Ugrás a tartalomhoz
  • 8

Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban


xnuke097

Kérdés

Üdv,

Az elmúlt 1 hónapban folyton azt tapasztalom hogy főleg a késő délutáni óráktól kezdve (17:00) az online játékok nagy része mint például a World of Tanks és a PUBG nagy pinget produkál (130+ms) és eszméletlen hatalmas nagy pocket lossok vannak meccsek közben, emiatt lehetetlen játszani.


Kérdésem az lenne hogy ezt hogy lehet-ne megszüntetni, mert kezd nagyon idegesítő lenni.


World of Tanks közben futtattam a ping plotter nevű programot és mint kiderült a hatalmas ping a  Deutsche Telekom AG vonalaktól jön, ergó nem a játékkal van probléma!

Az összes portot megnyitottam mindkét játéknál, ami után 2 napig működött normálisan megint minden, de viszont ma megint elkezdte ezt az egészet csinálni, sőt rosszabb lett mivel most már 300ms felé is felugrott!
A Wot EU2-es szerverén ami Luxemburgban található, ennél még rosszabb, mivel ott majdnem 100% pocket lossom van!

 

Képkivágás.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 319
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1
10 órája, al1337 írta:

Nálam tegnap óta jó minden. Remélem így is marad. :D

Ne izgulj, ez nem a telekom "hibája" 🤣. Ha tartósan jó lesz, valahol a te útvonaladban javítottak egy rosszul működő szervert cégen kívül. Szerencsével nálam is javulhat egyszer. Több mint 10 éve várok erre, nagy esély van rá 😡

De a hiba még mindig létezik!!!!!!!!!

Rá kellene feszülni  a javítására nem telekom???????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Sajnos nálam is ugyanez a probléma jelentkezett, vagyis inkább úgy mondanám hogy fennáll kb 2-3 hónapja.
A telekom részéről folyamatosan csak türelmet kérik úgy tavaly nyár óta kb.
Most még annyi rontja a helyzetet, hogy hiába a modem frissítés stb. a NAT egy rövid idő után ismét szigorúra váltott, így még nehezebben boldogulok Xboxon többek között a Warzone-al.
Esetleg valakinek van már olyan megoldása ami tartósan működik?

Köszi!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
9 órája, Tamas0206 írta:

Sziasztok!

Sajnos nálam is ugyanez a probléma jelentkezett, vagyis inkább úgy mondanám hogy fennáll kb 2-3 hónapja.
A telekom részéről folyamatosan csak türelmet kérik úgy tavaly nyár óta kb.
Most még annyi rontja a helyzetet, hogy hiába a modem frissítés stb. a NAT egy rövid idő után ismét szigorúra váltott, így még nehezebben boldogulok Xboxon többek között a Warzone-al.
Esetleg valakinek van már olyan megoldása ami tartósan működik?

Köszi!

Nincs megoldás, és hiába vársz bármire is. Ha játszani akarsz lag mentesen menj át a konkurenciához ha tudsz. Vagy próbálkozhatsz vpn-el, nekem nem jött be. Már közben 3-at is kipróbáltam. Nálam 10 éve rossz, késik és akad a fifa sorozat, míg a haverok vígan játszadoznak akadás mentesen kis ping-el a kék cégnél. Szóval csodát ne várjál itt, ez ilyen marad, kb a betárcsázós net jobb volt.

Mondjuk ha valaki tud valami tuti megoldást a fifa lag ellen én is megköszönném.

Természetesen ez nem a telekom szakembereinek szólt onnan nem várok semmi megoldást

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

+1 ugyanez a jelenseg nalam is es az osszes Telekomos ismerosomnel akivel jatszani szoktam. Ma sokadjara bejelentettem a problemat mar annyit beszelgettem Vandaval hogy elkezdtem erezni valamit... Beszeltem a muszakis emberukkel kerdeztem hogy egyebkent tudnak e errol a jelensegrol azt valaszolta hogy ezzel kapcsolatban meg nem erkezett bejelentes hozzajuk :DDD Aztmondta frissitette a routeremet de persze semmi valtozas... Na a kerdesem az lenne hogy van e itt olyan akinek valahogy megoldottak a problemat ? Egyebkent mar csereltek nalam routert 3x elofizettem killpingre, vpn re de semmi. A legrosszabb az egeszben hogy a tarsashaz ahol lakom szerzosedbe van a Telekommal szoval mas nem kothet be.. Van barmi megoldas vagy el kell koltozzek hogy tudjak WOT-ozni ? :DDD elore is koszi a valaszokat...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Udv parancsnokok es egyeb online jatekokkal jatszani nem tudok... Honapok ota erdemben nem tortenik semmi az ugyunkben. Nyilvan egy szuk keresztmetszet vagyunk es nagyon ugy tunik a Telekomot kicsit sem erdekli a problemank. Szamtalanszor jelentettem mar be a hibajelenseget de semmi eredmeny. Egy belsos munkatarsuk akit ismerek azt javasolta adjunk be csoportos panaszt. En megirnam ezt a levelet amihez csak egy nevre es egy MT azonositora van szukseg. Akinek mar kivan a cerka a Telekommal csatlakozzon ! Minel tobben leszunk annal valoszinubb hogy egyaltalan foglalkozni fognak velunk. Akit erdekel a dolog kuldjun emailt nekem a szilagyi.david88@gmail.com cimre. Egy probat szerintem meger. Csatlakozzatok. udv David.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Elhiszem hogy bizalmatlan vagy. Annyit tennek hogy osszeszedem a neveket meg az azonositokat beleirom egy emailbe es elkuldom ennyi. Nekem mar van kb 15 nevem meg azonositom azok akikkel egyutt szoktam jatszani. Ha lennek mondjuk 50 en biztos hatasosabb lenne. De ha nem szeretned persze nem kell segiteni probalok mindenki dontse el maga meger e neki egy probat. Sajnos nemtudok szolgaltatot valtani ezert marad a kuzdelem. Egyebkent pedig nemtudom mit kezdhetnek az MT azonositoddal abbol az adatbol nem derul ki semmi hol laksz vagy ilyesmi.. De ha valaki jobban erzi magat attol en is megadom neki az enyemet...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Bármihez csatlakoznék aminek van értelme, de ez is a  telekom fóruma, ahol a "szakemberek" figyelnek segítenek ahol tudnak. Ebben konkrétan nem tudnak és nem is akarnak. Mitől lesz jobb ha levélben megy el? 

Le leszünk ugyanúgy szarva. Egyet megígérhetek nekik, ha megszabadulok tőlük, egy telekomos számot nem fogok többet felhívni, nemhogy bármire előfizessek náluk. 

És ahogy lapítanak itt, pedig olvassák a panaszunkat, és ráadásul egyre többen vagyunk. Magasan a leggyengébb internet szolgáltató.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
2 órája, TheNegativeOne írta:

Udv parancsnokok es egyeb online jatekokkal jatszani nem tudok... Honapok ota erdemben nem tortenik semmi az ugyunkben. Nyilvan egy szuk keresztmetszet vagyunk es nagyon ugy tunik a Telekomot kicsit sem erdekli a problemank. Szamtalanszor jelentettem mar be a hibajelenseget de semmi eredmeny. Egy belsos munkatarsuk akit ismerek azt javasolta adjunk be csoportos panaszt. En megirnam ezt a levelet amihez csak egy nevre es egy MT azonositora van szukseg. Akinek mar kivan a cerka a Telekommal csatlakozzon ! Minel tobben leszunk annal valoszinubb hogy egyaltalan foglalkozni fognak velunk. Akit erdekel a dolog kuldjun emailt nekem a szilagyi.david88@gmail.com cimre. Egy probat szerintem meger. Csatlakozzatok. udv David.

Szia TheNegativeOne.
Tiszteletre méltó a törekvésed. Ebben a helyzetben én is ezt csinálnám. Plusz érdemi változás nem is lesz, ha nem megy utána az ember..
Régebben voltam már itt. Információ gyűjtés gyanánt. Külföldön élek (Németország) és azelőtt soha nem voltam telekomos előfizető.
El sem tudtam képzelni a hiba eredetét. Végig jártam minden utat ami csak lehetséges volt.
Miután "azonosítva" lett. Az itteni fórumokon is elég gyakori jelenségként titulált "problémát" hamar le is tudták az ügyintézők itt is.
Miszerint: Érdemi változás akkor lesz, ha mind a két fél belemegy a fejlesztésbe. Pontosabban ahol a csomagtorlódások és egyéb nyalánkságok végbe mennek.
Mivel ugye a hiba nem a telekom vonalán van. xDD
Így pedig "jóvan" a *****nak.. Hogy ezt biztatásnak, lekakkantásnak vagy csak böfögésnek szánták a mezei user-nek.. Azt már nem tudom.
Mondjuk már nem is érdekel. Mert beköttettem a konkurenciát (pirosakat) és azóta !!!!EGYSZER SEM!!!! fordult elő a probléma!!!
Lassan 3 hónapja élvezem minden percét!!
Igaz decemberig fizethetem az ótvaros netet még. De már nem érdekel.

Nem tudom, hogy a "szűk keresztmetszet vagyunk" dolgot iróniának szántad vagy sem. De az biztos, hogy jó az több ezernek is..
Csak holt lila *****ja nincs az illetőknek a "hibákról"!
Nem egyszer láttam már a WeAreTheVR csoportban(FÉSZBÚK), hogy ezután a hiba után "nyomoztak". Az ideg szétfeszítette már az emberek agyát..
Ott is az első beszólás: Tuti a játék a *****... Nyilván xDDD
Pedig ott majdnem 1OO.OOO-en vannak.
Sok szerencsét a "harchoz" és kitartást!! Továbbra is nyomon követem az eseményeket!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

En sem hiszem hogy barmi tortenne. De az az infon hogy ameddig egyeni bejelenteseket teszunk nem lesz elore lepes... Ezt figyeljetek.. Legutobb ugy 4 napja bejelentettem sokadjara a hibat reszletesen elmondtam mi a jelenseg meg hogy nem egyedi. Az ugyintezo aztmondta tovabbitja a problemat a szakerto csapatnak :DD aztan meg aznap vissza fog hivni... miutan nem eloszor beszeltem mar veluk megkerdeztem hogy de ugye tenyleg vissza fogsz hivni... persze persze. Na vartam ket napot. Visszahivom oket. Aztmondja itt csak egy lezart hibajegyet lat... Kerdezem oke le lett zarva mi az eredmeny ? Valasz: ja az nincs... Kerdezem: ertesiteni nem kellett volna ? Aztmondja nem kaptam sms-t ? Mondom nem... Kerdezi es arrol hogy elindult a hiba vizsgalata ? Mondom arrol se... Aztmondja akkor itt a hiba el se indult a vizsgalat :DDDD   Erre en.. akkor mit zartatok le... Nemhiszitek el mennyire ertelmetlen beszelgetes zajlott le... Egy probat szerintem mindenkepp meger az a csoportos hiba bejelentes

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Én küldtem az adatokat TheNegativeOne-nak.

 

Sajnos már én is régóta küzdök itt magamban. Aktív hibajegyem nekem is volt, mert emailben tettem panaszt, ahol linkeltem a fórumot, meg egy rakás pingplotter mérést, olyat is, amin ugyanabban az időbben pingeltem a szervert a munkahelyemről is. Jött is SMS hogy vizsgálják a hibát. Aztán meg, hogy náluk van a hiba, megpróbálják elhárítani. Aztán pár napra rá kaptam SMS-t, hogy elhárították a hibát. Két napig jó volt minden, aztán ujra nem... Azóta sem sikerült megoldani.

Én egy hónapig használtam a VPNgame szolgáltatást, működött is szépen a maga kis ***** kliensével (havi 1-2 dolcsiért ennyi jár) nem voltak lagok, meg bement a ping 20-80 közé. Kicsit bizalmatlan vagyok az orosz üzemeltetőkkel szemben, meg a fizetési oldal sem volt túl bizalomgerjesztő. Előtte már próbáltam az EXITLAG-ot ingyenes próbaverzióban ami szintén jól működött, és kicsit bizalomgerjesztőbb mind az alkalmazás, mind a fizetési oldal, csak hát 6,5 dolcsi egy hónap. Most újra előfizettem, így minden f@sza, de ez így nem tatrtható, hogy a net mellé kell ezt is fizetni, ha játsznai akarok.

 

Szóval kedves Telekom!

Ha nem akarnak semmit tenni a hiba elhárítására, akkor nekem az is jó, ha kapok 6,5 dollár kedvezményt az előfizetési díjból, és megoldom magamnak a zökkenőmentes játékélményt.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Azért ez még kikivánkozik belőlen hogy tisztán lássátok a telekom, és a konkrétan ide kiszálló szerelő hozzáállását.

Bejelentettem egy hibát, kijött a szerelő (elfelejtettem az ügyfélszolgálatosnak jelezni, hogy egy konkrét szerelő ide ne jöjjön többet, persze ő jött, már a telefonban akkora ***** volt amikor felhívott), hatalmas felsőbbrendűség, kioktatás, totál hülyének nézésnek voltam kitéve ismét. Szóval ismertem, volt már nálam, egy darabig tűrtem megint, utána megjegyeztem hogy vegyen vissza ebből az arrogáns viselkedéséből. Erre megfenyegetett hogy elintézi hogy felmondják velem a szerződésemet. Visszakérdeztem hogy ezt most jól hallottam? Volt önbizalma, megismételte 2 tanú előtt. Kibírtam, nem jelentettem be. Ja igen, azt is mondta hogy volt már erre példa. Ezt értitek? Kirúgatott ügyfelet a szerelő!!!

Ezt csak azért írom be, hogy vannak ilyen szerelők is, meg persze normálisak is. Ezek után kinek van kedve bejelenteni bármi itt? Minek, vagy úgysem foglakoznak a problémáva, vagy megfenyegetnek. Kell ez nekem? Az ügyfél gyors lerázása a fő cél nem a segítség és a probléma megoldása. 

Annyit mondok hogy ebben a helyzetben kevesen bírták volna ki tettlegesség nélkül

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gele
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen ez valos. En ramerettem a netemre egy kulsos ismerosommel bekoteseket csinal. Betelefonalt a kozpontba ramertek es nem voltak jok a jelszintek es kiderult az is hogy hianyzik egy MMWO-C eloszto ami befolyasolja a jelszinteket is. Kijott a "szakember" ramert... Aztmondja itt minden jo :DD Mondom nem. Igy kezdodott... Aztmondja van egy csomo hanyag szerelo aki lazan hagyja a csatlakozokat na miutan elment meg 5-ot tudtam tekerni a router csatlakozojan amit bekotott... Aztmondta par napig figyelni fogja a netemet hogy szetcsatlakozik e meg az ertekeket megadta a szamat... Persze hivogathattam meg irtam neki a vegen egy kedves sms-t is semmi valasz.. Most elvileg minden ertekem jo tehat annyit elertem hogy bizonyitani tudom hogy nem nalam van a problema mondjuk ezt tudtam eddig is. Egy rossz vicc a Telekom muszaki tamogatasa. Hogy a fejlemenyekrol irjak egy kicsit :DD Meg mindig van egy nyitott hibajegyem amire azt irtak smsben a berendezesukben hiba van elharitjak 24 legkesobb 72 ora alatt.. Na ez 5 napja volt. Felhivtam oket tegnap hogy mi a helyzet... Aztmondja lat egy hibajaegyet de nemtudja mire vonatkozik lehet hogy ki kell kuldjenek valakit :DDD na ezen sirtam. Ugye nalam minden rendben.. elvileg :DD na mindegy aztmondta dolgoznak rajta...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2020. 11. 24. at 11:24, Telekom szakértő írta:

Sziasztok!

A segítségeteket szeretnénk kérni, hogy kollégáink kivizsgálhassák és javíthassák a többetek által jelzett routing / magas ping problémát. Kérjük az alábbi adatok / információk közül szedjetek össze minél többet és - akár csatolt képek formájában - posztoljátok ide a témához. Az össszegyűjtött információkat pedig továbbítani fogjuk illetékeseink felé. Köszönjük szépen az együttműködéseteket. Amire szükség lenne a vizsgálatokhoz:

- Az érintett játékok megnevezése
- Egy minél pontosabb idősáv megjelölése amikor jellemzően jelentkeznek a problémák
- IP címeket, melyek irányába tapasztaljátok a magasabb ping időt (jó lenne ehhez minél több célcímet, lehetőleg pingelhetőket összegyűjtenünk).
- Ping és Trace route információk, akár képernyőképek csatolásával.

Köszönjük szépen az együttműködéseteket. ^Dániel

Szia Dániel!

Akkor én is beállok a sorba, nálam márciusban kezdődött valamikor a probléma, elsősorban Counter-Strike:Global Offensive-vel játzsok, ahol talán a legfontosabb a ping és packet loss elkerülése versenyszerű használathoz, de szerintem a játék itt oly mindegy, mert a pingelős időszakokban még teamspeaken is rosszabb ping értékeket mérek lossokkal együtt, szóval minden érték rossz lesz, ahol az adat nem megfelelő útvonalon közlekedik.
Csatoltam egy tegnap készített grafikont, amelyről egész jól kivehetők az intervallumok, 3-4 fele kezdődik, 3/4 11 fele áll vissza, nyilván amikor mindenki használja. Egy random szerverrel mértem a kapcsolatot, de több ezer másikkal is megtehetném.

Nagyon örülnék, ha megoldódna ez a probléma, a szokásos köröket már lefutottam én is Önöknél, másodjára már azt mondták megvan a hiba oka, javítva, de nem történt semmi. A pontosabb beazonosításhoz az MT-m: 860262467, ez pedig a hibajegyem: 97682412.2, amit másodjára zárnak le, miszerint nem Önöknél a hiba, vicc.

Üdv,
Karesz

0413_ping.png

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: kos.KARCSI
Adathiány
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Üdv,

 

nekem is ugyanez a problémám, lassan fél éve minden egyes nap 19 óra után folyamatosan 20-50%-os packet lossom van, katasztrófa, amit a telekom művel. A hibát bejelentettem (97907781.3).

Valakinek megoldódott ez végül? Vagy már mindenki szolgáltatót váltott?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: molnar.robin
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok,

 

az aki nem akar vagy nem tud szolgáltatót válltani WoT-hoz az alábbi VPN-t tudom javasolni:
*********

Van 3 napos próba verziója. Regisztráció után csak le kell tölteni, kiválasztani mivel akarsz játszani és megy is.

Nekem az esti 98-120-as pingből csinált 30-40-est.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kata.O
Reklám
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
10 órája, santaclaus1996 írta:

Sziasztok,

 

az aki nem akar vagy nem tud szolgáltatót válltani WoT-hoz az alábbi VPN-t tudom javasolni:
********************

Van 3 napos próba verziója. Regisztráció után csak le kell tölteni, kiválasztani mivel akarsz játszani és megy is.

Nekem az esti 98-120-as pingből csinált 30-40-est.

Igen, valóban jó az exitlag, csak elég drága, arántalanul mondhatni, hiszen egy hónapra annyi mint a fele net előfizetésem.

 

Az meg hogy a SAJÁT ajánlólinkeddel rakod ki ide szerintem nem szép dolog... Ne akarj már itt a csoporton keresni! ¬¬

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...