűrőt. Aztán még magyarázott ezt azt de egyáltalán nemértem, hogy ezekkel az eszközökkel, hogyan kössem rá az ADSL modemre a vezetékes analóg telefont.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 184
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Hello dobti, akkor ezt a Tétől kérheted (díjmentesen) akár a honlapjukon, az önkiszolgáló felületükön (megnéztem, nálam "hívószám kijelzés engedélyezése, hívásonkénti tiltás" jelenik meg, ezt keresd). a beállítás után a 131 vagy *31* kódokat a hívott szám elé billentyűzve alkalmanként tilthatod a számküldést, a beállításig pedig a 130 vagy #31* kódokkal engedélyezheted azt. típustól függően a teló menüjében is megoldható az engedélyezés vagy a tiltás, akár állandóra. ha elakadsz ezzel, és megadod a pontos típust, szívesen levadászom a használatit, abból meg azt, hogyan... :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

nem tudom hogy tudja -e választ a kérdésemre valaki,vagy jó helyen kérdezem mert több mint 1 honapja nem tudják el intézni hogy ha én hivok valakit, hogy ki irja a számunkat 5e perc ingyen de ki az a hulye akki felveszi a telot ha nincs szám kijelzés 6x személyesen 3x levélben 4x telefonon probáltam el intézni de semmi nem hiszem hogy van még szolgáltató akki ilyen jelemtelen szemét legyen1 ho ig se jelszo a vifihez sesemi tv adás napokig semmi a régi kábelt levágta rá kötöte a sajátját a kelász netesre mondván hogy megszunik ,persze hazugság,  kérdeztem töle mi hogy müködik vagy egyáltalán mi micsoda ,az válasz ne zaklasam mert siet, az ugyfél szolgálatnál azt mondták 4alkalomal hogy nem adhasák meg a wifi jelszot mert titkos, vegyek másik telot mert az nem jó vetem de azzal sem jó a szám kijelzés ,néztem a ruteren de nem tudtam hogy rajta van mert  semmilyen magyarnyelvu leirás semihez  egyszoval katasztrofa jelemtelen szemét banda, a magyar a magyarnak a szemét is kiválya egy szemét multiért, naponta 4x5x 3autoval száguldoznak a szerelök az utcánkba is  a vége mindig a kocsma ot el kávézgatnak  ez baracs, most az utolsó verzio hogy több honapba is beletelik mig megcsinálják a számkijelzést mert valami digitális probléma  azt mondták jan 1töl kezdödik a szerzödés de már tavaji honapra ki kuldtek 5300ft  13 napra nagyon sokszor orákra el megy minden és semi jogi orvoslat akkinek van essze nem kéri aTELEKOM/SZOLGÁLTATÁSÁT/AZT HINNÉ AZ EMBER HOGY NÉMET CÉG BIZTOS JO BECSULETS  DE AHOL MAGYAR VAN AZ 1 RAKÁS SZENY  EDIGI AZ ÖSSZES SZOLGÁLTATO EGYÜT VÉVE SEM VOLT ILYEN JELEMTELEN MINT EZEK,  IRÁNY A FOGYASZTÓ VÉDELEM vagy irni kel az anya cégnek hogy mit müvelnek,  az ember szeretné le élni ezt a pár évét nyugalomban de ezek pokolá teszik akinek van velük problémálya azok irjanak és meg probálnánk valamelyik  tv vel felvenni a kapcsolatot sajnálom hogy edig fajulnak a dolgok de más ut nincs várok pár napot és kénytelen leszek lépni valaki tud erre  magyarázatot irjon

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv!

Ha jól követtem azt, amit írtál a problémád az, hogy nem jelenik meg a Te számod a hívott fél készülékén. Ennek a szolgáltatásnak a be/kikapcsolására rá szoktak kérdezni az előfizetői szerződés megkötésekor. De ennek aktuális státuszát magad is megváltotathatod, egyrészt készüléked menüjében (sajnos konkrét típust nem írtál), de ha ezt az opciót nem találod egy kód segítségével is kezdeményezheted hívószámod kijelzését. Ehhez a hívni kívánt szám elé írd be a: *31# kódot.

Pl.: *31#+36309303030

A szolgáltatásról itt bővebben is olvashatsz!

A másik problémád, ha jól értem az, hogy nem tudod az internetelőfizetésedhez tartozó WIFI jelszót. Sajnos nem írtad, hogy milyen típusú eszközöd van, de néhány esetében ezt az adatot a készülék hátuljára, oldalára ragasztott matricán találod meg, az alapértelmezett jelszót általában a WLAN-key sor után olvashatod!

Itt pedig megtalálhatod a használati útmutatókat is!

Remélem, tudtam segíteni, üdv!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: szaboadam
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

"016.01.05. napján ,ismeretlen okból, a válaszlevélben jelzett "TECHNIKAI HIBA" miatt leszerelt kapcsolatom helyreállítása 1 hónapja húzódik! Mikor lesz ebböl élő vonal? Már többször kint voltak a szerelők ! Üdv.: Hegedűs László 20- *******,  SÜRGŐS!!!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ahammer
személyes adatok
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy Gigaset A220a típusú vezeték nélküli telefont, egyetlen vagy problémám vele, hogy beérkező hívás esetén csak annyit ír ki hogy "Külső hívás", pedig aktiválva van a telekom felől a hívószámkijelzés, mivel a régi telefonnal tökéletesen működik ez a szolgáltatás. Nézegettem már itt a fórumon hasonló bejegyzéseket, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra. Remélem tud valaki segíteni.

Előre is köszönöm!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia!

Érdekes jelenségről írtál. Utánanéztem a konkrét készüléknek és a következőt találtam:

A hívószámkijelzésnek két feltétele van:

  1. A szolgáltatónál aktiválásra került a hívószámkijelzés.
  2. A hívott fél engedélyezte száma kijelzését.

Mivel nálad mindkettő fennáll - mint írod a régi készülékkel gond nélkül működik a szolgáltatás - így ez a hibalehetőség kizárható.

Fórumokon kezdtem el ezért keresgélni hátha találok megoldást, és egy angol nyelvű fórumon valaki az általad említett problémára keresett megoldást. Mivel a készülék a "Külső hívás" üzenetet elvileg akkor jeleníti meg, ha a hívószámkijelzés nem aktív, ezért annak állapotát valamiért a készülék hibásan érzékeli. Mivel te az ott ajánlott első metódust - a készülék 1-2 percre történő leválasztását már megtetted, amikor kipróbáltad a dolgot a régi készülékeddel, érdemes lehet megpróbálni azt a dolgot, ami ennek a fórumozónak is segített mégpedig, hogy először deaktiválod majd újraaktiválod a hívószámkijelzés szolgáltatást.

Más megoldást egyelőre nem találtam, de úgy tűnik ez sokaknál működik, így remélem neked is segít!

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tisztelt Ügyintéző! Hívószámkijelzést rendeltem a 1412-es telefonszámon 2016.02.12-én (péntek) 12ó 30p körüli időben. Az ügyintéző tájékoztatott (15p, 30mp. után), hogy 24órán belül aktív lesz a számkijelzés. 2016.02.16.-án (kedd) 12ó 30p körüli időben mivel még nem volt aktíválva a számkijelzés a 1412-es telefonszámon érdeklődtem ismét  mikorra várhatom. Egy másik ügyintéző tájékoztatott röpke 12perc után, hogy előzőleg félre tájékoztattak mert 72óra az aktiválás. Ekkor már csak akkor nem telt le a 72óra ha a hétvégét nem veszem figyelembe. Megígérte, hogy megsürgeti a műszakiakat. A sürgetés nem járhatott eredménnyel mert a mai napon (2016.02.19-én) 13ó körüli időben még mindíg nem volt aktív a számkijelzés. Újabb telefon, mindössze 17perc után megtudtam, hogy még mindíg nem aktív, dolgoznak rajta. Eddig csak mindössze 168óra telt el a megrendeléstől! Habár ne szóljak semmit mert a számhordozáskor az előző szolgáltatónál a szerződéskötést követő 4. napon lekapcsolták a szolgáltatást. Akkor is az volt, hogy Önök 48órán belül visszaadják a szolgáltatást. Röpke 3hét után ez meg is valósult. Addig hagytak egy vállalkozót vonalas kapcsolat nélkül! Arról szó sem volt, hogy az előző szolgáltatónál meglévő kényelmi szolgáltatásokat Önök nem viszik tovább! Arról sem szóltak, hogy ezt kérjem mert ez elveszik. Előző szolgáltatóm mindezt 24órán belül biztosította! Igaz az ezelőtt 10egynéhány éve volt! Azt a választ nem fogadom el, hogy a hívó fél nem engedélyezte a száma kijelzését mert a saját mobilom számát sem jelzi ki pedig azt engedélyeztem!

Üdvözlettel Rőfös.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 02. 19., Rőfös írta:

Tisztelt Ügyintéző! Hívószámkijelzést rendeltem a 1412-es telefonszámon 2016.02.12-én (péntek) 12ó 30p körüli időben. Az ügyintéző tájékoztatott (15p, 30mp. után), hogy 24órán belül aktív lesz a számkijelzés. 2016.02.16.-án (kedd) 12ó 30p körüli időben mivel még nem volt aktíválva a számkijelzés a 1412-es telefonszámon érdeklődtem ismét  mikorra várhatom. Egy másik ügyintéző tájékoztatott röpke 12perc után, hogy előzőleg félre tájékoztattak mert 72óra az aktiválás. Ekkor már csak akkor nem telt le a 72óra ha a hétvégét nem veszem figyelembe. Megígérte, hogy megsürgeti a műszakiakat. A sürgetés nem járhatott eredménnyel mert a mai napon (2016.02.19-én) 13ó körüli időben még mindíg nem volt aktív a számkijelzés. Újabb telefon, mindössze 17perc után megtudtam, hogy még mindíg nem aktív, dolgoznak rajta. Eddig csak mindössze 168óra telt el a megrendeléstől! Habár ne szóljak semmit mert a számhordozáskor az előző szolgáltatónál a szerződéskötést követő 4. napon lekapcsolták a szolgáltatást. Akkor is az volt, hogy Önök 48órán belül visszaadják a szolgáltatást. Röpke 3hét után ez meg is valósult. Addig hagytak egy vállalkozót vonalas kapcsolat nélkül! Arról szó sem volt, hogy az előző szolgáltatónál meglévő kényelmi szolgáltatásokat Önök nem viszik tovább! Arról sem szóltak, hogy ezt kérjem mert ez elveszik. Előző szolgáltatóm mindezt 24órán belül biztosította! Igaz az ezelőtt 10egynéhány éve volt! Azt a választ nem fogadom el, hogy a hívó fél nem engedélyezte a száma kijelzését mert a saját mobilom számát sem jelzi ki pedig azt engedélyeztem!

Üdvözlettel Rőfös.

Itt nincs ügyintéző, ez egy fórum, ahol mi egymással társalgunk mint Telekom felhasználók vagy szimpatizánsok vagy egyéb.

Remélem azóta már megoldódott a problémád, ha nem a Facebookon ajánlatos írni egyet a Telekomnak, ott egyből kézbe veszik az ügyet.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2016. 02. 01., szaboadam írta:

Szia!

Érdekes jelenségről írtál. Utánanéztem a konkrét készüléknek és a következőt találtam:

A hívószámkijelzésnek két feltétele van:

  1. A szolgáltatónál aktiválásra került a hívószámkijelzés.
  2. A hívott fél engedélyezte száma kijelzését.

Mivel nálad mindkettő fennáll - mint írod a régi készülékkel gond nélkül működik a szolgáltatás - így ez a hibalehetőség kizárható.

Fórumokon kezdtem el ezért keresgélni hátha találok megoldást, és egy angol nyelvű fórumon valaki az általad említett problémára keresett megoldást. Mivel a készülék a "Külső hívás" üzenetet elvileg akkor jeleníti meg, ha a hívószámkijelzés nem aktív, ezért annak állapotát valamiért a készülék hibásan érzékeli. Mivel te az ott ajánlott első metódust - a készülék 1-2 percre történő leválasztását már megtetted, amikor kipróbáltad a dolgot a régi készülékeddel, érdemes lehet megpróbálni azt a dolgot, ami ennek a fórumozónak is segített mégpedig, hogy először deaktiválod majd újraaktiválod a hívószámkijelzés szolgáltatást.

Más megoldást egyelőre nem találtam, de úgy tűnik ez sokaknál működik, így remélem neked is segít!

 

Köszönöm a választ, és elnézést hogy nem reagáltam eddig. Megtörtént a hívószámkijelzés szolgáltatás ki-be kapcsolása, kétszer is, sajnos nem segített a problémán. A készüléket kipróbáltuk egy ismerősünknél, nála tökéletesen működött a hívószámkijelzés azonnal, tehát a készülék hibája kizárható. Az egyetlen magyarázat az lehet, hogy nekünk ilyen dobozos telefonvonalunk van, mivel a város szélén lakunk (nincs kiépítve a vonalas hálózat). Csupán azt nem értem, hogy a másik készülékkel akkor mégis miért működik, ezzel pedig miért nem. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szabó Ádam [szaboadam]  Kollégám (?) elsőnek írt válaszához képest (lásd itt is alul a releváns részt) én a deaktiválást-újraaktiválást feleslegesnek érzem, mert ha a támogató rendszer szerint (OSS, vagy aminek ma mondjátok) be van rendezve, akkor az nagyobb eséllyel az előfizető központjának a "tudása" szerint is fel van szerelve (aktivált).
Ehhez képest sokkal fontosabb az a kérdés, hogy
a) maga a készülék, más végponton jól működik-e a hívószámkijelzés terén?
b) maga a fővonal valóban jól működik-e (nincs levezetés, 
c) nincs-e olyan készülék párhuzamosan a lakásban (vagy máshol?!), amelyik befolyásolhatja a CLIP szolgáltatás fizikai működését:
Bár vélhetően senkit nem érdekel - sajnos -, de röviden és közérthetően felírom a működési elvet: a csengetések szünetében (vagy a csengetések alatt) egy rövid "füttyögéssel' " adja ki az analóg telefonközpont a hívóra vonatkozó információt vagy azt, hogy ezt nem adhatja ki "Privát szám"), és a dátum-  és időadatokat. Ez a füttyögés' igen kis erősségű jel, tehát ha valami kótyavetye van a vonalon, és az beterheli a vonalat, az könnyen lehet olyan, mintha a kijelzős telefon lenne érzéketlen (hibás) a CLIP jelre.  Ugyanez fordul elő, ha a vonal (a réz érpár) zajos, az egyik ér a föld felé "levezet", vagy idegen feszültség van rajta (akár 230V is, ha balszerencsénk van), és nem kell, hogy ez "rázzon", elég, ha a feszültség megvan áramerősség nélkül.
De még az is előfordulhat, hogy akár már gyárilag is rossz, vagy megrepedt valamiért a gyártás után egy 5 Ft alkatrész, az két darab, pár száz pF-os kerámiakondenzátor  közül az egyik, netán mindkettő, amelyik a vonal felé beépítve működik a telefonban a CLIP áramkör elején [2 db kell legyen, a 48-50 V-os vonali egyenfeszültséget nem engedi át, a 140 V-os 25-50Hz-es csengetőfeszültséget sem nem engedi át,  de az 1-2 kHz-es CLIP jelet átengedi]  . Ekkor az új telefon CLIP vételi funkciója nem működik, vagy nem a kellő (szabványban előírt) érzékenységgel működik. Azt viszont majdnem bizton állítom, hogy az analóg főközpontok előfizetői áramköre, tehát amelyik a CLIP jelet kiadja, gyakorlatilag nem lehet rossz.
Még egy érdekességet említek: érdemes megnézni, hogy ugyanaz-e a hívószáma a vonalnak akkor, ha hívják és akkor, ha onnan hívnak. Volt már olyan a Telekom történetében - emlékeim szerint Siemens főközpont alatt -, amikor valami adatbázis hiba miatt nem is az a fizikai vonal volt az előfizetőnél, amit előfizetett, bár a megadott hívószámon őt el lehetett érni. Más kérdés, hogy hosszú évek múlva derült ki, hogy nem telefonált a számla szerint, pedig dehogyisnem, csak egy másik - talán nem is  aktív - telefonszámon realizálódott a kimenő forgalom :)
Kollégám felvetésének másik elemét is javítanám: nem tudom ki és miért és milyen hibára ajánlotta, hogy a telefonvonalat pár percre le kellene választani és vagy megszűnik a hiba vagy nem, de a fizika mai állása szerint az analóg telefonkészülékek ha "kiakadnak" és így kell őket "megjavítani", akkor azokat hibásnak, a funkciójuk szerinti célhoz alkalmatlannak kell tekinteni. [Miért? Mert még a legbonyolultabb, hiperszuper kijelzős, hangrögzítős vagy üzenetrögzítés, de a vonal típusához képest analóg telefonkészülékeknél is a villa lenyomásakor  alaphelyzetbe-állítottnak (reseteltnek) kell tekinteni, és régen rossz, ha nem így van, mert pl. mi van, ha nem bontja a hívást és egy 2 perces nemzetközi beszélgetésből egy 168 órás, több milliós jogvita lesz? Volt már ilyen: 1992-93 felé, a hatására egyebek között jogszabályváltozás is történt. És pl. épp ezért is van ma itthon egy nagyon jó hírközlési szabályozás 8-) ]

Szeretettel:
Maus Robi

ref.:
" Mivel a készülék a "Külső hívás" üzenetet elvileg akkor jeleníti meg, ha a hívószámkijelzés nem aktív, ezért annak állapotát valamiért a készülék hibásan érzékeli. Mivel te az ott ajánlott első metódust - a készülék 1-2 percre történő leválasztását már megtetted, amikor kipróbáltad a dolgot a régi készülékeddel, érdemes lehet megpróbálni azt a dolgot, ami ennek a fórumozónak is segített mégpedig, hogy először deaktiválod majd újraaktiválod a hívószámkijelzés szolgáltatást."

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 órája, Tele-Maus írta:

Szabó Ádam [szaboadam]  Kollégám (?) elsőnek írt válaszához képest (lásd itt is alul a releváns részt) én a deaktiválást-újraaktiválást feleslegesnek érzem, mert ha a támogató rendszer szerint (OSS, vagy aminek ma mondjátok) be van rendezve, akkor az nagyobb eséllyel az előfizető központjának a "tudása" szerint is fel van szerelve (aktivált).
Ehhez képest sokkal fontosabb az a kérdés, hogy
a) maga a készülék, más végponton jól működik-e a hívószámkijelzés terén?
b) maga a fővonal valóban jól működik-e (nincs levezetés, 
c) nincs-e olyan készülék párhuzamosan a lakásban (vagy máshol?!), amelyik befolyásolhatja a CLIP szolgáltatás fizikai működését:
Bár vélhetően senkit nem érdekel - sajnos -, de röviden és közérthetően felírom a működési elvet: a csengetések szünetében (vagy a csengetések alatt) egy rövid "füttyögéssel' " adja ki az analóg telefonközpont a hívóra vonatkozó információt vagy azt, hogy ezt nem adhatja ki "Privát szám"), és a dátum-  és időadatokat. Ez a füttyögés' igen kis erősségű jel, tehát ha valami kótyavetye van a vonalon, és az beterheli a vonalat, az könnyen lehet olyan, mintha a kijelzős telefon lenne érzéketlen (hibás) a CLIP jelre.  Ugyanez fordul elő, ha a vonal (a réz érpár) zajos, az egyik ér a föld felé "levezet", vagy idegen feszültség van rajta (akár 230V is, ha balszerencsénk van), és nem kell, hogy ez "rázzon", elég, ha a feszültség megvan áramerősség nélkül.
De még az is előfordulhat, hogy akár már gyárilag is rossz, vagy megrepedt valamiért a gyártás után egy 5 Ft alkatrész, az két darab, pár száz pF-os kerámiakondenzátor  közül az egyik, netán mindkettő, amelyik a vonal felé beépítve működik a telefonban a CLIP áramkör elején [2 db kell legyen, a 48-50 V-os vonali egyenfeszültséget nem engedi át, a 140 V-os 25-50Hz-es csengetőfeszültséget sem nem engedi át,  de az 1-2 kHz-es CLIP jelet átengedi]  . Ekkor az új telefon CLIP vételi funkciója nem működik, vagy nem a kellő (szabványban előírt) érzékenységgel működik. Azt viszont majdnem bizton állítom, hogy az analóg főközpontok előfizetői áramköre, tehát amelyik a CLIP jelet kiadja, gyakorlatilag nem lehet rossz.
Még egy érdekességet említek: érdemes megnézni, hogy ugyanaz-e a hívószáma a vonalnak akkor, ha hívják és akkor, ha onnan hívnak. Volt már olyan a Telekom történetében - emlékeim szerint Siemens főközpont alatt -, amikor valami adatbázis hiba miatt nem is az a fizikai vonal volt az előfizetőnél, amit előfizetett, bár a megadott hívószámon őt el lehetett érni. Más kérdés, hogy hosszú évek múlva derült ki, hogy nem telefonált a számla szerint, pedig dehogyisnem, csak egy másik - talán nem is  aktív - telefonszámon realizálódott a kimenő forgalom :)
Kollégám felvetésének másik elemét is javítanám: nem tudom ki és miért és milyen hibára ajánlotta, hogy a telefonvonalat pár percre le kellene választani és vagy megszűnik a hiba vagy nem, de a fizika mai állása szerint az analóg telefonkészülékek ha "kiakadnak" és így kell őket "megjavítani", akkor azokat hibásnak, a funkciójuk szerinti célhoz alkalmatlannak kell tekinteni. [Miért? Mert még a legbonyolultabb, hiperszuper kijelzős, hangrögzítős vagy üzenetrögzítés, de a vonal típusához képest analóg telefonkészülékeknél is a villa lenyomásakor  alaphelyzetbe-állítottnak (reseteltnek) kell tekinteni, és régen rossz, ha nem így van, mert pl. mi van, ha nem bontja a hívást és egy 2 perces nemzetközi beszélgetésből egy 168 órás, több milliós jogvita lesz? Volt már ilyen: 1992-93 felé, a hatására egyebek között jogszabályváltozás is történt. És pl. épp ezért is van ma itthon egy nagyon jó hírközlési szabályozás 8-) ]

Szeretettel:
Maus Robi

ref.:
" Mivel a készülék a "Külső hívás" üzenetet elvileg akkor jeleníti meg, ha a hívószámkijelzés nem aktív, ezért annak állapotát valamiért a készülék hibásan érzékeli. Mivel te az ott ajánlott első metódust - a készülék 1-2 percre történő leválasztását már megtetted, amikor kipróbáltad a dolgot a régi készülékeddel, érdemes lehet megpróbálni azt a dolgot, ami ennek a fórumozónak is segített mégpedig, hogy először deaktiválod majd újraaktiválod a hívószámkijelzés szolgáltatást."

Köszönöm a részlete választ!

Először is kipróbáltuk a készüléket egy ismerősünknél, ott tökéletesen működött a hivószámkijelzés, tehát a szituáció a következő:

Nekünk van 2 készülékünk, a készülék hibája kizárható, az egyik (régi) készülék kijelzi a hívó számát, viszont a másik (új) nem, ugyanazon a vonalon, ugyanolyan körülmények között. Arról, hogy lenne más olyan készülék a lakásban ami befolyásolná ezt a működést nem tudok, de mivel a régi készülék tökéletesen működik, így szerintem nincs. Lehet akkor ott lesz a probléma, hogy gyenge ez a "füttyögés", és a régi készülék talán képes az a gyengébb jelet is venni, az új pedig nem érzékeli ezt rendesen. Sajnos elég tanácstalan vagyok, mit lehetne még megpróbálni. :/ 

Üdvözlettel:

Jácint

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves T-homosok !

Át álltak digitális vonalra, azóta nem lehet áramtalanítani a számítógépet, mert megszűnik a vonal. Ha vihar van áramtalanítanom kell  a asztali számítógépemet így megszűnik a matávos vonal és a gyermekeim nem tudnak minket elérni telefonon hogy épp jól-e vagyunk.... Csak egy vonal van a házba az emeleten így ha lent vagyunk a földszinten nem halljuk ha csörög a telefon vagy épp megcsúszunk a lépcsőn a nagy sietségbe hogy fel tudjuk venni a telefont és mivel már nem a fiatal korosztályba tartozunk ezért oda kell figyelnünk hogy ne törjük össze magunkat a nagy DIGITALIZÁLÁS miatt. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Egy elosztón van HGW és a számítógép (mert HGW nem egyenlő számítógép), valószínűleg lenyomja a piroslámpát, ilyenkor ugye áramtalanodik a HGW is, csak ezt lehet logikusan kihozni a történetből. Amúgy a HGW-t dsl-en nem célszerű kapcsolgatni. Van még lehetőség szünetmentes tápegységre vagy egy jó biztosításra villámkárra és akkor nem kell áramtalanítani.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: btz
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

A nyilvánvaló megoldás, hogy a modemet (a doboz, ami vélhetően a gép közelében van valahol, villogó zöld ledekkel) egy másik elosztóba kell dugni, és nem kikapcsolni.

A másik, hogy legyen egy mobiltelefon is, amin ilyenkor lehet hívni. Felteszem, hogy most is van, mert manapság nem sok embernek nincs, de ha mégsem, akkor egy filléres mobilt lehet venni kártyás előfizetéssel erre a célra.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia :) !

Itt van az elérhetőség, ahol érdeklődni tudsz: http://www.sagem.hu/hu/termekek/termektamogatas/termektamogatas

Használati, garanciális kérdések:
Telefon: 06 800 16360 (munkanapokon 9-17 óra között


E-mail: support.service[kukac]sagemcom.com

A szerviz (YOUNG B.T.S. Kft) elérhetőségét is megtalálod a linken (hátha ott árulnak aksit).

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Barátaim !

A Telekom átállt a digitális telefonra , azóta nem jó a telefonom. Az EPC 3925 modembe a tel. 1 csatlakozóba bedugatták

velem a máshol működő telefonomat, én tudok hívni mást, de fordítva ez nem megy, azt mondja rám, hogy üzemképtelen

vagyok . Kérek szépen tanácsot, hol a hiba ?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Kedves Barátaim !

 

Május 12-én bejelentettük, hogy a telefon nem működik. Válasz : megkezdtük a munkát . Este jön az e-mail: a hiba az

ön készülékében van, de külön pénzért megoldjuk. a számtalan megkeresésre adott válaszból kiderült, hogy a kis titkolózó

Telekom átálló félben van a digitális telefonra. Hogy , hogy nem elkottyantották, hogy próbáljuk bedugni a modem telefon csatlakozójába. Ide a mi 3 polusú, a velük évek óta szerződött készülékünk nem csatlakoztatható. Mellesleg az ő tulajdonukban levő modemről van szó, melyhez csak ők csatlakoztathatnak. A következő műszaki zseni azt javasolta, hogy vásároljunk új készüléket. De hát kértük mi a digitális átállást ? Mindenesetre kértünk kölcsön egy megfelelő telefont, enyhe lelkiismeretfurdalással csatlakoztattuk az ő modemjükbe, az eredmény lesúlytó volt : senki nem tudott hívni minket. A következő alkalommal ránk mosolygott a szerencse : az ügyfélszolgálatos elkottyantotta (reméljük, hogy nem rúgják ezért ki), hogy a telefont nem is kell kicserélni, csak a kábelét kell kicserélni. Vajon az előző műszaki zseni ezt nem tudta ? De a történetnek még közel sem volt vége. Az  "n" - dik ügyfélszolgálatos küldött egy e-mailt a műszakiaknak és megnyugtatott, hogy 1 - 2 órán belül, de legkésőbb 2 napon belül (óvatos volt az emberünk, ismerte a cégét) a vonal tökéletes lesz. Két nap mulva hívtuk a műszakiakat, mert mondanom sem kell, a híba ugyanúgy maradt. Az agyafúrt műszaki hibafelvevő azt mondta, hogy új hibának veszi fel a dolgot mert így innen indul az ő 72 órás hibaelhárítási kötelezettségük, de valószínű, hogy "egy két órán belül" miden rendben lesz. Kissé félve vártuk a 72 óra többedik elmúlását és félelmünk nem volt alaptalan : semmi nem változott.

         Összegezve : a rendszer analóg is meg nem is, a készüléket ki kell cserélni, meg nem is, a hiba 1-2 óra illetve két nap múlva vagy elmúlik, vagy nem, de nehogy meg merd említeni, hogy a határidó többszörösére sem javult meg a hiba, mert akkor onnan kezdődik a hibaelhárítás !

           Természetesen a vonal már 10 napja, most is rossz de tűnődünk, hogy merjünk e szólni érte ? Mit gondoltok ?

                   Még annyit, hogy évek óta Tv, Internet és telefon szogáltatásért fizetünk a Telekomnak és úgynevezett Platina fokozatunk van. Isten óvja ezek után, aki új áldozata akar lenni a Telekomnak!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...