Ugrás a tartalomhoz
  • 8

Magas Ping (ms) + Pocket Loss az elmúlt 1 hónapban


xnuke097

Kérdés

Üdv,

Az elmúlt 1 hónapban folyton azt tapasztalom hogy főleg a késő délutáni óráktól kezdve (17:00) az online játékok nagy része mint például a World of Tanks és a PUBG nagy pinget produkál (130+ms) és eszméletlen hatalmas nagy pocket lossok vannak meccsek közben, emiatt lehetetlen játszani.


Kérdésem az lenne hogy ezt hogy lehet-ne megszüntetni, mert kezd nagyon idegesítő lenni.


World of Tanks közben futtattam a ping plotter nevű programot és mint kiderült a hatalmas ping a  Deutsche Telekom AG vonalaktól jön, ergó nem a játékkal van probléma!

Az összes portot megnyitottam mindkét játéknál, ami után 2 napig működött normálisan megint minden, de viszont ma megint elkezdte ezt az egészet csinálni, sőt rosszabb lett mivel most már 300ms felé is felugrott!
A Wot EU2-es szerverén ami Luxemburgban található, ennél még rosszabb, mivel ott majdnem 100% pocket lossom van!

 

Képkivágás.PNG

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • Válaszok 326
  • Létrehozva
  • Utolsó válasz

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

A legnépszerűbb tartalomgyártók a témában

Posztolt képek

Ajánlott posztok

  • 0
Ekkor: 2021. 04. 11. at 20:52, TheNegativeOne írta:

Egyebkent most 1 napja van egy nyitott hibajegyem amiben elismertek hogy naluk van a hiba. (ilyen meg nem volt) Es elvileg :DD foglalkoznak is vele... Irok majd a fejlemenyekrol

Csak úgy kíváncsiságból, mi lett a hibajegy sorsa? Illetve lett valami a csoportos hibabejelentésből, amit terveztél?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Ekkor: 2021. 04. 22. at 9:55, Nagy Sándor 88 írta:

Igen, valóban jó az exitlag, csak elég drága, arántalanul mondhatni, hiszen egy hónapra annyi mint a fele net előfizetésem.

Én is előfizetttem 3 hónap (4500 Ft) az exitlag-ra és tényleg jó, képes arra amire a Telekom nem. 100-150 pingből csinál 30-40 csak ajánlani tudom. Ebben csak az  a szomorú, hogy az embernek egy 1000Mbit internethez még venni-e kell egy ilyen szolgáltatást, hogy használni tudja internet előfizetését. Sajnos ez a magyar valőság, a telekom valóság. Az alábbi linken található kuponokkal lehet csökkenteni az exitlag árát egy kicsit:

**************************

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kata.O
A hozzászólást szerkesztettem reklám jelenléte miatt.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
Ekkor: 2021. 04. 22. at 21:13, molnar.robin írta:

Nyugi, nekem a kommentjeimet is kitörlik már :)

Nekem is elkezdték, valamint büntetőpontokat osztogatnak, mint valami óvodásnak... nagyon aranyos, hogy erre van emberük és idejük, érdemi választ adni viszont nincs. Jár a keksz!

Viszont valaki segíthetne értelmezni:

Büntetés :
  • 50 büntetőpontot kapott, ami nem évül el.
  • Tartalom moderálva - 2 2 hónapja és 4 4 napja

Ma moderálták, de azok a számok elég menők ott. Köszi Kata O.! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
Ekkor: 2021. 04. 22. at 21:13, molnar.robin írta:

Nyugi, nekem a kommentjeimet is kitörlik már :)

Nekem is elkezdték, valamint büntetőpontokat osztogatnak, mint valami óvodásnak... nagyon aranyos, hogy erre van emberük és idejük, érdemi választ adni viszont nincs. Jár a keksz!

Viszont valaki segíthetne értelmezni:

Büntetés :
  • 50 büntetőpontot kapott, ami nem évül el.
  • Tartalom moderálva - 2 2 hónapja és 4 4 napja

Ma moderálták, de azok a számok elég menők ott. Köszi Kata O.!

Igen, sajnos letiltottál a kommenteléstől, de tudod mit, van még e-mail címem, nem hallgattathattok el így minket!

MEGOLDÁST AKARUNK ÉS HOGY FOGLALKOZZATOK A PROBLÉMÁINKKAL!

Szép napot! :)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
52 perce, TheNegativeOne írta:

Udv lazadok... Fejlemenyek :D Tobb mint egy hetet ultek a hibajegyemen... Jott egy sms: problemat elharitottuk... A tobbit gondolom kitalaljatok... A csoportos panaszhoz kellene meg par ember eddig kb 10 en vagyunk es az nem tul sok :( . Meg ha esetleg valaki segitene a level megfogalmazasaban azt megkoszonnem csak hogy szakkifejezesek teren ne irjak *****sagokat... Szegyen amugy hogy lassan fel eve all fent ez a problema es ha telefonon bejelented azt mondjak nem tudnak rola. Ennek a forumnak se latom ertelmet ugyhogy ha kibannolnak igy jartam de ebbe a pontgyujtesbe en is beszallnek hatha osszejonnek a pontok es kapok egy mosogepet vagy valami :DD Szoval Telekom a mocsokos roman zsiraf ***** anyatokat *****tok meg hogy fel eve keptelenek vagytok kijavitani a ***** ***** telibevert otvar ***** neteteket mi az anyamat kell csinaljak vagy kit kell leszopni hogy tortenjen valami ? Koszonettel David

hqdefault3333.jpg

Ooooooooooo. Katánk szerencsére nem szeret annyit dolgozni, mint a legtöbb Telekomos, így még egy ideig itt lesz a posztod. :) 

Nagyon adom! Srácok küldjétek emberünknek az infókat, MT azonosító, név, hogy együttesen támadjunk!
szilagyi.david88@gmail.com

Sajnos lapít a telekom inkább, mint ***** a fűben. Fél évre előfizettem az Exitlagra, így nem kapok agyvérzést, a couponbirds oldala tényleg bevált, a fél éves előfizetéses bónuszra még 20%-ot ráhúzott, így 28dollár/félév egész baráti, hamar visszakeresem az árát a játékkal is, de mégis csak a szuper jó Telekom dolga lenne...

Ugye Telekom?!?!?!?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 órája, TheNegativeOne írta:

Udv lazadok... Fejlemenyek :D Tobb mint egy hetet ultek a hibajegyemen... Jott egy sms: problemat elharitottuk... A tobbit gondolom kitalaljatok... A csoportos panaszhoz kellene meg par ember eddig kb 10 en vagyunk es az nem tul sok :( . Meg ha esetleg valaki segitene a level megfogalmazasaban azt megkoszonnem csak hogy szakkifejezesek teren ne irjak *****sagokat... Szegyen amugy hogy lassan fel eve all fent ez a problema es ha telefonon bejelented azt mondjak nem tudnak rola. Ennek a forumnak se latom ertelmet ugyhogy ha kibannolnak igy jartam de ebbe a pontgyujtesbe en is beszallnek hatha osszejonnek a pontok es kapok egy mosogepet vagy valami :DD Szoval Telekom a mocsokos roman zsiraf ***** anyatokat *****tok meg hogy fel eve keptelenek vagytok kijavitani a ***** ***** telibevert otvar ***** neteteket mi az anyamat kell csinaljak vagy kit kell leszopni hogy tortenjen valami ? Koszonettel David

 

Nálatok legalább találtak hibát, nekem azzal zárják le a hibajegyet, hogy nem találtak hibát.

Most akkor van hiba vagy nincs hiba? Döntsük már el..

 

Tök jó Vandával beszélgetni, majd huszonéves lányokkal technikai dolgokról, trace routot akar csináltatni velem. Mondom, oké, azt hogy kell.. Jah hát Ő azt nem tudja.. Mondom oké, akkor kapcsoljon egy műszakist, akivel techikailag lehet érdemben beszélni. Hát azt nem lehet.. Majd visszahívnak.. Jah.. hívtak.. gondolhatjátok.. majd jön az sms, hogy hibajegy lezárva.

Egyébként tudok tracert-t csinálni, csak kíváncsi voltam technikailag Ők mennyire vannak toppon a saját munkakörükben. Nem csalódtam..

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: molnar.robin
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
1 perce, molnar.robin írta:

Nálatok legalább találtak hibát, nekem azzal zárják le a hibajegyet, hogy nem találtak hibát.

Most akkor van hiba vagy nincs hiba? Döntsük már el..

Nyilván van hiba, mégpedig routing, ezt oldja meg nekem az exitlag, csak az meg plusz pénz. Nincs még egy ilyen szolgáltató magyarországon, ami így szarik a problémánkra. Márpedig csak náluk van gebasz, ha ezt más szolgáltató meg tudja oldani...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Sziasztok,

Új hírekkel tudunk szolgálni a magas ping probléma/pocketloss témában. Munkatársaink mind műszaki, mind egyéb területeken folyamatosan dolgoznak azon, hogy ne csak az internetkapcsolat legyen folyamatos, hanem a jelzett játékszolgáltatók felé is tökéletes legyen az élmény. Ennek időigényességének oka az, hogy az interneten minden szolgáltató maga dönti el merre, és milyen feltételekkel adja át a forgalmát.

Mint korábban említettük, vannak olyan játék szolgáltatók (nem mind) akik olyan hálózati szolgáltatóknál üzemeltetik játékaikat, akiknek egyes szolgálatók felé rövidebb, mások felé hosszabb útvonalon adják át ezen hálózati adatokat.

Ezen csak akkor lehet változtatni, ha a játékszolgáltatók is nyitottak erre, ezért is kértük, hogy feléjük is menjen jelzés, hogy az ő hálózatszolgáltatójuk is legyen partner az útvonalak optimalizálásában, hiszen nem internetszolgáltató specifikus, amit jeleztek. Ebben mindenki együttműködésére szükség van.
Páran megtettétek ezen jelzéseket feléjük, amit nagyon köszönünk Nektek. Felvették velünk a kapcsolatot a partnerek, így lehetőségünk nyílt arra, hogy fejlesztésre kerüljenek az összekapcsolódások. Ennek mentén haladunk tovább és a partnerekkel együttműködésben keressük a mindenki számára optimális lehetőségeket.

Az együttműködéstől azt várjuk, hogy javul a játékélmény, ugyanakkor fontos elmondani, hogy az internet egy szabályozatlan közeg, nekünk a saját hálózatunk határáig van ráhatásunk a hálózatra. Amit a saját hálózatunkon módunkban áll javítani, azt igyekszünk javítani is, azonban van, amire nincs befolyásunk.

Köszönjük a türelmet, később még jelentkezünk.


Magyar Telekom
 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kedves Kata nincs tobb turelem fel eve hitegetitek itt az embereket most is csak a mellebeszeles haritas igergetes megy... Tobbi szolgaltatonal mukodnek a dolgok egyertelmuen nalatok van a hiba amit fel eve keptelenek vagytok kijavitani... Latom azert a hozzaszolasaimat sikerult torolni.. Ennyit tudtok. SZANALMAS. Nem par emberrol van szo nemtudom honnan szedsz ilyen hulyesegeket... Semmi konkretumot nem sikerult itt leirnod. Tudom nem fogja magat elsirni a Telekom de vagy ITT ES MOST irsz valami konkret dolgot hogy meg fog e oldodni es egy DATUMOT ha nem akkor holnap felmondom ezt a ********** ******** ********* ********* ********** ******* ************ ********** neteteket. 

Koszonettel David

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TheNegativeOne
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kedves TheNegativeOne,

A hozzászólásodat azért töröltem, mert azzal sértetted a Felhasználási Feltételeket, amelyet a regisztrációddal korábban már elfogadtál.

Vezetői döntés értelmében nem adhatom ki a dátumot, ezért nem tettem az előző posztomban sem. Amennyi információt módomban volt kiadni, azt leírtam nektek, a topicot továbbra is figyelemmel kísérem, és ígéretem szerint fogok jelentkezni a fejleményekkel.

Üdv,

Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Kedves Kata... Amennyiben figyelemmel koveted itt az esemenyeket 2020 Novemberben azt irtatok hogy tudomasul vettetek a problemat es kertek egy kis turelmet. Na ez pontosan 6 honapja volt. Fel ev utan sikerult egy ilyen uzenettel elorukkolni hogy mostmar tudjatok mi a problema... Csak gratulalni tudok. Ebbol mindneki kiszamithatja hogy ugy 1-1.5 ev lesz mire a problemat megoldjak ha egyaltalan sikerul. Koszi Telekom meguntam a hozza nem erteseteket es a ***** stilusotokat. Sracok neharagudjatok de eddig tartott a turelmem a csoportos dologbol nem lesz semmi nem latom ertelmet ugyhogy kitorlom az emaileket amiket kuldtetek csak hogy biztosak legyetek nem hasznalom rossz celokra az MT azonositotokat. Kitartast mindenkinek pacsi :( Telekomnak csak ennyit uzenek:

ezrt-nem-jr-keksz.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
3 órája, Kata.O írta:

Mint korábban említettük, vannak olyan játék szolgáltatók (nem mind) akik olyan hálózati szolgáltatóknál üzemeltetik játékaikat, akiknek egyes szolgálatók felé rövidebb, mások felé hosszabb útvonalon adják át ezen hálózati adatokat.

Szóval igazából ezzel azt szeretnéd mondani, hogy olyan peches vagyok, hogy akármit szeretnék játszani a már említett időintervallumban, hogy PONT azokat a játékokat játszANÁM (mert hát ugye alapvetően nem lehet, mivel használhatatlan az internet...) amelyek PONT abba a kategóriába esnek, akik PONT hosszabb útvonalon adják az adatokat a telekomnak? Igen, tényleg létezne ilyen, hogy bő egy tucatnyi játék amit játszok PONT a rosszabbik kategóriába esne?
Hmmm, hát nem tudom, kicsit furcsállom a dolgot, de végülis a ti oldalatokon vannak a "szakemberek".

7spd0galovs51.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Igy van egy szo sem igaz abbol a levelbol amit kedves Kata irt... Ha igy lenne ahogy allitja akkor folyamatosan fennalna a problema.

 

" egyes szolgálatók felé rövidebb, mások felé hosszabb útvonalon adják át ezen hálózati adatokat." 

 

Nyilvan minden nap  hosszabb utvonalra valtanak delutan 5 es este 10 kozott a szemet jatek szolgaltatok...

Kerlek meselj meg....

6019dca07ed9a.image.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TheNegativeOne
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Nem akarok védeni senkit sem, és elhiszem, hogy türelmetlenek vagytok, én is az vagyok hiszen nálam is fent áll ez az egész, de azt gondoljátok végig szerintem, hogy lassan másfél éve van jelen a vírus, abból kb 1 éve vannak korlátozások. Kb nyár óta mindenki otthon ül és netezik főleg délután, az oktatásról nem is beszélve. Ha logikusan végig gondolja mindenki, akkor rá fogtok jönni, hogy túl van terhelve minden. Ahogy a telekom részéről úgy a Wargaming és sok más szolgáltatást nyújtó dolog részéről is. Nem hiszem, hogy a fórumon való "ordibálástól" stabilabb hálózat nő ki a földből. Még ha zavaró is mi lenne ha vagy türelmesebben várnánk vagy aki nem bírja akkor normálisabban leadva a dolgait eltávozik, az ugyan akkora sebet fog okozni mintha rájuk borítanátok az asztalt, csak ti nem szeditek szét magatokat idegileg. Remélem érthető a szándékom ezzel a szöveggel. Értékelem egyébként mindkét fél küzdelmét a haladásért. Remélem lesz eredménye. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
1 órája, Norph írta:

Nem akarok védeni senkit sem, és elhiszem, hogy türelmetlenek vagytok, én is az vagyok hiszen nálam is fent áll ez az egész, de azt gondoljátok végig szerintem, hogy lassan másfél éve van jelen a vírus, abból kb 1 éve vannak korlátozások. Kb nyár óta mindenki otthon ül és netezik főleg délután, az oktatásról nem is beszélve. Ha logikusan végig gondolja mindenki, akkor rá fogtok jönni, hogy túl van terhelve minden. Ahogy a telekom részéről úgy a Wargaming és sok más szolgáltatást nyújtó dolog részéről is. Nem hiszem, hogy a fórumon való "ordibálástól" stabilabb hálózat nő ki a földből. Még ha zavaró is mi lenne ha vagy türelmesebben várnánk vagy aki nem bírja akkor normálisabban leadva a dolgait eltávozik, az ugyan akkora sebet fog okozni mintha rájuk borítanátok az asztalt, csak ti nem szeditek szét magatokat idegileg. Remélem érthető a szándékom ezzel a szöveggel. Értékelem egyébként mindkét fél küzdelmét a haladásért. Remélem lesz eredménye. 

Attól függ kinél mennyire van a pohár tele. Nálam pl. 10 éve emelkedik a pohár szintje, szerintem ahhoz képest elég türelmes vagyok.

Meg azt is vegyük már figyelembe, hogy van olyan szolgáltató ahol most sincs probléma. 

Szerintem ezt sokan alá tudják támasztani baráti körben érdeklődve.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
1 órája, Norph írta:

Nem akarok védeni senkit sem, és elhiszem, hogy türelmetlenek vagytok, én is az vagyok hiszen nálam is fent áll ez az egész, de azt gondoljátok végig szerintem, hogy lassan másfél éve van jelen a vírus, abból kb 1 éve vannak korlátozások. Kb nyár óta mindenki otthon ül és netezik főleg délután, az oktatásról nem is beszélve. Ha logikusan végig gondolja mindenki, akkor rá fogtok jönni, hogy túl van terhelve minden. Ahogy a telekom részéről úgy a Wargaming és sok más szolgáltatást nyújtó dolog részéről is. Nem hiszem, hogy a fórumon való "ordibálástól" stabilabb hálózat nő ki a földből. Még ha zavaró is mi lenne ha vagy türelmesebben várnánk vagy aki nem bírja akkor normálisabban leadva a dolgait eltávozik, az ugyan akkora sebet fog okozni mintha rájuk borítanátok az asztalt, csak ti nem szeditek szét magatokat idegileg. Remélem érthető a szándékom ezzel a szöveggel. Értékelem egyébként mindkét fél küzdelmét a haladásért. Remélem lesz eredménye. 

Nálam 2 hónapja áll fent a probléma, valakinél 1-2 éve. Más szolgáltatóknál nincs túlterhelve? Mert amúgy nincsen vagy ha túl van terhelve, akkor jól kezelik le, mert egyik ismerősöm se panaszkodott ilyen problémára, pedig egy területen belül vagyunk.

Abban igazad van, hogy itt ordibálni semmi értelme, így a "nyugodt hangnemet" megkéne tartani itt is.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

Mindkettőtöknek szeretnék egyben válaszolni, szóval nem idézek ha nem baj. Mi azthiszem 10-12 éve vagyunk itt arany csomaggal meg mindenféle dologgal, talán elfogultság, de mivel ennyi idő alatt az utóbbi 3 hónapban van gond nem tudom ezt annyira agresszíven kezelni. Nekem World of Tankses társaim mondták, hogy pár hónapja egy másik 4 betűs szolgáltatónál ugyan ez játszódott le, előtte előfordult a pirosakkal is. Ugyan ezek a tünetek és problémák. Akinél 2 éve fenn áll a probléma az (ez saját vélemény és nem bántásnak szánom) szerintem vagy rossz helyen lakik ahol nincs kiépítve semmi vagy más lehet a gond (mégegyszer, ez nem kötekedés.. nem ő tehet róla) Viszont én azt látom és más ismerősöktől is hallom vissza, hogy a túlnyomó többség a vírus megjelenése és korlátozások bevezetése óta szív ezzel. Lehet én látom rosszul nem tudom. De reménykedem, hogy ez mind megjavul és igyekszem türelmesen várni. FONTOS: Aki szenved ezzel, vannak játékok amiknél tudtok szervert választani, javaslom, hogy kerüljétek a frankfurti és hasonló szervereket, nekem segített egy két játéknál az, hogy máshova csatlakoztam, úgy nem volt packet loss esetleg a ping volt egy hangyányit rosszabb. 

Illetve annyit megjegyeznék, hogy a problémás időszakban ér haza az emberek nagy része és csatlakozik erre az egész rendszerre. Legalábbis úgy gondolom, hogy egyéb esetben mindig fent állna ez a gond, ha ezt figyelembe veszem akkor logikusabb az egész szitu. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Norph
Kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2
3 órája, Norph írta:

Mindkettőtöknek szeretnék egyben válaszolni, szóval nem idézek ha nem baj. Mi azthiszem 10-12 éve vagyunk itt arany csomaggal meg mindenféle dologgal, talán elfogultság, de mivel ennyi idő alatt az utóbbi 3 hónapban van gond nem tudom ezt annyira agresszíven kezelni. Nekem World of Tankses társaim mondták, hogy pár hónapja egy másik 4 betűs szolgáltatónál ugyan ez játszódott le, előtte előfordult a pirosakkal is. Ugyan ezek a tünetek és problémák. Akinél 2 éve fenn áll a probléma az (ez saját vélemény és nem bántásnak szánom) szerintem vagy rossz helyen lakik ahol nincs kiépítve semmi vagy más lehet a gond (mégegyszer, ez nem kötekedés.. nem ő tehet róla) Viszont én azt látom és más ismerősöktől is hallom vissza, hogy a túlnyomó többség a vírus megjelenése és korlátozások bevezetése óta szív ezzel. Lehet én látom rosszul nem tudom. De reménykedem, hogy ez mind megjavul és igyekszem türelmesen várni. FONTOS: Aki szenved ezzel, vannak játékok amiknél tudtok szervert választani, javaslom, hogy kerüljétek a frankfurti és hasonló szervereket, nekem segített egy két játéknál az, hogy máshova csatlakoztam, úgy nem volt packet loss esetleg a ping volt egy hangyányit rosszabb. 

Illetve annyit megjegyeznék, hogy a problémás időszakban ér haza az emberek nagy része és csatlakozik erre az egész rendszerre. Legalábbis úgy gondolom, hogy egyéb esetben mindig fent állna ez a gond, ha ezt figyelembe veszem akkor logikusabb az egész szitu. 

Ez rendben is lenne, de ez az állapot (koronvavírus) nem 2 hónapja kezdődött. 2 hónapig ezelőtt minden rendben volt. Ebből fakadóan ha tavaly március óta rendben volt, akkor valami történhetett, aminek nem a hálózat túlterheléséhez van köze. ->Valami probléma van a T oldalán, amit elvileg meg is találtak (vagy van egy erős tippjük)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Zsolt012
kiegészítés
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Norph te valami fizetett szinesz vagy ? Olvass vissza itt par oldal beszelgetest hogy legalabb kepben legyel mielott itt okoskodsz.... En konkretan 1 eve szivok ezzel. Fel eve beszel ossze vissza itt a Telekom ezert van a felhaborodas. Azthiszed ha ennyi lenne az egesz hogy ne az EU1 szerverre csatlakozzak hanem az EU2 re akkor itt haborogna mindenki ? Egy zseni vagy... Had ne mondjam mit csinalj az arany elofizeteseddel... Nem erted meg hogy delutan 5 es este 10 kozott hasznalhatatlan a netuk ???? Mostanaban mar a Twitch is akadozik estenket... Aztmondod ne haborogjak... ? 1 eve kuzdok veluk teljesen eredmenytelenul. Szolgaltot valtani nemtudok. Igen virus van mit lehet ilyenkor csinalni ? Otthon jatszani.. jah csak nem tudok. Erdekes minden mas szolgaltotanal mukodik csak itt nem de ahelyett hogy tenne a Telekom valamit masokra mutogat mindenki hibas csak ok nem... Szoval legyszives ne okoskodj itt...

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
16 perce, Wolfire írta:

Üdv mindenkinek, nekem hosszú idő után most először jó a pingem így este. Nem tudom, hogy történt-e valami előrelépés az ügyben, vagy csak szerencsém van, de remélem hosszú távú lesz a javulás. :)

Egyelőre nekem is jónak tűnik a dolog tegnap óta. Kíváncsi leszek meddig fogja bírni.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
6 órája, TheNegativeOne írta:

Norph te valami fizetett szinesz vagy ? Olvass vissza itt par oldal beszelgetest hogy legalabb kepben legyel mielott itt okoskodsz.... En konkretan 1 eve szivok ezzel. Fel eve beszel ossze vissza itt a Telekom ezert van a felhaborodas. Azthiszed ha ennyi lenne az egesz hogy ne az EU1 szerverre csatlakozzak hanem az EU2 re akkor itt haborogna mindenki ? Egy zseni vagy... Had ne mondjam mit csinalj az arany elofizeteseddel... Nem erted meg hogy delutan 5 es este 10 kozott hasznalhatatlan a netuk ???? Mostanaban mar a Twitch is akadozik estenket... Aztmondod ne haborogjak... ? 1 eve kuzdok veluk teljesen eredmenytelenul. Szolgaltot valtani nemtudok. Igen virus van mit lehet ilyenkor csinalni ? Otthon jatszani.. jah csak nem tudok. Erdekes minden mas szolgaltotanal mukodik csak itt nem de ahelyett hogy tenne a Telekom valamit masokra mutogat mindenki hibas csak ok nem... Szoval legyszives ne okoskodj itt...

Nem fizetett színész vagyok, csak igyekeztem kicsit nyugodtabb környezetet teremteni. Ha végig olvastad volna normálisan és ép ésszel amit írtam akkor nem írnál butaságokat. Leírtam, hogy nekem sem jó a netem, leírtam, hogy nekem sem működik xyz dolog. Azt is leírtam, hogy probléma tehát ZAVAR. És még én vagyok fizetett színész. Csak mert megpróbálok értelmesen beszélni nem leszek sem színész sem értelmileg visszamaradott, szóval fékezd a nyelvedet és inkább próbáld felfogni azt amit leírtak. Van ismerősöm aki egy konkurens cégnél dolgozott, ugyan ezen a problémán mentek végig ők is, és igazolta azt, hogy létezik az a szituáció ami itt van. Tehát ha türelmetlen vagy ha nem, az, hogy az ellentétét állítva háborogsz a helyzeteden és a mi helyzetünkön sem segít. Szóval légyszíves ne okoskodj itt:)

Szerk.: Egy szóval sem mondtam, hogy nem kell fellépni ezzel szemben. Én csak azt mondtam, hogy nem így kéne mert nincs értelme.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Norph
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Új...