Ugrás a tartalomhoz
  • 8

Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban


xnuke097

Kérdés

Üdv,

Az elmúlt 1 hónapban folyton azt tapasztalom hogy főleg a késő délutáni óráktól kezdve (17:00) az online játékok nagy része mint például a World of Tanks és a PUBG nagy pinget produkál (130+ms) és eszméletlen hatalmas nagy pocket lossok vannak meccsek közben, emiatt lehetetlen játszani.


Kérdésem az lenne hogy ezt hogy lehet-ne megszüntetni, mert kezd nagyon idegesítő lenni.


World of Tanks közben futtattam a ping plotter nevű programot és mint kiderült a hatalmas ping a  Deutsche Telekom AG vonalaktól jön, ergó nem a játékkal van probléma!

Az összes portot megnyitottam mindkét játéknál, ami után 2 napig működött normálisan megint minden, de viszont ma megint elkezdte ezt az egészet csinálni, sőt rosszabb lett mivel most már 300ms felé is felugrott!
A Wot EU2-es szerverén ami Luxemburgban található, ennél még rosszabb, mivel ott majdnem 100% pocket lossom van!

 

Képkivágás.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 317
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0

Vicces, hogy az egyik lengyel szolgáltató 2 hét alatt sikeresen elintézte az új routingot, itt meg szeptember óta csak a láb van lógatva. Januárban lejár a hűségidőm, szerencsére végre ideért a a konkurencia is a városban, nem lesz nehéz eldöntenem, hogy váltás lesz-e a dologból.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
21 órája, dr_kotász írta:

Szomorú, hogy ennyi ideje nem sikerült megoldani ezt a WoT 130-as ping problémát. Most léphetnék Gigaerős Net csomagba, de én már nem írok alá 2 évet. 10+ előfizetői évvel a hátam mögött váltani fogok, ha lejár a mostani hűségidőm és marad ez a gyalázatos ping...

21 órája, dr_kotász írta:

 

Mi most jelenleg úgy állunk, hogy már minden nap 18:00 után teljesen felejtős a játék WOT-ban, mert 100-150 a ping egész Tordsan.  Előtte jó, a "csúcsidőhöz" közeledve egyre feljebb megy a ping aztán felejtős a játék. Nesze neked optika 2000/1000, a régi sokkal stabilabb volt,

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok!

Ma is, vagyis még mindig játszhatatlan a játék, szóval én is írtam ma egy online hibabejelntést, linkeltem ezt a fórumtémát is. Kezd nagyon tele lenni a puttonyom ezzel az egésszel. Hűségidő van, más szolgáltató a házban nincs, egyenes út a boldogság felé. Kedves Telekom, szépen kérem önöket csináljanak már valamit! Nem azért fizetek a szolgáltatásért, hogy ezt kapjam!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
27 perce, tmark írta:

Valakinél javult bármit is a helyzet? Nálam csak rosszabb lett, már 200ms fölé is fel megy a ping a késő esti órákban...

Nálam megváltozott a routing valamikor 20-a után és jó volt a pingem pár napig Karácsony előtt, amikor volt időm beülni a gép elé. Kezdtem megörülni, hogy sikerült kiküszöbölni a problémát jó egy hónap után. Most a posztod olvasva ráeresztettem megint a pingplottert és össze-vissza hullámzik a ping 60 ms meg 200 ms között mind a három szerveren. Természetesen megint a 80.156.163.254 (DT) és a 62.115.114.182 (twelve99.net) hopok között szökik fel a ping.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: SafranyFerenc86
Elfogyott a sör
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Igen én is tapasztaltam hogy megváltozott DT után a routing.  Az 1. szerveren tapasztalok némi javulást mert átlagban 100 ping alatt van, de azért van még csomagvesztés és ping spike. A 2. szerveren viszont masszív 200 ping (ffm-b1-link.ip.twelve99.net, login.p2.worldoftanks.eu) és csomagvesztés (fm-b1-link.ip.twelve99.net , login.p2.worldoftanks.eu , 80.156.163.254 ,  win-bb4-link.ip.twelve99.net). 3. szerver is hasonló.

login.p1.worldoftanks.eu.png

login.p2.worldoftanks.eu.pnglogin.p3.worldoftanks.eu.png  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Tényleg jó lenne ha történne már ezzel a hibával kapcsolatban valami, nekem ugyan nem a wot-al van problémám, hanem a fifa játékokkal évek óta, most pl. a 80.156.160.134-es ip címmel, ami szintén a Deutsche Telekomhoz tartozik. Ott ugrik egy hatalmasat a ping érték, 15-ről 125-re. Minden játék, ami nem ezen a szolgáltatón keresztül megy tökéletes online, de ami ezen a ip tartományon keresztül az játszhatatlan. Nehezen tudom elképzelni hogy a magyar telekom nem tudja ezt a problémát megoldani ha akarná.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

  1    <1 ms    <1 ms     1 ms  192.168.0.1
  2     8 ms     6 ms     6 ms  10.230.0.1
  3     8 ms     8 ms     8 ms  145.236.81.240
  4    19 ms    16 ms    17 ms  145.236.133.96
  5    16 ms    16 ms    15 ms  145.236.133.96
  6    17 ms    15 ms    17 ms  81.183.3.89
  7    19 ms    24 ms    19 ms  80.157.204.37
  8    34 ms    33 ms    34 ms  pd900c691.dip0.t-ipconnect.de [217.0.198.145]
  9    33 ms    32 ms    34 ms  pd900c691.dip0.t-ipconnect.de [217.0.198.145]
 10   124 ms   150 ms   136 ms  80.156.160.126
 11   132 ms   143 ms   136 ms  ae0-2.RT.IR9.AMS.NL.retn.net [87.245.232.123]
 12   147 ms   150 ms   138 ms  GW-SpectraIP.retn.net [87.245.246.39]
 13   139 ms   143 ms   145 ms  hosted-by.spectraip.net [45.14.225.12]

 

Köszönjük szépen Deutsche Telekom! :D 100ms emelkedés két ugrás közt...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2020. 11. 25. at 12:35, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! Köszönjük üzeneteiteket! Vizsgálataink alapján kiderült, hogy a probléma a játékszolgáltató partnerénél áll fenn. Felvettük a kapcsolatot a szolgáltatóval és karöltve dolgozunk a megoldáson, de arra kérünk Titeket, hogy jelezzétek az Általatok tapasztalt gondot Ti is a mielőbbi megoldás érdekében. ^Szilvi

Esetleg így 1+ hónap és számtalan hibabejelentés után kaphatunk valami információt a problémamegoldás helyzetéről?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Sziasztok...
Már jó ideje nyomon követem itt is a fejleményeket..
Németországban élek, és eddig én sem jutottam többre a szolgáltatóval.. Nem nehéz kitalálni kinél vagyok. Elég kaotikus a helyzet.
17:30-tól menthetetlen az egész.. 5-65% packet loss.. Az összes olyan játékban ahol közvetlenül monitorozni lehet az adatokat.. Ping "ugrás" csak ritkán fordul elő.
6 különböző játék tesztelése, akarva akaratlanul megtörtént.. Ahol nem lehet monitorozni ott is észrevehető.
Temérdek telefon.. Még technikust is küldtek.. xDD Hiába mondtam el részletesen mi a baj. A kedves úriember megmondta, hogy a telekom "szerverei" és én köztem, semmilyen hibát
nem tapasztaltak.. Innentől kezdve nem az ő gondjuk xDD BODOTTÁÁÁ!! Természetesen a ""játék szerverei biztos túl vannak terhelve"" maszlagot és in megkaptam..
A random játékba dobott szerverek 60%-a játszhatatlan..
Illusztrálhatnám képekkel, videókkal.. De felesleges..
Másik szolgáltatónál egy ismerősöm sem tapasztalt ilyen jellegű problémát... Az orvoslás adott.. Már ha van választása az embernek, vagy bevállal 2 netet amíg le nem
jár az előző, mivel köt a hűségidő.. Nálam sajnos ez lesz most..
 
 
 
 
 
 
 
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Insane
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
25 perce, Insane írta:
Sziasztok...
Már jó ideje nyomon követem itt is a fejleményeket..
Németországban élek, és eddig én sem jutottam többre a szolgáltatóval.. Nem nehéz kitalálni kinél vagyok. Elég kaotikus a helyzet.
17:30-tól menthetetlen az egész.. 5-65% packet loss.. Az összes olyan játékban ahol közvetlenül monitorozni lehet az adatokat.. Ping "ugrás" csak ritkán fordul elő.
6 különböző játék tesztelése, akarva akaratlanul megtörtént.. Ahol nem lehet monitorozni ott is észrevehető.
Temérdek telefon.. Még technikust is küldtek.. xDD Hiába mondtam el részletesen mi a baj. A kedves úriember megmondta, hogy a telekom "szerverei" és én köztem, semmilyen hibát
nem tapasztaltak.. Innentől kezdve nem az ő gondjuk xDD BODOTTÁÁÁ!! Természetesen a ""játék szerverei biztos túl vannak terhelve"" maszlagot és in megkaptam..
A random játékba dobott szerverek 60%-a játszhatatlan..
Illusztrálhatnám képekkel, videókkal.. De felesleges..
Másik szolgáltatónál egy ismerősöm sem tapasztalt ilyen jellegű problémát... Az orvoslás adott.. Már ha van választása az embernek, vagy bevállal 2 netet amíg le nem
jár az előző, mivel köt a hűségidő.. Nálam sajnos ez lesz most..

De ez hogy van, hogy neked is simán letagadják a hibát, miközben a Magyar Telekom állítólag 2 hónapja megtalálta a hiba okát és azóta együtt dolgozik a szolgáltatóval az orvoslásán?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: SafranyFerenc86
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

2 hónapja megtalálta a hibát??? xDD Ha én megtalálok egy hibát, akkor azt kijavítom..

Igaz elég nemzetközi szaga van az eseményeknek.. Több játékban láttam már ehhez hasonló ki írásokat:
WTF packett loss 25%?? WTF lagg?? Nem lehet menni.. lel,lol... ***** game.. Azt kiderül, hogy a játékoknak semmi baja.. Ha szeró "*****" akkor mindenkinek az lenne!!
Szóval nagyon egyszerű a történet.. Vagy nem érdekli őket. Vagy érdekli őket, de nincs annyi "panasz" és ráér,
ami miatt nem olyan ütemben haladnak az események.
Vagy találtak egy-két hibát ami nem is az volt az..A legnagyobb probléma, hogy rengeteg embernek aki játszik, a tudása kimerül abban PL: hogy ping! Ezért el sem tudja képzelni a
a hiba eredetét... (Akad, laggol, késik, ugrál vagy csak simán szétesik a multis kép) A ping egekbe durranásáról nem is beszélve!
Német fórumon olvastam valamit, hogy a vonal telítettségének kiküszöbölése hónapokig/évekig is eltarthat
(Egy technikus írta asszem)   Nekem ez már lassan meg is lesz(lenne).. Tavaly májusban kezdődtek a problémák.. Igaz akkor még teljesen elhanyagolható volt.
Nem okoskodni akarok, csak én is belefáradtam..
Ha egy vonalon hatalmas torlódás alakul ki a csomagokat kénytelen eldobni/eldobálni.. és olyan érzést ad mint a betárcsázós net annó... De ez nem az én szakterületem.
Plusz ami itt is említésre került a "tanácsadóktól", hogy a szerverek hibázási faktora is közre játszik/játszhat..(Bár ilyen sokszor? Azért az elég vicces lenne)
Mindezt laikusan fogalmazva...
( Pár kört mentem volna, de 73%-os packet loss xDDD ) I'love Deutsche Telekom
Holnap én menni *****fone-hoz...
Sziasztok..

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na megy szépen itt is az altatás meg a ködösítés. Nekem több éve gondom van a Deutsche Telekom ip című szerverekkel. Nem tárgyalgatni kellene vele, meg egyeztetni (főleg hogy ezt sem igen hiszem), hanem kizárni ezt az útvonalat.

Na majd visszanézek 1 év múlva ide, bár nem hiszem hogy előrébb lesz ez az ügy. Egyszerűen nem vagyunk fontosak. De azért valamit mondani kell, meg nyugtatni a ***** gyerekeket...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
8 órája, Telekom szakértő írta:

Sziasztok! Illetékes kollégáink visszajeleztek ez ügyben, elkészültek a  peering link upgrade-k . Szeretnénk egy visszajelzést kérni azoktól, akik eddig tapasztalták a hibát, hogy a probléma fenn áll-e még. Köszönjük szépen! ^Kitti

Szia, nekem a 80.156.160.134-es ip címnél még mindig ugyanaz, hatalmas ping ugrás... 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Gele
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom
49 perce, Gele írta:

Szia, nekem a 80.156.160.134-es ip címnél még mindig ugyanaz, hatalmas ping ugrás... 

Szia @Gele
Köszönjük válaszod, továbbítottuk.

Kérjük, ha más is tapasztalja még a hibát, jelezze felénk, hogy továbbítani tudjuk!
Köszönjük! :)^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2021. 01. 15. at 20:48, Telekom szakértő írta:

Szia @Gele
Köszönjük válaszod, továbbítottuk.

Kérjük, ha más is tapasztalja még a hibát, jelezze felénk, hogy továbbítani tudjuk!
Köszönjük! :)^Oszkár

Üdv, ugyanott nálunk is nagy ugrás, illetve átlag du. 3-tól kezdve egészen este 11-éjfélig kb minden játszhatatlan a 10-30%-os packetlossok miatt. Frankfurti, Floridai szerver, de néha más pestiekkel egy videóhívás vagy discord is kihívás tud lenni. 

 

pingplot dayz.png

pingplot poe.png

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2021. 01. 15. at 20:48, Telekom szakértő írta:

Szia @Gele
Köszönjük válaszod, továbbítottuk.

Kérjük, ha más is tapasztalja még a hibát, jelezze felénk, hogy továbbítani tudjuk!
Köszönjük! :)^Oszkár

Sziasztok!

Nem vagyok nagy szakértő, de megpróbálom érthetően leírni a gondom. Kb 2 hete kezdtem el használni a Telekom koax 500 mbit/s internetét. Féltem tőle nagyon, mert sajnos 5< éve rengeteg gond volt velük itt a III.ba (net kihagyások, internet fagyások, sebesség gond stb.) de gondoltam azért 2021re már csak sikerült fejleszteni a hálózatot. Valamit sikerült is, mert ahoz az állapothoz képest tényleg van javulás, de sajnos ez nem elég jelen pillanatban legalábbis nálunk. Amit tudtunk már megtettük (Roli82 sokat segített: Kaon frissítés, UPnP kikapcsolás, port fowarding stb.) és lényegében sikert is értünk el ezekkel valamennyire, de még mindig vannak olyan funkciók amik nem jól vagy nem megfelelően működnek. Call of Duty Warzone 200ms Ping vagy nagyobb, Netflix hol tiszta hol homályos és van olyan eszközöm ami folyamatosan netre van kapcsolva az is meg-megáll magas válaszidő miatt stb. Az a baj, hogy ha visszamegyek abba a lakásba ahol eddig voltam a konkurens szolgáltató hálózatán minden tökéletesen működik amiket felsoroltam.. Ha ez nem így lenne el is fogadnám, hogy ez így van, de ebben a formában nagyon nehéz.. Fizetek éves plust, Netflix stb. és a eszközökről nem is beszélve ezért is frusztráló, mert tudom milyen ha jó. Bármi segítséget, ötletet meghallgatok! Köszönöm szépen előre is! ui.: ha bővebb információk kell, gondolom azt majd privátba

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

 

8 órája, Justin09 írta:

Sziasztok!

Nem vagyok nagy szakértő, de megpróbálom érthetően leírni a gondom. Kb 2 hete kezdtem el használni a Telekom koax 500 mbit/s internetét. Féltem tőle nagyon, mert sajnos 5< éve rengeteg gond volt velük itt a III.ba (net kihagyások, internet fagyások, sebesség gond stb.) de gondoltam azért 2021re már csak sikerült fejleszteni a hálózatot. Valamit sikerült is, mert ahoz az állapothoz képest tényleg van javulás, de sajnos ez nem elég jelen pillanatban legalábbis nálunk. Amit tudtunk már megtettük (Roli82 sokat segített: Kaon frissítés, UPnP kikapcsolás, port fowarding stb.) és lényegében sikert is értünk el ezekkel valamennyire, de még mindig vannak olyan funkciók amik nem jól vagy nem megfelelően működnek. Call of Duty Warzone 200ms Ping vagy nagyobb, Netflix hol tiszta hol homályos és van olyan eszközöm ami folyamatosan netre van kapcsolva az is meg-megáll magas válaszidő miatt stb. Az a baj, hogy ha visszamegyek abba a lakásba ahol eddig voltam a konkurens szolgáltató hálózatán minden tökéletesen működik amiket felsoroltam.. Ha ez nem így lenne el is fogadnám, hogy ez így van, de ebben a formában nagyon nehéz.. Fizetek éves plust, Netflix stb. és a eszközökről nem is beszélve ezért is frusztráló, mert tudom milyen ha jó. Bármi segítséget, ötletet meghallgatok! Köszönöm szépen előre is! ui.: ha bővebb információk kell, gondolom azt majd privátba

Szia! Kérjük, küldd el MT-azonosítódat privát üzenetben, hogy utánanézhessünk a részleteknek! Köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...