Ugrás a tartalomhoz
  • 8

Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban


xnuke097

Kérdés

Üdv,

Az elmúlt 1 hónapban folyton azt tapasztalom hogy főleg a késő délutáni óráktól kezdve (17:00) az online játékok nagy része mint például a World of Tanks és a PUBG nagy pinget produkál (130+ms) és eszméletlen hatalmas nagy pocket lossok vannak meccsek közben, emiatt lehetetlen játszani.


Kérdésem az lenne hogy ezt hogy lehet-ne megszüntetni, mert kezd nagyon idegesítő lenni.


World of Tanks közben futtattam a ping plotter nevű programot és mint kiderült a hatalmas ping a  Deutsche Telekom AG vonalaktól jön, ergó nem a játékkal van probléma!

Az összes portot megnyitottam mindkét játéknál, ami után 2 napig működött normálisan megint minden, de viszont ma megint elkezdte ezt az egészet csinálni, sőt rosszabb lett mivel most már 300ms felé is felugrott!
A Wot EU2-es szerverén ami Luxemburgban található, ennél még rosszabb, mivel ott majdnem 100% pocket lossom van!

 

Képkivágás.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 317
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 1

Vajon minek kellene itt történnie hogy komolyan vegyen a telekom szolgáltató nem is tudom hány elégedetlen ügyfelet? Ahogy így olvasgatom ezt a fórumot, teljesen világos hogy kb szarba sem vesznek itt. Kissé gyanús az is hogy valakitől elkerték az mt azonosítót valakitől nem. Látszik hogy tudják mit csinálnak. És persze nagyon erőlködnek a probléma megoldásán.

Az ügye megvan ha csökken az ügyfélkör, mert ***** a szolgáltatás minősége, nem kell a telekomnak sem annyi alkalmazott, és elkezdődik a leépítés? Nem kellene egy kicsit aktívan kezelni ezt a problémát? 

Hol vannak a telekom szakértők? Mert innen eltűntek teljesen.

Nő az elégedetlenek tábora, nem kellene ezt valahogy kezelni? Mondjuk egy javítással?

Mi történik itt??????

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom
2 órája, lotyedtnet írta:

Vajon minek kellene itt történnie hogy komolyan vegyen a telekom szolgáltató nem is tudom hány elégedetlen ügyfelet? Ahogy így olvasgatom ezt a fórumot, teljesen világos hogy kb szarba sem vesznek itt. Kissé gyanús az is hogy valakitől elkerték az mt azonosítót valakitől nem. Látszik hogy tudják mit csinálnak. És persze nagyon erőlködnek a probléma megoldásán.

Az ügye megvan ha csökken az ügyfélkör, mert ***** a szolgáltatás minősége, nem kell a telekomnak sem annyi alkalmazott, és elkezdődik a leépítés? Nem kellene egy kicsit aktívan kezelni ezt a problémát? 

Hol vannak a telekom szakértők? Mert innen eltűntek teljesen.

Nő az elégedetlenek tábora, nem kellene ezt valahogy kezelni? Mondjuk egy javítással?

Mi történik itt??????

2 órája, lotyedtnet írta:

Vajon minek kellene itt történnie hogy komolyan vegyen a telekom szolgáltató nem is tudom hány elégedetlen ügyfelet? Ahogy így olvasgatom ezt a fórumot, teljesen világos hogy kb szarba sem vesznek itt. Kissé gyanús az is hogy valakitől elkerték az mt azonosítót valakitől nem. Látszik hogy tudják mit csinálnak. És persze nagyon erőlködnek a probléma megoldásán.

Az ügye megvan ha csökken az ügyfélkör, mert ***** a szolgáltatás minősége, nem kell a telekomnak sem annyi alkalmazott, és elkezdődik a leépítés? Nem kellene egy kicsit aktívan kezelni ezt a problémát? 

Hol vannak a telekom szakértők? Mert innen eltűntek teljesen.

Nő az elégedetlenek tábora, nem kellene ezt valahogy kezelni? Mondjuk egy javítással?

Mi történik itt??????

Szia! Folyamatosan nyomon követjük a Tőletek érkező jelzéseket, kollégáinktól kapott visszajelzés alapján a hiba megoldása érdekében még több szakembert bevontunk a vizsgálatokba. Ha pontos információval tudunk szolgálni, mindenféleképpen értesíteni fogunk Titeket! Türelmeteket és megértéseteket ezúton köszönjük! ^Kitti

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
10 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Folyamatosan nyomon követjük a Tőletek érkező jelzéseket, kollégáinktól kapott visszajelzés alapján a hiba megoldása érdekében még több szakembert bevontunk a vizsgálatokba. Ha pontos információval tudunk szolgálni, mindenféleképpen értesíteni fogunk Titeket! Türelmeteket és megértéseteket ezúton köszönjük! ^Kitti

Már jó pár hete lett jelezve a probléma, ami folyamatosan fenn áll. Ennyi idő alatt sem sikerült pontos információkat sem szerezni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
11 órája, Telekom szakértő írta:

Szia! Folyamatosan nyomon követjük a Tőletek érkező jelzéseket, kollégáinktól kapott visszajelzés alapján a hiba megoldása érdekében még több szakembert bevontunk a vizsgálatokba. Ha pontos információval tudunk szolgálni, mindenféleképpen értesíteni fogunk Titeket! Türelmeteket és megértéseteket ezúton köszönjük! ^Kitti

Már nem azért de mikor is kreáltam ezt a forum posztot? 2020 Augusztus és most meg már 2021 Február vége van, tehát eltelt majdnem félév és nem sikerült orvosolni a problémát amikor a Ping plotteren jól látszik hogy melyik hálózaton van a hiba ezáltal el lehetne hárítani.

Nem is értem miért olyan nehéz egy másik mellékhálózatra átkapcsolni azt a vonalat ami sz*r, fizetős VPN megoldja elvileg érdekes, mivel nem ezen az el***** vonalon halad át a Wargaming felé a vonal hanem egy másik kerülőn.
Nagyon jó lenne már ha végre történne valami, mert kezd rohadt unalmas lenni hogy minden egyes nap ezt tapasztalja mindenki, ráadásul számomra annyira jó a net hogy manapság csak random ledobálja az 50mbit-es net egyik sávját, tehát 25mbit-tel jön csak a net és a "Broadband" borostyán sárgán világít.

Isten az atyám ha lenne elérhető D I G I net Kisújszálláson átváltanék inkább arra, mivel ott ezek a rohadt idegesítő hibák nincsenek jelen.

Tök jó hogy ez ami itt megy jelenleg a TELEKOMOS fogyasztók szembeköpése és a velük való nem foglalkozás csak süket dumákkal. Azért az nekem ne mondja senki hogy egy multimilliárdos internetszolgáltató nem képes 1-2 nap elett ezt a hibát orvosolni amikor ez nekik meg sem esne. Ezzel az lesz csak elérve hogy sok ember szépen át fog vándorolni olyan másik net szolgáltatóhoz aki foglalkozik is a fogyasztóival és nem csak a süket dumát és a terelgetést hajszolja.
 

Még jó hogy a gazdaság a mai világban fogyasztó orientált, tehát pont hogy ha van egy kis hiba tök mindegy mi az a szolgáltatóknak egyből orvosolni kellene és nem húzni az időt.

Tisztelettel


Egy csalódott, elégedetlen fogyasztó
Oros Péter

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hogy a fifában én folyamatosan amerikai szerverekhez csatlakozok amikor egy európaival játszok és pedig van jópár európai szerver. Miért kerüli meg a világot az én kapcsolatom? Csoda ha minden meccsen rengeteg a hatalmas ping, és emiatt a rengeteg csomagvesztés?

Valaki beállított egy vpn-t nekem hogy biztos laggoljon a játék?

Jó lesz ha komolyan veszitek a játék miatt előfizetőket, mert rengetegen vannak, böngészni meg elég a telefonhoz vágott ingyen mobilnet.

Megkérdeztem az exitlagot, konzolra nem tudnak még megoldást csak pc-re. Úgyhogy ha akarnám sem tudnám kipróbálni. De lehet hogy ez nálam nem is lenne megoldás. Először amerikához csatlakozok? Valami nagyon el van baszva a telekomnál. Nem kellene egy kicsit változtatni az útvonalakon? Biztos így olcsóbb, csak legyen aki még előfizet nálatok, basszus ez vicc

Már nagyon unom ezeket a válaszokat, süt belőlük a kamu, nagyon visszafogott vagyok még de attól félek nem sokáig, aztán kibaszhattok innen is meg a szolgáltatásból, ez így ***** sem ér

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gele
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ugyanez a probléma nálam is és több Telekomos ismerősömnél is. Kb 10 emberről van infóm saját magamon kívül. A hibát Rocket Leagueben tapasztaljuk.

Játszhatatlan a játék, folyamatosan 150 körüli Ping. Néha normális 30 is összejön valahogy. Borzalmas! 1000/25 net nálam, Kaon CG3000-rel. Egy hulladék az egész szolgáltatás, szörnyű a minősége a routernek és a kapcsolatnak is. Folyamatos packet lossok, magas ping, szakadozó kapcsolat. Kritikán aluli a szolgáltatás minősége 2021-ben!

A magyar játékos csoportban az összes Telekomos jelezte ezt a hibát, így nem egyedi esetről van szó. Nálunk az utóbbi másfél hónapban tűnt fel, egyre gyakrabban.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
7 perce, SafranyFerenc86 írta:

Igen, tegnap jó volt a random 100-150ms-os spikeokat leszámítva, mert más volt a routing, de mára vissza lettünk pakolva a régi vacakra.

Én is tapasztaltam, hogy tegnap teljesen rendben volt a ping (40-50ms) a játékban. Nem is hittem a szememnek. :) Reméltem, hogy így is marad, de sajnos csalódnom kellett. Ebből látszik ha akarnák megoldható lenne a probléma. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Ezt is lehet elemezni kedves szakértők!

1019 ms ping jobbra,

fent középen, ping ugrálás a piros térerő kép, utána pont nincs csomagvesztés de folyamatos volt,  a nyíl felfelé a jitter ugrálás, katasztrófa, akadás, állókép nézegetés.

Ez egy 21 századi szélessávú internet a telekomnál? Délelőt sem volt egy nagy szám, de ennyire azért nem volt ***** mint most este. 

20210228_191927.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szintén zenész, Planetside 2 ping átlag 150ms már kb fél éve. Gyakorlatilag játszhatatlan egy fps így amit jeleztem is a játék supportjának. Remélhetőleg lesz pár kellemetlen kérdésük a Telekom felé az elmaradt mikrotranzakciókból/előfizetésekből eredő kárról pl. :)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: flipbird
kimaradt vmi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Használhatatlan a netetek telekom, csúcsidőben semmit sem ér. Játszani vele lehetetlen. 

Valami olyasmit irogattatok hogy kis türelmet, meg hogy több szakértőt is bevontatok. Röpködnek a hónapok, kis türelem mi?

Tehát az az infó eljutott hogy több szakértő, de hogy hol tart, ha tart egyáltalán bármi is valahol, arra nincs rálátásotok. 

Ugyanolyan ***** a netetek mint 10 éve, a karbantartás amikor írjátok hogy kimaradás lehet mit takar vajon? Leszeditek a kocsi tetejéről a létrákat és visszarakjárok?

VALAMIT CSINÁLJATOK MÁR, HAZUDNI MINDENKI TUD!!!!!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Optika.

 

Természetesen nem számít a technológia egyébként, mert nem az 1. hopon, és még csak nem is a belföldi hálón csúszik el a ping, hanem a nemzetközi vonalon.

 

Itt van pl egy discord szerver. Európai. Napközben 30-35 szokott lenni ide a ping. Este? Most épp 120-130, de hétvégén 200 fölött is volt. 

Jól látszik hogy belföldön még rendben van a ping, aztán meglódul. 

Tracing route to eu-central1084.discord.gg [213.163.95.120]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  sagemcom [192.168.1.1]
  2     2 ms     2 ms     2 ms  145.236.238.151
  3     3 ms     2 ms     2 ms  81.183.3.38
  4     3 ms     2 ms     2 ms  81.183.3.38
  5     3 ms     2 ms     2 ms  81.183.3.157
  6     9 ms     8 ms     8 ms  80.157.204.37
  7    15 ms    26 ms     9 ms  217.239.41.142
  8    10 ms     9 ms     9 ms  80.156.163.254
  9    82 ms    83 ms    83 ms  win-bb4-link.ip.twelve99.net [62.115.114.182]
 10    70 ms    74 ms    78 ms  ffm-bb2-link.ip.twelve99.net [62.115.138.22]
 11    84 ms    83 ms    87 ms  adm-bb4-link.ip.twelve99.net [62.115.122.200]
 12    88 ms    86 ms    86 ms  rdm-b1-link.ip.twelve99.net [62.115.125.33]
 13   137 ms   144 ms   139 ms  i3dnet-svc073389-lag003562.ip.twelve99-cust.net [62.115.151.121]
 14   120 ms   124 ms   130 ms  hosted-by.i3d.net [213.163.95.120]

Trace complete.

 

Már hónapok óta így van. Néhány irányba jó, néhány irányba nagyon rossz. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
23 órája, AdamSz írta:

Csak felmérésképp, a problémákat tapasztalóknak milyen hálózaton keresztül szolgáltat a Telekom, sima kábeles, vagy optika? Távoli routing szempontjából nem kellene különbségnek lennie, de azért érdekel.

Az is vicc hogy ezt nem egy telekomos "szakember" kérdezte meg. Biztos azért mert tudják a megoldást és teljes gőzzel a hibára koncentrálnak. Itt is azért nem ír be senki már a cégtől, mert ók is beszálltak a javításba. Éjjel nappal dolgoznak az ügyön, hamarosan kész lesz. 

Szóval ilyen közel még nem jártunk...

Akkora ***** ez most is

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gele
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok!

Nem vagyok jogász, de határozottan az a véleményem, hogy jelen esetben a szolgáltató igen súlyosan megsérti a hálózatsemlegesség elvét (ezáltal pedig a 2015/2120-as EU rendeletet). Szerintem érdemes mindenkinek részletes bejelentést tenni az NMHH-nál a probléma miatt.

Véleményem szerint ugyanis egyáltalán nem fér bele a kivételes esetek közé sem, hogy egyes hosztok (szerverek) irányába mind a késleltetés, mind a csomagveszés aránya rendkívül nagy, míg más (kisebb) hazai szolgáltatóknál ez a probléma ugyanazon hosztok (szerverek) esetében ugyanabban az időben nem jelentkezik.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Én azt nem értem, ha egy napra sikerült megcsinálni jóra a routingot, miért kellett másnap visszatenni erre a vacakra? Lejárt a próbaidő a másik vonalon?

5 órája, lotyedtnet írta:

Telekom!!! Tulajdonképpen mi a ***** annyára várunk? Mi a *****t nem lehet érteni abból hogy ***** a netetek és meg kellene javítani, mert a ***** sem fog itt előfizetni és kidobálnak titekek mert leépítés lesz? Megvan az összefüggés?

Arra, hogy az emberek beletörődjenek a hibába és ne hisztizzenek tovább miatta, akik meg megtehetik váltsanak szolgáltatót, mert akkor annyival kevesebb "problémás" ügyfele lesz a cégnek.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...