Ugrás a tartalomhoz
  • 8

Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban


xnuke097

Kérdés

Üdv,

Az elmúlt 1 hónapban folyton azt tapasztalom hogy főleg a késő délutáni óráktól kezdve (17:00) az online játékok nagy része mint például a World of Tanks és a PUBG nagy pinget produkál (130+ms) és eszméletlen hatalmas nagy pocket lossok vannak meccsek közben, emiatt lehetetlen játszani.


Kérdésem az lenne hogy ezt hogy lehet-ne megszüntetni, mert kezd nagyon idegesítő lenni.


World of Tanks közben futtattam a ping plotter nevű programot és mint kiderült a hatalmas ping a  Deutsche Telekom AG vonalaktól jön, ergó nem a játékkal van probléma!

Az összes portot megnyitottam mindkét játéknál, ami után 2 napig működött normálisan megint minden, de viszont ma megint elkezdte ezt az egészet csinálni, sőt rosszabb lett mivel most már 300ms felé is felugrott!
A Wot EU2-es szerverén ami Luxemburgban található, ennél még rosszabb, mivel ott majdnem 100% pocket lossom van!

 

Képkivágás.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 326
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
6 órája, Zsolt012 írta:

Ez rendben is lenne, de ez az állapot (koronvavírus) nem 2 hónapja kezdődött. 2 hónapig ezelőtt minden rendben volt. Ebből fakadóan ha tavaly március óta rendben volt, akkor valami történhetett, aminek nem a hálózat túlterheléséhez van köze. ->Valami probléma van a T oldalán, amit elvileg meg is találtak (vagy van egy erős tippjük)

Sajnos teljesen én sem láthatok tisztán, minden esetre remélem orvosolni tudják, ha valóban ez a gond:)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
7 órája, Norph írta:

Sajnos teljesen én sem láthatok tisztán, minden esetre remélem orvosolni tudják, ha valóban ez a gond:)

Norph,

vagy nem érted mi a probléma, vagy nem vetted a fáradtságot, hogy egy picit is vissza olvass a fórumon.
Nem ködös utalgatásokra van szükség, hogyasszongya a "másik szolgáltatónál is volt ilyen". Konkrétan az a probléma, hogy

EGY IDŐBEN, EGY HELYRŐL AZ EGYIK SZOLGÁLTATÓ VONALA MŰKÖDIK, A MÁSIK NEM.

Idejössz és majd te megmondod a frankót, persze a béke és a szeretet morzsáiddal meghintve.
Már most mondom, hogy nem érdekelnek a Jehova Tanúi.
Asszondod "Sajnos teljesen én sem láthatok tisztán". Nem mondod? MÉG TE SEM? Akkor már nagy a baj.... gondolom.
Vízen járás már megy?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
4 órája, Baskó írta:

Norph,

vagy nem érted mi a probléma, vagy nem vetted a fáradtságot, hogy egy picit is vissza olvass a fórumon.
Nem ködös utalgatásokra van szükség, hogyasszongya a "másik szolgáltatónál is volt ilyen". Konkrétan az a probléma, hogy

EGY IDŐBEN, EGY HELYRŐL AZ EGYIK SZOLGÁLTATÓ VONALA MŰKÖDIK, A MÁSIK NEM.

Idejössz és majd te megmondod a frankót, persze a béke és a szeretet morzsáiddal meghintve.
Már most mondom, hogy nem érdekelnek a Jehova Tanúi.
Asszondod "Sajnos teljesen én sem láthatok tisztán". Nem mondod? MÉG TE SEM? Akkor már nagy a baj.... gondolom.
Vízen járás már megy?

Ember neked is annyi van amennyi látszik... Azért fogalmaztam így mert egy szolgáltató oldalán nem fogok reklámozni másikat, mert törölve lenne. Nemondtam meg a frankót, még csak nem is neked szólt amit írtam, közöd sincs ahhoz amit írtam. Nem érdekel, hogy ki szeret kit és, hogy melyikőtök köt ki agyvérzéssel vakahol a felesleges pattogás miatt, azért írtam, hogy ne a buta hisztit kelljen olvasni, hanem ha van akkor a megoldást vagy a lehetséges javulás esélyét. 

Felesleges hiszti ez amit leműveltél úgy, hogy te nem fogtad fel amit leírtam... jehova meg vízenjárás... látszik, hogy csak egy tisztán gondolkodni nem tudó befásult ember vagy. De tudod mit? Csak, hogy a kedvedre tegyek inkább nem válaszolok többet mert úgysem értenéd amit írok csak ugrálnál mint egy ős ember a tűz mellett. További sikerekben gazdag életet kívánok ezzel a stressz szintel mindenkinek aki azon idegeskedett, hogy leírtam egy kulturált üzenetet :D jó lesz :D 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Norph
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
2 órája, Norph írta:

Ember neked is annyi van amennyi látszik... Azért fogalmaztam így mert egy szolgáltató oldalán nem fogok reklámozni másikat, mert törölve lenne. Nemondtam meg a frankót, még csak nem is neked szólt amit írtam, közöd sincs ahhoz amit írtam. Nem érdekel, hogy ki szeret kit és, hogy melyikőtök köt ki agyvérzéssel vakahol a felesleges pattogás miatt, azért írtam, hogy ne a buta hisztit kelljen olvasni, hanem ha van akkor a megoldást vagy a lehetséges javulás esélyét. 

Felesleges hiszti ez amit leműveltél úgy, hogy te nem fogtad fel amit leírtam... jehova meg vízenjárás... látszik, hogy csak egy tisztán gondolkodni nem tudó befásult ember vagy. De tudod mit? Csak, hogy a kedvedre tegyek inkább nem válaszolok többet mert úgysem értenéd amit írok csak ugrálnál mint egy ős ember a tűz mellett. További sikerekben gazdag életet kívánok ezzel a stressz szintel mindenkinek aki azon idegeskedett, hogy leírtam egy kulturált üzenetet :D jó lesz :D 

Norph látom nagy a baj.

Te tényleg nem vágod mi zajlik körülötted.
Szerinted a "ködös utalgatás" a szolgáltatóra vonatkozott? Akkor csak neked, csak most szájbarágósan. Nem, nem a szolgáltatóra vonatkozott, hiszen le is írtad, hogy négybetűs, a másik meg piros.
Arra vonatkozott, hogy "volt ilyen". Erre írtam, hogy konkrétan egyidőben, egy helyről két szolgáltató eltérő minőségben szolgáltat. Ez egy teljesen konkrét helyzet. Nincs mellébeszélés.
De mesélj, milyen volt a "volt ilyen"! A másik szolgáltatónál lagg, adatvesztés, közben a T-HOME gyönyörűen fut? Vagy egy harmadik szolgáltatóval hasonlítottad össze? Mutatod a számokat esetleg? Mert ehhez képest a "másik szolgáltatónál is volt ilyen"  megjegyzésed nagyon semmit érő, kenegetős válasz. Abból meg már kaptunk itt eleget. De jössz te és felnyitod a szemünket, hogy jó lesz ez nekünk, menjünk békével. Nem is tudom, hogy bírtuk eddig nélküled. Amit művelsz, az magyarázatként értéktelen, trollnak gyenge.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nekem is ugyanez a problémám a saját szervereimmel (OVH, Scaleway), viszont már 2018-ban is fennállt. Este ~6 után elkezd emelkedni a ping ~30-ról, elmegy kb ~150-ig ami nem is lenne akkora baj, ha nem jönne mellé packet loss. Kb 1 hónapja bekapcsoltam az IPv6-ot a szervereimen, azóta marad a ~30ms egész nap, és packet loss sincs. Pingplotter alapján más útvonalon mennek most a csomagok, és a hop is kevesebb.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv!

Sajnos más játékokban is fennál a probléma, én speciál Apex legends játékkal játszom, 18:00-00:00 között folyamatos a packet loss, játszhatatlan. Másik fórumban Prohardver is felvetettem a témát és sokan tapasztalták a problémát. Elsősorban a szolgáltatómnak jeleztem a hibát Magyar telekom segítőkészek voltak és kikőldtek egy szerelőt aki modem cserét javasolt a vonalban nem találtak hibát. Bíztam benne, hogy a munka elvégzésével megjavul a hálózat, de nem így történt, ez kb fél éve fennáló hiba. Ezután beleástam kicsit magam a témába, hátha megoldható valahogy a probléma. Következő állomásom az EA supportja volt ide már mérésekkel jeleztem a problémát.

answers.ea.com/Apex-Latency-and-Packet-Loss

"I am very disappointed, I have tried everything to fix the loss of my packets of the Apex game. My service provider Hungarian Telekom replaced my routers, but the issue is still exist. When I start playing Apex legends the 50% of my tries will lose packets, it will be probably connected to a server is London, despite that I gave Frankfurt or Belgium servers a priority. Why my connection is going to a server where the game is unplayable and I am constantly losing my packets?"

válasz:

"Hey @rAsnaxx, when running a UO Trace you need to send 100 packets but looking at the image you shared and I'm seeing obvious and serious connection issues.

 

You have packet loss on almost every hop and you also have a Ping best/worst of over 100ms in places. The best thing that I can recommend is that you speak with your ISP and show them your UO Trace. They should be able to work with you on improving your connection."

 

Mivel az EA a szolgáltatómnál véli a problémát, ezért újból megkerestem a Magyar telekomot immár a mérések csatolásával és jeleztem, hogy ne nálam keressék a hibát, ha lehet. Ne küldjenek ki szakembert inkább a hálozatukat teszteljék és ott próbáljanak megoldást találni. Ezt arra is alapoztam, hogy a településemen három különböző helyen is tesztet végeztem a problémás időszakban és mindhárom egymástól különböző helyszínen ugyan az a helyzet packett loss.

 

 

342398_packet_t.jpg

 

Sajnos én úgy gondolom mindent megpróbáltam megtenni, hogy felhívjam mindkét fél figyelmét a problémára, de úgy érzem nem igazán történik semmi az ügy megoldásában. Ezután befizettem a konkurencia internetére és lám nincs ilyen problémám.

 

342398_packet_upc.jpg

 

Segítségnek itt vannak megosztva az európai szerverek: EA szerver ip-k

Kicsit furcsa az a megközelítés, hogy túlterhelt a hálózat pandémia ideén, ez nem magyarázat és nevetséges is lenne, hogy ezt a hálózat ne bírná el. Viszont azt el tudom képzelni, hogy vannak olyan üzleti vagy nem üzleti felhasználók akik ipari mennyiségű adattal terhelik a hálózatot az adott időben, talán nekik kellene egy külön vonal ami nem befolyásolja a normál felhasználók internetes élményét. Ami megoldás lenne szervereket elhelyezni közép európában is például itt Magyarországon és megoldódnának a gondok. Miért van az, hogy nyugaton van minden szerver elhelyezve? Tuttommal fejletségben a Magyar hálózat az élen van miért nincsenek itt játékszerverek elhelyezve? 

Hírekben hallani, hogy a Magyar kormány fejleszteni szeretné az e-sportot ez nagyon jó hír, de ehez tökéletesen működő hálózat kell.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Az ujaknak udv a klubban :DD egyebkent nemtudom eszre vettetek e de a ping egeszen jo lett estenkent nekem beallt olyan 30-40 kozottire... Viszont meg mindig hatlamas packet loss-ok vannak szoval lenyegeben ugyanott tartunk mint eddig. Sot mostanaban a twitch is elkezdett megallni toltogetni pufferolni es estenket sokszor nezhetetlen ez a twitches dolog is volt mar teriteken de azt par honap alatt sikerult megoldaniuk gondolom az tobb embert erintett... Egyebkent az elottem szolo remekul osszefoglalta a mindenkit erinto problemat. Egyre egyertelmubb hogy a Telekomnal van a problema forrasa akarmennyire is probal mindenki masra mutogatni... Kedves Kata van barmi fejlemeny ? Csak mert a legutobbi info morzsa ota megint eltelt masfel het...

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TheNegativeOne
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nekem tegnap este volt 3 meccsem a fifában, az első 200ms pinggel (ez este, délután már alap), de utána meglepő 2 meccs volt 30-25ms pinggel. Ez ritka, szóval lehet elindultunk egy jó irányba. 

Viszont csomagvesztés továbbra is volt, tehát nem azt mondom hogy hú de jó, rengeteg gombnyomást fel sem fogott a játék, és továbbra is játszhatatlan ezzel a nettel a game, de láttam halvány, pozitív jeleket. 

És azt is remélem hogy nem csak véletlen volt, de ez is benne van sajnos.

Majd figyelgetjük változott-e valami

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok.  Nem tudom, hogy mi ez a jelenség, és nem is nagyon értek hozzá. Én nem játszom csak letöltök de hasonlóakat tapasztalok.
Mi lehet a megoldás? 

Adott Budapest 18. kerület kertvárosi részén egy 100 Mbs coax - kábelnet előfizetés, IP TV-vel. 

Nagyjából 1-2 hónapja észlelem azt, hogy az esti időszakban 18:00 - 0:00 óra között  a letöltési idő a 10 szeresére nő számos weboldalon. (nem torrent)
1,5 Gigás sorozat részeket töltök le, napközben ez 10-12 perc alatt lejön,  esti időszakban 1,5-2 órát ír a rendszer.  MINDEN ESTE!
Hétvégén jobb a helyzet akkor 40-50 perc a letöltési idő.

Az IP TV zavartalan, és a youtube sem szaggat full HD-n, szóval nem értem hogyha a sávszélesség megvan akkor mitől nő meg ennyire szinte minden oldalon a letöltési idő? 

Másik gond, hogy előfizetésem van néhány stream oldalra, melyek az esti időszakban pont emiatt használhatatlanok, csak homokórázik a rendszer.  
Anydesken az oldalon rámcsatlakoztak az oldal üzemeltetői, megnézték a rendszer, - nem tudják mi az oka, de a szolgáltatói oldalon mérésük alapján nagyon kevés az internet sebessége ( miközben a speestest nekem továbbra is 90/10 -et jelez) . A 2 utcával arrébb lakóismerősöm Digin netezik, nála tökéletes minden program esténként, tehát még az sem lehet, hogy le vannak terhelve a letöltő oldalak, mert egy időben mértük. 

 Egyszerűen nem értem mi lehet a gond.  A telekomnak kétszer is jeleztem, megvizsgálták a vonalat, semmi hibát nem találtak!
Több  speedtest programmal is megmértem a sávészélességet,  szerint az internet letöltési sebessége 90 Mbs / fetöltés 10-12 MBS  ping 5 körül van. 

Mással is előfordult már ilyen jelenség? Mi lehet a megoldás? 
Mindig csak este 18 óra után van ilyen.  

 

Várom a Telekom segítségét, ötletét is, a hibát lezárták mai napon, ma este sem működik megfelelően a net

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, Norph írta:

Az elmúlt 1 hétben tökéletesen működik a net, remélhetőleg marad is, köszönöm a közreműködést:)

Igen tapasztaltam.. Pont azért is néztem  fel, hogy valaki kommentálta-e már az adott szituációt itt is :)

Vasárnap dugtam vissza  a T-s kábelt.. Próba miatt.  Mivel be kellett köttessem a konkurenciát is, hogy játszani is lehessen :D

Viszont most ott tapasztaltam némi gixert :/ Hétvégén még  visszaköszönt a jelenség.. Hétköznap viszont valami fenomenálisan jó..

Ha ezt a szintet tartani tudják még bármi lehet belőle :)  Csak ért valamit a rinya  a két országban :D

Tisztelet mindenkinek.. A gémereknek és  a T-nek :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hiba javitas elott ??? Mar ne haragudj de emlekszik itt barki olyan uzenetre hogy hello itt a Telekom es megoldottuk a problemat ? Csak a haritas ment folyamatosan mindenki hibas volt rajtuk kivul persze. Valami tortent amitol jo lett egy idore de senki ne higgye hogy a Telekomnak barmi koze lett volna hozza. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...